Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


Zobacz wyniki ankiety: Przygoda o:
Canis Salient (o walkach z Tau) 0 0%
Acheros Salient (o walkach z Chaosem) 3 13.64%
Orpheus Sailent ( o walkach z Tyranidami) 4 18.18%
Space Hulk ( w kosmicznych wrakach) 6 27.27%
Slinnar Drift ( o przebudzeniu Necronów) 2 9.09%
Wszystko powyższe razem 7 31.82%
Głosujących: 22. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-10-2013, 16:19   #1
 
Rahaela's Avatar
 
[Wh40K/Deathwatch] Przebudzenie się


Słabe światła gwiazd próbowały bezskutecznie rozświetlić tajemniczą przestrzeń kosmiczną przed sobą. Smolisty cień zasłaniający gwiazdy zdawał się powoli rozglądać, badać swoją okolicę, aby w końcu wybrzuszyć się i zrodzić nagle ze środka ciemności mały kawałek metalu, za nim powoli z cienia wydobywała się co raz większa konstrukcja. Obrysy wynurzającego się statku stawały się co raz większe. Konstrukcja, która na początku wydawała się zarysem fregaty stawała się co raz bardziej mroczna i pokrętna. Powykrzywiane elementy kadłuba wyciągały metalowe macki przed siebie, jakby starały się węszyć w próżni. Przez obie burty przechodziła wbita na wylot druga fregata nosząca liczne ślady po ogniu, dziury w poszyciu, wśród nich migotały szczątki ludzkie poprzebijane włóczniami do poszycia. W dalszym zlepku statków z metalicznymi konstrukcjami widniały prymitywne statki oraz szczątki tętniących życiem biostatków. Wśród potężnego metalicznego cielska szło zauważyć ślady powbijanych w poszycie meteorydów i złowieszcze czarne sarkofagi. Gdy moloch przedzierał się przez przestrzeń na jego pokładach migotały różnobarwne światła, cielskiem wstrząsały eksplozje, a różne pordzewiałe elementy odpadały tworząc krwawy zainfekowany ślad w mroku kosmosu.

Przed potężnym obiektem pojawiła się mała sonda, rozbłysła światłami i ożywiona wysunęła anteny. Zdążyła wysłać krótki binarny kod nim gigantyczny statek poschnął ją w swoje czeluści.

Kod odbijał się binarnym echem od jednej do drugiej kosmicznej stacji, aż dotarł do czujników stacji Erioch. W jednej z komnat Inkwizycji zabłysł monitor, na ekranie wylał się potok danych opisujących miejsce wystąpienia zjawiska, jego rozmiary oraz nazwa jaka została mu nadana w przeszłości. Posępny Mędrzec wrócił do Jericho Reach i miał towarzystwo…


Realia świata:

Deathwatch jest tajnym zakonem Space Marines na usługach Inkwizycji z Ordo Xenos, która zajmuje się zwalczaniem obcych. To co wyróżnia zakon na tle innych to członkowie rekrutowani z zakonów Space Marines. W małych uderzeniowych drużynach Deathwatchu znajdują się najczęściej wojownicy z zakonów Black Templars, Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves, Storm Wardens, Ultramarins, Imperial Fists, Iron Hands, Raven Guards, Salamanders, White Scars, którzy muszą pokonać swoje różnicę i niechęci do siebie, by stworzyć nową drużynę zwaną Kill-Team . W składzie początkowej drużyny można napotkać klasy postaci jak: Apothecary, Assalut, Devastator, Librarian, Tactical, Techmarine, Black Shield, Kill-Marine. Każdy z wojowników walczył u boku pozostałych sił Imperium, więc poszczególne jednostki Imperium może darzyć większym uczuciem niż pozostałe. Każdy przeżył parę bitew z obcymi rasami, ma wyrobioną wiedzę na temat przynajmniej jednego wroga oraz zna sposoby jego eliminowania, a nawet musiał pokonać odrazę do niego i razem stanąć naprzeciwko jeszcze groźniejszemu zagrożeniu.


Każdy z braci posiada inny charakter od matematycznego, charyzmatycznego, myśliciela, gwałtownego, dumnego, wesołego, skrytego, ambitnego po całkowicie milczącego. Każdy jest natchniony zasadami własnego zakonu i z chwilą przybycia do Deathwatch działa w trybie samotnika. Dopiero poprzez wspólnie misje otwiera się na innych braci i tworzy wraz z nimi drużynę lub ginie osamotniony w ogniu bitwy. Gdy postacie wejdą już w stan umysłu pozwalający im na bycie drużyną to zaczną korzystać z unikalnych zdolności niedostępnych dla samotników, wpływających na całą drużynę.

Wraz z wykonywanymi misjami przybywa doświadczenia w postaci xp, które jest wydawane na statystyki i talenty czerpane z tabel ogólnych dla wszystkich Space Marine, tabel związanych z ojczystym zakonem, tabel aktualnego zakonu Deathwatch oraz tabel danej klasy postaci oraz jej następnych rozwinięć. Wraz z nowymi rangami zdobywanymi w organizacji przybywa nowych umiejętności, z których można wybierać. Ze zdobywaną chwałą na polach bitwy rosną punkty rekwizycji pozwalające na dobór lepszych ekwipunków na kolejne misje. Pojawiają się możliwości korzystania z reliktów i dodatkowych imperialnych środków (drużyna gwardii imperialnej, pojazdy, środki transportu, bombardowanie, sługa, zwierze, towarzysz).


Akcja rozgrywa się w rejonie Jericho Reach, w którym znajduje się Warp Gate. Konstrukcja ta przeniosła ludzkość na kraniec znanych map imperium. Zakon Deathwatch zabezpiecza rejon przed atakami sił Tau, Tyranidów i Chaosu. Zakon posiada zamaskowane fortece, stacjonarne jak i ruchome. W nich przygotuje się nowo przybyłych Space Marines do nowej służby. W uroczystej ceremonii modyfikuje się ich pancerze o czarny kolor na torsie i nogach, uzupełnia się o heraldykę zakonu na prawym ramieniu, wszystko zgodnie z tym aby nie rozgniewać ducha w pancerzu. Space Marines posiadają własne pomieszczenia w fortecy gdzie mogą wypocząć, można znaleźć kapliczki każdego z zakonów, kantynę by się posilić, pogadać czy zdobyć subquesta zgadzając się na jakiś zakład i informację, są powierzchnie treningowe i szkoleniowcy u których można rozwijać dopuszczone do nauki umiejętności.
Deathwatch współpracuje ściśle z Inkwizycją, która przyczyniła się do jego założenia – widać to po ikonografii poszczególnych jednostek (duże I). Dlatego często na misje z drużyną zabiera się ktoś jeszcze czy to wysłannik Inkwizycji, władz imperialnych czy skryba lub specjalista, „świadek”, itp.

Kapitan Deathwatchu na czas misji przeważnie zostaje na Thunderhawku, na orbicie planety. Z tej pozycji komunikuje się z wysłanymi drużynami, monitoruje ich stan i powiadamia o nowych celach udzielając wsparcia. Na powierzchni drużyną kieruje jeden z graczy wybierany na dowódcę na początku misji.

Space Marines z Deathwachu wracają do swoich zakonów po wykonaniu pewnych misji jako legendarna postać. Inni przejęci wydarzeniami, długami honoru zostają na dłużej, często przewleka się to do ukończenia kampanii, która może ciągnąć się aż po wieczność. Rzadziej zdobywają się na to, aby złożyć śluby długie służby i już do śmierci służyć w Deathwatchu i jego wewnętrznych kręgach typu Dead Cabal (szukającej śladów przebudzenia się Necronów i pierwotnego zła).


Misje mają rożne stopnie trudności od łatwych w stylu zabezpieczenia lądowisk dla transporterów Gwardii Imperialnej, pościgów za przemytnikami ze skradzionym artefaktami po lądowania na martwych planetach, skażonych bakteriologicznie środowiskach, zabezpieczanie starożytnych katakumb z artefaktami po starcia w obozach wroga oraz miastach. Rejon działań jest obszerny, a wokół są nieodwiedzone przez Imperium planety na których czekają liczne tajemnice i nowi potężni obcy do odkrycia. Można także toczyć bitwy w mroku kosmosu, na pokładach gigantycznych kosmicznych wraków zainfekowanych obcymi rasami.




Karta postaci:

Imię postaci: (tylko imię)
Zakon: (Black Templars, Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves, Storm Wardens, Ultramarins, Imperial Fists, Iron Hands, Raven Guards, Salamanders, White Scars)
Klasy podstawowe: Apothecary, Assalut, Devastator, Librarian, Tactical, Techmarine, Black Shield, (patrz też dział rozwój postaci trochę niżej, aby móc od razu rozwinąć postać o kolejną klasę)
Wygląd:
Osobowość:
Historia: (najczęściej zwalczany wróg, najbardziej szanowany wróg, ulubiony zakon, najmniej lubiany zakon, najbardziej lubiana jednostka Imperium u boku której walczył)

Statystyki opisujące postać (Każdy SM ma bazowe 30. Daję wam dodatkowe 100 punktów na rozdanie, nie więcej niż 50 (30+20) w sumie na daną statystykę)
Weapon Skill (zdolności walki wręcz, pięści, noże, młoty, lighting clwas): 30
Ballistic Skills (zdolności strzeleckie, boltguns, lascannos, meltaguns):30
Strenght (nadnaturalna siła, wspinanie się, zastraszanie, pływanie):30
Toughness (nadnaturalna wytrzymałość, kondycja, odporność): 30
Agility (szybkość, refleks, postawa, prowadzenie pojazdów, ukrywanie się): 30
Intelligence (rozsądek, wiedza, bystrość, chemikalia, materiały wybuchowe, nawigacja, taktyka, tropienie, targowanie się): 30
Perception (spostrzegawczość, czujność, czytanie z ust, przeszukiwanie):30
Willpower (odporność psychiczna na okropieństwa wojny, inwokacja, przesłuchania):30
Fellowship (oddziaływanie na stworzenia, dowodzenie, charyzma, zwodzenie, zaprzyjaźnianie się, posłuch): 30

Ekwipunek: startowy danej klasy

Bonus
Punkty do rozdania: 1000xp tak jak w podręczniku, postać 1 rangi.
Można wykupić za nie Statystyki do postaci: (+5 z cennika klasy)
Zdolności i Talenty: z rozwojów Zakon, Klasa, Space Marine, Deathwatch
Czyn: (Postać może być rozpoznana po czynie, który kiedyś dokonała koszt od 100 do 500 xp, opisać czyn, im więcej wydanych xp tym bardziej znakomity był czyn).
Prezent: (Na odchodne z zakonu dostałeś podarunek, koszt od 100xp do 1000xp, losowy)


Rozwój Postaci: (można rozwinąć podstawowe klasy postaci o te wypisane niżej lub się wstrzymać na później)

Kill-marine - musi mieć w statystykach Fellowship 40+, każda klasa podstawowa, oprócz Aphotecary i Techmarine i nie dostaje końcowego bonusa w postaci 1000xp (bo taki jest koszt wskoczenia na tą klasę postaci).
Sanguinary Priest - musisz być Blood Angelem, wybrać Apothecary, i zapłacić 500xp
Ravenwing Veteran - musisz być Dark Angelem, dowolna klasa, Ag 45+, Per 35+, WP 35+, nie dostaje końcowego bonusa w postaci 1000xp (bo taki jest koszt wskoczenia na tą klasę postaci).
Wolf Scout - musisz być Space Wolfem, wybrać Tactical Marine, koszt 200xp
Tyrannic War Veteran - musisz być Ultramarinem, dowolna klasa, nie dostaje końcowego bonusa w postaci 1000xp (bo taki jest koszt wskoczenia na tą klasę postaci).

Uwagi:
Poszczególne zakony nie mają w swoich rangach pewnych typów klas lub te klasy z tego zakonu nie są werbowane:
Black Templars nie mają Devestators i Librarians
Space Wolves nie mają Apothecary

Klasy:
Apothecary - Medyk pilnujący czystości genoziarna, leczy rannych na polu bitwy, potrafi tworzyć i negowac trucizny oraz toksyny
Assalut - Posiada plecak odrzutowy, szarżuje na wroga z doskoku, z powietrza zbijając z nóg całe grupy przeciwnika.
Devastator - Używa ciężkiej broni palnej by siać spustoszenie w szeregach wroga
Librarian -Nastawiony na zdobywanie wiedzy i używanie mocy psionicznych
Tactical - Postać nastawiona na wspieranie, dowodzenie i walkę
Techmarine - Przejawia talent w naprawianiu i konserwowaniu mechanizmów, broni i pojazdów.
Black Shield – Postać zrywa więzy ze swoim zakonem, może być jednym z ostatnich przedstawicieli nieznanego zakonu, jego rodzinny zakon mógł ulec mrocznym mocą, mógł popełnić straszliwe czyny i szuka odkupienia. Postać próbuje odkupić grzechy by wrócić do zakonu lub zrywa ze swoją przeszłością i stara się służyć w barwach Deathwatch do końca swych dni.
Kill-Marine – Postać lubująca się w ekwipunku i taktykach zwiadowców, często rusza do walki bez pancerza, lubi skradać się, ukrywać, korzystać ze snajperki i podstępu.



Sesja:

Storytelling posiłkowany podręcznikiem i dodatkami. Znaczy to tyle, że przy większych wyczynach sugeruję się statystyką by ocenić możliwość wyczynu.

Punkty przeznaczenia postaci służą do automatycznego sukcesu. Wykorzystując je postać może zmniejszyć otrzymane obrażenia, wykonać pomyślnie czynności czy obudzić się z ogłuszenia, zignorować przygwożdżenie itp.

Przyjmę od 2 do 6 graczy.

Jeśli będzie chętna jakaś graczka to można pomyśleć o postaci z Sororitas lub Malleus

Gdy będzie więcej rezerwujących graczy niż miejsc w przygodzie o dostaniu się będą świadczyć różnorodności zakonu i charakteru postaci. Np. jeśli do wyboru będę miała 3 Devastatorów, a w drużynie będzie już z 2 Ultramarins to pewnie odpadnie Dev z Ultramarins. Później spojrzę na osobowość 2 pozostałych Dev i wybiorę tą, która się nie powtarza u innych klas postaci.

Czas rekrutacji do końca 1 listopad. Karty na PW.

Karty, które wybiorę uzupełnię wam o talenty i cechy wynikające z zakonów i klas postaci, a następnie odeślę z zakupionymi bonusami.

Piszę z angielskiego podręcznika więc część nazewnictwa będzie z oryginału, a reszta po swojemu przetłumaczona. Tak samo ze zdolnościami

 

Ostatnio edytowane przez Rahaela : 16-10-2013 o 21:37.
Rahaela jest offline  
Stary 13-10-2013, 15:00   #2
 
czajos's Avatar
 
Black angels techmarine reporting
 
czajos jest offline  
Stary 13-10-2013, 16:01   #3
 
Mocny's Avatar
 
Raven Guards kill-marine on position!
 
__________________
Full
Mocny jest offline  
Stary 15-10-2013, 19:19   #4
 
SyskaXIII's Avatar
 
Prawdopodobnie jutro zacznę coś skrobać prawdopodobnie Apothecary z Ultramarines ( bo mają najdoskonalsze geny )
 
__________________
"Widzieliście go ? Rycerz chędożony! Herbowy! trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!"
SyskaXIII jest offline  
Stary 15-10-2013, 22:35   #5
 
Darth's Avatar
 
Cytat:
Napisał SyskaXIII Zobacz post
Prawdopodobnie jutro zacznę coś skrobać prawdopodobnie Apothecary z Ultramarines ( bo mają najdoskonalsze geny )
... Run.

A tak w ogóle, to jeśli znajdę czas (co nie jest pewne), może napiszę assaulta z Blood Angels.
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 16-10-2013, 15:09   #6
 
Rahaela's Avatar
 
Patrząc na ankietę zaczęłam gromadzić materiały do Space Hulka. Na pewno w sesji pozwiedzacie kosmiczne wraki, przygody tego typu są nastawione na przetrwanie w kryzysowych warunkach z szybko kończącą się amunicją i zapasami. Panuje tu nastrój zaszczucia, tajemniczości i pośpiechu, który może udzielić się nawet nieugiętym Space Marines. Jednak sesje takie wymagają od postaci posiadania poszczególnych umiejętności i wykupionej właściwej wiedzy. Więc zrobimy sobie jedną misję wprowadzającą w realia świata, aby drużyna mogła się zgrać, przetestować postacie i wykupić jakieś umiejętności i wiedzę. Później zrobimy sobie poważną kampanię w jakimś kosmicznym wraku i zrobimy głosowanie co do następnej misji.

Odnośnie tworzenia postaci:
Bonus, który dostajecie (1000 xp) możecie wydać według podanych przykładów jeśli posiadacie podręcznik lub zachować do wykupienia umiejętności, gdy staną się dostępne w stosownym temacie.

Odnośnie ekwipunku i zbrojowni:
Ja widzę to tak, że posiadacie w swojej celi (pokoju) miejsce na prywatny ekwipunek. Czyli ekwipunek startowy danej postaci, który zabrała ze sobą ze swojego zakonu, ekwipunek który dostajecie za awans podczas wykupywania kolejnej klasy postaci oraz ekwipunek, odznaczenia lub relikt, które dostaniecie w nagrodę, zaszczyt, pochwałę itp. Taki ekwipunek zawsze będzie darmowy.

Zbrojownia Deathwatchu będzie dostarczała dodatkowo opcjonalny sprzęt, którym będzie można zastąpić podstawowy lub go rozbudować o dodatki lub lepszą amunicję i efekty za punkty rekwizycji. Każdy dostanie parę punktów, które spożytkuje na sprzęt. Może tych punktów nie wykorzystywać lub ich resztkę przekazać koledze, by mógł zakupić lepszą broń (np. zrzutka dla Devestatora na wyrzutnie rakiet, aby łatwiej rozprawić się z czołgiem). Rekwizycję będzie można także wydać na wsparcie Imperialne: Regiment rekrutów gwardii, który zabezpieczy zdobyte pomieszczenia, ludność, obsadzi bunkry i wieżyczki. Bojową drużynę braci ze znanych zakonów czy wykupienie pojazdów lub nalotu dywanowego.

Umiejętności i talenty:
umiejętności, a zwłaszcza te związane z wiedzą będą dawały postacią pasywne bonusy i umożliwią rozmowę na dany temat, lub jej zrozumienie przez postać, dodatkowe objaśnienie lub w szczególnych okolicznościach podpowiedź odnośnie możliwości poprowadzenia dialogu.
Talenty będę wyuczonymi zdolnościami, które będzie można wykorzystać raz na jakiś czas z automatycznym sukcesem w poście. Czyli np. atak wręcz i natychmiastowy odskok do tyłu lub zamiast jednego cięcia mieczem dwa ataki w jednej turze.

EDIT:

Dałam temat już z informacjami do sesji, który będę powoli uzupełniała. Świeżych w temacie zapraszam do zapoznania się z opisem umiejętności, aby wiedzieli w czym są wyszkoleni. http://lastinn.info/komentarze-do-se...zenie-sie.html
 

Ostatnio edytowane przez Rahaela : 16-10-2013 o 22:00.
Rahaela jest offline  
Stary 17-10-2013, 13:59   #7
 
TomBurgle's Avatar
 
Bibliotekarz Salamander czeka na nowy przydział.
 
__________________
- ... this was textbook: The promise of love, the pain of loss, the joy of redemption, then give him a puzzle and watch him dance. -
TomBurgle jest offline  
Stary 19-10-2013, 12:44   #8
 
Nightcrawler's Avatar
 
Cytat:
Napisał Rahaela Zobacz post

Zakon: (Black Templars, Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves, Storm Wardens, Ultramarins, Imperial Fists, Iron Hands, Raven Guards, Salamanders, White Scars)
Zapytam (nie)śmiało czy nie ma szans na wybór coś z poza tego kanonu? Pamiętam że w którymś z podr do DW są dostępni Flesh Tearers - dało by rade upchać jednego z nich ?
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Nightcrawler jest offline  
Stary 19-10-2013, 13:25   #9
 
Rahaela's Avatar
 
Honour the Chapter, strona 50. Jak nie będzie sprawiał dużych problemów na misjach przez swój szał to może być
 
Rahaela jest offline  
Stary 19-10-2013, 13:27   #10
 
Nightcrawler's Avatar
 
Wszyscy wiedzą, że Flesi są łagodni jak owieczki, nie? spoko pomyślę nad konceptem i wyśle na PW. Na pewno będzie to asflat chociaż patrząc na sondę nie polata we wraku ale nie ma to jak po szarżować na wroga w ciasnym korytarzu wywijając chainswordem
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Nightcrawler jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168