Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-10-2013, 22:05   #1
 
Koinu's Avatar
 
[Najdłuższa podróż, +18] Studnia życzeń

rok 2220
Stark
Newport

-Ej, Natt! Powiedz mi… słyszałaś może o „studni życzeń”?- młoda Japonka wstała leniwie z łóżka, podeszła do okna i wlepiła swój wzrok gdzieś w bliżej nieokreślony punkt.
-Jasne! Kto by o tym nie słyszał? Czemu pytasz? Wierzysz w to?- zdziwiła się Natt.
-Sama nie wiem co o tym myśleć. A ty co myślisz, Happy?- tym razem zwróciła się do swojej watilli, żółtej zabawki-goryla z wyjątkowo poczochraną „fryzurą”.
-Myślę, że aby spełnić swoje marzenia, nie należy szukać żadnej studni życzeń, tylko ciężko sobie na nie zapracować! Ale pamiętaj! Jestem zaprogramowany tak, aby cię motywować.- odparł. W jego głosie można było wyczuć coś na kształt.. „smutku”?
Japonka zaśmiała się cicho.
-Może i masz rację.- odpowiedziała krótko. Jednak nie przestała myśleć o studni życzeń. O miejscu, które mogłoby spełnić jej najskrytsze marzenia. Ale jakie marzenie chciałaby wybrać? Z tego co słyszała, należy wybierać rozważnie, ponieważ za spełnienie marzenia trzeba zapłacić wysoką cenę. Podobno… czym coś cenniejszego się wrzuci do studni, tym większe marzenie można spełnić i będzie lepszy efekt. Jednak kto wyznacza cene owego „czegoś”? Jednak nie musiała TERAZ na ten temat myśleć.
-Natt, kiepsko się czuję… przepraszam…
Natalie wstała pospiesznie:
-Nie, nie! Doskonale rozumiem! Zobaczymy się jutro, ok?
-Jasne.- po chwili Amaya była już tylko z Happy’m. Podniosła z szafki nocnej urządzenie do regulowania snów.
-Co by tu dziś wyśnić… o! Wiem! Że znajduję studnię życzeń i…- uśmiechnęła się, nie kończąc zdania. Założyła na głowę urządzenie i położyła się spać, śniąc swój idealny sen.
-Nie śpij zbyt długo, Amaya… dobranoc.- szepnął Happy.

_______________________
Arkadia
Marcuria

Generał Turion został zatrzymany na drodze przez swojego podwładnego.
-Panie generale! Zostało tak mało czasu i tak wiele jeszcze brakuje, jeśli chodzi o przygotowania do przyjęcia Szóstki!
-Tak więc zagońcie do pracy więcej magiczniaków! Tylko pamiętaj, nie pozwalaj im się zbierać razem w jednym miejscu. Niby nie stanowią zagrożenia, ale zawsze trzeba dmuchać na zimne, jak już się nauczyliśmy na własnych błędach.
-Tak jest panie generale! Przekażę wszystko organizatorom!
-Dobrze, możesz odejść.- odparł.

__________________________________________________

A więc tym razem chcę spróbować stworzyć sesję w świecie „Najdłuższej podróży”. Nie wymagam znajomości uniwersum, to co potrzebne wytłumaczę tutaj. Głównie to będą informacje skopiowane z Internetu, plus czasem ewentualnie coś ode mnie. A więc!


Bliźniacze Światy
Niegdyś Świat stanowił jedność, jednak ponad dwanaście tysięcy lat wstecz poprzez połączenie magii i nauki stał się on zbyt potężny. Rozdzielono go więc, a możliwość przekraczania podziału dano nielicznym nazywając ich „skoczkami”. Tak oto powstały Stark – świat nauki i Arkadia – świat magii.
W trakcie podziału stworzono miejsce pomiędzy światami, gdzie czas nie ma znaczenia, a także tajemniczą krainę, w której zbudowano wierzę i osadzono w niej specjalnie wybranego człowieka, który na najbliższe tysiąc lat miał stać się strażnikiem strzegącym równowagi pomiędzy oboma światami, nim te będą gotowe do ponownego połączenia.

Stark
Stark to świat nauki i logiki. Kraina siostra Arkadii, lecz także jej całkowite przeciwieństwo, rządzone przez bezwzględne prawa fizyki i matematycznych wyliczeń. Nie ma tu miejsca na fantazję, czary i tajemnice, wszystko zostaje brutalnie „sprowadzone na ziemię”.
Mała Wenecja – „pępek świata” lub też „Wioska skazańców” jak nazywają miasteczko tamtejsi studenci, ludzie ambitni i pełni marzeń, których wichry losu w taki, czy inny sposób przygnały do tego miejsca. Sama Wenecja, mimo iż mieści się w jednym w największych miast na świecie, wygląda jakby stanowiła odrębną, tętniącą życiem krainę. Kiedyś była to dzielnica przemysłowa, jednak po zamknięciu większości fabryk i otwarciu Akademii Sztuk Pięknych u progu XX wieku przez Mery Sam – działaczkę, którą zamordowali najemnicy Korporacji – stała się atrakcyjnym miejscem dla wielu młodych ludzi i została przerobiona w miasteczko akademickie. Niestety po nastąpieniu Awarii to przyjemne miejsce stało się swego rodzaju gettem. Slumsami, w której nie mieszka nikt kto ma wybór.

Newportjedno z największych miast na ziemi. Tyleż niebezpieczne, co pociągające i wiele też od tego miejsca zależy.

W roku 2209 coś się wydarzyło. Po dziesięciu latach ludzie niewiele pamiętają z tamtego okresu, lub nie chcą pamiętać, ale zdarzenie to zmieniło świat. Naoczni świadkowie twierdzą, że nie tylko rzeczywistość uległa zniekształceniu. Coś wydarzyło się także na niebie. Utracono kontakt z pozaziemskimi koloniami, a przez krótki, lecz przerażający okres czasu, mieszkańcy Ziemi pozostawali "przykuci" do jej powierzchni. Po około dwóch tygodniach zniszczone cywilizacje zaczęły się odbudowywać, a ludzie przyzwyczajać do nowych warunków życia.

Powszechny chaos doprowadził to utworzenia Syndykatu, który początkowo miał zapobiegać bezprawnym działaniom korporacji, lecz z czasem uruchomił niezwykle rozwiniętą sieć policyjną zwaną "OKO" lub "Oko na niebie", która jest w stanie namierzyć każdego posiadacza telefonu komórkowego, lub innego urządzenia elektronicznego. Naturalnie w odpowiedzi na tę całkowitą kontrolę liczni hakerzy stworzyli nielegalne oprogramowania-osłony, które zapewniają człowiekowi "niewidzialność" dla OKA. Ponadto popularna firma zabawkarska WATIcorp (z tej firmy również pochodzi zabawka Japonki z wprowadzenia- Happy ), produkująca roboty AI, wypuściła na rynek Alcherę- usprawnioną konsolę snów, która całkowicie zrewolucjonizowała świat rozrywki. Ludzie dzięki temu urządzeniu mogą kontrolować w pewien sposób swoje sny… mogą śnić o tym, o czym tylko chcą. Niestety coraz więcej osób popada w uzależnienie od tego… ludzie zaczynają woleć swój wymarzony świat snów od prawdziwego życia.

Arkadia


Arkadia to fantastyczna kraina, gdzie magia i starożytne tajemnice należą do codzienności jej mieszkańców, a nauka nie ma prawa, ani możliwości rozwinąć się na takim samym poziomie jak w Stark. (Nawet parowe maszyny Azadi działają niebezpośrednio wzmocnione magią).
Wewnątrz świata Arkadii znajdują się poszczególne królestwa. I tak do najważniejszych należą: Ayrede, Ziema Tyrenów, Ge’en, Bakshe’va i Corsa.



Ayrede, Zjednoczony kraj, z prosperującym portowym miastem Marcurią, który rozciąga się od Równin Nehrah na północy i ciągnie aż do Wielkiego Morza na południu.


Na północ Ayrede, za Górami Granicznymi żyją Venarowie - tajemniczy lud, który czas postrzega w niezrozumiały dla ludzi sposób, dlatego też ich kontakt z innymi krajami jest niemal znikomy. W jednej żyją wszędzie, w jednej chwili nie ma ich nigdzie, jak określił to Abnxus z Venar. Mieszkańcy Ayrede nazywają te ziemie po prostu Północnymi Krainami.

Na zachód od Ayrede żyje nacja Tyrenów, sojusznicy Awangardy (organizacji mającej duże wpływy w Stark) i wróg Zjednoczonego Królestwa. Są to stworzenia chciwe i określane mianem „dzikich”, dla których idea niesienia postępu jest tylko pretekstem do ataku na sąsiadów.

Na wschód Ayrede leży Corasan, które jest ojczyzną Zatoki Ognia. Ayrede stanowi, więc ścianę oddzielającą dwie potęgi Arkadii.

Na południu, po drugiej stronie Morza Pieśni znajdują się Południowe krainy, a w nich leży ogromna pustynia zwana Bakshe'va. Jej nazwa wywodzi się od wspaniałego imperium ze stolicą Changa'griel, które kiedyś się tam znajdowało.

Na dnie Morza Pieśni, blisko Królestwa Ge’en, (które znajduje się na zachód od kraju Tyrenów) żyją syreny zwane Maerum. W ich pobliżu znajduje się wyspa Alezja, na której osiedlili się dalecy kuzyni Maurem - latający Alatieni, oraz plemię Stickmen.

Gdzieś w morzach Arkadii swoje miejsce posiadają również tajemniczy Ludzie Mroku, których żywe miasto płynie
wraz z prądem oceanicznym zmieniając stale swoje położenie.

Wspólnym językiem dla wszystkich Arkadyjczyków, (poszczególne ludy posiadają oczywiście własne wyjątkowe języki i dialekty), jest Naven inaczej „wspólnomowa”. Ponieważ jest to magiczny język, by się go nauczyć wystarczy kilka minut posłuchać jak ktoś się nim posługuje i pozwolić, by magia zamieszkała w sercu człowieka.



Markuria zostaje zaatakowana przez barbarzyńskich Tyrenów. Z pomocą mieszkańcom Ayrede przybywają Azadi na swych podniebnych statkach wybijając wrogą rasę niemal do nogi. Jednak pomoc w uzyskaniu wolności miała swoją cenę. Obcy lud postanowił pozostać w mieście i szerzyć w okolicach słowo Bogini, zabraniając tym samym na wolność słowa, praktykowanie magii, oraz religii przodków. Wszyscy nie-ludzie, (zwani w "magiczniakami"), zostali zamknięci w gettcie, które niegdyś było Markuriańską starówką. Zburzono starożytną Świątynię Równowagi, wypędzając jednocześnie z miasta całą radę kapłanów, a w miejscu ich siedziby budując ogromną wierzę, której przeznaczenie nie jest znane. Buntownicy (magiczniacy- użytkownicy magii i istoty magiczne, czyli nie-ludzie) starali się walczyć z okupantami, jednak ostatecznie rozbito buntowników i ci, którym udało się ocalić zostali wzięci w niewolę, lub gdzieś uciekli. A getto magiczniaków zostało „oczyszczone”.

Teraz w ogóle trochę o rasach humanoidalnych, występujących w Arkadii :

Venarowie- Rasa żyjąca w Północnych Krainach za Górami Granicznymi. Czas nie ma dla tych istot znaczenia. Każda chwila jest tą samą chwilą, wiec istnieją jakby poza standardowo wyznaczoną strefą czasową. W ich ludzie nie istnieje takie pojęcia jak zaufanie, czy tajemnice, gdyż każdy z Venarów dobrze wie, co stanie się w jego życiu i jakie będą tego konsekwencję. Z punku widzenia kogoś płynącego wraz z czasem, Venarowie niekiedy wiedzą o sprawach, które nigdy nie miały miejsca, gdyż dostrzegają oni wiele możliwych "ścieżek". Prosto ujmując, widzą wiele rozwiązań różnych problemów, ale tylko jedno z nich będzie miało miejsce. Nie można, więc zawsze do końca polegać na ich "wróżbach", bo może się okazać, że przewidzieli rzecz, która tylko może się wydarzyć, ale w wyniku osobistych decyzji nigdy nie zaistniała, lub nie zaistnieje.

Venarowie nie utrzymują kontaktów ze światem zewnętrznym ze względu na niemożność porozumienia się. Jednak rosnące problemy z Równowagą i Chaosem zmusiły ich do wyznaczenia ambasadora i wysłania go do Marcurii, by uczestniczył w Radzie Ayrede. Jest nim Abnaxus z Venar, u którego dostrzeżono osobliwy talent do zatrzymania uwagi na wybranej chwili. Potrafi on mówić w Na'ven (wspólnomowie), lecz różnice językowe i przede wszystkim czasowe, są tak duże, że niekiedy przetłumaczenie czegoś z języka Venrów Kan - ang - la jest niesamowicie trudne i nawet mimo swych zdolności Abnaxus nie zawsze jest w stanie zrozumieć innych i być zrozumianym.

Banda są małymi i łagodnymi istotami żyjącymi pod ziemią w lasach Riverwood. Mają mniej więcej od metra do półtora wzrostu, krótkie ryjki i duże oczy. Umownie nazywani są kretoczłekami (mole-people), przez ich silny związek z ziemią. Chociaż przednie łapy zostały silnie ukształtowane w procesie ewolucji, to do kopania swych tuneli używają raczej magii. "Śpiewają ziemi" by móc ją ukształtować według własnych potrzeb.

Banda

to rasa z silnie rozwiniętą strukturą rodzinną, a każdy członek plemienia posiada niesamowicie długie imię. Prowadzeni są przez "Starszego", który jest ich duchowym przewodnikiem i przywódcą. To on posiada ostatnie słowo w wiosce i prawo do decydowania, kto może spędzić noc w Dole Duchów. W ogólnym podsumowaniu lud Banda jest całkiem nieśmiały, ale przyjazny. Nieśmiałość, czy może raczej strach wynika z tego, że ludzie często traktują ich jako szkodniki, myśliwi zabijają Bandę dla miękkiego futra, a drapieżniki dla dobrego mięsa.



Maerum
Lud wywodzący się od jednej rasy z Alatienami. Przybyli na Ziemię jako jedność na "Starym Bogu" (Niebieskim Smoku), jednak w wyniku konfliktu Maerum zeszli do wody, i ewolucja przystosowała ich do morskiego trybu życia. Struktura Maerum ma charakter matriarchalny, gdzie to samice osłaniają swoich samców.
Jeszcze do niedawna trwały bardzo złe czasy dla ludu Maerum. Magiczne algi zwane Tanyenn przestały rosnąć dookoła miasta, a to właśnie one przyciągały ryby, odstraszały drapieżniki, zapewniały ciepło i światło. Poszukiwania tej substancji były bardzo niebezpieczne, ale niezbędne dla przeżycia mieszkańców morskich głębin. Porywali oni więc ludzi, którzy, dryfują jako ocaleni z zatopionych statków po Morzu Pieśni i poddają szkoleniu, by stali się poszukiwaczami Tanyenn. Problemy Maerum pogłębiała dodatkowo prowadzona z Alatienami wojna, których syreny nazywali "Skrzydlatymi potworami".
Mimo spokojnej natury, Maerum posiadają w Marcurii negatywną reputację. Żeglarz Umbr Ianos określa ich nawet mianem "krwiożerczego ludu ludożerców", mimo iż tak naprawdę syreny nie żywią się ludźmi. April Rayan, znana bardziej jako Skorpion, zdołała pogodzić oba ludy. Od tamtego czasu Maerum wiedzie się lepiej i nawet poznali sposób (przyrządzają specyfik z pewnych roślin), który pozwala im oddychać i poruszać się przez pewien czas na powierzchni.

Alatieni
Lud latających istot o ostrych dziobach i szponach, mający wspólnych przodków wraz z Maerum. Przybyli na Ziemię z klanem Smoków (Rasa Drak, jak określili ją Ludzie Mroku). W czasie trwania akcji TLJ Altnieni i Maerum są w stanie wojny, a wizja upadku obu ludów wydaje się być nieunikniona. Ich kości stały się kruche, a skrzydła słabe, nie byli oni więc zdolni do lotów na duże odległości. Głównym zajęciem kobiet jest garncarstwo, oraz ważna jest dla nich mitologia skrzydlatej rasy. Każdy Alatien nim jeszcze nauczy się latać, musi poznać i przekazać swoją opowieść. Są to: ‘’Opowieść o Gwiazdach, Opowieść o Powrocie do domu, Opowieść o Morzu, Opowieść o Wiatrach’’. Historie te stanowią kwintesencję bycia Alatienem, oraz wspomnienie ich minionej chwały. Legendy i kultura Maerum oraz Alatienów są bardzo do siebie podobne. Dzięki wcześniej wspomnianej April po ponownym połączeniu się obu ludów, ‘’Tanyeen’’ znów zaczyna rosnąć, a skrzydła Alatienów stają się silniejsze.

Ludzie Mroku

Odziani w długie, czarne szaty opisani są w Pismach Równowagi jako "stróże ciemnego płomienia". Niewiele wiadomo o Ludziach Mroku. Podróżują dziwnymi statkami okrytymi mgłą, a w ich posiadaniu znajduje się potężna magia. Ich państwo to nieosiągalna dla intruzów wyspa, która pływa wraz z prądem morskim. Ich biblioteki mogą być nawet większe niż Wielka Biblioteka w Enklawie, w Marcurii. Ludzie Mroku przedstawieni są jako kolekcjonerzy słowa pisanego. W ich zbiorach znajduje się niemal każdy dokument, gliniana, tabliczka, papirus, czy książka stworzone kiedykolwiek w Arkadii. Rasa ta nie posiada własnej historii i nie ma tutaj najmniejszej choćby wzmianki, że służy Staremu Bogu, jednak mimo to odnoszą się z szacunkiem do Draak.
Mroczny Lud to jedyna magiczna rasa, która nie poddała się reżimowi Azadi i może bez przeszkód handlować z ludźmi w Marcurii, chociaż ich statki nie przybijają do głównego portu, a jedynie do Zatoki Cieni. Wyjaśnieniem takiego stanu rzeczy, może być fakt, iż lud ten żyje na wodach, do których Azadi nie mają dostępu a poza tym są na tyle potężni magicznie, że prowokowanie ich do gniewu nie wydaje się być zbyt dobrym pomysłem. Łączy je jakby wspólna świadomość, gdzie każdy mówi w imieniu całości.



Ponadto! W Arkadii żyją ludzie również, Azadi, którzy okupują Markurię, też są ludźmi, w samej Markurii ludzi również jest sporo, mniejszoscią byli Dolmari- rasa istot bardzo podobnych do ludzi, bardziej uzdolnionych magicznie- jednak niezależnie, czy ktoś posługiwał się magią, czy nie.. wszyscy Dolmari zostali określeni jako magiczniacy. Istnieje też wcześniej wspomniana rasa smoków Draak, jest ich bardzo mało, zazwyczaj ich tożsamość jest tajemnicą.

Grywalne rasy to właściwie wszystkie oprócz Draak (ewentualnie można grać jakimś dalekim potomkiem mającym korzenie smocze ;p), oraz Mrocznych Ludzi i Veenarów (ze względu na ich specyfikę, odmienność i w przypadku Mrocznych Ludzi- braku indywidualnej tożsamości).
Grę będziemy mogli rozpocząć na różne sposoby, zależy kogo mi tu potworzycie ale na pewno chcę mieć w drużynie chociaż jednego Skoczka, bądź Śniącego! Ale to wytłumaczę przy opisie KP.
Akcja będzie się działa w tle ważnych wydarzeń... czyli w Stark... ogólnego problemu z uzależnieniem od Konsoli Snów i w Arkadii z okupacją Markurii itp. Jednak będzie jeden ważny element. Zarówno w Arkadii jak i w Stark pojawiły się pogłoski i legendy o Studni Życzeń. Nikt dokładnie nie wie jak do niej się dostać i czy naprawdę istnieje, ale podobno jest to studnia, która spełnia życzenia, jednak... czym większe życzenie, tym więcej trzeba poświęcić. Należy wrzucić coś cennego dla nas do niej, aby życzenie się spełniło.
Ostatnio w obu światach zaczęły dziać się pewne anomalie. Tajemnicze wydarzenia, o których nikt nie chce mówić.

A teraz! Karta Postaci:
Imię i nazwisko:
Miejsce zamieszkania: (który świat, oraz dokładniejsze miejsce. Jeśli chodzi o Stark, to poza wymienionymi miejscami, nazewnictwo krajów i miast podobnie jak w naszym świecie )
Wiek:
Płeć:
Rasa:
(i teraz... poza tym wszystkim co już wcześniej wymieniłem... na świecie jest np. garstka istot zwanych Skoczkami. Czyli ludzie, którzy potrafią skakać przez stworzony przez siebie wcześniej portal, między Stark a Arkadią. Oraz Śniący- są to ludzie, którzy mają możliwość przeniesienia się ze Stark do Arkadii podczas snu. Wtedy ich śpiące ciało pozostaje w Stark, ale w Arkadii pojawia się ich świadome ciało. Śniących jest jeszcze mniej niż Skoczków. Nie dość, że takich istot jest garstka, to baardzo mało z nich wie, kim tak naprawdę są i co potrafią. Możecie zdecydować, czy wiedzą kim są, czy nie. O ile wybierzecie taką postać) ( no i w przypadku ludzi ze Stark, możecie też określić ich pochodzenie etniczne mniej więcej )
Wygląd: opis, ale też będę wymagał, żebyście na początku sesji dodali jakieś odpowiednie grafiki
Profesja/zawód: nie musi to być książkowa nazwa, ale chcę mniej więcej wiedzieć kim Wasza postać jest zdolnym hackerem, naukowcem, rebeliantem, który gdzieś tam zbiegł, magiem, płatnym mordercą, kapłanem Bogini, studentem czegoś tam itp, itd
Historia: nie musi być długa, ale dobrze, gdyby była pomysłowa i nie naciągana!
Umiejętności, mocne strony:
Fobie, ułomności:
(jeśli chodzi o jakieś wielkie umiejętności, bądź okropne traumy, to fajnie jakby te najwazniejsze zostały uwzględnione w historii )

Nie będzie tu żadnej mechaniki, ani statystyk, tak więc jakieś umiejętności, czy szerszą wiedzę na jakiś temat, jak i duże wady, opiszcie tutaj, będę potem na tym bazował. W historii opiszcie tak ogólnikowo chociaż rodzinę, czy ma jakichś przyjaciół itp.
Bardzo bym się ucieszył, jakby jakieś postaci się już ze sobą znały ale nic nie narzucam! Również nie narzucam tego, po której stronie staną i jakie decyzje podejmą Wasze postacie podczas przygody. Chciałbym tylko, żeby to było poparte ich charakterem, moralnością itp. Proszę o to, aby zgłaszali się gracze, którzy naprawdę chcą grać, chciałbym nie musieć robić dodatkowych rekrutacji
Czas na odpis to ok. 1,5 tygodnia. Trochę będziemy korzystać z google doc'a.
W razie pytań (bo na pewno zapomniałem napisać o czymś ważnym!) walcie śmiało .
Pozdrawiam!
Edit: A! No i graczy szukam ok. 4, ale to się jeszcze zobaczy!
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 19-10-2013 o 19:35.
Koinu jest offline  
Stary 19-10-2013, 21:13   #2
 
Felix's Avatar
 
Jestem wstępnie zainteresowany grą oficerem Azadi. Jako że jednak nie znam uniwersum (rozumiem że chodzi o grę "Najdłuższa podróż") miał bym kilka pytań.
-Gdzie mogę zaczerpnąć jakieś informacje o świecie?
-Jak wygląda kwestia Wiary, zwłaszcza u Azari. Jaki mają stosunek do tej swojej Bogini i jaka ona jest, jakie idee reprezentuje?
-Jaki jest poziom technologiczny w Arkadii? Jakiej broni się używa (również w kontekście Azari oczywiście )
-Czy te krainy można kojarzyć kulturowo z jakimiś regionami naszego świata? np. oklice pustyń Bakshe'va z mongołami?
 
Felix jest offline  
Stary 19-10-2013, 22:14   #3
 
vena's Avatar
 
Cześć.
Podoba mi się klimat. Lubię równoległe światy. Chcę zagrać. Na razie myślę nad postacią więc spodziewaj się karty w najbliższych dniach. Nie bardzo się łapię w tym uniwersum ale przecież wszystkiego można się nauczyć. Wyjdzie w praniu.
 
__________________
Człowiek jest na tyle cywilizowany na ile potrafi zrozumieć kota.
vena jest offline  
Stary 19-10-2013, 22:37   #4
 
Koinu's Avatar
 
-Jeśli chodzi o wiedzę o uniwersum, to najczęściej sprawdzają się strony typu "wikia", niestety polska wersja jeszcze raczkuje ( Najdłuższa Podróż Wiki )
Dużo lepiej sobie radzi jej anglojęzyczna siostra :P ( The Longest Journey - TLJwiki: characters, walkthroughs, screenshots, music and more for The Longest Journey and Dreamfall! )
Tu jest strona, z której głównie korzystałem w przypominaniu sobie szczegółów na temat Najdłuższej Podróży ;p ---> DOM WSZYSTKICH ŚWIAT�W - April Ryan
Przy tym jeszcze wspomagałem się forum poświęconym tej grze, ale muszę przyznać, że dyskusje, które się tam toczą i teorie, które się namnażają zamiast coś wyjaśnić, jeszcze bardziej mąciły w głowie

-W Stark jakoś nigdy nie było mowy o religii, więc uznaję, że zeszła na bardzo daleki plan, raczej nie ma już jakichś społeczności religijnych, ale każdy tam sobie może wierzyć w co chce. Jednak Stark to raczej świat logiki Za to jeśli chodzi o kwestię Bogini to pierwsze skojarzenia, jakie dla Azadi przywodzi Bogini to "światło i miłość". Są bardzo pobożni i większość ich podbojów odbyło się pod pretekstem nawracania. Nie ma żadnych posągów przedstawiających jej wyobrażenia, ale np. wybudowali w Markurii Wieżę Azadi, na cześć swojej Bogini. Jeśli ktoś nie chce uwierzyć w miłość Bogini, to zmusza się tego kogoś do wiary mieczem. Uważają, że taki ktoś powinien "odrodzić się w nowym życiu, aby zdobyć przebaczenie w Chwale Bogini." . Wierzą też, że Bogini stworzyła ludzi, nie mają litości dla Magiczniaków, którzy według nich wypełzli gdzieś skądś poza wzrokiem Bogini. Wgl wśród Azadi panuje system matriarchalny, apostołowie i kapłani zwracają się do wszystkich kobiet per "matko".
Np. Imperium Azadi rządzi Szóstka- sześć kobiet imperatorek, one mają najwięcej do powiedzenia, są reprezentowane przez emisariuszkę, oraz Apostołów. Są autorytetem pod względem władzy i religii. Rządzą zgodnie z wolą Bogini. W skład Szóstki wchodzi zawsze sześć kobiet, są dziewicami, noszą szare szaty.

-Technologia w Arkadii nie jest identyczna, ale zbliżona do naszego średniowiecza Ale! Azadi przynieśli ze sobą takie coś jak np. podniebne statki (statki które zamiast pływać po wodzie, latają), generatory (które są porozstawiane po całej Markurii i zasilają coraz więcej rzeczy w mieście, jednak, co jest trochę hipokryzją z ich strony, te generatory to połączenie technologii i magii). Jeśli chodzi o bronie to... miecze, sztylety, włócznie, łuki i kusze taki fantasy standard ;p
-Co do geografii... to się nie zastanawiałem w sumie nad tym w ten sposób, pewnie w jakiś sposób się wzorowano na naszym świecie, jednak chyba nie ma co szukać wielkich podobieństw jeśli chodzi o Arkadię


Bardzo się cieszę, że jest zainteresowanie w razie czego zadawajcie dalej pytania, żeby rozwiać Wasze wątpliwości



Aaa! Chciałem jeszcze wspomnieć o ważnej rzeczy, bo może nie być do końca jasna! Nikt nie wie o równoległych światach, jedynie nieliczni, tacy jak np. świadomi Skoczkowie, bądź istoty z rasy Draak, które w sumie mają wiele wspólnego z tym całym podziałem

Aa! No i tak w ogóle, to stolicą Imperium Azadi jest Sadir. Np. pojmane osoby w Markurii, najpierw trafiają do niewoli w Wierzy Azadi, a następnie są transportowane do Sadiru i tam są osądzane.
 

Ostatnio edytowane przez Koinu : 19-10-2013 o 23:11.
Koinu jest offline  
Stary 20-10-2013, 11:08   #5
 
Draugdin's Avatar
 
Czy bez całkowitej znajomości świata gry i systemu można grać czy raczej będzie to utrudnione?
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 20-10-2013, 11:44   #6
 
Koinu's Avatar
 
Chyba jak do tej pory żaden gracz, który się zgłosił nie zna wgl, albo w pełni uniwersum, więc spoko! Wystarczy, że ogarniesz mniej więcej co tu jest i w razie wątpliwości będziesz pytać
 
Koinu jest offline  
Stary 20-10-2013, 13:31   #7
 
vena's Avatar
 
OK. Mam kartę postaci. Gdzie ją wysłać?
 
__________________
Człowiek jest na tyle cywilizowany na ile potrafi zrozumieć kota.
vena jest offline  
Stary 20-10-2013, 14:30   #8
 
Koinu's Avatar
 
poproszę tutaj, na PW, chyba, że Ci wygodniej na maila, to możesz wysłać na kamils1992@o2.pl, tylko wtedy powiedz proszę, że tam posłana została KP
 
Koinu jest offline  
Stary 20-10-2013, 16:44   #9
 
vena's Avatar
 
Wysłałam KP na meila bo... sam zobaczysz
 
__________________
Człowiek jest na tyle cywilizowany na ile potrafi zrozumieć kota.
vena jest offline  
Stary 20-10-2013, 17:04   #10
 
Koinu's Avatar
 
Muszę przyznać, że postać baardzo ciekawa A więc na razie mam jedną kartę postaci:
-Vena - Marika Samkil

Czekam na kolejne
 
Koinu jest offline  
 


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168