Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-12-2013, 20:40   #1
 
Fiath's Avatar
 
Historia o życiu i śmierci

W swojej wspaniałości, bóg stworzył świat,
którego ludzie wolni byli od idei śmierci
Jednakże dla ukarania grzesznych, diabeł zesłał klątwę.
"Za każdy twój grzech, człecze, spadnie na ciebie nieszczęście.
A rana która powstanie, nigdy się nie zagoi."

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=CqhqbsdpAXo[/MEDIA]
Historia z rdzennego świata.
"O życiu i śmierci"

Mężczyzna dyszał ciężko przemierzając pustynię na wymęczonym wielbłądzie.
Wiózł z sobą ogromną ilość zapasów, choć jemu samemu były one zbędne. Po ponad trzech latach znów wracał po kolejną przygodę. Po to, aby zapełnić sobie kieszeń. Mimo nieskończonego kalendarza wciąż nie mógł zmusi się aby zacząć normalny żywot, i miał ku temu swoje powody.
W końcu znalazł się w granicach oazy pod górą. Ominął kilka palm. Przejeżdżając obok jeziora w końcu się zlitował. Zatrzymał wielbłąda, aby zejść z niego i zdjąć swój bagaż. Z spokojnie przyglądał się jak zwierze sięga po wodę. Po chwili odwrócił się, aby iść dalej.
Ogromna góra na środku pustyni nosiła nazwę korony świata. Nie tylko przez swoją wysokość, ale ogólny rozmiar. Idąc w stronę kamiennej bramy pod południową ścianą mężczyzna przyglądał się małym, zniszczonym kamiennym domom. Zabytkowe miejsce wydawało się zwabiać do siebie podróżnych. Wedle legend, było to miejsce które zamieszkiwała najstarsza rasa na ziemi.
Zrzucając swój bagaż pod ścianą spoglądał w stronę szczytu. Spoglądał na lasy liściaste rozciągające się wzdłuż ściany, na budowle tuż pod nimi. Za każdym razem gdy tu był pytał siebie, czy faktycznie mogą tam być sekrety co do samej klątwy.
Spojrzał na słońce, z zdziwieniem stwierdzając, że powoli zbliża się ku zachodowi. Nikogo jednak nie było. Nikt nie schodził jednymi schodami prowadzącymi na szczyt.

Burze piaskowe wokół korony świata ustają tylko w trzynastym, ostatnim miesiącu roku.
Tym razem, nikt nie doczekał się szansy na wyjście.
Obietnice zeszłorocznych podróżników, odbijały się w uszach handlarza.

~*~

I tak oto pan literówka w imieniu zaczyna kolejną sesję na forum, mając w swojej karierze dwie nieudane i dwie którym poszło całkiem świetnie sesje, zaczyna swoją kolejną przygodę mgmowaną na forum.

Idea: Nieco stereotypowe fantasy z nieco realistycznym podejściem. Co rozumiem przez realizm? Mrok i ciężar który nie jest tak mroczny i ciężarny, że wchodzi między zęby, utyka w gardle i staje się parodią samego siebie.
Nikt nie zabije smoka bez podstępu, nikt nie wygra walki trzech na jednego samotnie, i nikt nie będzie zachowywał się jak bóg świata bo co mu szkodzi...zarazem nie będziemy przewidywać nieskończonych dramatów, maniakalnych śmiechów u co drugiej duszyczki i wyborów w których każdy jest zły, bo wszystko jest złe, be, a świat to gnój. Wręcz przeciwnie, będziemy ciężcy ale kolorowi.
Co?: Będziecie grupą podróżników którzy postanowili z jakiegoś powodu wejść na górę. Nie musicie się znać, nie musicie współpracować, nie musicie nawet pozwalać sobie nawzajem żyć. Każdy z was ma jednak mieć motywację. Ludzie nie są głupi, nie wchodzą w takie miejsca z żądzy przygody. Możecie szukać zaginionej księżniczki, legendarnego smoka, jakiegoś artefaktu, elementów historii czy po prostu złota bo macie takie długi, że tylko w centrum zła czujecie się bezpieczni.
Gdzie?: Rdzenny świat to lokacja fantasy którą lekko sobie nakreśliłem, ale bez przesady. Będzie otwarta na idee graczy i ich osobiste wątki. Nie mamy tutaj jednak elfów czy krasnoludów, choć mogą się trafić jacyś zwierzoludzie.
Konwencja: Storyteller z dość mechaniczną walką, w której nikt nie sięga po broń bez postawienia "życia" swojej postaci na szali. Fighter, ale w żadnym wypadku hack'n'slash.
Kto?: Od jednej do pięciu osób. Stwierdzam, że im mniej tym łatwiej utrudnić zabawę. Jeżeli faktycznie wezmę piątkę to z takim spojrzeniem, abyście byli podzieleni na przynajmniej dwie grupy. Ciężko się prowadzi piątkę herosów i zaspokaja ich w emocje jednocześnie.
W jaki sposób?: Gramy przez dokument google. Jest to po prostu lepsza opcja prowadzenia niż standardowe spamowanie postów na forum i kombinatoryka przez komunikatory.
Do kiedy?: Myślę, że rekrutka postoi tydzień? Moglibyśmy nawet zacząć w tym roku.

Do rzeczy
Życie i śmierć.
W rdzennym świecie nie mamy konceptów życia i śmierci względem ludzi. Żyją i ile by nie grzeszyli nie umierają.
Za każdy grzech który popełni człowiek, jedna jego "śmiertelna" rana nie zostanie wyleczona. Może być to odcięta dłoń, czy przebite serce. Będzie on również wiecznie czuł ból jaki spowodowała owa rana.

Ludzie którzy posiadają zbyt wiele ran często szaleją. Takich nazywa się nieumarłymi. Nie są to osoby świadome co się dzieje wokół nich. Nie robią nic bądź przeciwnie, opętańczo szukają sposobu na uśmierzenie swojego cierpienia.

Jeżeli ktoś zostanie spalony czy w inny sposób pozbawiony ciała, staje się duchem. Jego cierpienie nie zostaje uśmierzone, lecz traci on możliwość interakcji z światem.

W żyłach mieszkańców rdzennego świata nie płynie krew lecz mana. Błękitna ciecz pozwalająca na tworzenie zaklęć i sprawianie cudów. Jej utrata z organizmu nie zabija, choć osłabia człowieka.

Nieśmiertelność dotyczy nie tylko ludzi ale również zwierzęta i niemal wszystkie inne istoty. Osobników, którzy faktycznie giną od śmiertelnej rany nazywa się bezdusznymi bądź demonami. Jak łatwo się domyślić, na koronie świata jest ich wielu.

Słowniczek
W rdzennym świecie jest kilka zasadniczych różnic do określeń popularnych w fantastyce.

Nieumarły - tutaj, określenie kogoś, kto stracił zmysły w wyniku nagromadzenia się niezaleczonych ran.
Demon/bezduszny - ktoś, kto umiera, gdy zostanie zabity
Wampir - czarodziej który w pogoni za magią zaczął spijać ludzką manę.
Nekromanta - osoba próbująca wspomóc nieumarłych.
Inkwizytor - członek kościoła, który walczy przeciw umarłym i nekromantom, spalając szaleńców dla bezpieczeństwa ogółu.
Zakonnik - Organizacja zajmująca się karaniem grzeszników i pilnowaniem pokoju na świecie.
Czarny rycerz -członek smoczych legionów.

Wzór KP:
Cytat:
Imię:
Wygląd:
Charakter:
Pochodzenie:

Statystyki (12punktów)
Siła:
Zwinność:
Wytrzymałość:
Wola: 3
Grzech:

Specjalizacje:
Szermierka:
Strzelectwo:
[Sztuka]:

Talenta:

Czarnoksięstwo:
Formy:
Komendy:
Zakrzywienia:

Ekwipunek

Historia
Koncept:
-
-
-

Postaci drugoplanowe
Imię:
Charakter:
Rola:

Faktyczna historia:
Objaśnienie karty postaci.
Statystyki same z siebie są na poziomie 1 czyli przeciętnym.
Pełnią one następujące role:

Siła - jest odpowiedzialna za zdolność udźwigu naszej postaci oraz wlicza się do kości obrażeń bronią białą. Z siłą 1 mamy udźwig 50Kg. Każdy 1 punkt dodaje 10Kg.

Zwinność - określa próg podstawowy gdy ktoś próbuje wykonać przeciw nam unik bądź wymknąć się nam. Określa podstawową szybkość postaci.

Wytrzymałość - Określa staminę postaci.
Jedna akcja w turze spala jedną staminę. Stamina regeneruje się w podstawowej prędkości 3. Spadek staminy do zera oznacza zmęczenie i brak możliwości na reakcję.

Wola - Jest to nasz odpowiednik hp.
Każda stała rana (przeklęta przez grzech) obniża wolę o jeden na stałe.
Każda rana tymczasowo obniża naszą wolę. (dopóki się nie zregeneruje.)
Spożywanie używek (mikstury, zaklęcia polepszające nasze możliwości (nie przedmiotów)) tymczasowo obniża naszą wolę o jeden.
- Jeżeli wola tymczasowo spadnie poniżej 1, postać traci przytomność.
- Jeżeli ilość stałych ran przekroczy wartość naszej woli, postać traci zmysły
- Gdy ilość stałych ran zaczyna przekraczać połowę wartości naszej woli, zaczynamy otrzymywać kary.


Grzech - ilość ran które mogą zostać przeklęte jest równa ilości popełnionych grzechów. Zaczynacie z jednym i za każdy który sobie dodacie, dostajecie punkt na statystykę.

Szermierki, strzelectwa i inne sztuki. - każda broń ma swoją wymaganą wartość umiejętności.
Jest to nasza finezja w używaniu danej broni, inna dla każdej. Do listy dodajemy również znane nam rodzaje sztuki np. kowalstwo, jeżeli chcemy być czymś innym niż typowy podróżnik.

Talenta - są to pasywne zdolności które sprawiają, że wasza postać jest w czymś naturalnie lepsza. Możecie je obmyślać sami, a później dogadamy się co do ich wyceny w punktach.

Czarnoksięstwo - będziemy używali specyficznego systemu magii pozwalającego tworzyć zaklęcia w locie. Czarnoksięstwo to wartość składająca się z następujących czynników:
Forma - kształt zaklęcia
Komenda - polecenie które zaklęcie wykonuje
Zakrzywienie - żywioł zaklęcia

Tworząc zaklęcie, czarodziej wykorzystuje przynajmniej jeden z czynników. Dla przykładu:
Zakrzywienie: ogień - może podpalić naszą broń czy dłonie

Forma: kula, Zakrzywienie: ogień - stworzy ognistą kulę, którą możemy w kogoś rzucić. (fireball)

Forma: kula Zakrzywienie: elektryczność Komenda: Wirowanie - stworzy popularnego rasengana.

Forma: ściana Zakrzywienie: ziemia - stworzy kamienną ścianę.

Ekwipunek - jak sama nazwa wskazuje. Jednakże z uwagi na jego różnorodność, proponuję wysłać mi kartę postaci z samym ekwipunkiem, konceptem historii oraz postaciami drugoplanowymi. Nie wszystkie wymyślone zestawy uzbrojenia zostaną przyjęte.

Koncept historii - jest to skrót, wypunktowane streszczenie historii waszej postaci. Nie każdy zarys będzie się nadawał i nie zawsze ma się czas szukać wszystkich fragmentów w dwóch stronach tekstu. Będzie to odnośnik pomocny dla nas obu.
W historii ma się znajdować przynajmniej jeden grzech, jaki popełniła postać. Powód dla owego grzechu, oraz powód dla którego postanowiła udać się na koronę świata.

Postaci drugoplanowe - jeżeli w waszej historii postaci znajduje się istotniejsza i bardziej rozwinięta postać, proszę wypełnić dla niej/nich tą krótką formę. Ostrzegam, że mogą one zostać wykorzystane przez MG.



Pochodzenie:
Sugerowane opcje pochodzenia postaci (jeżeli żadne wam nie pasuje, możecie odgrywać zwykłego wędrowca bądź nomada)

Imperium czarnego smoka
Jest to klasyczne państwo zmilitaryzowane, w którym bardzo dobrze się żyje szlachcicom, a bardzo źle pospólstwu.
Imperium powstało gdy jedno z królestwo podporządkowało się ostatniemu z smoków, πυρπολώ, aby poprowadził ich do dominacji. Imperialiści uparcie twierdzą, że jeżeli podbiją cały rdzenny świat, to będą w stanie zaprowadzić pokój na ziemi a nawet pospólstwo przestanie cierpieć. Niestety, Zakon spowalnia ich zamiary.
Dla kogo jest imperium?: Dla rycerzy, wojowników, najemników, kowali i wszelkiego rodzaju miłośników siły bądź ognia.

Królestwo karpackie.
Osadzone w wysokich górach, królestwo karpackie słynie z legend o swoich bitwach w obronie przeciw imperium. Pozycja górskich miast i zamków sprawiła, że były niemal nie do zdobycia. Było to jedyne królestwo przed którym imperium faktycznie zawróciło i to nie tylko z racji jego przewagi strategicznej, ale i technicznej.
Zamki i gildie na Karpatach są miejscami gdzie rodzą się najpotężniejsi magowie, alchemicy i profesorzy. Każdy szermierz zna przynajmniej kilka zaklęć a każdy farmer wie jak się modlić, aby jego plony wyrosły nawet na najmniej przystępnej górskiej ziemi.
Dla kogo?: Czarodziejów, czarnoksiężników, alchemików, szermierzy.

Zakon śródziemia.
Królestwo zakonne jest polis osadzonym na wyspie pomiędzy wschodnią a zachodnią częścią kontynentu.
Słynie ono z bogatej wiary, wielu potężnych artefaktów które rzekomo nawiązują do samego boga oraz domniemanej zdolności do odpuszczania grzechów. Niestety jednak, nic nie potwierdza wiarygodności owych darów jakie zakon miał otrzymać od boga.
Polis jest przewodzone przez papieża, który nigdy nie opuszcza swoich komnat i stanowi tajemnicę nawet dla swoich poddanych.
Zakon zajmuje się utrzymaniem porządku pomiędzy pozostałymi królestwami oraz stałą walką przeciw nieumarłym. Praktykowanie spalania nieumarłych jest praktyką rozpowszechnioną przez inkwizycję zakonną.
Zakon obwieścił wszystkich nekromantów mianem pogan i zwalcza wszelkie idee niesienia pomocy grzesznikom.
Dla kogo?: Paladyni, kapłani, poszukiwacze sprawiedliwości, artyści.

Unia handlowa emiratów pustynnych.
Wschodnią część kontynentu zajmują liczne pustynie. Na każdej większej oazie znajduje się małe królestwo. Są to Emiraty, związane między sobą przez pakty handlowe. Każde z królestw zdaje się zajmować wyrobem tylko określonego rodzaju dóbr i zakupywaniu wszelkich pozostałych.
Pustynie są miejscem częstych napadów bandytów oraz słyną z ukrytych gildii magów i asasynów.
Dla kogo?: Handlarze, nomadzi, zbójcy, czarownicy, asasyni

Królestwo siedmiu wysp.
Tuż pod głównym kontynentem znajduje się siedem, dość obszernych wysp. Zostały one zjednoczone w jedno królestwo podczas wojen klanów. Obecnie są zamieszkiwane przez rybaków, słyną z szkół o wysokim poziomie nauki, lojalnego rycerstwa oraz znajomości tajemnicy prochu.
Dla kogo?: Samurajowie, uczeni, strzelcy.

Karty proszę wysyłać jako linki do dokumentów google na moją skrzynkę prywatnych wiadomości.
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 25-12-2013 o 00:04.
Fiath jest offline  
Stary 25-12-2013, 14:29   #2
 
Ajas's Avatar
 
Ja osobiście nie wiem czy znajdę czas na następną sesję, ale polecam wszystkim wahającym się spróbowania swoich sił Fiath wyrobił się jako MG prowadząc Cybercore i warto u niego grać ^^
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 25-12-2013, 23:50   #3
 
Pasiasty's Avatar
 
Bardzo fajny pomysł!
Mam pytanie, do kiedy trwa rekrutacja? Bo ja jestem chętny, ale KP mógłbym zacząć pisać dopiero w sobotę.
 
__________________
"The oldest and strongest emotion of
mankind is fear" -H. P. Lovecraft
*****
Szukam MG, który przyjmie początkującego gracza pod swoje skrzydła ;)
Pasiasty jest offline  
Stary 25-12-2013, 23:55   #4
 
Fiath's Avatar
 
Od wczoraj, mniej-więcej.
Widzę, że są święta więc raczej moment poczekam zanim się z tym zwinę, spokojnie :3
 
Fiath jest offline  
Stary 26-12-2013, 00:03   #5
 
Pasiasty's Avatar
 
To świetnie, bo mnie to zaciekawiło, a bałem się, że mógłbym sie nie wyrobić, ale jeśli tak to bardzo się ciesze
 
__________________
"The oldest and strongest emotion of
mankind is fear" -H. P. Lovecraft
*****
Szukam MG, który przyjmie początkującego gracza pod swoje skrzydła ;)
Pasiasty jest offline  
Stary 27-12-2013, 22:12   #6
 
Tropby's Avatar
 
Zaklepuję zwierzoludzia jakby co ;]
 
Tropby jest offline  
Stary 28-12-2013, 22:01   #7
 
Pasiasty's Avatar
 
Ja osobiście już prawie kończę moją KP( została mi historia do napisania i koncept).
A ta sesja bedzie prowadzona na forum, czy jednak zostaniesz w docku?
 
__________________
"The oldest and strongest emotion of
mankind is fear" -H. P. Lovecraft
*****
Szukam MG, który przyjmie początkującego gracza pod swoje skrzydła ;)
Pasiasty jest offline  
Stary 28-12-2013, 22:50   #8
 
Tropby's Avatar
 
Po innych sesjach w których gram z Fiathkiem mogę ci powiedzieć że ogólnie będziemy niemal wszystko pisać na docu, a potem wrzucać gotowe tury na forum. Jedynymi wyjątkami są flashbacki i posty w których nie przeprowadzasz żadnych interakcji czy to z NPCami, czy z innymi graczami. Te możesz pisać samodzielnie bez doca i wrzucać od razu na forum
 
Tropby jest offline  
Stary 28-12-2013, 22:56   #9
 
Pasiasty's Avatar
 
Aha, teraz rozumiem, w docku bedą nasze "wersje robocze"- coś w ten deseń.
Dzięki za pomoc
 
__________________
"The oldest and strongest emotion of
mankind is fear" -H. P. Lovecraft
*****
Szukam MG, który przyjmie początkującego gracza pod swoje skrzydła ;)
Pasiasty jest offline  
Stary 29-12-2013, 00:09   #10
 
Fiath's Avatar
 
Żadne wersje robocze. W docu gramy, a forum to nasze małe wysypisko śmieci aby maszyny googla nie zamęczyć :P
Czyli ogólnie Med dobrze ci mówił.
 
Fiath jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168