Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-01-2014, 12:35   #1
 
Ekaton's Avatar
 
[Star Wars] - Upadły Rycerz


Jest rok 3635 po podpisaniu Traktatu z Coruscant, który zakończył Wielką Wojnę Galaktyczną, 17 po Wielkiej Resynchronizacji, 18 przed sławną Bitwą o Yavin. Mija rok od powstania Imperium Galaktycznego, które wciąż walczy o utrzymanie nowo zdobytej władzy. Większość rycerzy Jedi zginęła zabita przez klony w ramach rozkazu 66, ale wielu wciąż ukrywa się i walczy z nowym reżimem. Prawdą jest jednak, że większość ludzi i wielu przedstawicieli innych ras powitało powstanie Imperium z radością, widząc w nim szansę na powrót porządku i stabilności, dawni rycerze nie mogą więc liczyć na szeroką pomoc ani na powstanie oddziałów rebelianckich w takiej sile w jakiej pojawią się za kilkanaście lat. Skazani na niebyt często imają się zajęć, które dawniej uznaliby za niegodne, ale dziś mogą dać szansę na przeżycie jutra. Jednym z takich rycerzy jest Sharad Yargo - człowiek, który był kiedyś jednym z najlepszych pilotów zakonu a dziś, jak wieść niesie, trudnił się piractwem i szmuglem od Tatooine aż po Geonosis i Naboo. Najchętniej w zemście atakował statki przewożące towary dla Imperium ale na liście jego ofiar znajdowało się także wiele statków cywilnych, których załogi i właścicieli czekał okrutny los – Sharad zawsze dobrze zacierał swoje ślady… aż do teraz.

Gracze są grupą najemników, która pracuje na zlecenie Wywiadu Marynarki Imperialnej. Kilka tygodni temu dostali zlecenie schwytania lub zabicia Sharada Yargo oraz jego wspólnika – Durosa znanego w półświatku jako Diabeł z Geonosis, ponieważ po minionej wojnie dopuścił się tam wielu zbrodni na jeńcach – separatystach. Marynarka poszukiwała ich od bardzo dawna ale nigdy nie natrafiła na żaden ślad – piraci pozostawiali za sobą złupione statki z wiadomościami dla Imperatora, ale bez niczego co mogłoby pozwolić ich namierzyć. Najemnicy natrafili jednak na coś interesującego – podobno ktoś przeżył atak i pojawił się na planecie Corellia. Tamtejsze władze, znane z ignorowania przestępczości, nie udzieliły mu pomocy i nieszczęśnik musi teraz ukrywać się przed upadłym rycerzem. Nasi bohaterowie ruszają na planetę, gdzie spotkają się z oficerem wywiadu, który do nich dołączy i również będzie jednym z graczy. Wiadomo jednak, że jego cele nie muszą być do końca zbieżne z celami najemników…

System: nie zdecydowałem jeszcze jaka mechanika będzie wykorzystywana, ale wszystkie bronie i umiejętności będą odpowiednio dostosowane. Kluczowe znaczenie będzie miało jednak zachowanie graczy i ich decyzje. Przewiduję zarówno walkę jak i śledztwo – poszukiwanie celów misji przy czym może istnieć możliwość uniknięcia walki jeśli gracze będą tego chcieli i potrafili odpowiednio zmanipulować lub przekonać swojego przeciwnika.

Tempo: Zależy tylko i wyłącznie od Was

O zajęciu postaci decyduje kolejność zgłoszenia! Rekrutacja zakończona zostanie gdy obsadzone zostaną wszystkie postacie.


Warto zapoznać się z historiami wszystkich członków grupy ponieważ zawarte są w nich informacje przydatne do poznania losów wszystkich postaci.


Postacie:

Lirian Loredo – człowiek, przywódca grupy.

Wiek: 32 lata
Wzrost: 190 cm

Cechy: chciwy, impulsywny, nienawidzi Jedi, nieuprzedzony do innych humanoidów, niekoniecznie dobrze nastawiony do dziwaczniej wyglądających obcych, posiada niesamowity refleks,

Umiejętności: znakomity pilot i strzelec, dobry kłamca, sekretny cios (w odpowiedniej sytuacji potrafi niepostrzeżenie wyciągnąć broń i strzelić pierwszy – a- la Han Solo i Greedo), szybkie wyciąganie broni (wyciągnięcie broni nie liczy się jako akcja w czasie walki)
Ekwipunek: Blaster-Karabin DC-15A (standardowa broń żołnierzy-klonów, ulubiona broń Liriana), pistolet DH-17, cztery granaty plazmowe, 1800 kredytów

Historia Liriana i jego grupy jako całość:
Lirian był najemnikiem jeszcze podczas Wojen Klonów, pracował zarówno dla separatystów jak i dla różnych korporacji. Nie wykazywał się nigdy niepotrzebnym okrucieństwem ale metodycznie i bez emocji zabijał swoich wrogów. Zanim został najemnikiem pracował jako ochroniarz, między innymi dla znanego bankiera z Coruscant, któremu pomógł upozorować samobójstwo w celu uniknięcia odpowiedzialności za przekręty finansowe. Gdy już przepił i przegrał wszystkie pieniądze, wybuchły właśnie Wojny Klonów i pojawiła się okazja do zarobienia dobrych pieniędzy. To wtedy poznał pozostałych członków swojej grupy, z którymi współpracował.

Szybka utrata zarobionych pieniędzy nauczyła go, że warto lepiej się z nimi obchodzić i pod koniec wojny Lirian miał już pokaźną sumkę, którą przeznaczył w większości na zakup własnego statku – starego frachtowca nieznanej firmy, ale bliźniaczo podobnego do pamiętającego jeszcze czasy Wojen Mandaloriańskich statku klasy Dynamic. Był on jednak od niego nieco większy, lepiej uzbrojony i szybszy – nie ustępujący pod tym względem nowym jednostkom. Chaos ostatnich dni wojny pozwolił na dodatkowy zarobek – Lirian i jego grupa okradli arsenał na Geonosis i sprzedali znaczną ilość uzbrojenia grupie handlarzy bronią na Coruscant. To zbliżyło ich do siebie i odtąd zdecydowali działać wspólnie, choć pod przywództwem Liriana do którego należał statek. Za zarobione pieniądze zakupili niezbędny sprzęt i opłacili pierwszych informatorów. Precyzja w likwidowaniu swoich celów zwróciła uwagę Wywiadu Imperialnego, który jednak zamiast ich ukarać, postanowił wykorzystać ich zdolności do własnych celów. Odtąd tropili najbardziej nieuchwytnych przestępców, mimo to zabicie rycerza Jedi było dla nich zupełną nowością, którą powitali bez entuzjazmu, a raczej z niewielką przynajmniej obawą.


Harmon Starchaser – człowiek, pilot i strzelec, na co dzień to on pilotuje statek, dowódca pilotuje tylko podczas walki, wtedy Harmon obsługuje działa pokładowe wraz z Oolą

Wiek: 27 lat
Wzrost: 180 cm

Cechy: cwaniak, każda sytuacja jest dla niego okazją do żartu czym niekiedy irytuje pozostałych członków grupy,

Umiejętności: znakomity strzelec pokładowy i całkiem niezły pilot, urodzony szmugler, średnio dobrze włada bronią palną, potrafi włamywać się do nawet nieźle zabezpieczonych komputerów

Ekwipunek: pistolet KYD-21, sprzęt do otwierania zamków elektronicznych oraz do włamywania się do komputerów

Historia:
Harmon nie mówi wiele o swojej przeszłości, wiadomo jednak, że był przemytnikiem, który popadł w długi i zmuszony był uciekać na Geonosis. Tam poznał Liriana, który zabił łowców nagród wysłanych aby zabić Harmona i zapłacił jego długi w zamian za pomoc w wykonaniu zlecenia zabicia szpiega Republiki. Odtąd łączy ich przyjaźń, testowana niekiedy irytującymi żartami Harmona. Dzięki swoim umiejętnościom łamania zamków umożliwił kradzież sprzętu separatystów.

Nie jest dobrym żołnierzem, ale poza statkiem potrafi przydać się w inny sposób – gdy trzeba złamać zamek aby dostać się do pomieszczenia albo włamać do komputera. Trzeba jednak uważać aby cały czas dbać o niego i eliminować ewentualne zagrożenia w czasie walki.


Seenor Bomu – Rodianin, znakomity zwiadowca

Wiek: odpowiednik ludzkiego 25 latka
Wzrost: 170 cm

Cechy: wzmożona czujność (typowa dla Rodian, pozwala wykonać jeszcze jeden test percepcji, ale pod uwagę bierze się gorszy wynik), dobry wzrok w ciemności (typowy dla Rodian, pozwala zignorować kary od słabego światła ale nie od całkowitej ciemności), spokojny i raczej małomówny

Umiejętności: dobry snajper, potrafi tropić zwierzęta po ich śladach, potrafi cicho się poruszać, potrafili pilotować statek i obsługiwać działa pokładowe

Ekwipunek: ciężki pistolet DL-44, karabin snajperski E-5s, trzy granaty plazmowe, 1000 kredytów


Historia:

Seenor Bomu pochodzi z rodzinnej planety Rodian – Rodii. Przy pierwszej sposobności opuścił dom rodzinny aby tak jak ojciec stać się podróżnikiem. Szybko jednak zauważył, że świat nie jest bezpieczny dla ludzi, którzy pragną poznawać nieodkryte światy i postanowił wrócić do domu. Tam odkrył, że jego rodzina zginęła podczas włamania do ich domu. Seenor odszukał złodziei i brutalnie ich zabił. Postanowił zostać łowcą głów i szybko zaczął odnosić sukcesy, swoje cele eliminując zazwyczaj z bezpiecznego dystansu. Po wybuchu wojen klonów wyczuł swoją szansę i zaczął pracować dla separatystów. Na Geonosis poznał resztę grupy. Przyjaźni się z Lirianem ale Harmon często działa mu na nerwy.


Oola Calias – Twi’Lekanka, mechanik i zdolny strzelec pokładowy

Wiek: nieznany, młoda
Wzrost: 190 cm

Cechy: pragmatyczna, sprytna, komunikatywna i otwarta na innych, bardzo inteligentna

Umiejętności: znakomity strzelec pokładowy, bardzo celna przy strzelaniu z broni ręcznej, szczególnie z pistoletów, potrafi naprawić wszystko na statku i wyciągnąć z niego tak wiele jak tylko się da, gdy zajdzie taka potrzeba potrafi podkręcić na krótki czas broń laserową aby ta zadawała większe uszkodzenia, dobrze zna się na komputerach pokładowych, umie naprawiać wiele popularnych droidów i przeprogramowywać je

Ekwipunek: pistolet DX-13 (z dwoma cynglami), karabin DLT-20A, rozmaity sprzęt naprawczy i cała skrzynia części na statku, 600 kredytów

Historia: jako małe dziecko została porzucona na planecie Nar Shaddaa i przygarnięta przez starego człowieka – Kana Facto, który pracował jako mechanik. To u niego nauczyła się naprawiać droidy i rozmaite sprzęty elektroniczne i już jako młoda dziewczyna pomagała swemu przybranemu ojcu w codziennej pracy. Zaoszczędziła dość aby spełnić swoje marzenie i zaciągnąć się jako mechanik próbny na jednym z wielkich frachtowców. Szybko stała się jednym z najzdolniejszych członków załogi i w rekordowo szybkim czasie oddano pod jej opiekę jeden z silników. Po kilku latach spędzonych na statku został on zaatakowany przez piratów i splądrowany. Oola cudem uniknęła śmierci i zdołała ukryć się na statku pirackim. Gdy ten zawinął na Geonosis w czasie Wojny Klonów, zabiła niepostrzeżenie trzech bandytów, którzy pozostali aby go pilnować i próbowała uciec. Okazało się to niemożliwe, ponieważ statek był w naprawie i musiała schronić się w najbliższej kantynie. Tam poznała Liriana, który szukał mechanika na swój nowy statek. Zaciągnęła się do jego załogi i stała jednym z łowców nagród. Szybko udowodniła, że ma naturalną zdolność do obsługi broni i po krótkim kursie pod czujnym okiem Liriana, potrafiła dobrze się nią posługiwać. Znalazła także starego droideka P-59, który w zależności od potrzeb albo pilnuje statku pod nieobecność jego załogi albo pomaga w zabiciu celu. Zazwyczaj jednak aby nie wzbudzać publicznej sensacji, droid pozostaje na statku.


Szczegóły dotyczące oficera imperialnego dostanie w wiadomości ta osoba, która zdecyduje się w niego wcielić.


Statek:

Stary, przerobiony frachtowiec wzorowany na okręcie klasy Dynamic.

Uzbrojenie: cztery podwójne wieżyczki laserowe (po dwie na każdej burcie), dwie podwójne wieżyczki turbolaserowe (po jednej na każdej burcie). Zautomatyzowane systemy pozwalają na sterowanie nimi przez 2 lub 3 członków załogi.




Statek różni się od podanego powyżej planu tym, że z powodu większych rozmiarów statku, w kabinie nr. 10 mieszczą się cztery łóżka a kabina nr 9 jest kajutą kapitańską, do wyłącznego użytku Liriana. Większe są także magazyny i pomieszczenie główne (nr. 3). Okręt przystosowany jest również do szmuglu i posiada wiele schowków bardzo trudnych do wykrycia.


Sprzęt warto sprawdzić na wikipedii poświęconej serii SW - Wookieepedia, the Star Wars Wiki Przy tworzeniu mechaniki sprzętu będę opierać się na tamtejszych danych.
 
__________________
Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat

Ostatnio edytowane przez Ekaton : 07-01-2014 o 17:15.
Ekaton jest offline  
Stary 07-01-2014, 13:14   #2
 
Corran's Avatar
 
Gdybyś prowadził sesję w systemie Saga Edition d20 chętnie bym stworzył postac do twojej sesji
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:04   #3
 
Ekaton's Avatar
 
Myślę, że najprawdopodobniej w tym systemie będzie wszystko prowadzone, ale postacie są już gotowe
 
__________________
Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat
Ekaton jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:08   #4
 
Baccara's Avatar
 
Zapowiada się świetnie! Czy jest możliwość wcielenia się w rolę Litriana?
 
Baccara jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:09   #5
 
Ekaton's Avatar
 
Lirian jest wolny więc nie widzę przeszkód
 
__________________
Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat
Ekaton jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:12   #6
 
Baccara's Avatar
 
Dzięki! W takim razie zacznę przygotowania
 
Baccara jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:18   #7
 
Baccara's Avatar
 
Czy można przygotować własne zdjęcia postaci?
 
Baccara jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:20   #8
 
Ekaton's Avatar
 
Jeśli chcesz to czemu nie
 
__________________
Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat
Ekaton jest offline  
Stary 07-01-2014, 17:51   #9
 
Ekaton's Avatar
 
Update

Co do mechaniki: gra będzie łączyła elementy storytellingu z mechaniką Saga Edition d20, przy czym postacie gotowe będą dopasowane do opisu postaci, główną rolą graczy będzie obmyślanie odpowiedniej taktyki, wykorzystywanie mocnych i słabych stron postaci i podejmowanie wyborów podczas walki. Ważną rolę odgrywać będą dialogi.

Corran: jeśli chciałbyś objąć postać oficera imperialnego, możesz przygotować jego postać.

Każdy z graczy może wysłać mi wiadomość na PW w którym w skali od 1-10 opisze czego oczekuje na sesji w następujących kategoriach:
- Walka
- Dialogi (1 - głównie niezbędne, 5 - średnio częste i dość rozbudowane, 8 - rozbudowane, 10 - rozbudowane i zdradzające wiele nieistotnych dla głównej osi fabuły informacji, np. o świecie gry)
- Śledztwo (od 1-10 konieczność prowadzenia śledztwa detektywistycznego)
- Tropienie przeciwnika (1 - możliwie krótkie, 5 - dość rozbudowane, 10 - trudne i długie)
- Polityka
- Wątki poboczne nieszczególnie związane z główną osią fabuły (1 - brak, 5 - średnio dużo, 10 - mnóstwo, bardzo rozbudowana i długa sesja).


Przewidziałem na razie 8 możliwych zakończeń głównego wątku, które zależne będą od:
- postępowania graczy i ich wyborów moralnych
- skali współpracy z Imperium
- wątku pobocznego
- tempa rozwoju akcji (zależnego przede wszystkim od graczy).

Zakończeń i różnych wariantów rozwoju historii może być więcej jeśli gracze będą sobie życzyć wielu wątków pobocznych.
 
__________________
Państwo jest i powinno być po prostu wspólną siłą, ustanowioną nie po to, by być narzędziem ucisku i wzajemnej grabieży, lecz przeciwnie – by chronić własność każdego obywatela, zapewnić sprawiedliwość i bezpieczeństwo. - Fryderyk Bastiat

Ostatnio edytowane przez Ekaton : 07-01-2014 o 17:56.
Ekaton jest offline  
Stary 07-01-2014, 19:36   #10
 
Dudi00's Avatar
 
Yea! Chciał bym zarezerować Starchasera.
 
Dudi00 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168