|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-02-2014, 23:46 | #11 |
Reputacja: 1 | Dla uproszczenia w notkach będę podawał tylko elementy z uwagami (czasem sugestiami). Wszystko pozostałe ma oznaczenie OK! Dhratlach - Erven Sharsth Z celów, marzeń i ścieżki wynika że postać kierowana jest głównie na badanie tego świata i samorozwój. Ok. ;D Marzenia czasem się spełniają, ale na pewno nie szybko. (Choć z pewnej poprawniejszej nauki wynika że do marzeń się dąży) Historia: OK. Dość prosta ale jakieś dodatkowe historie zawsze można wpleść w opowieść np. poprzez sny. Zdolności: języków 'martwych' ludzi. Myślę na małych obrotach więc: Czy "martwych" tyczy się do języków czy do ludzi, a może obu? Całość OK. Techniki: "Tarcza" - Ok (zastanawiałem się nad ogranicznikiem czasowym tylko w trakcie walki, poza nią nieokresowa) "Słowo" - Ok (Choć też myślałem nad czasem działania) "Uluuashi" - tu mam koncepcję taką: ciągnięcie z życia w wypadku leczenia własnych ran, w pozostałych pochłanianie energi. (jako zabezpieczenie przed mass mordem). Ale pozostawił bym samo pochłaniane życia jako finisher. (Tak by sam ten czar od razu nie kończył walki.) "Ostrze" - Ok (różnice w działaniu można tłumaczyć innym śwaitem. A jeżeli atak na kogoś nie podziała to już kwestia jednostek. Choć akurat te techniki mają dość trafne założenia.) Ekwipunek: - Miecz pozostawię trochę ośniedziały starczy na parę pierwszych starć. (postarzenie ostrza jest widoczne) - drewniany kubek, miska, łyżka, inkaust - potłuczone. Tusz zalał parę pergaminów - pozostały częściowo czytelne. (Taka perfidność losu ) - Reszta pozostaje bez zmian i przechodzi. Do wyjaśnienia (w PM): Zewnętrzna Pustka? - z histori "szarej energii magicznej" - z negatywów Aktualna sytuacja, czyli: Czy pozostawiamy wstęp na chwili przejścia do Międzyświata? (Oczywiście wszelkie uwagi mile widziane) KP - Accept Aktualizacja 09.02 Podstawowe informacje dla nowych postaci będących już w Międzyświecie. - Co spowodowało przybycie tutaj - brama. - Jak ją otworzyć - klucze (tylko ogólnikowo). - Pobieżne spojrzenie na sytuacje polityczną. ~ Konflikt w Północnej róbierzy ~ Lofar ~ odnalezienie księżniczki, a co za tym idzie otwarcie kraju ~ tylko ogólna wiedza geograficzna o kontynęcie i mapa Uni To raczej wystarczy. Aktualna liczba postaci: 7
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? Ostatnio edytowane przez Poker123 : 09-02-2014 o 12:05. Powód: Uaktualnienie |
10-02-2014, 17:18 | #12 |
Reputacja: 1 | Porozsyłałem notki o posiadanych postaciach. Na oko będzie z 12+ postaci w grze. Uch spory skok w porównaniu do poprzedniego aktu. Uważam więc na razie nieoficjalnie że przyjmę jeszcze 2 postacie/graczy "Nie weteranów". A później się zobaczy... I jeszcze jedna sprawa do do zmian a dokładniej sytemu punktów. Mamy więc punkty "technik" i punkty "technik własnych". Te pierwsze to na nauczycieli, te drógie to własna twórczość. Jeżeli któraś postać nie ma kompletnie pomysłu, chęci, kierunku by uczyć się technik od nauczyciela (woli własne), to ustawny przelicznik 5 p.t. => 1 p.t.w. (I działa tylko w jedną stronę ;D ) Aktualizacja 11.02 Rezygnuję z punktów Levelowych. W zamian za to p.t.w. będzie można dodatkowo wykorzystać do rozwijania/doładowywania posiadanych już zdolnosci. Pytania, pomysły, sugestie. Wszystko mile widziane.
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? Ostatnio edytowane przez Poker123 : 11-02-2014 o 14:36. Powód: Aktualizacja |
14-02-2014, 11:18 | #13 |
Reputacja: 1 | Coś tam przesłałem |
16-02-2014, 22:07 | #14 |
Reputacja: 1 | Zgłoszenie się zgłasza. ^_^ Karta się podsyła. ^_^ |
17-02-2014, 15:22 | #15 | |
Reputacja: 1 | Cao Cao - Lucas/Varylenar Historia - ok Umiejki: - Inteligencja - To raczej będzie zależało od twoich umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni. Ale jak chcesz mogę też częściowo cię na niektóre rzeczy naprowadzać. - Podświadomość - uniknąć niebezpieczeństwa - To jest nie do końca jasne. Reszta ok. (prościej było rozpisać co potrafi X a Y wtedy podświadomość była by bardziej zrozumiała) Ogólnikowo jest zrozumiałe. Techniki: - czytanie w myślach. - Tak jak i było w poprzednich aktach. Są osoby na którym można to zastosować i te drugie. ;D reszta ok W KP Brakuje elementu przejścia do tego świata, paswyki (można spróbować ja dostać), negatywów i ekwipunku. Najważniejsze dla mnie jest powiązanie tego z miedzyświatem. Poza tym wszystko jest ok. Postać jest słaba nawet sporo ale to nie przeszkadza (mogę się nie przyczepić do negatywu) Doślij resztę i wyjaśnij nieścisłości a wstawię accept. Imoshi - Miraki "Christos" i Nanaph "Gubernator" Swoją drogą sprytnie rozwiązałeś by wejść z tymi/tą postacią. Tyle że będziesz musiał się w jaki sposób pisać posty by dla czytelników było jasne co i jak. Historia ok Cele i marzenia. - Mało konkretne ale przejdzie. "odnalezienie innych, którzy mogli się tu przedostać" - to do objaśnienia Umiejętności/Zdolności Ok Rozwinięte zmysły - to się jeszcze zobaczy. Jest ok. Tylko będę musiał się zastanowić czy dam radę to dobrze opisywać. Bo nigdy jakoś większej różnicy to nie robiło. Ale rozwinięty zmysł bólu brzmi kusząco. ;] Techniki: Ok (i nazwy mogą pozostać) Pasyw: tak jak mówiłem. Widzenie aur z późniejszą możliwością rozwoju. Ekwipunek: także będzie ograniczony. Ale jak zwykle większej roli to nie gra. Negatyw. ok Wyjaśnienie: Cytat:
Nie wspominając o "tutejszych" (NPC). KP - Accept Co do ścieżki którą dziwnym trafem macie dość podobną. Jej rozwój widzę na podstawie zdobywania mocy od tutejszych Bytów. (by nie zdradzać o co chodzi). O ile w przypadku Varylenar-a "obraz zysków" jest dość jasny, o tyle Christos działa na trochę innej zasadzie. Sądzę więc że obraz waszych ścieżek będzie inny, ale co ciekawe będzie ze sobą kolidował. Jako że jeden będzie chciał zyskać moc, a drógi zyskać, bądź się jej pozbyć z tego świata. Większy rozwój tej ścieżki najprawdopodobniej będzie przypadał na kolejny akt. Aktualna liczba postaci: 8-9 (przewiduję 14 postaci, ale gdyby ktoś z "weteranów" nie planował drugiej postaci lub wiedział że nie da rady jej stworzyć, niech od razu uprzedzi. - limit nowych graczy się zwiększy. O teraz KP nowych graczy przyjmuje pod znak "?". Czyli Informacja o jej przyjęciu pojawi się pod koniec rekrutacji. Na zasadzie wolnego miejsca lub powiększenia limitu (i zgodnie z kolejką nadesłanych). )
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? | |
17-02-2014, 16:02 | #16 |
Reputacja: 1 | Mam jeszcze drobne pytanie do MG: Czy jest jakiś komunikator, którego można by używać do kontaktu z Tobą? ~Nie, żebym chciał Cię zamęczać, ale jestem dość nieprzyzwyczajony/nie lubię komunikowania się przez wiadomości prywatne, "live" przez gg/skype/whatever można szybciej daną rzecz wyjaśnić/omówić. |
17-02-2014, 16:09 | #17 |
Reputacja: 1 | Mnie została historia do skończenia, i będziesz mieć moją drugą postać.
__________________ Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas. Niccolo Machiavelli |
17-02-2014, 21:31 | #18 |
Reputacja: 1 | GG - 1036081 Później będzie łatwiej zważywszy że będziemy pisać w docu. A le to jest mój stały numer.
__________________ Kanbaru Suruga: Skoro nie cieszy cię zbereźna rozmowa z młodszą dziewczyną, jak masz zamiar przetrwać w społeczeństwie? |
22-02-2014, 13:47 | #19 |
Reputacja: 1 | Zastanowię się i zobaczę jak z czasem, bo nowy semestr wydaje się być mocniej zawalony zajęciami. Aczkolwiek od razu wysyłam pw z kilkoma pytaniami.
__________________ It's so easy when you are evil. |
23-02-2014, 19:43 | #20 |
Reputacja: 1 | Hmmm. Mam pomysł na postać, jestem ciekaw, czy zaakceptujesz . Jutro/pojutrze wyślę kartę. |