|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-02-2014, 13:41 | #11 |
Reputacja: 1 | Również chetnie zagram zrobie kp |
06-02-2014, 15:28 | #12 |
Reputacja: 1 | A długość postów jaka? i częstotliwość? |
06-02-2014, 16:34 | #13 |
Reputacja: 1 | Wszystko jest w systemie... co tydzień odzyskuje się 5 pm, a po 3 tygodniach braku obecności bóg znika... a co do długości to nie mam pewności |
06-02-2014, 16:43 | #14 |
Reputacja: 1 | Ekste Główne przesłanie Eksta Inne nazwy: X-Terminator, Wielki Bimbrownik, Zieleń Koncept: Zainteresowany śmiercią pijany ogrodnik Domeny: Życie (Rośliny), Chaos (Nietrzeźwość) Charakter: Chaotyczny Neutralny Atak: 4k6 Obrona: 2k6 Życie: 40 Opis szczegółowy: Ekste to żywa i myśląca kwintesencja życia roślinnego działająca w celu zapewnienia odpowiedniego pożywienia florze. Orędownik nieustającego rozkwitu i rozwoju nie dba o jakiekolwiek formy porządku. Im szybciej tym lepiej. Dba również o zwierzęta, wśród których najbardziej ceni te podatne na napoje powstałe z procesu fermentacyjnego lub odurzające właściwości niektórych z roślin. Zafascynowany przemijalnością będzie próbował pozyskać moce związane z rozkładem i śmiercią. Ekste nie dba o koncepty dobra i zła, dlatego jego kultyści mogą być wesołą gromadką nierobów jak i naćpanych psychopatów mordujących za kolejną działkę. Ostatnio edytowane przez Anonim : 06-02-2014 o 18:03. |
06-02-2014, 17:09 | #15 |
Reputacja: 1 | Anonimie, widzę że wracasz do nas piotrek.ghost - prawdę mówiąc, podczas poprzedniej edycji zetknąłem się z tym, że gracze na prawdę się mocno wysilali podczas tygodnia, pisząc po kilka dłuższych postów. Jednak były również sytuacje, gdy pojawiła się w tygodniu tylko jedna, bardzo zdawkowa wypowiedź. Ot i wszystko.
__________________ " - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!" ~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika". |
06-02-2014, 17:13 | #16 |
Reputacja: 1 | Eh. Naprawdę mnie jara pomysł grania bóstwem (od czasów Black&White albo i Populusa), ale trochę się sparzyłem na poprzedniej sesji. Więc zanim się zapiszę (a zrobię to prawie na pewno) pytania. Jak zamierzasz sobie poradzić z tym co wg niektórych sprawiało problemy/ było niedookreślone w poprzedniej sesji, czyli:
To tyle. No i propsy za rekrutację ogólnie |
06-02-2014, 18:12 | #17 |
Reputacja: 1 | 1. Muszą być. Bez tego znów skończmy po 5-6 kolejkach. 2. Nie widzę problemu. 3. Każdy powinien pilnować Boskich Dekretów... a te dekrety mogłyby być droższe tak swoją drogą. Proponowałbym, żeby każdy wklejał listę Boskich Dekretów na początek swojej wypowiedzi. Te 1-8 linijek tekstu na serio nikogo nie zabije. Może będzie dla postronnych trudniej czytać, ale z pewnością dla grających będzie łatwiej grać. 4. Proponowałbym ustawić ograniczenie ilościowe inteligentnych ras. Na przykład 5 i każda następna "inteligentna" rasa byłaby traktowana jako "potwory", "dzicy" nie tworzący żadnej cywilizacji i nie korzystający ze zwykłych konceptów - którzy jednak przy kierownictwie bóstwa mogliby podbić ośrodki cywilizowanych ras i na przykład po 5 takich ośrodkach jednej cywilizowanej rasy awansować do cywilizowanych i skopać przegranego do "potworów". - jeśli chcecie mogę zrobić niewielką mechanikę do tego, żeby nie było wolnej amerykanki, a równocześnie żebyśmy nie stracili z pola widzenia grania bóstwami 5. Proponuję bez losowych zdarzeń i proponuję ulepszyć PvP poprzez dodanie konkretnych celów walki (na to też można stworzyć niewielki silniczek). Przydałaby się jakaś mapa powiedzmy sektorów, dzięki czemu będziemy orientować się co gdzie jest, a nie odbierze to możliwości tworzenia własnych terenów. |
06-02-2014, 19:18 | #18 |
Reputacja: 1 | Podsumowania muszą być na pewno. Dzięki temu nasza rozgrywka zostanie jakoś usystematyzowana, co w przypadku tak płodnych graczy, jakich mieliśmy ostatnio jest nieodzowne. Tak, zamierzam zagrać. Co do dekretów, chciałbym poprosić o przestrzeganie pewnej maniery, żeby jego dokładne działanie, wszystkie przewidywane implikacje i ze dwa przykłady działania wklejać w komentarzach do sesji do wglądu innych graczy niedługo po wydaniu Dekretu. Przestrzeganie zrzuciłbym wtedy na uczciwość wszystkich graczy i każdego z osobna - nie widzę siebie w roli SS-mana, kontrolującego tylko na wszystkie możliwe sposoby. Pomysł Anonima wydaje mi się godny rozpatrzenia. Możemy jednak spróbować początkowo nie ograniczać siebie-graczy dodatkowymi mechanikami. Spróbujmy tak, że domyślnie cywilizacja podlega pod swojego stwórcę i on zobowiązuje się przynajmniej raz na dwie tury coś o nich wspomnieć. Tutaj również odwoływałbym się do wzajemnego zaufania i uczciwości współgraczy. Jeśli moje zaufanie zostanie zawiedzione, wkroczy Anonim. Rozpatrując zdarzenia losowe, nie mam prawdę mówiąc nawet koncepcji jakie mogłyby one być... Jesteśmy wszak bogami. Co by nas miało losowego spotkać? Najazd anty-bogów? Ktoś musiałby wobec tego i nimi kierować... Nie. Zdarzeń losowych nie przewiduję. Tutaj popieram wprowadzenie "celów" każdego boga w pełnej rozciągłości. Macie moją "okejkę".
__________________ " - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!" ~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika". |
06-02-2014, 19:25 | #19 |
Reputacja: 1 | Anonimie przerażasz mnie kiedy zaczynasz mówić o mechanice. Co zaś tyczy się cywilizacji to tak tylko w stronę przyszłych graczy prośba abyście tworzyli je w czasie. To znaczy aby nie pojawiała się nagle w pełni ukształtowana cywilizacja a ewoluowała w trakcie rozgrywki. |
06-02-2014, 22:21 | #20 |
Reputacja: 1 | Jakby były posty "na awatara" to byłby zainteresowany, bo koncept sie wydaje fajny ale nie wyrobie sesji na rozpisywanie się, i szczerze mówiąc troche nie ogarniam tych wszystkich mocy:P |