|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-03-2014, 15:58 | #11 | ||
Reputacja: 1 | Z tymi zasadami co tu mamy Czarownik właściwie równa się DnDkowe: Czarodziej, Zaklinacz, Kapłan. Za mało mamy czarów, żeby rozdzielać je na Magię Wtajemniczeń i Magię Objawień. Może jak będzie kolejna edycja to pokuszę się o przejrzenie DnD i wybranie większej ilości czarów. Nie chce jednak za bardzo komplikować, bo wiem, że to na dobre nie wyjdzie. Docelowy system Tunelarza jest bardziej podobny do DnD, ale jest bardzo uproszczony w stosunku do niego (do ed.3,5; w sumie przypomina ed.1), ale potknąłem się na rzutach kością i jak będę miał czas to pomyślę nad tym. Co do barda to dobry pomysł. Jak będę miał więcej czasu to stworzę kilka-kilkanaście Sztuczek niczym w Neuro, które będzie można wykupić za PD i niektóre z nich umożliwią przejście na barda. Jak chcesz mieć barda to skup się na Charakterze i Cytat:
Cytat:
Chciałbym napisać, że w pełni będziemy korzystać z zasad neuro, ale czekanie 24h żeby po tym zdecydować się czy używasz ciosu za 1, czy za 2 czy 3 sukcesy to by było zabójstwo tej gry... chyba że korzystać z generatora rzutów w temacie. To jednak tak działa, że piszesz wypowiedź, rzucasz kością, a potem edytujesz swoją wypowiedź pod ten rzut. Nie wiem czy to się sprawdzi i ludzie tak będą chcieli. | ||
09-03-2014, 16:10 | #12 |
Reputacja: 1 | Ja jestem za używaniem generatora, szczególnie że neuroszimowe testy wymagają konsultacji z MG, ja jako gracz mogę napisać jedynie jaki test (o jakim PT) zdałem. Ewentualnie MG robiący wszystkie rzuty. Ta mechanika skomplikowana nie jest, ale wymaga ciągłych konsultacji i wypadałoby to jakoś przyspieszyć PS: Na początku nie mamy żadnego hajcu? Wypadałoby nastukać na sam zwój powrotu do obozu :P |
09-03-2014, 18:24 | #13 |
Reputacja: 1 | Anonim z dnd 3,5 umiejętności barda: Blefowanie Ciche poruszanie się Czarostwo Dyplomacja Język obcy Koncentracja Nasłuchiwanie Odcyfrowanie zapisków Pływanie Przebieranie Rzemiosło Skakanie Stosowanie magicznychurządzeń Szacowanie Ukrywanie się Wiedza Wspinaczka Wyczucie pobudek Występy Wyzwalanie się Zachowanie równowagi Zawód Zdobywanie informacji Zręczna dłoń Zwinność
__________________ Gargamel. I wszystko jasne |
09-03-2014, 18:37 | #14 |
Reputacja: 1 | Większość z nich jest tutaj w grze. Mi raczej chodziło o to, że sens grania bardem to było śpiewanie piosenek zwiększających czasowo wartość bojową/ umiejętności innych. I takie Sztuczki będą w grze potem. Jak zauważysz tu nie ma klas postaci. Ogółem co tak mało zgłoszeń? |
09-03-2014, 18:50 | #15 |
Reputacja: 1 | +1, karta będzie jutro
__________________ Pływał raz po morzu kucharz w rękach praktyk był onana a załoga się dziwiła skąd w kawie śmietana |
09-03-2014, 19:11 | #16 |
Reputacja: 1 | Czarny Strażnik Mbutu z Zapomnianej Przystani Wojownik - Nie do zdarcia Budowa 19 - Kondycja 4, - Pływanie 1, - Wspinaczka 1, Zręczność 15 - Bijatyka 3, - Rzucanie 2, - Broń biała 4, Charakter 12 - Odporność na ból 3, - Niezłomność 3, - Morale 3, Spryt 5 Percepcja 10 - Nasłuchiwanie 1, - Wypatrywanie 1, - Czujność 1, Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Okuta pała, Tarcza Czar: Obozojście Ostatnio edytowane przez Stalowy : 09-03-2014 o 21:31. |
09-03-2014, 19:14 | #17 |
Reputacja: 1 | To wstępnie się zgłoszę. Oho coś mi się zdaje że towarzystwo z żula i tutaj zagra wspólnie
__________________ Gargamel. I wszystko jasne |
09-03-2014, 19:45 | #18 |
Reputacja: 1 | Inneth- Zwiadowca z Mulgrossy Współczynniki i umiejętności:
Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty z twardą podeszwą, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Łuk, Lina Ostatnio edytowane przez Agape : 09-03-2014 o 19:47. |
09-03-2014, 20:23 | #19 |
Reputacja: 1 | Ja sie zapisuję ale postać dam jutro najdalej we wtorek. |
09-03-2014, 21:02 | #20 |
Reputacja: 1 | Kolejne pytania:
Ostatnio edytowane przez Demoon : 09-03-2014 o 21:05. |