|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-03-2014, 22:15 | #21 |
Reputacja: 1 | Przy rozwijaniu umiejętności na wyższy poziom, kiedy mam wykupiony pierwszy, to przy rozwinięciu na 4 dalej płacę za pierwszy? Jak masz już "1" to masz to już opłacone. W takim przypadku poziom 4 kosztuje 9 (2 za II, 3 za III i 4 za IV do sumy 9). Pochodzenie z Kambrozji nie daje żadnych bonusów do statystyk? Daje dodatkowy czar, uznałem, że to się równoważy, bo poznanie nowego czaru jest stosunkowo trudne. Współczynnik może wykupić za dużo PD, ale gdy poznajesz nowy czar to ryzykujesz swoją duszę! Każdy zaczyna z jednym czarem? Tak wynikałoby z formularza, tylko czym w takim razie odróżnia się Czarownik od reszty? Czarownik zaczyna z Księgą zaklęć. Jak próbowałem już to wytłumaczyć (widziałem co zrobiłeś w KP ale tego nie trzeba poprawiać) ta Księga to przedmiot pozwalający rzucać czary, a nie przechowalnia czarów. Ta księga znika po 5 próbach rzucenia czarów (nieważne czy z sukcesem czy nie). Nie znając czaru nie mogę próbować go rzucić z Księgi lub Zwoju? Nie. To nie Diablo. Ale spoko - da się wrócić do Obozu bez Obozojścia. Tak jak do miasteczka Diablo bez Town Portal. |
09-03-2014, 22:16 | #22 | |
Reputacja: 1 | AEGEA Amazonka z Mulgrossy Cytat:
__________________ Jaka, sądzisz, jest biblia cygańska? Niepisana, wędrowna, wróżebna. Naszeptała ją babom noc srebrna, Naświetliła luna świętojańska. Ostatnio edytowane przez Cold : 09-03-2014 o 22:21. | |
09-03-2014, 23:35 | #23 | ||
Reputacja: 1 |
Pochodzenie: Góry Wuriusz Profesja: Zwiadowca Cecha: Kot Budowa: 13 Zręczność: 15 Spryt: 8 Percepcja: 15 Charakter: 10 Czar: Leczenie Ekwipunek: Tunika, Spodnie, Skórzane buty z twardą podeszwą, Pas z miejscem na jeden Eliksir,Srebrny Młotek Bojowy, Lina
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 10-03-2014 o 11:41. | ||
10-03-2014, 02:11 | #24 |
Reputacja: 1 | Karta jutro wieczorem.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." |
10-03-2014, 09:08 | #25 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Garnath stoi sobie w komnacie. Wszyscy wrogowie nie żyją. Na spokojnie wyjmuje księgę zaklęć i rzuca czar Leczenie aż osiągnie sukces. Garnath zwykły Leczenie (5;1) [5 to Spryt, 1 to Czarostwo) Rzut: 16, 10, 5 Wynik: 9, 5 Porażka Garnath zwykły Leczenie (5;1) [5 to Spryt, 1 to Czarostwo) Rzut: 19, 6, 3 Wynik: 5, 3 Sukces | |
10-03-2014, 11:52 | #26 |
Reputacja: 1 | Dobra, poszedł lekki edit do karty. Usunąłem stare pytania, żeby już została czystą karta. Ale mam jeszcze dwa: 1. Zrobiłem podmiankę Czarostwa na Pierwszą Pomoc. Wygląda to sensownie, skoro mamy grać drużynowo, i tak jeden mag ma jakąś realną szansę na użycie księgi czy zwoju. Ale czy będą jakieś utrudnienia zeby się pozniej za pedeki nauczyć? 2. Przy braku umiejętności też działa suwak? Pytam, bo w sumie nigdzie nie zostało to powiedziane, a dlatego właśnie tyle u mnie tych 1 w umiejętnościach.
__________________ Cogito ergo argh...! |
10-03-2014, 18:04 | #27 |
Reputacja: 1 | 1. Byku, tauren. 2. Wybierz pochodzenie d) Chlewy Bulrathi Dodaj sobie +1 do Percepcji. 3. Wybierz profesję (i cechę jeśli posiadasz podręcznik do Neuro, za dużo by je opisywać, dlatego tego nie zrobię; jak nie masz podręcznika to bierz to co opisane): a) Wojownik - Łyżeczka Ekwipunek początkowy Wojownika: Tunika, Spodnie, Skórzane buty, Pas z miejscem na jeden Eliksir, Miecz, Tarcza 4. Rozdziel 60 punktów pomiędzy Współczynniki: Budowa 12 Zręczność 18 Charakter 10 Spryt 10 Percepcja 10+1 5. Rozdziel 50 punktów pomiędzy Umiejętności, jedna umiejętność nie może mieć więcej niż 5 punktów na tym etapie. Z neuro te umiejętności zostają (w nawiasie do którego współczynnika umiejki są przyporządkowane): (Zręczność) Bijatyka 4, Rzucanie 1, Broń biała 1 - pakiet 5+9=14 (Charakter) Odporność na ból 4, Niezłomność 1, Morale 4, - pakiet 5+9+9=23 (Percepcja) Wycz kierunku 3, Przyg pułapki, Tropienie, - 8 (Percepcja) Łowiectwo 1, Znajomość terenu 1, Zdobywanie Wody 1 - pakiet 5 6. Wybierz jeden Czar, który znasz lub dwa jeśli pochodzisz z Kambrozji spośród: i) Naprawa - odzyskuje wszystkie punkty Zużycie wybranej rzeczy |
10-03-2014, 19:37 | #28 | |
Reputacja: 1 | OK to mamy:
Gra rozpocznie się w środę. Lub czwartek przy niesprzyjających wiatrach. Czekamy jednak i na innych, więc zgłaszać się. Jeśli odstrasza was część mechaniczna to nic się nie bójcie - napiszcie w kilku zdaniach jaką chcecie mieć postać, a ja mechanikę zrobię w szast prast. Cytat:
2. Ogólnie tak, ale nie ukrywam, że to akurat może się zapomnieć w ferworze gry. Dlatego właśnie o tym nie pisałem, bo i tak ludzie przecież wiedzą czego nie biorą i czemu dają 0. | |
10-03-2014, 20:32 | #29 |
Reputacja: 1 | Nie ma broni zasięgowej? umiejętności widze ale żaden pakiet startowy nie ma. czy mam sobie poprostu zamienić miecz na zasięgową? Ostatnio edytowane przez piotrek.ghost : 10-03-2014 o 20:34. |
10-03-2014, 20:41 | #30 |
Reputacja: 1 | Gra zacznie się w Obozie. Powiedzmy, że będziesz mógł tam wymienić Miecz na Krótki Łuk. |