lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   3-16 - Wakacje na Gan ʿEdhen (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14080-3-16-wakacje-na-gan-e-edhen.html)

kether 04-04-2014 17:25

3-16 - Wakacje na Gan ʿEdhen
 

3-16 - Wakacje na Gan ʿEdhen
Kolejna misja za nami. W bulaju nadal migotała spektakularna feria barw, jaka po sobie zostawiliśmy. To była dobra misja. Ilość kosmicznego ścierwa, jaka nas zalała była wręcz niewyobrażalna. Na szczęście nie zabrakło nam amunicji i daliśmy radę. Trup ścielił się gęsto. Wszyscy czuli wielką radość w sercu i satysfakcję, że dzięki nam Terra będzie bezpieczna. Wszak nigdy nie wiadomo, kiedy te pokraczne łajzy zechciałby wybrać się na naszą ukochaną planetę. A teraz już nie dadzą radzy. Wybiliśmy wszystkich w pień. Dorosłych, kobiety i te ich cholerne jaja. Nie ma szans, aby jakikolwiek gad przeżył. I dobrze. Ścierwojady nie dość, że wyglądały okropnie, to jeszcze straszliwie cuchnęły. I ten kwas, co im się z pysków wylewał. Okropne.

Teraz gdy zostawiliśmy za sobą zgliszcza i pożogę można chwilę odpocząć. Spełniliśmy swój obowiązek wobec ukochanej Terry i należy nam się chwila relaksu. Porucznik wspominał coś o tym, że być może wybierzemy się Gan ʿEdhen. Cudowna planeta, prawie tak cudowna jak Terra. Złociste plaże, bujna zieleń i lazurowa woda. Po prostu bosko. Na dodatek planeta całkowicie dziewicza i bezludna. Już nie raz nas oddział organizował tam sobie popas, jak mawia nasz porucznik. Trzeba będzie naładować akumulatory, chwilę odetchnąć, a potem znowu do roboty. Plądrować, niszczyć i zabijać, a wszystko po to, aby zapewnić bezpieczeństwo naszej ukochanej Terze.




Witam
3-16 to rpg z serii tzw. indie.
Proste założenia i luźno nakreślony świat, a wszystko po to, aby zapewnić maksimum zabawy.
Ogólnie tło fabularne wygląda w następujący sposób.
Bliżej nieokreślona daleko przyszłość. Życie na Ziemi, tzn. Terze biegnie idyllicznie i bajkowo. Nie ma konfliktów, ludzie są nieśmiertelni, szczęścliwi i bogaci. Nikt nie musi pracować, nie ma chorób, ani żadnych innych nieszczęść.
Jednak w kosmosie są Obcy, złowrogie rasy, które zagrażają bezpieczeństwu Terry. Dlatego też Rada stworzyła Korpus Ekspedycyjny. Elitarny oddział komandosów, którego członkowie zostali wysłani w przestrzeń kosmiczną, aby usuwać wszelkie niebezpieczeństwo, które mogłoby zagrozić Terze. Usuwać, czyli ekstreminować. Korpus Ekspedycyjny nie pyta, czy dana rasa jest wroga, jakie ma plany, jaką technologię, czy też inteligencję. Wszelkie życie poza Terrą zostało uznanę przez Radę za zagrożenie i jako takie musi być eliminowane. Żołnierze Korpusu Ekspedycyjnego właśnie tym się zajmują - eliminacją.
3-16 to elita elit, najlepszy oddział Korpusu i wasi bohaterowie są właśnie członkami tej jednostki.
Więcej o grze można przeczytać tutaj. Link do pełnego podręcznika po polsku:
http://mark6.pl/download/3-16.pdf


Rekrutacja ta jest prowadzona do jednej, krótkiej przygody, albo do serii przygód (zależy jak się będzie akcja toczyć).
Tło przygody wygląda następująco:
- właśnie zakończyliście kolejną misję.
- kolejna planeta została oczyszczona z wszelkich form życia i skąpana w morzu krwi i ognia;
- wasz dowódca postanowił, że należy wam się odpoczynek;
- w tym celu wyruszacie na planetę Gan ʿEdhen. Planeta ta to żywy raj. Piękne plaże, krystalicznie czysta woda, cudowne słońca i piękna dżungla.
- was statek ląduje, oddział rozbija obóz i w tym momencie zaczyna się akcja.

Wszystko odnośnie tworzenia postaci jest w podręczniku, więc nie będę powtarzał zawartych tam informacji.
Zasadniczo jakaś specjalnie obfita historia postaci nie jest potrzebna. Wystarczy imię, opis wyglądu, reputacja (czyli ogólnie kilka słów o waszej postaci, jaka jest, jak ją widzą inni) oraz określenie umiejętności (do rozdzielenia 10 pkt. na Zdolności Bojowe ZB i Zdolności Niebojowe ZNB).
Stopień waszej postaci określimy tuz przed rozpoczęciem gry. Sposób przydzielania stopni zależeć będzie od ilości graczy, jaka się zgłosi. Inaczej bowiem będzie wyglądać rodzielania stopni przy 3 graczach, a inaczej przy 10. To jednak omówimy tuż przed startem sesji.


To chyba tyle.
Pozdrawiam

Someirhle 04-04-2014 17:34

Długość postów, częstotliwość, obecność gdoca, czas trwania rekrutacji?

kether 04-04-2014 17:41

Cytat:

Napisał Someirhle (Post 490099)
Długość postów, częstotliwość, obecność gdoca, czas trwania rekrutacji?


Długość postów.
Jak kto lubi. Raczej krótko niż długo, bo i tempo wolałbym szybsze niż wolniejsze. To w zamyśle bardzo luźna sesja.

Częstotliwość.
2 kolejki na tydzień lub szybciej, jak będzie czas i chęć.

Obecność gdoca
Czego? Co to jest?

Czas trwania rekrutacji
Im szybciej się zbiorą gracze, tym lepiej. Sesja nie wymaga wiele przygotowań, więc jakby do poniedziałku zebrała się ekipa, to byłoby dobrze.

Azrael1022 05-04-2014 08:22

Mamy całkowitą dowolność w wybieraniu słabości i mocnych stron postaci, czy może trzeba zachować pewien balans?

kether 05-04-2014 10:11

W zasadzie tak. System słabych i mocnych stron działa w pewnych określonych warunkach i nie ma co ich tworzyć na początku. Nigdy nie wiadomo, co się może przydarzyć i co będzie w danej chwili potrzebne.
Tak działają mocne i słabe strony. W dramatycznym momencie gracz może przejąć narracja w oparciu, albo o mocna, albo słabą stronę i opisując jakieś wspomnienie postaci daje przykład swojej umiejętności, którą wykorzysta w obecnym starciu.

kether 08-04-2014 11:49

Brak chętnych. Temat do kosza.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172