lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Wampir: Maskarada 2 Edycja] Kult Ognia (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/1409-wampir-maskarada-2-edycja-kult-ognia.html)

MistrzGry 02-04-2006 20:35

[Wampir: Maskarada 2 Edycja] Kult Ognia
 
I nastała noc. Ale ludzie nie szanują praw Natury, przemknęło MU przez myśl. Sztuczność ich świata jest porażająca. Noc nastała tylko w miejscach, których człowiek jeszcze nie skalał. Jednak ludzie nie byli jedyną plagą tych ziem...

Witajcie,

Tym razem propozycja przygody w Świecie Mroku dla wampirów. Nieśmiertelni zazwyczaj stoją na najwyższym szczeblu łańcucha pokarmowego. Tym razem będą musieli się zmierzyć z kimś znacznie potężniejszym od nich! Czy uda im się, pomimo faktu, że wampiry zwykle toczą między sobą mniej lub bardziej zimne wojny? Odpowiedź być może znajdzie tych kilku graczy, którzy stworzą postacie w nowej sesji.

- Widziałem! Coś nagle wpadło do środka, wypaliło wnętrze, wszystkie przedmioty, wyposażenie... wszystkich ludzi wewnątrz także! A potem tak po prostu odleciało - to nie było nic, co istnieje w naszym świecie...

Potrzebuję graczy, którzy już znają Wampira: Maskaradę. Postacie tworzymy na normalnych zasadach, z tym, że każdy dodatkowo (i obowiązkowo) otrzymuje pokolenie VIII (ósme) - i nie można tego zmienić, nawet za pomocą punktów pozycji. Klan dowolny, również napiszcie rolę, naturę, postawę i w ogóle całą postać. Umieśćcie je w UW tutaj w temacie. Ah, i jeszcze historia - ale tylko z życia śmiertelnika - tyle ile pamiętacie jako wampiry; z życia wampira NIE róbcie historii (ewentualnie, jeśli uznacie za konieczne, to możecie napisać coś o aktualnym stanie).

Ciemna postać spoglądała z wysokiego wzgórza w dół, na płonące miasto. Nie wiele czasu zostało do świtu, a mimo to nie ruszała się... była w szoku. Tyle lat przeżyła tutaj, i nagle wszystko się skończyło. Tak nagle...

Ashun 03-04-2006 03:04

Ehm. Chyba o czymś zapomniałeś. Gdzie gramy, czy na UW mają się pojawić całe karty postaci? Znaczy atrybuty i tak dalej. Sprawa zupełnie drobna ale jednak dość ważna, a mianowicie: ile punktów mamy? Normalnie: 7/5/3 na atrybuty, 13/9/5 na umiejętności, 5 na pozycje, 3 na dyscypliny, 7 na charakter i 15 wolnych?

Bloodzbir 03-04-2006 17:50

w WoDa umiem zrobić postać ale podejrzewam, że w twojej sesji nie będzie - Broń palna **** Oo Wygląda mi to na średniowieczne czasy ale nie wiem.

MistrzGry 03-04-2006 17:56

Bloodzbir - gramy we współczesnych czasach i dostępne są wszystkie umiejętności, włącznie z bronią palną.
Ashun - akurat o tym nie zapomniałem - napisałem "na normalnych zasadach", czyli dokładnie tak jak piszesz. Na UW mają się pojawić wszystkie współczynniki. Dla ułatwienia podaję poniżej wzór, który można skopiować i wkleić do własnej notki:

IMIĘ:
KLAN:
NATURA:
POSTAWA:
ROLA:
-------------------
Si=
Zr=
Wt=
Ch=
Od=
Wg=
Pe=
Int=
Spr=
-------------------
TALENTY: <wypisać te, które są powyżej 0>
UMIEJĘTNOŚCI: <j.w.>
WIEDZA: <j.w.>
-------------------
DYSCYPLINY:
-------------------
POZYCJA:
(przypominam, że pozycja "pokolenie" jest niedostępna - od razu otrzymujemy VIII pokolenie)
-------------------
CHARAKTER:
Sumienie=
Samokontrola=
Odwaga=
-------------------
Człowieczeństwo=
Siła Woli=

I jeszcze jedno: cechy zapisujemy za pomocą cyfr, a nie kropek, gwiazdek itp.

Lhianann 03-04-2006 18:39

A to ja sie dołącze z pytaniem.
Bo skoro wszystkie klany, jak napisałeś, to jaka sekta?

Camarilla, Sabat czy może Niezrzeszeni czy Anarchiści?

Bo przeciez są klany jakie funkcjonują wyłącznie w Sabacie lub w Niezrzeszonych.
A jesli wchodzi opcja różnych klanów to dochodzi kwestia ścieżek, bo nie tylko niektóre klany Camarilli kultywują Człowieczeństwo...

MistrzGry 04-04-2006 09:35

Cytat:

Napisał Lhianann
A to ja sie dołącze z pytaniem.
Bo skoro wszystkie klany, jak napisałeś, to jaka sekta?

No tak, o tym to już zapomnialem napisać. W grę wchodzi (dla niektórych zapewne - niestety) jedynie 7 klanów Camarilli. No chyba, że ktoś znajdzie jakiś ciekawy powód (i najlepiej mi go poda przed stworzeniem postaci - wówczas przynajmniej nie stworzy ew. postaci na darmo), dla którego mógłby grać innym klanem: Ravnos, Assamici, Seci... Natomiast Lasombra i Tzmisce na pewno odpadają.

Propo ścieżek - raczej preferowałbym standardowe człowieczeństwo, ale jeśli potrafisz zrobić postać z inną ścieżką, a jednocześnie współgrać ją ze społeczeństwem Camarilli, które jednak bazuje na człowieczeństwie, to jestem otwarty na propozycje.

Ashun 04-04-2006 15:01

[user=1582]IMIĘ: Samuel
KLAN: Brujah
NATURA: Opiekun
POSTAWA: Buntownik
ROLA: Szef gangu - Czarodzieje
-------------------
Si= 4
Zr= 4
Wt= 2
Ch= 3
Od= 2
Wg= 2
Pe= 2
Int= 2
Spr= 4
-------------------
TALENTY: Autorytet 2;Bójka 4;Uniki 2;Wysportowanie 3; Zastraszanie 3;
UMIEJĘTNOŚCI: Broń Palna 2; Krycie się 2;Prowadzenie 3; Sztuka Przetrwania 1; Walka Wręcz 1;
WIEDZA: Prawo 3; Śledztwo 2
-------------------
DYSCYPLINY:
Akceleracja 2
Potencja 1
Prezencja 1
-------------------
POZYCJA:
Wpływy 1
Świta 3
Mienie 1 /mieszkanie w starej kotłowni, motor, ubrania itp/
-------------------
CHARAKTER:
Sumienie= 3
Samokontrola= 3
Odwaga= 4
-------------------
Człowieczeństwo= 6
Siła Woli= 5
[/user]

Cóż o to moja postać. Narazie nie napisałem nic z historii, bo muszę uzyskać jeszcze jedną odpowiedź. Mianowicie: czy dostępne są wady i zalety? Bo jeśli tak to postać jeszcze trochę się zmodyfikuję.

Lhianann 05-04-2006 11:20

Ja moją postać wrzucę na dniach, tylko uprzedzam, jest dość dziwna...< jaki ciekawe pomysły człowiekowi do głowy na wykładzie z Psychiatrii klinicznej...;p>

MistrzGry 05-04-2006 18:54

Ashun - jeśli masz jakiś ciekawy pomysł, to tak - ale wolałbym abyś wady i zalety uzgodnił wcześniej ze mną na gg - 8384568.
No cóż, 2 osoby jak na razie, które wydają się pewne. Tak więc dołączy się ktoś jeszcze, i ruszamy!

Lhianann 13-04-2006 17:50

[user=1582,2246]

Imię: Gabrielle

Klan:Gangrel

Pokolenie:VIII

Natura: Opiekun

Postawa: Samotnik

[b]Wiek:/[b] pozorny: 25, rzeczywisty: 30

Waga/Wzrost: 46/170

Atrybuty:

Fizyczne:

Siła: 2
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2

Społeczne:

Charyzma: 2
Manipulacja: 3
Wygląd: 3

Umysłowe:

Percepcja: 4
Inteligencja: 3
Spryt: 3

Zdolności:

Talenty:

Czujność:1
Empatia:2
Wysportowanie:2

Umiejętności:

Broń Palna:1
Etykieta:1
Krycie się:1
Oswajanie:3
Prowadzenie:1
Sztuka przetrwania:2
Opowiadanie historii: 3

Wiedza:

Informatyka:2
Lingwistyka:2
Medycyna:2
Okultyzm:2
Wykształcenie: 2

Człowieczeństwo: 7

Poziom Krwi:

Siła Woli: 7

Charakter:

Sumienie: 4
Samokontrola:3
Odwaga:3

Dyscypliny:

animalizm 3
transformacja 2


Pozycja:
mienie: 2
status: 3
mentor: 4

Wady:
Wyłączenie ofiary – dzieci (1)
Wyłączenie ofiary – żebracy (1)
Wyłączenie ofiary – starcy (1)
Miękkie serce (3)
Amnezja (3)

Zalety:
rumieniec zdrowia 1
dar proteosa 3
prawdziwa miłość <jesli mg wyrazi zgode> - Marius

[b]Ekwipunek:/[b]

Historia postaci:
Kainitką jest od około pięciu lat, dopiero od jakiegoś czasu jest obywatelem a nie nowicjuszem, czy też ancillae. To że nie jest blada, ma jeszcze całkiem ludzkie odruchy w połączeniu z naturalną wrażliwością i wpółczuciem sprawiają, że jest ona bardzo niekonwencjonalną przedstawicielką swego klanu.
Niektórzy szepczą ,że tak naprawde upatrzył ją sobie jakiś Mlakavianin ale jej stwórca, Marius go ubiegł.
Co sprawiło,że tak potężny i stary wampir zwrócił swą uwagę własnie na nią?
Początkowo mówiono, że to zemsta za starte krzywdy jakie jej ojciec wycierpiał z rak klanu Malkavian, lecz Toreadorzy zaczeli szeptac, że Gabrielle jest łudząco podobna do pewnej Kainitki z jaką Marcus był dawno temu bardzo silnie związany, a jaka zgineła śmiercią ostateczną w niewyjaśnionych okolicznościach.
Co jest prawdą? Trudno powiedzieć.
Dla Gabrielle smutny jest fakt, że wstrząs spowodowany aktem spokrewnienia wywołał u niej amnezje, jaka nie pozwala jej sięgnać pamięcią wstecz dalej niż do 5 lat przez spokrewnieniem.
Pamięta swe studia <weterynarię>, odwiedziny w rodzinnym domu, zjamomych z campusu, kilku chłopaków z jakimi się spotykała...Aleco było wcześniej?
Nie wie.

Co jest w niej najdziwniejsze, ciągle utrzymuje kontakt z rodziną chodź już bardzo lużny. Wysyła im maile, kartki świąteczne, tłumacząc się nawałem pracy itp. Jej rodzice to rozumieją, sami są zapracowanymi starszymi ludźmi mieszkającymi po drugiej stronie Stanów Zjednoczonych.

Gabrielle jest właścicelką niewilkiego skelpu połączonego z przychodnią weterynaryjną czynną 24/h.
Pracuje w niej trójka ludzi których generalnie nie interesuje, czemu szefowa bierze tylko nocne zmiany.
Dobrze sie im razem współpracuje i to jest najważniejsze.


Wygląd:
Drobnej budowy dziewczyna , wyglądająca na jakieś 22-23 lata, o cimnobrązowych, lśniących, gęstych włosach obciętych na wysokości podbródka. Lekko skośne, zielonkawo- piwne oczy, ujmujący uśmiech i ładny głos sprawiają, że Gabrielle zwraca na siebie uwagę, ludzie i nietylko traktują ją z sympatią. Jest zgrabna, szczupła, o szybkich, czasem nieco nerwowych ruchach.Najbardziej uspokaja się w obecności swego mentora, Mariusa, oraz w obecności zwierząt.


(postać jeszcze do wykończenia ostatecznego, to jej zarys taki już mniej wstępny. Amnezja dotyczy praktycznie całego dzieciństwa, do wczesnej młodości. Pamięta kilka ostatnich lat mieszkania z rodzicami, potem wyjazd na uczelnie, studia weterynaryjne….)[/user]

To moja postać, mam nadzieję, że nie będzie z nią większych problemów, te parę rzeczy brakujące wykończę na dniach.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172