jesteś pewien? Już nie będzie Kabal wtedy. Poza tym nie przeszkadza drugi szturmowiec, możesz zostawić obecna klase |
W takim razie zapowiada się bardzo przyjemnie, karta ode mnie poszła również :D |
Hm, okej, jeśli Ci nie przeszkadza :) A swoją drogą, rozumiem że wszelkie umiejętności nie związane z walką mamy zawrzeć w historii, tak? |
o jakich umiejętnościach mowa? |
Chienne, jutro przyśle ci uzupełnioną o umiejetności karte. Przy okazji ogłoszenie, jest już 3 karta (4 gracz jeszcze stoi przed małym wyborem) Obecnie to Krogan Szturmowiec Turian Szturmowiec Drell Adept |
Na przykład to, czy moja postać jest pilotem, czy jest charyzmatyczna czy niekoniecznie, czy może ma doświadczenia z generatorami pola biotycznego używanymi przy podróżach międzygwiezdnych czy nawet w głupich windach, czy potrafi naprawiać broń i takie tam. |
Te umiejetnosci sa umiejetnosciami fluffowymi. Przy czym jesli ma to byc pilot to sa to raczej proste naprawy, od zaawansowanych jest inzynier/mechanik |
Przyszło do mnie na PW kilka pytań, ważnych pytań więc pomyślałem że odpowiem na nie publicznie 1. Dla ilu osób planujesz poprowadzić sesję? (chodzi mi o to, czy masz jakąś maksymalną liczbę) Sesje planuje poprowadzić dla tylu osób ile się zgłoszą. Jeśli miał bym ustalać jakiś limit to powiedział bym że będzie to 10 graczy. 2. O co chodzi z "mechaniką"? Na czym będzie ona polegać? Na początku miała ona polegać przede wszystkim na umiejętnościach bojowych ale z każdym dniem coraz mniej ją widzę w sesji i coraz bardziej skłaniam się do typowego storytellingu na forum. 3. Czy historia jaką będziemy tworzyli jest alternatywna, czy jest prequelem historii zawartej w grach? Nie jest to anie prequel ani sequel. Jeśli przez alternatyną masz na myśli mój własny scenariusz to tak, nie będzie ona powiązana w żaden sposób z historią Sheparda. 4. Wspominałeś o drzewku rozwoju postaci. Czy ono będzie takie jak w grach, a jeżeli tak to będzie takie, jak w ME 1, 2 czy 3? A jeżeli będzie inne to, czy będzie się opierało na suchych statystykach (np. +5 do żywotności, +3 do zadawanych obrażeń), czy może na umiejętnościach (odlokowywanie i ulepszanie ich)? Miało być dodawaniem kolejnych punktów do umiejętnośći i większanie %obrażeń oraz obrony. Ale coraz bardziej odchodzę od tej idei. Może się skończyć brakiem mechaniki. 5. Czy będą umiejętności? A jeżeli tak to czy takie jak w grach (przykładowo Wieżyczka Strażnicza na inżynierze)? Taki był początkowy zamysł, jednak jest to zbyt skomplikowane do przeniesienia na forum (może dlatego że w grze zajmuję się tym bardzo ładny i skomplikowany skrypt.) a ja sam jestem typem humanisty a nie matematyka :P Update zgłoszeń Krogan Szturmowiec Turian Inżynier Drell Adept Quarian Żołnierz Człowiek Szpieg |
Ej, swoją drogą, bo moja wrażliwość językowa się odzywa :D może wybierzmy, czy stoimy przy angielskiej (Turian Engineer) albo polskiej (Turianin Inżynier) nomenklaturze, co? ^^" Jeśli mamy się przestawić na pełen storytelling, to ja rozważam swoje zgłoszenie. Nie umiem nigdy porządnie odgrywać postaci, jeśli nie jestem pewien co umie i jeśli nie wiem, jak może się rozwinąć. |
Zawsze możesz liczyć na moje wsparcie jako MG, nie rezygnuj tak łatwo :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:57. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0