Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-07-2014, 16:45   #1
 
gacoperz's Avatar
 
Reputacja: 1 gacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie cośgacoperz ma w sobie coś
Arrow XCOM: Pierwszy kontakt

Zapraszam do rozegrania sesji w uniwersum XCOM. Czyli jak zwykle obcy dokonują inwazji na Ziemię, a Wy jesteście jedynymi, którzy mogą ich powstrzymać: agentami terenowymi eXtraterrietral COMmmand, specjalnej, międzynarodowej jednostki utworzonej na wypadek właśnie takiej ewentualności. I choć to dla Was samych z lekka absurdalne, kosmici jednak zaatakowali.

XCOM ma w swoich szeregach żołnierzy, techników, naukowców, dyplomatów, inżynierów, słowem: każdego kto tylko mógłby się przydać. Są to ludzie bardzo ponadprzeciętni. Specjaliści w co najmniej kilku dziedzinach. XCOM jest również utrzymywanym w tajemnicy sojuszem między różnymi organizacjami sprawującymi kontrolę na naszym globie. Równowaga tego sojuszu jest krucha, a pojawienie się obcych, i sprawność XCOM w radzeniu sobie z problemem będą rzutować na trwałość i siłę sojuszu.

Pierwsza misja (czyli ta sesja) stanowić będzie szybką reakcję XCOM, na pojawienie się wrogich obcych. Wasza grupa zostanie w pośpiechu wysłana w punkt zapalny i to od niej będzie zależało, czy sytuacja zostanie opanowana, czy też ten obszar ogarnie chaos.

Przewiduję 4 miejsca.

Jeśli się spodoba, będą kolejne misje.

Powiedzmy, że takie minimum to te dwa posty tygodniowo.

Aby zapisać się do sesji, należy odpowiedzieć umieszczając w niniejszym wątku swoją kartę postaci przygotowaną zgodnie z poniższymi wytycznymi:
  1. Imię, wygląd.
  2. Rolę w drużynie, np: dowódca, medyk, zwiadowca, naukowiec, wsparcie ogniowe, mięśniak, buźka
  3. Zdolności, czyli rzeczy, w których wasz BG jest ponadprzeciętny, oraz wady, czyli to co mu w życiu zawadza. Bądźcie kreatywni. Mogą to być rónie dobrze umiejętnosci, czy wady charakteru, co znajomości, nałogi, przynależność do określonych kręgów społecznych, zła sława...
    1. Pochodzenie: Skąd jest Twój BG? Jaka jest jego narodowość, klasa społeczna, sytuacja rodzinna? Przypisz na tej podstawie 2 zdolności i 1 wada
    2. Edukacja: W jakim kierunku szkolił się twój BG? Czego się nauczył mimochodem? Czy kontynuował naukę w późniejszym życiu? 3 zdolności i 1 wada
    3. Doświadczenie życiowe: Czym się w życiu zajmował twój BG? Czy coś osiągnął? Czy miał jakieś ciekawe hobby? Czy przyciągnął czyjąś uwagę? Czy zyskał dostęp gdzieś, gdzie zwykli ludzie go nie mają? 3 zdolności i 1 wada
    4. Trening w XCOM: Któregoś dnia przyszli do Ciebie jacyś ludzie w garniturach. Mówili o możliwej inwazji kosmitów. Nie mieli poczucia humoru. Dobrze płacili. Podpisałeś lojalkę. Czego nowego nauczyłeś się w XCOM? Czy uzupełniano jakieś "braki" w Twoim przeszkoleniu? Czy byłeś "w rezerwie" czy etatowo zajmowałeś się czymś w instytucji? Czy miałęś już styczność z technologią obcych? 2 zdolności i 1 wada
  4. Wyposażenie: Zostałeś w pośpiechu wysłany w teren. Zapakowałeś do plecaka i na siebie to, co uważałeś za istotne. W zasobach XCOM znajduje się prawie wszystko, co może być ci potrzebne. Co masz przy sobie? Jak/gdzie to nosisz?
  5. Uzgadnianie: MG będzie zapewne miał pytania, uwagi, propozycje i sugestie co do Twojej postaci.
Dalsza część dotyczy mechaniki gry. Jeśli lubisz "grać na storytelu" to nie musisz tego czytać.
Jeśli wasze działanie będzie ryzykowne, niosło ciekawe konsekwencje porażki lub wpływało w jakiś sposób na otaczający was świat, zostanie wykonany test w następujący sposób:
  1. MG przypisze poziom trudności od 2 do 30
  2. MG oceni wartość waszego pomysłu:
    1. Bazową wartością jest 1
    2. Jeśli pomysł jest wiarygodny +1
    3. Jeśli jesteście w posiadaniu dobrej jakości narzędzi do jego wykonania +1
    4. Jeśli da się go wytłumaczyć komuś krótko i w prostych słowach +1
    5. Jeśli odnosi korzyść z pracy zespołowej +1
    6. Jeśli rozwiązanie jest szybkie +1
    7. Maksymalną wartością jest 5
  3. MG oceni jakość waszego odgrywania:
    1. Bazową wartością jest 3.
    2. Wasz pomysł jest oryginalny i nietuzinkowy +1
    3. Dowiadujemy się przy okazji czegoś nowego o waszym BG +1
    4. Wasz pomysł bezpośrednio dąży do realizacji celu misji lub wypełnienia rozkazu przełożonego +1
    5. Któraś z waszych wad wam przeszkadza -1
    6. Kolejna próba zrobienia tego samego, w tych samych okolicznościach -1
    7. Przeciwstawianie się celom misji lub rozkazom przełożonych -1
    8. Maksymalna wartość to 5, minimalna to 1
  4. Jeśli posiadacie pasującą zdolność, +1 do obu wartości.
  5. Obie wartości są mnożone przez siebie. Wynik wyższy lub równy trudności zalicza test, niższy oblewa. MG określa konsekwencje.
Rozwój postaci: Po każdej misji gracz przydziela swojemu BG jedną zdolność i jedną wadę nabyte w trakcie misji.

 
__________________
Czasem o byle cień człowiek ma żal do człowieka.
A życie jak osioł ucieka...

Ostatnio edytowane przez gacoperz : 09-07-2014 o 20:55.
gacoperz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172