Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-07-2014, 22:29   #1
cb
 
cb's Avatar
 
Reputacja: 1 cb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemucb to imię znane każdemu
[prawie neuro] Grzechy Ojców ...



Witam moje szanowne potencjalne ofiary.

Chciałbym Was zaprosić do zabawy w świecie mniej więcej neuro. Trochę nagniemy sobie historię i czas w stosunku do tego co znacie z podręcznika żeby nam lepiej do fabuły pasowało. Rzecz będzie działa się kilkanaście lat po wojnie więc każdy powyżej trzydziestki kojarzy mniej więcej przedwojenne czasy a co za tym idzie posiada wszystkie podstawowe umiejętności. Co to znaczy? Powiedzmy na przykład, że potrafi obsługiwać w podstawowym zakresie kompa, jeździć na rowerze etc. Nie koniecznie już potrafi prowadzić auto czy strzelać z broni palnej. Ot taki basic w gratisie. Do dogadania.

O czym będzie sesja – sesja będzie dotykała tematu wiary po apokalipsie. Nie wiem jak bardzo się niego zagłębimy moi drodzy bo to w dużej mierze zależy od graczy. Trochę będzie trzeba pomyśleć, pogadać, podetektywować. Walki raczej nie przewiduję zbyt wiele. Ponieważ temat będzie gdzieś tam oscylował w koło kwestii wyznaniowych i wypaczeń którym mogły one ulec po zagładzie osoby poniżej 18 z góry skreślam. Graczom bardzo wierzącym także dziękuję gdyż nie chcę niechcący urazić czyichś uczuć. Wolę robić to celowo .

Ilość graczy – Max 3 osoby.

Mechanika – opieramy się na mechanice z podręcznika do Neuroshimy 1.5 jeśli chodzi o tworzenie postaci oraz testy gracz vs gracz, kwestie związane z losowością i inne takie. Z kilkoma wyjątkami:
1. Jeśli jeden z graczy zażyczy sobie testowania np. perswazji na drugim to obiecuję solennie i przy świadkach, że dostanie 40 gambli w 9mm wypłacone na klatę. Nie ma! Chcesz przekonać drugiego BG do czegoś to to zrób a nie z kostek wyszło i wiesz w sumie to … . Będę testował tylko interakcje fizyczne pomiędzy graczami.
2. Jeżeli nie pójdzie któremuś z was test o jedno czy dwa oczka ale wrzucicie za to zaje fajny opis to rzeczywistość nagnie się na waszą korzyść. Od czasu do czasu oczywiście.
3. Logika i realizm nad mechanikę to znaczy tak .22 też może zabić.

Kary Postaci - do wydania macie około 80 punktów na umiejętności oraz 65 na cechy. Nie będziemy się sprzeczać po trzy dni o 1 czy dwa oczka szkoda waszego i mojego zdrowia. Jeśli idzie o gamble to powiem tak Wasze postacie osiągnęły już pewien status materialny więc, oczywiście w granicach rozsądku, to i owo posiadają. Do dogadania indywidualnie jednym słowem. Stan zamożności w dużej mierze zależy od tego na jaką profesję się zdecydujecie. Tu dochodzimy zaś do sedna. Macie koleżanki i koledzy do wyboru trzy postaci. Możecie wcielić się w handlarza – właściciela niewielkiej acz zyskownej karawany, jego kilkunastoletniego syna/córkę lub ochroniarza zatrudnionego w karawanie. Profesje nie podlegają dyskusji czy negocjacji. Bardziej niż do kilku oczek przy tworzeniu postaci będę przywiązywał uwagę do jej historii, osadzenia w świecie, duszy. Postać ma żyć po prostu. Ma mieć charakter. W jakiej formie mi to podacie – wasza sprawa. Może to być lista z wypunktowanymi cechami, ważnymi momentami w życiu, nawykami etc, możecie strzelić opowiadanko, wierszyk, kolaż. Nie ważne co, ważne żeby było przekonujące. Karty proszę umieścić na docku a linka poproszę na PW. Karty proszę wyposażyć w zdjęcie postaci o szerokości 200 pixeli.

Czas odpisu i długość sesji – hmm długość to z założenia to parę kolejek. Nie wiem jak szybko poradzicie sobie z fabułą. Z doświadczenia zaś wiem, że gracz to takie podłe stworzenie co to MG zawsze pod górkę robi więc ile wyjdzie tyle gramy. Zastrzegam jedno: GRAMY DO KOŃCA. Wykruszenie się jednej postaci może położyć sesję więc jeśli się zgłaszacie to bądźcie zdecydowani. Ja wiem real, żona, sesja i te wszystkie codzienne klimaty. Dodatkowo można rękę na nartach złamać albo co. W takim wypadku poczekamy z resztą tempo nie będzie zabójcze. Myśłałem o 7 dniach dla was i 4 dla mnie. Jak większość z powyższych to także jest do dogadania.

GG DOC i długość odpisów – ja tam osobiście gg docka lubię i chciałbym z niego korzystać tym bardziej, że sesja będzie opierała się w dużej mierze na interakcjach. Co do długości odpisu to na pewno nie jednolinijkowiec. Powiedzmy, że strona A4 to minimum. Lubię posty barwne, z opisami, detalami, retrospekcjami etc. Takich też oczekuję.

Czas rekrutacji - wstępnie to miesiąc od dziś. Wszystko zależy od KP, jeżeli dostanę kilka musisz mieć zajebistości to zamknę rekrutę wcześniej, jeżeli zaś nie dostanę KP które kupię to rekrutkę przedłużę.

Na pewno nie wspomniałem o wielu rzeczach więc pytajcie śmiało.
 
__________________
Pierwsza zasada przetrwania, nie daj się zabić.
Druga zasada przetrwania: To że masz paranoję nie znaczy, że oni nie chcą cię dopaść.
cb jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172