lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima] W poszukiwaniu światła... - reaktywacja (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14476-neuroshima-w-poszukiwaniu-swiatla-reaktywacja.html)

Eger 08-08-2014 10:43

Skopane rzeczy w NS zaczynają się już na etapie tworzenia postaci. Pochodzenie i profesje, cechy i sztuczki, umiejętności i specjalizacje... i tak dalej. O utrudnieniach procentowych nawet nie wspominam. :-?

Z cechą "Szary" też sporo od MG zależy. Z opisu wynika, że ta cecha działa tylko w określonym środowisku. Poza tym w razie zadymy Szczur przestaje być niewidzialny. Cechy dające nam bonus do umiejętności to na start jest bardzo duża pomoc. Urodzony morderca to już +11 punktów umiejętności, a Ale jazda likwiduje utrudnienia za strzelanie w ruchu.

Tiras Marekul 08-08-2014 11:07

Za strzelanie w ruchu... ale jeśli jedziesz pojazdem! W sesji bez samochodu to jest kompletnie zbędna cecha. Szary jest dobry w otoczeniu szczurów. A w każdym większym mieście są szczury. Albo kogoś ściągasz i biegniesz by wtopić się w tłum, a jeśli jest możliwość to strzelasz nawet z ukrycia. Pozostaje tylko liczyć na dobroć MG, który pozwoli Ci pozostać szarym mimo strzału. Podobno Neuroshima 2.0 ma być "lepsza". Mechanika ma być też zupełnie inna. Kupię podręcznik z czystej sympatii do systemu, może nawet wrzucę sesję wtedy. ;D

Eger 08-08-2014 13:02

Cytat:

Lata spędzone na ulicach Detroit zrobiły swoje. Jeżeli strzelasz w ruchu - z pędzącego pojazdu, z wierzchowca, spadając itp. - nie doliczasz sobie żadnych utrudnień za strzał w ruchu.
Opis cechy z podręcznika. Ta cecha likwiduje kary do strzelania wynikające z twojego ruchu. Do tego bierzesz cechę Ruchomy cel i już nie masz kar za poruszanie się celu. Innymi słowy, strzelasz lepiej, niż Chuck Norris kopie. :jupi:

Ale jesteś niewidzlany tylko wśród szczurów, a na tle innych się wyróżniasz. Szczur ze snajperką na pewno się wyróżnia, a oddanie strzału i trafienie na pewno powoduje zamieszanie w mieście, a na pustynii ta cecha traci na znaczeniu. Jej przydatność, to kwestia dyskusyjna, dlatego zamiast liczyć na dobroć MG, lepiej sobie wziąć w pakiecie (bo taniej wyjdzie) Skradanie się, Ukrywanie się, Maskowanie i podbić ukrywanie się do 4 żeby zyskać suwak.

W te zapewnieina trochę nie chce mi się wierzyć... Ale może...

Tiras Marekul 08-08-2014 13:15

Tak na dobrą sprawę każda cecha traci na znaczeniu jeśli sesja jest niewłaściwa. Dla przykładu do sesji WoD'a zrobiłem sobie taksówkarza - gadułę. Cechy odpowiedzialne za rozmowy całkiem wysoko, umiejętności również nieźle. I co? MG wrzuca nas do opuszczonego domu, a jedynymi osobami do pogadania są gracze. Postać kompletnie nieprzydatna w tym przypadku. ;)

Eger 08-08-2014 13:32

No i właśnie dlatego postacie się robi pod przygodę albo odwrotnie. Dlatego mówiłem, że nie ma co metagrowo udawac, że nie wiemy o czym jest sesja, bo po cholerę robić oddział żołnierzy ze umiejkami wojownika na 4, a potem się okaże, że dostanie któryś kulkę i żaden nie ma choćby pierwszej pomocy...

Więc postacie robi się odpowiednie do sesji i do współgraczy.

Fajnie mieć postać która ma gadane, i nie zna się na walce, ale tylko, jeśli ma siękogoś kto jej chroni tyłek. Jeśli inne postaci mają ją gdzieś, to ona za bardzo nie pogra, bo dostanie kuku, a jak dojdzie do sytuacji że trzeba będzie cwaniakowac, to inni nie pograją, bo mieli gdzieś tamtą postać. :cf:

Hamsterking 09-08-2014 17:38

Ok- byłem w trasie, ale wróciłem, więc można pisać - do nowych napisałem na PW, a gdy już to zrobią lecimy dalej

koniec rekrutacji


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:24.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172