Jeszcze raz zamieszczam jedyne wymagania (z pominięciem braku vodyanoina jako grywalnej rasy) co do postaci i nieco je objaśnię. Znajdują się one w: Cytat:
Cytat:
Cytat:
Pasują tutaj postacie książkowe: Vesemir, Eskel, Lambert, Coen (przed Bitwą pod Brenną), Brehen. Pasują tutaj postacie komiksowe: Guxart, Treyse, Rennes, Aubry, Frank, Gardis, a nawet Gwen, Gweld, Heminnks i Tjold (o ile wtedy, gdy jeszcze żyli). Pasują tutaj postacie wymyślone przeze mnie: Mernet, Tryssten "Jednoręki", Ursel, Hengross z Mariboru (choć jest to utrudnione, ponieważ większość czasu spędza w "domu"), Rodlen z Lan Exeter. Pasują tutaj postacie wymyślone przez graczy (za ich zgodą i dogadaniem się z nimi): Brego i Galen. Nie wymieniłem tutaj jednej osoby z cechu wiedźmińskiego, o której pomyślałem dopiero teraz, nie w rekrutacji. Mianowicie chodzi o Cirillę z Cintry. Nie wymieniłem w rekrutacji, mój błąd, zatem spotkanie z nią również wchodzi w grę na tych samych zasadach. Cytat:
Nie znacie ich w żadnym stopniu, chyba że jest to usprawiedliwione. Przykład: Możecie znać króla, jeśli jesteście jednym z gwardzistów/strażników, sprzątacie tam, raz czy dwa graliście jako jeden z wielu, asystowaliście wyższemu rangą kapłanowi przy jakichś święceniach, udzielał audiencji kilku zwykłym ludziom, zaś wy mieliście trochę szczęścia i tak dalej.Zajmijmy się teraz czarodziejami. Mam tutaj na myśli wszystkich, pełnoprawnych czarodziejów z Ban Ardu oraz wszystkie, pełnoprawne czarodziejki z Aretuzy (co innego wiedźmy, kapłani niższego szczebla, ...). Nie znacie ich w żadnym stopniu, chyba że jest to usprawiedliwione. Przykład: Możecie znać czarodziejkę/czarodzieja, jeśli odgrywacie czarodziejkę/czarodzieja, umówicie się z innym graczem tworzącym taką postać, ewidentnie czarodziej musiał was składać i tak dalej.Oczywistą implikacją jest to, że nie możecie znać takich postaci jak Triss, Filippa czy inne czarodziejki lub czarodziejów jako połączenie dwóch omawianych w tym punkcie grup. W zasadzie tutaj wypadkiem usprawiedliwionym może być tylko uczenie się w Ban Ard lub Aretuzie i poznanie ich na zasadzie nauki od nich (np. Margarita Laux Antille) czy najwyżej zamienienie kilku słów z gośćmi takimi jak Triss. Wymagania da się policzyć na palcach jednej ręki. Jest wręcz pełna swoboda, bo tak mało ograniczeń narzucam. Chcecie do Nilfgaardu? Proszę. Chcecie wiedźmina? Proszę. Chcecie gnoma - jeźdźca skolopendromorfów na Patelni? Jeśli ładnie to uargumentujecie, to proszę bardzo. Wiedźma, wilkołak, kapłan, rycerz, pirat, naukowiec. Przyjmę nawet wójta małej wsi. Niemniej powyższe warunki są nienegocjowalne w sposób ostateczny. |
Na tydzień przed zakończeniem rekrutacji (licząc dzień dzisiejszy) skuszę się na podsumowanie tego okresu. Nadal mam 3 zgłoszenia :) Mamy jeszcze trochę czasu, ale sesja wystartuje niezależnie od wyników rekrutacji, także wymienieni w pierwszym poście nie mają powodów do obaw :D |
Napłynęła pierwsza, zaakceptowana Karta Postaci biorąca udział w rekrutacji. Status pozostałych zgłoszeń to 3 :) |
W zasadzie obiecałem sobie nie porywać się na granie w dwu sesjach równolegle, bo kiedyś już mi się mnogość odbiła czkawką. Ogłoszenie jednak tak bardzo kusi, że moja niezłomna wola przegrała w cuglach z jeszcze bardziej niezłomną potrzebą spróbowania swych sił. KP wykreuje się wieczorem, z przyjemnością zaaplikuję, dodając swoją koncepcję do trzech już oczekujących. |
Mamy zatem już 2 Karty Postaci oraz 3 zgłoszenia :) |
Karta gotowa, czeka tylko na ostateczne dopieszczenie ;] |
Jeszcze chwila i kończymy rekrutację! Status na obecną chwilę to: 5 Kart Postaci i rozpoczynamy odliczanie do godziny 24.00 :) |
Ding, dong! Wybił dzień 15.09.2014r., zatem rekrutacja została wszem i wobec zakończona! :) Jeśli ktoś zrozumiał deadline jako przełom 15 i 16 września (czego faktycznie nie sprecyzowałem), to oczywiście może przesłać swoją KP. Tymczasem zabieram się do przedstawienia wyników. Roland Relinven herbu Roztoka z Rajczewa zaprasza do swych włości: - Libertine - Lost - Vivianne Dziękuję pozostałym za uwagę, chęć i ciekawe pomysły. Od razu też spieszę z wyjaśnieniem. Jak napisałem wcześniej najpierw będę eliminował Karty Postaci, które są najsłabsze, a później ze wszystkich pozostałych wybiorę te, które najlepiej będą wpasowywały się w Akt I, Akt II i Epilog. To już była w pewnym stopniu loteria, ponieważ nie znacie zdarzeń przyszłych. W zasadzie ja również, ale przynajmniej znam szkielet. Cao Cao, killinger - wy byliście w tej drugiej grupie. Choć wasz koncept był bardzo interesujący, to bardziej w przyszłe przygody wpisują się postacie wymienionej trójki. Niemniej, gdyby grono graczy zmniejszyło się, to zamiast urządzać rekrutację dodatkową po prostu do was napiszę - zachowałem wasze Karty Postaci, choć oczywiście będziecie mogli dokonać w nich zmiany przed wejściem do sesji. Teraz fragment dla graczy. Dzień dzisiejszy to dzień ustaleń. Zaczniecie na samym dnie Zatoki Praksedy i tyle jest wspólnego dla waszej trójki. Resztę trzeba będzie dogadać. Niedługo założę temat z komentarzami i prześlę wszystkim na PW, zaś sam temat z sesją pojawi się 16.09.2014r. Kerm, jakbyś mógł zamknąć rekrutację 15. wieczorem lub 16. Kiedy ci będzie wygodniej :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:52. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0