Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-09-2014, 17:31   #1
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Warhammer 40 000 Deathwatch] Unbowed and Unbroken


Jeśli twoje życie poświęcone jest służbie Imperatorowi,
twoja śmierć nie pójdzie na marne.

Hauis Argento
Kapelan 2. Kompanii Purpurowych Pięści




Rok 817.M41
Północny skraj Wschodniej Rubieży Segmentum Ultima.


Obręb Jericho - obszar, który dni swojej świetności ma dawno za sobą. Ktoś mógłby uznać czytając kroniki, że złe dni tego miejsca minęły. Iż pięć tysiącleci odcięcia od Imperium przez Burze Osnowy, powolna degeneracja i Upadek tegoż sektora to najgorsze co mogło go spotkać…

Prawda jest jednak taka… że najczarniejsza godzina dla Obrębu trwa właśnie teraz.

Odkrycie Bramy Osnowy prowadzącej z Sektora Calixis do Obrębu Jericho dało Imperium szansę na odzyskanie utraconych terytoriów. Mija czterdzieści lat od kiedy Krucjata Achilusa przybyła do utraconego sektora. Pomimo tytanicznego wysiłku Imperium, sektor jest nadal pogrążony w stanie wojny totalnej z siłami xenos i heretyków. Lecz wrogów jest więcej, nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz. Polityczne zmagania i przepychanki, równie skutecznie psują działanie Krucjaty co aktywność kultów i mroczne pozostałości okresu izolacji.

Ponad tym wszystkim stoi Inkwizycja, która działa bardzo intensywnie w Jericho starając się neutralizować wewnętrzne spory, tropić zdrajców oraz odeprzeć znienawidzonych wrogów. Jest jednak pewna rzecz, która sprawia, że Inkwizycja nie może pozwolić na ponowne utracenie sektora. Tą rzeczą jest, skryta w sercu prastarej stacji kosmicznej na skraju systemu Erioch, Krypta Omega. Wewnątrz niej kryją się tajemnice mogące zadecydować nie tylko o losie tego rejonu galaktyki, ale też o losach samego Imperium.
Jeżeli Krypta Omega wpadnie w niepowołane ręce Czas Końca może nastąpić szybciej niż ktokolwiek przypuszczał.
Aby do tego nie dopuścić Erioch został powierzony w ręce tych, którzy noszą w sobie iskrę samego Boga Imperatora. W ręce Adeptus Astartes, którzy choć z różnych zakonów, walczą pod jednym sztandarem zbrojnego ramienia Ordo Xenos.
Pod sztandarem
Deathwatch.


Niechaj rozejdą się po galaktyce
niczym bogowie dawnych czasów
i chronią Ludzkość przed zniszczeniem
z rąk obojętnego wszechświata.

Z nauk Robouta Guillimana
jako zapisano w Apokryfach Skaros


Patrząc na mapę gwiezdną Obrębu Jericho można namierzyć system Erioch w zgrupowaniu prastarych gwiazd znajdujących się nieopodal Anomali Hadex. Tak jak i jej sąsiedzi gwiazda Erioch jest bardzo stara, a otaczające ją światy są martwe i ubogie w jakiekolwiek zasoby. Jest to mówiąc prościej miejsce do którego żaden kapitan okrętu nie zarządzi podróży… bo i po co?

Sama Forteca Monastyr zlokalizowana jest na skraju układu planetarnego i jest datowana na okres początków Imperium. Jej struktura została gruntownie zmodyfikowana, jednak spostrzegawczy kronikarz-architekt może zauważyć, że została zbudowana na podstawie fortu gwiezdnego klasy Ramilies. Te gargantuiczne struktury, antyczne i niezwykle rzadkie, stanowią wsparcie logistyczne i ogniowe dla całych flot okrętów. Zaprawdę przypuszczanie ataku na jedno z nich jest niczym zaatakowanie najeżonego systemami obronnymi księżyca.

Pierwsze wzmianki o stacji pochodzą z trzydziestego czwartego millenium i już wtedy była ona Fortecą Monastyrem Deathwatchu. Przez całe tysiąclecia trwała pod opieką Bitewnych Braci, którzy nawet w okresie upadku i izolacji sektora nie porzucili swojej straży, nie raz odżegnując wielkie katastrofy nadciągające nad Jericho. Walczyli bez wytchnienia pomimo znikomego wsparcia z zewnątrz i czynią to dalej. Widać to przemierzając opustoszałe korytarze Erioch… niewielu spotkasz tam Bitewnych Braci. Prócz garstki przydzielonych na stałe do stróżowania Monastyru, wszyscy Astartes walczą na niezliczonych frontach lub szykują się, aby tam podążyć.


Każdy nowy Kosmiczny Marine przybyły do Erioch, aby stać się częścią Deathwatch składa Przysięgę Straży przed wrotami Krypty Omega. Zostanie oddelegowanym do zbrojnego ramienia Ordo Xenos jest wielkim zaszczytem, który przysługuje tylko najlepszym z pośród Astartes. Tu ich duma zostaje wystawiona na próbę, kiedy przychodzi im bezpośrednio współpracować z Bitewnymi Braćmi z innych zakonów. Każda drużyna, każdy kill-team to tygiel ideologii i perspektyw, który zapewnia niezwykłą elastyczność działań, jak i uczy pokory. Biada tym, którzy będą zbyt dumni, aby odrzucić uprzedzenia i animozje, bowiem właśnie ci pierwsi giną bez żadnej chwały w bitwach toczonych przez Deathwatch.

Bracia! Oto wzywa was wojna.
Odpowiecie na wezwanie?

Kapitan Cato Sicarius
Rycerz Champion Macragge





Witam wszystkich w rekrutacji i zapraszam serdecznie do zagrania na sesji, w której gracze wcielą się w najpotężniejszych wojowników Imperium Ludzkości - w Adeptus Astartes.

Nie będę ukrywał że jestem początkującym Mistrzem Gry (choć nie są to moje pierwsze kroki na tej drodze), więc jeżeli czegoś zapomnę tutaj wypisać bardzo proszę o zadawanie pytań i wytknięcie mi błędu.

Gracze.
Czego oczekuję od graczy? Przede wszystkim zaangażowania, solidności i pomysłowości. W trakcie przygody dużą uwagę będę zwracał na wczucie się w rolę, kreatywne rozwiązywanie problemów oraz rozkminianie postawionych przed wami zagadek. Od razu też mówię, że nie będę tolerował znikania bez powiadomienia, ani przerywania gry po tygodniu bo “nie mam czasu”. Gracze powinni też znać ogólną koncepcję uniwersum Warhammera 40 000 oraz kojarzyć kim są Space Marines. To co dzieje się teraz w Obrębie Jericho jest do ogarnięcia w parę minut, a sporo już zapodałem w fabularce u góry.

Wojna.
Astartes bez wojny to jak ryba bez wody. Nasz dzielny kill-team zostanie rzucony w teatr działań wojennych Orpheus Salient, ekspansję Krucjaty, która jeszcze parę lat temu podbijała układ za układem, dzisiaj zaś jest miejscem najbardziej krwawych walk w całym Jericho. Dużo trochę tego rąbania co? Nie martwcie się w Orpheus czeka również wiele tajemnic i zagadek do rozwikłania, więc od Wiecznej Wojny będzie od czasu do czasu odpoczynek.

Mechanika.

DW jest na pierwszy rzut oka dosyć porażające pod względem mechaniki, jednak jest to do opanowania. Nie znaczy to jednak że będziemy rzucać gdzie popadnie. Rzuty ograniczymy do tych najpotrzebniejszych, przy ważnych walkach, wyzwaniach lub odkrywaniu czegoś. Nie ma sensu rozgrywać potyczki z paroma chaośnickimi maliniakami czy utrudniać postaci wdrapanie się na drzewo. Karty proszę jednak full mechanik, w razie problemów służę pomocą.
A, bym był zapomniał. To że kroicie maliniaków, oznacza że maliniakami nie jesteście, dlatego na start macie całą pierwszą rangę plus połowę drugiej oraz Renown 15.

Historie postaci.
Niedługa. Od jednej A4 do półtorej, najlepiej pod kartą postaci. Dobrze jest nadać postaci jakiś kierunek, aby potem nie mieć problemu ze zbyt sztywnymi ramami i brakiem możliwości ewolucji postaci w trakcie gry. Odnośnie zakonu i klasy postaci nie ma żadnych ograniczeń poza jednym - żadnych autorskich zakonów. W podręczniku jest ich bardzo dużo, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Proszę też zawczasu poinformować mnie o zakonie i klasie postaci.

Acha… i najważniejsza sprawa. Ilu graczy.
Od 2 do 4. W pierwszej kolejności decyduje historia postaci, w drugiej karta. Najwygodniej będzie jeżeli zrobią wszyscy na google.docu i mi udostępnią linkiem przez PW.

Rekrutacja potrwa do 15 września.

PS. Jeżeli któraś z pań chciałaby spróbować swoich sił w DW to proszę o kontakt w celu ustalenia koncepcji postaci.

EDIT

Mam już siedem zgłoszeń.
Taktyczny Ultramarine od -2- *
Konsyliarz Czarna Tarcza od Micasa *
Sanguinary Priest Blood Angel od Ferr-kona *
Assault Space Wolf od Fyrskara *
Librarian Dark Angel od Azraela *
Techmarine Iron Hand od Arvelusa *
Assault Black Templar od Seachmalla
Tactical Salamander od KamilMistrza *
Long Fang od Pipboya *
Librarian Iron Hand Ehrana *
 

Ostatnio edytowane przez Stalowy : 16-09-2014 o 01:14.
Stalowy jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172