Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-09-2014, 19:24   #1
 
hesmeron's Avatar
 
Reputacja: 1 hesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znanyhesmeron nie jest za bardzo znany
Dwór Lariksa- KP

Zaprasz do gry. Tłumacze i objaśniam.
Lariks jest dobrym władcą. Ale ma zbyt mały autorytet wśród przywódców klanów krasnoludzkich. Nawet największym w władcom trudno było utrzymać ich w rydzach. A Lariks, no cóż, jest silny i inteligentny jak na swój wiek, ale ma tylko pięć lat. Wciel się w jednego z dworskich intrygantów. Postaraj się przejąć władzę z wątłych dziecięcych rączek. Masz dość spore środki. Po jednym guldenie na gracza. Ale korupcja to droga sprawa i każda próba zabójstwa młodocianego władcy kosztuje 2 guldeny, a któregoś z konkurentów 1. Ale nie wiesz czy nie kupił sobie ochrony. Czy w poście nie powiadomił że czeka na zabójców zamiast się wyspać. Walka o bogactwo i tytuły będzie naprawdę zażarta. Zmieniaj układy polityczne. Okupuj wtyki. Wspomagaj mafię. Wygrywa aktualnie ten, kto najpotężniejszy, a grę ostatni żywy.

Po tym przydługim wstępie podam wzór KP. Król-czyli ja, obwieszcza zbiór podatków kiedy się mu podoba i może starać się ograniczyć wasze dochody, ale wtedy ograniczy też własne. Będziecie bić się o dochodowe urzędy albo przywileje takie jak koncesja handlowa. Wzór KP jest prosty i niektórym znany.

Miano:
Wiek:
Wygląd:
Historia:
Płeć:
Charakter:
Tytuły
Klan

Klany do wyboru to

Anebi- Rolnicy
Seles- myśliwi
Katareb- górnicy
Lepalik- wojownicy
Quan- Kapłani
Gamiteri- hodowla bydła
Durgmist- Kowale
Bandai - Budowniczy
Oaronta- artyści
Panterai- zapewniają wodę
Kunaj- Kucharze
Qweter- transport
Na prośbę opowiadam historię królestwa Lariksa. Jest to wielkie królestwo krasnoludów które niegdyś było najbogatszym z królestw Krasnoludzkich. Potem po najazdach orków rozpadło się na wiele państewek które dawanie pomnażając bogactwa ogółu teraz zastrzegły sobie niektóre minerały i trzeba walczyć o ich względy. Osłabiony król rozdzielił produkcję w wielu dziedzinach pomiędzy 12 klanów które stale się buntują. W labiryncie Intryg może uda się przywrócić jedność krasnoludów zjednoczyć klany i zabić konkurentów. Będzie wiele okazji do uzyskania tronu księstw i wzmocnić swoją pozycję wewnątrz kraju. Zjednoczyć Krasnoludy i stworzyć rozległe imperium a przynajmniej mieć sporą w nim władzę. Właśnie przez takie ambicje zginą ojciec Lariksa Lord Nostiria który siłą wywalczył tron przerywając wielowiekową dynastię. Zmarł uduszony poduszką.


Ryszard Długobrody- ojciec Lariksa panowanie a głównie umieranie
Ryszard miał szczerze dość bycia doradcą króla. Nie ma się co zresztą dziwić gdy król jest zbyt upośledzony umysłowo by wsiąść na konia ale na tyle uparty by krytykować wspieranie Zakonu Księżyca w jego dążenia nie podporządkowania sobie opactwa św. Alerbia i świątynia Malery która w dłuższej perspektywie sprawiłaby zmianę w układzie sił Quan i pozbawiłoby stanowiska niebezpiecznie samodzielnego ale nieposiadającego(jeszcze) potomka gurenera a to podreperowałoby królewski skarbiec. Szedł teraz z dwoma lennikami i trzymał w ręce nóż. Miał na sobie ciemną szatę idealnie zlewającą się z czernią nocy. Nóż zdążył się już zakrwawić o kilku nieszczęsnych strażników. Ostrożnie uchylił drzwi do królewskiej komnaty. Kołatka w kształcie lwa cicho zastukała. Posłanie z najlepszych materiałów drgnęło. Po chwili na łóżku usiadł król. Miał około 30 lat blond włosy i krótką brodę. Nos miał krzywy po upadku z konia w wieku 20 lat tuż przed koronacją. To wtedy pomieszało mu się w głowie. Zauważył że król ma na głowie koronę a w ręku berło. Ostre rysy jego twarzy ukazywały ulgę:
- Przyszliście mnie zabić prawda? - powiedział
- Tak.
- Nareszcie. Trudno jest żyć w niepewności.

I wtedy zrozumiał. Król wcale nie pomieszał sobie zmysłów. Nie był uparty lecz miał inne zdanie o polityce. Jak teraz Ryszard myślał król nie chciał zdestabilizować kapłanów bo mogła wybuchnąć wojna a sekty mogły się zdestabilizować. Udawał idiotę bo wiedział że idioty nie zabiją bo idiotami łatwo manipulować. Ale czasem jego upór budził frustrację doradcy. Zrozumiał też że wcale g to nie uspokoiło. Wcześniej uważał że robi to dla dobra państwa. Teraz wiedział że tylko uspokajał sumienie i karmił masy by za nim poszły. Teraz chciał tylko władzy. Nóż zabłysną szkarłatem krwi. Król umarł. Korona w rękach Ryszarda


W związku z małą liczą zainteresowanych postanowiłem wyjaśnić rozgrywkę i jej zasady na podstawie fikcyjnego gracza. Fikcyjnym graczem będzie Ryszard z klanu Quin. Teraz zaczynamy.
Gdy Ryszard zakończył pisanie KP ma jednego guldena w ieszeni i spore ambicje. Idzie więc do Laris pan i władca by uzyskać jakiś opłacalny urząd
Post Ryszarda
Miłościwy panie.Ja tw ój wierny sługa zapytuję czy jakie urzedy i godności na osobę moją nie czekają. Jako że jestem ja sługą wiernym i przy administracji państwa pomocnym. Wielka twa potęga i wielkie twe ziemie pozwól więc mi skromnemu słudze zdjąć część brzemienia z twoich brków. Monety czkają na zliczenie a zamki na kasztelana. Wiedz że moja rodzina od lat związana jest z kasztelem Roksany jak go nazywała moja matka i szkoda mi jego gai srebrzystych i strumyków lśniących które bez opieki zapadją się w sobie i skrywają diamenty ślniącepod mułem i oczy krasnoluda więcej nie zobaczą.

Oczywiście Ryszard gada od rzeczy i chodzi mu o słunną kopalnię dimentów Watat która daje ma w pakiecie koncesje diametów i dość spore ichzłoża. Jakby tego było mało raz na pięć dni rozliczenia dostaje guldena. Może to i mało ale jako że należy do Quin może chcieć ufundować tam opactwo którego edzie zierzchnikiem. W tym celu musi iść do wątku klanu Quin i prosić gurnera czyli szefa klanu o zezwolenie na założenie opactwa xxx które będzie mu jako zwierzchnikowico pięć dni rozliczenia dawało guldena. Założenie opactwa kosztuje trochę. P łaci gurnerowi guldena za zezwolenie. Teraz jest bez forsy prawda? Takie życie będzie musiał porozmawiać z jakimś kucem albo ... porosić król o ufundowanie klasztoru.
Post Ryszarda
Miłościwy panie.Ja twój wierny sługa zapytuję czy ty jak twój ojciec świećcie bogowie nad jego duszą jesteś dobroczyńcą kościoła. Czy pomożesz skromnym mnichom zanosić modły o twoje panowanie i ufundujesz im przybytek w którym będą oddawać cześć bogom.

A to wazeliniarz ale teraz morze dzięki pozytynemu poście gurnera i darowiźnie króla napisać
Post Ryszarda
Z woli boga i króla w miejscu tym będzie opactow oddające cześć bogowi xxx. W miejscu tym z woli darczyńcy w osobie króle i mnie w roli zwierzchnika będą z dala od świata oddawać się kontenplacji.
Ta gadka jest ważna bo to od niej zależy czy w klasztorze wartym 1 guldena zamieszka 10 mnihów potrzebnych do jego funkcjonowania. Prawdopodobieństwo ich przybycia zwieksza ponadto Ogłoszenie w swoim klanie. Jedna nna tym poziomie zezwolenie gurnera tak a gatka wystarczą. Uważajcie z ilością darcyńców bo czase jest to dla was opłacalne a czasem to oni mogą dobrze to wykorzystć i podreperować swój image według wzoru
1 gulden darowizny = +1 do popularności. Z popularności korzystacie przy zdobywaniu lenników gdy idziecie na wojnę. Szukacie kolonistów do miasta lub sojuszników NPC do spisku. Od następnego odpisu opacto będzie dzia łało a GM wpisze je na listę majętności.
 
hesmeron jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:57.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172