|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-04-2006, 01:23 | #1 |
Reputacja: 1 | [DnD Świat Rokuganu]Shinobi Hanashi Ogłaszam wszem i wobec nabór do sesji w Krainach Wschodu. Wymagania to karta postaci w wersji Krain Wschodu i Historia. Nagradzane będą słówka japońskie. Mam nadzieję, że przynajmniej połowa graczy będzie znać świat Rokuganu a choć jedna słówka japońskie. Postać 1 poziom,gdyż pierwszy raz sesję na Forum prowadzę i tak mi będzie łatwiej (nie zniechecajcie się). Atrybuty: proszę wejść na stronę http://www.dnd.webd.pl/ i tam w "generatorze statystyk" wylosować swoje atrybuty (tylko uczciwie). Rasy wszystkie w dziale ras podręcznika Krain Wschodu ostatecznie jakieś potworniaste. Chcę abyście mieli jednego członka danej klasy, czyli np. nie 2 łotrów. Dlatego po zgłoszeniu od razu podać jaką klasą chce się być (chyba że jeszcze nie wiesz). Ekwipunek musicie sobie "kupić": Barbarzyńca:160sz Łotrzyk:200sz Mich:20sz Samurai:240sz Shungenja:120sz Sohei:240sz Szaman:160sz Tropiciel:240sz Wojownik:240sz Wu jen:120sz Zaklinacz:120sz Ekwipunek dostępny tylko w Rokuganie (a nie w innych sceneriach Krain Wschodu). Na początek będziecie musieli wybrać Klan i jeden z jego atutów oraz jedno z Klanowych nazwisk. Będziecie zaczynać w Stolicy Rokuganu czyli Otosan Uchi (Dom Ojca).Jak nazwa sesji wskazuje (Historia ninja [shionobi to ninja japoński]), oznacza że będziecie mieli kontakt z Ninja (Od teraz mówię Shinobi).Oczywiście nie musicie nimi być.Szczegółów nie zdradzam. Wszelkie pytania do mnie (w jaki sposób chcecie) lub tu na Forum Rekrutacji. [ Dodano: 2006-04-05, 21:15 ] No jednego gracza mam i czekam na następnych. Zapraszam wszyskich fanów m&a.
__________________ The Legend will never die |
06-04-2006, 13:07 | #2 |
Reputacja: 1 | Re: [DnD Świat Rokuganu]Shinobi Hanashi Zgłaszam się do rozgrywki moja postać to wojownik. |
06-04-2006, 14:55 | #3 |
Reputacja: 1 | Co do twojej karty wszystko wporzo oprócz broni (Czym jest Cui tim baii??)
__________________ The Legend will never die |
06-04-2006, 15:41 | #4 |
Reputacja: 1 | Pytasz sie o broń więc odpowiadam Nazwa: Cui Tim Bai Obrażenia: 3k6 Krytyk: brak Zasięg: 2m Waga: 4 kg Rodzaj: sieczne lub kłute Rozmiar: olbrzymia Cena:120 sz Info: Jest to broń wzięta z dalekiego wschodu. Jest to rodzaj halabardy, lecz jego ostrzem są 3 ostrza. Długość jej to 2,5m. Jest ozdabina różnymi materiałami. Jest na tej stronce: http://www.dnd.webd.pl/index.php?mod=art&op=read&id=5 |
06-04-2006, 16:23 | #5 |
Reputacja: 1 | Jeśli szukasz samuraja, to właśnie go znalazłeś
__________________ Światłość prowadzi mnie przez mrok |
06-04-2006, 19:50 | #6 |
Reputacja: 1 | Mam już trzech graczy.Szukam min 4 max 6.W robieniu kart: -Szczegóły ponieważ będe sam rzucał kośćmi -Wybierzcie Klan i Nazwisko (już się nie czepiam wojen pomiędzy klanami) Mam: -Tropiciela -Samuraja -Wojownika Mam nadzieje że dołączy jeszcze jedna osoba minimum.Wszelkie problemy proszę kierować do mnie.
__________________ The Legend will never die |
06-04-2006, 22:13 | #7 |
Reputacja: 1 | Ja bym zagrał. Fajnie by było być samurajem, ale jak nie chcecie to może kapłan albo jego odpowiednik z krain wschodu (nie pamiętam aktualnie nazwy). Karta w drodze |
06-04-2006, 22:21 | #8 |
Reputacja: 1 | Gobos, dla ciebie najlepszy będzie shungenja lub szaman. Shungenja to oryginalne połączenie zaklinacza z kapłanem tylko nie ma domen. A szaman to typowy kapłan ale potem ma 3 domeny.
__________________ The Legend will never die |
06-04-2006, 22:47 | #9 |
Reputacja: 1 | Własnie o to mi chodziło, shugenja własnie. Poczytam coś o tym świecie pewnie. Ostatnio załatwilem sobie krainy wschodu, zobaczymy jak to wyjdzie. Pozdro i karta najwcześniej w sobotę będzie. |
07-04-2006, 14:40 | #10 |
Reputacja: 1 | Widzę ze niewiele osób zna świat Krain Wschodu dlatego codziennie będę dawał wam nowe informacje o tym świecie. Dziś Rasy: -Człowiek - Człowiek-duch -Nezumi -Hengeyokai -Vanara -Korobukuru Człowiek: -Rozmiar średni -Bazowa szybkość 9m -Dodatkowy atut na 1 poziomie -4 dodatkowe punkty umiejętności na 1poziomie i 1dodatkowy na każdym następnym -język automatyczny:Rokugański,język premiowy:dowolny -umiejętność klasowa: Feniks -Wiedza tajemna Jednorożec-Jeździectwo Krab-Wiedza(Krainy Cienia) Lew-Wiedza(wojna) Skorpion-Blefowanie Smok-Wiedza(Historia) Żuraw-Dyplomacja -ulubiona klasa: Feniks-Shungenja Jednorożec-Barbarzyńca Krab-Wojownik Lew-Samurai Skorpion-Łotrzyk Smok-Mnich Żuraw-Samurai Hengeyokai: -Roztropność-2 +"w zależności od zwierzęcia patrz niżej" -Rozmiar średni jako człowiek lub "w zależności od zwierzęcia patrz niżej" -Bazowa szybkość:9 m jako człowiek lub "w zależności od zwierzęcia patrz niżej" -Różne kształty (może tylko w wybrane zwierze patrz niżej.W zwierze może zamienić sie poziom+1/dzień. Zyskuje również widzenie w słabym świetle i porozumiewanie się ze zwierzętami[jak chowaniec].Dodatkowo zyskuje podczas formy zwierzęcej +10 do testów Przebierania.W formie hybrydy posiada widzenie w słabym świetle i porozumiewanie się ze zwierzętami.W postaci hybrydy może nosić tylko lekki i średni pancerz.Czas bez ograniczeń) -Zmiennokształtny:są oni typem zmiennokształtnym(A nie humanoid) -Język automatyczny:Rokugański i hengeyokajski. Język premiowy:język gigantów,gobliński,nezumijski,mowa duchów -Ulubiona klasa:Wu jen -Modyfikacja poziomu+1 Zwierze modyfikacja atrybutu specjalne: Borsuk +2Bd Szybkość 6m,rycie 3 metry Jenot +2S Tajniki dziczy+4 przy tropieniu węchem Karp +2Zr Szybkość 3m,pływanie 9m Kot +2Zr Równowaga+4 Krab - naturalny pancerz+1,Pływanie+4 Lis +2Zr Wyzwalanie się+4 Łasica +2Bd Ciche poruszanie+4 Małpa +2Zr Wspinaczka+4 Pies +2Bd Tajniki dziczy+4 przy tropieniu węchem Szczur +2Zr Ukrywanie+4 Wróbel +2Zr szybkość 6m,latanie 6m(przeciętna) Zając +2Zr szybkość 12m Żuraw +2Zr szybkość 6m,latanie 6m(przeciętna) Zwierze Rozmiar Szybkość KP obrażenia S Zr Bd Borsuk Malutki 9m,rycie3m 15 2pazury 1k2-2,ugryzienie 1k3-1 8 17 15 Karp Drobny pływanie3m 19 - 1 20 10 Kot Malutki 9m 14 2pazury 1k2-4,ugryzienie 1k3-4 3 15 10 Krab Drobny 4,5m 18 2 pazury 1k2-5 1 17 10 Żuraw Mały 1,5m;latanie18m 14 ugryzienie 1k4-2 6 16 10 Pies Mały 12m 15 ugryzienie 1k4+1 13 17 15 Lis Mały 12m 15 ugryzienie 1k4 11 19 11 Zając Malutki 12m 16 ugryzienie 1k3-5 1 19 10 Małpa Malutki 9m,wspinanie 9m 14 ugryzienie 1k3-4 3 15 10 Jenot Mały 9m 13 ugryzienie 1k4+1 12 13 12 Szczur Malutki 4,5m;wspinanie4,5m14 ugryzienie 1k3-4 2 15 10 Wróbel Filigranowy30cm,latanie 15m 24 - 1 23 10 Łasica Malutki 6m,wpinanie 6m 14 ugryzienie 1k3-4 3 15 10 Korobukuru: -Budowa+2,Intelekt-2 -Rozmiar Mały -Bazowa szybkość 6m -Widzenie w ciemnościach 18m - +2 do rzutów obronnych przeciwko truciznom - +2 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom czaropodobnych - +1 do testów ataku przciewko goblinoidom - +4 do Kp przeciwko gigantom - +2Tajniki Dziczy -Język Automatyczny:Rokugański i Krasnoludzki język premiowy:język gigantów,gobliński,hengeyokai, i leśny - Ulubiona klasa:barbarzyńca Człowiek-Duch -Rozmiar średni -Bazowa szybkość 9m -Widzenie w słabym świetle -Podtyp stworzenie duchowe (podobnie jak Hengeyokai) -Automatyczne języki:Rokugański i mowa duchów -Ulubiona klasa:każda (lub jesli należy do klanu to wg klanu patrz wyżej) +: Babusowy człowiek duch: - Tajniki dziczy+2 - Ukrywanie+4 w lasach i puszczach -Krok bez śladów (Jak druid) - +2 do rzzutów obronych na czary z określnikiem
__________________ The Legend will never die |