|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
24-09-2014, 22:18 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer 2e] Karak Azgal - Rekrutacja Dodatkowa Dzień dobry, będzie krótko i na temat. Szukam jednego gracza, aby uzupełnić drużynę w jednej z moich sesji. Postać poprzedniego gracza zginęła w pożarze, więc potrzeba kogoś na miejsce tej postaci. Gramy dungeon crawlera w świecie warhammera. Częstotliwość postowania to min. 1 post na trzy dni, choć z praktyki widzę, że idzie to nawet szybciej. Nie mamy gdoca, posty piszemy krótkie, kilku zdaniowe. SESJA-LINK ([warhammer 2ed] Karak Azgal) Gracze sami sobie zdecydowali kogo szukają, oto ich propozycje: -Postać z leczeniem: np. akolita, cyrulik, włóczykij. (Medyk na wagę złota, można zrobić combo akolity ranalda i mieć leczącego pseudo-łotra, który korzystać będzie z dodatkowych umiejek i później magii kapłańskiej, a tam mamy otwierania zamków i inne takie) -Uczeń czarodzieja (choć z drugiej strony w drużynie brak łotrzyka i medyka, ale chyba gracze liczą na odwalenie brudnej roboty w walce jakimś czarem, choć trudno trochę o takie przy posiadanym poziomie mocy, więc bym się dobrze zastanowił nad wyborem ucznia) -coś a'la łotrzyk z wykrywaniem pułapek i otwieraniem zamków (taka postać zginęła i trochę brak im jej umiejętności) Rzutem na taśmę fajnie jakby postać miała też chociaż jedną z poniższych umiejętności: znajomość języka (klasyczny), wiedza (np. historia), Jakaś przydatna nauka, czy rzemiosło- można sobie nawet wymyślić i puścić wodzę fantazji np. rzemiosło (wytwarzanie pochodni), czytanie i pisanie - macie 500 PD, można za 200 kupić coś ciekawego, albo i nie. Choć w drużynie nikt nie umie czytać i pisać. Ogólnie wychodzi na to, że akolita Ranalda może być takim idealnym wyborem. Czytanie i pisanie, nauka (historia i teologia), leczenie, język (klasyczny) - będą mega przydatne. Szybki refleks fajnie wygląda. Polecam grę elfem, dla dodatkowej zręczności i US + język elfów, zmysł magii, bystry wzrok i błyskotliwość pod leczenie. - można kupić krótki łuk - pasuje do łotra i elfa. Skupiamy się na wysokiej Zręczności i Inteligencji. Podnieść inteligencję na maksa dla leczenia (mamy +5 Int z błyskotliwości z elfa) i zręczność pod złodzieja (mamy +5 z szybkiego refleksu akolity) + darmowe zwinne palce związane z kultem, a za 200 PD kupić otwieranie zamków. I mamy normalnego złodzieja, który jeszcze wspomaga się magią kapłańską po awansie i leczy, a do tego zna trzy języki, dwie nauki i czyta oraz pisze. Człowiek orkiestra Profesja podstawowa, otrzymuje 500 PD na start + Darmowe rozwiniecie + łaska Shalyii. Jak już niemal zrobiłem postać za was, to co trzeba zrobić aby zgrać: 1. Napisać kartę poprawną mechanicznie. 2. Napisać krótką historię na pół strony A4 o tym, jak to wasz bohater żyje sobie w Karak Azgal, kim jest i jak to szuka pracy i akurat spotyka drużynę. 3. Wysłać to do mnie. Kto pierwszy wyśle wszystko bez błędów, to będzie grał. proste. Zależy mi na czasie, żeby znaleźć gracza jak najszybciej. Pytania w temacie lub na PW. Pozdrawiam. |
26-09-2014, 13:59 | #2 |
Reputacja: 1 | Dobra, bo nie mam chętnych, a potrzebuję gracza. Także nawet przygotuję Kartę Postaci osobie, która chce grać. Nie trzeba więc znać mechaniki - Może być to ciekawą opcją dla osób rozpoczynających przygodę w tym systemie. Wystarczy przesłać do mnie krótką historię na ok. połowę strony A4, tak żebym zobaczył, że gracz umie pisać bez błędów i ciekawie. Pierwszy ochotnik, od którego otrzymam historię, zostanie przyjęty do gry. W historii napiszcie coś o przeszłości waszej postaci i o tym jaki ma charakter, czym się kieruje, co chce osiągnąć. I to starczy. Oto postać pięknej elfki: Imię: Vivandrel Rasa: elf Profesja: Akolitka Ranalda - boga złodziei, kupców, szulerów Wzrost: 170 cm Waga: 50 kg Kolor włosów: jasny blond Kolor oczu: niebieski Znaki szczególne: blada cera Znak gwiezdny: Mędrzec Mammit - znak mądrości Cechy: WW: 34 +5* 39 US: 44 +5* 49 K: 31 Odp: 31 +5 Zr: 51 Int: 40 +10** 50 SW: 40 +10 Ogd: 39 +10 A: 1 Żyw: 10 +2 S: 3 Wt: 3 Sz: 5 Mag: 0 PO: 0 PP: 1 PS: 1 Umiejętności: -Wiedza (elfy) -Znajomość języka (elfi) -znajomość języka (staroświatowy) +10 -Czytanie i pisanie -leczenie -nauka (historia) -nauka (teologia) -przekonywanie -spostrzegawczość -znajomość języka (klasyczny) -zwinne palce - umiejętność związana z kultem Ranalda -otwieranie zamków Zdolności: -zmysł magii -bystry wzrok -błyskotliwość -widzenie w ciemności -szybki refleks -charyzmatyczny -przemawianie Ekwipunek: -ubranie podróżne -szaty kapłańskie -sakwa podróżna -koc -drewniana miska i sztućce -symbol boga -prowiant na 7 dni -skórzana manierka z wodą (0,5 l) -wytrychy Broń: -sztylet -krótki łuk -10 strzał Pancerz: -brak Pieniądze: 3 zk 9 ss 240 mp Ostatnio edytowane przez Mortarel : 26-09-2014 o 14:09. |
26-09-2014, 14:00 | #3 |
Reputacja: 1 | Zmienię płeć postaci i ogarnę temat. Muszę serio pisać tą krótką historię? :P
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: psionik, Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
26-09-2014, 14:06 | #4 |
Reputacja: 1 | Tak, historie trzeba napisać. Zwłaszcza tę część o motywacjach postaci. Mi się to przyda. |
26-09-2014, 14:16 | #5 |
Reputacja: 1 | Argh, pewnie ktoś mnie wyprzedzi, ale postaram się dosłać dziś pod wieczór, teraz słabo z czasem.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: psionik, Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
26-09-2014, 14:49 | #6 |
Reputacja: 1 | No i wykrakałeś. Edgar sprzątnął postać. W każdym razie dzięki za zainteresowanie. KONIEC REKRUTACJI |