|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-09-2014, 16:07 | #21 |
Reputacja: 1 | No to supunio biorę się do roboty |
28-09-2014, 16:21 | #22 |
Reputacja: 1 | Oficjalnie się zgłaszam =w= mam już wizję cywilizacji. Karta w przeciągu dwóch dni gwarantowana. |
28-09-2014, 22:14 | #23 |
Reputacja: 1 | Gwoli ścisłości opublikuję pewną listę dla tych, którzy jeszcze piszą KC, żeby nie popełnili pewnych błędów poprzedników. Oto lista technologii, których wasze rasy nie mogą posiadać:
Wciąż mogłem coś pominąć. Mogą zaś mieć te:
Technologie z pierwszej listy pojawią się w swoim czasie . A te restrykcje są potrzebne na początek, by zapewnić wam równy start. Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 28-09-2014 o 22:26. |
28-09-2014, 22:23 | #24 |
Reputacja: 1 | Co z hodowlą zwierząt? Kilkuosobowe łodzie wiosłowe są dostępne? Bo rozumiem, że pod hasłem "żegluga" mieszczą się już większa jednostki morskie, z żaglem itp. |
28-09-2014, 22:25 | #25 |
Reputacja: 1 | Wiedziałem, że o czymś zapomnę . Hodowla zwierząt jak najbardziej dostępna, co do łodzi to tylko niewielkie, wiosłowe - słowem rybackie. |
28-09-2014, 23:10 | #26 |
Reputacja: 1 | Heh. Śledziłem cywilizację Boreiro i miałem okazję grać w kilku podobnych i krótkożyciowych sesjach. Chętnie bym zagrał teraz (szczególnie po inspiracji jaką jest odkrycie King of Dragon Pass ostatnio), ale ten codzienny doc zniechęca. Zdarza mi się wyjeżdżać na kilka dni bez netu. Czy to mnie dyskwalifikuje? I ewentualnie. Jak byś widział rolę i obowiązki drugiego MG? |
29-09-2014, 00:48 | #27 |
Reputacja: 1 | Zacząłem pisać KP i w gruncie rzeczy mógłbym pisać i pisać i pisać. Zwłaszcza podpunkt "Kultura" i "Religia" dają znakomita pole do popisu. Nie chodzi jednak chyba o to, żeby wysyłać długaśne elaboraty. Jak dużą dawkę wiedzy o naszych rasach MG potrzebuje? Mamy pisać nawet o tym co się je, czy odpuścić |
29-09-2014, 10:25 | #28 |
Reputacja: 1 | Zastanawiałem się nieco nad klimatem fantazy i zauważyłem, że nie uwzględniono go w propozycjach celów końcowych. Może ustalmy dodatkowe punkty pokroju: "Wyrżnij smoki" albo "opracuj zaklęcie teleportacji"? Skoro gramy w fantastyczne cywilizacje, to po co się ograniczać No i gdyby ktoś chciał grać syrenami czy inną rybą, to tworzenie galleonu byłoby nieco zabawne. |
29-09-2014, 11:49 | #29 |
Reputacja: 1 | Sumerowie albo Babilończycy bawili się statkami powietrznymi to też mógłby być cel z pogranicza magii i techniki No i oczywiście podbój. Nie mam tylko pomysłu na zwycięstwo dyplomatyczne albo religijne :P |
29-09-2014, 13:57 | #30 |
Reputacja: 1 | Zobaczyłem technologie i w takim razie mówię, że gnomy wszystkie dostępne obecnie technologie już odkryły (jako, że to rasa naukowców którzy tylko się uczą i uczą i nawet gdy odkryją wszystkie tajemnice wszechświata i staną się równi Bogom to i tak stworzą coś nowego by odkryć tajemnice tego co zrobili). |