lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 5] Playtest (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14723-d-and-d-5-playtest.html)

Lord Cluttermonkey 24-10-2014 23:03

Nie ma tu ani jednego skarbca, ani jednego głównego bossa. Luzik. ;)

Cedryk 24-10-2014 23:13

Lecz bardzo nielubiące się drużyny lubią też strzelać w plecy wychodzącym z łupami. Zatem lepiej jakaś konkurencja. Rywalizacja o główna nagrodę np. kto pierwszy dostarczy jakiś przedmiot historyczny do odnalezienia w jaskiniach otrzymuje nagrodę od mera miasta czy tez coś w tym stylu.

Tak , niesyty drużyny, które nie pomogą innym drużynom w żadnym przypadku mają taką tendencję. To zaś może doprowadzić do skopania nawet fajnego modułu.

Jednym z zabezpieczeniem jest przewaga w drużynach dobrych charterów.

Lord Cluttermonkey 24-10-2014 23:17

Takie rzeczy też da się zrobić.

Strzelanie w plecy -> wybicie drużyn nawzajem -> ocalali biorą skarby i uciekają -> random encounter -> nikt nie żyje, koniec gry.

:mrgreen:

Baird 24-10-2014 23:25

ZASADY!
samowolka zrujnuje grę.

Moim zdaniem dwie sesje będą lepsze bo unikną podglądania co robi druga drużyna (i tak jak ktoś będzie chciał to to zrobi) bo w jednym poście jak będą to na pewno większość będzie też czytać drugi team, poza tym dzięki temu drużyny mogą mieć różne tępa.

Cedryk 24-10-2014 23:29

Jak pisał MG podziemia są duże, i dlatego też drużyny mogą mieć różne tępa.
Jeśli zaś wierzysz, że gracze nie będą zaglądali do sesji konkurentów, to pożycz sto tysięcy euro.
"Pod zastaw Polskiego Monopolu Spirytusowego pewność i zaufanie"

Kerm 24-10-2014 23:30

Osobiście jestem przeciwny strzelaniu do konkurentów ;)
Do swoich również :)

Lord Cluttermonkey 24-10-2014 23:33

Tempa Panowie, tempa. :)

Dwa tematy według mnie za bardzo odizolowałyby grę, ponadto ja miałbym dodatkową robotę przy opisach.

Też jestem poniekąd za wprowadzeniem pewnych zasad stołu, ale je lepiej chyba produkować w trakcie rozgrywki niż teraz próbować rozstrzygnąć wszystkie możliwe dylematy.

PvP na pewno odpada - to jest założone z góry nawet bez wprowadzania jakichkolwiek dodatkowych zasad.

Cedryk 24-10-2014 23:41

Dlatego myślę, iż najlepiej wymieszać drużyny tak aby każdej dobre chartery miały przewagę charakterów, to będzie swoisty zawór regulujący.
Nie wiem jak teraz układają się charaktery, lecz moim zdaniem to jest najlepsza regulacja.

Lord Cluttermonkey 24-10-2014 23:50

Da się zrobić - najbardziej złe postacie, jakie dopuszczam, to cwaniaczki w stylu Hana Solo.

Baird 25-10-2014 00:06

Jako praworządny zabójca smoków powiem tylko tyle. Wara od mojej części skarbu bo łapy poucinam. We wszystkich innych kwestiach prawo jest prawem a miecz sędzią.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:33.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172