Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-10-2014, 15:53   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Sygnał [science fiction]



Korweta patrolowa klasy ZEUS sunęła ze stałą prędkością przez sektor LR – 127 zlokalizowany w Ramieniu Krzyża Drogi Mlecznej. Powodem obecności jednostki patrolowej na obrzeżach układów należących do Federacji było to, że system wczesnego ostrzegania wychwycił niedawno w tym sektorze sygnatury okrętów Polarian, z którymi Federacja była oficjalnie w stanie wojny.

Mimo wieloletnich prób nawiązania kontaktu z obcą rasą podejmowanych przez przedstawicieli różnych ras przynależnych do Federacji, jedyną odpowiedzią ze strony Polarian była zawsze agresja. Wojna trwała od kilku lat, i jak na razie przyjmowała formę potyczek i mniejszych starć w zewnętrznych systemach należących do Federacji. Rada zmuszona była, po raz pierwszy od ponad dwóch stuleci pokoju, sięgnąć po bezpośrednie rozwiązania siłowe.

Analitycy doktryn wojennych Federacji, wspierani przez zaawansowane wirtualne inteligencje opracowane przez sireńczyków i moce przewidywania przyszłości ESPERów Korpusu, bazując na założeniach opartych o dotychczasową strategię Polarian oraz ubogim materiale wyjściowym xenologii obcych, opracowali kilka potencjalnych scenariuszy działań wroga w najbliższym czasie. Jeden z nich przewidywał zmasowany atak na cele Federacji od strony mniej kontrolowanych sektorów galaktyki. Federacja wydała miliardy kredytek i stworzyła system wczesnego ostrzegania, zwany SIECIĄ, który opierał się na działaniu specjalnych sond umieszczonych w odległych układach gwiezdnych.

Przez dwa lata był spokój i Federacja powoli zaczynała żałować poniesionych nakładów, kiedy niespodziewanie, przed czterema dniami, jedna z sond w sektorze LR-127 na Ramieniu Scutum-Crux galaktyki, w układzie gwiezdnym Tarczy, w pobliżu gwiazdy Alfa Scuti, przesłała sygnał o zarejestrowaniu sygnatury polariańskiego okrętu.

Alfa Scuti leżała blisko sto siedemdziesiąt cztery lata świetlne od kolebki ludzkości – Ziemi, i zaledwie osiemnaście lat świetlnych od rubieży terytoriów kontrolowanych przez Sireńczyków, jedną z ras założycielskich Federacji. Była to odległość na tyle bliska i nie można było zignorować przesłanego komunikatu.

Rozkazy sprawdzenia sygnału otrzymała najbliższa korweta patrolowa należąca do Federacji – AJOLOS klasy ZEUS, znajdująca się w odległości siedmiu lat świetlnych od celu.

Kapitan AJOLOSA wydał odpowiednie rozkazy i korzystając z technologii skoku hiperprzestrzennego osiągnął sektor LR-127 w ciągu ośmiu godzin. AJOLOS miał zamontowany doskonały model hipernapędu – dokładny i w miarę komfortowy dla załogi, – lecz posiadający poważne ograniczenie w warunkach bojowych. Generatory fuzyjne ładowały się ponad siedemdziesiąt standardowych godzin nim okręt był w stanie ponownie wykonać hiperskok. Pod warunkiem, że w tym czasie nie używano niszczycielskich dział zamontowanych na statku, lub nie wykorzystywano systemów maskowania czy też deflektorów wzmacniających ochronę kadłuba solid ze stopów osmonitu – niezwykle trwałych i odpornych na trafienia bronią energetyczną mniejszej mocy.

Korwety typu ZEUS był większymi jednostkami zwiadowczymi, gotowymi do nawiązania walki z przeciwnikiem, gdyby zaistniała taka konieczność, ale głównymi atutami tego typu statków były: szybkość, znaczna manewrowość , nowoczesne systemy maskowania i bardzo rozwinięte moduły skanowania umożliwiające skuteczne namierzanie innych okrętów kosmicznych. Technologia stosowana na ZEUS-ach opierała się na zaawansowanych systemach sireńczyków, co czyniło ją niemal niezawodną, nawet w pobliżu silnych zakłóceń lub źródeł radiacji. Załoga korwety składała się z ośmiu osób. Jej członkowie przeszli szkolenie specjalistyczne dające im kwalifikacje niezbędne do wykonywania misji zwiadowczych . Jedynym problemem było to, że w tym składzie osobowym, wykonywali swoje pierwsze zadanie.



AJOLOS wyszedł z prędkości skoku i korzystając z silników korekcyjnych zwolnił do prędkości systemowej wynoszącej zaledwie 200 km na sekundę.
Przeciążenie towarzyszące wyjściu z prędkości skoku, jak zawsze, doprowadziło załogę do odczuwalnego dyskomfortu fizycznego, przejawiającego się lekkimi zawrotami głowy i uczuciem mdłości. Na szczęście objawy te u doświadczonych w lotach kosmicznych ludzi ustępowały po kilkunastu minutach od wyrównania prędkości.

Kiedy prędkości zostały ustabilizowane, na statku zapaliły się zielone światła pozwalające załodze na opuszczenie „kokonów”, jak popularnie nazywano fotele stabilizacyjne chroniące ludzi przed przeciążeniami podczas hiperskoków. Fotele stabilizacyjne przypominały bardziej oszklone kapsuły biomedyczne, niż tradycyjne fotele lotnicze i stąd właśnie wzięła się ich obiegowa nazwa.

Widząc światło przyzwolenia załoga wypięła się z pasów zabezpieczających, opuściła fotele i udała się na wyznaczone przez sprawowaną funkcję stanowiska. Kapitan zajął fotel na mostku pierwszy. Potwierdził kodami bezpieczeństwa zakończenie protokołu skoku i wirtualna inteligencja oddała mu kontrolę nad AJOLOSEM przejmując natychmiast przypisane jej funkcje pomocnicze. Doświadczeni przez historię ludzie nie mieli zaufania do sztucznych inteligencji, a swoje zakazy tworzenia maszyn myślących przeforsowali w całej Federacji.

Kapitan przełączył interkom wewnętrzny na nadawanie i po chwili załoga usłyszała jego głos wydobywający się z głośników.

- Tutaj kapitan, Seret Tactor. Jesteśmy osiem godzin od celu. Jak wiecie, w sektorze LR-127, pięć dni temu wykryto sygnaturę polariańskiego okrętu. Nie jesteśmy pewni, czy statek jest jeszcze w tym sektorze, czy tylko przelatywał w pobliżu Alfa Scuti, ale dostaliśmy rozkazy to sprawdzić. Na razie działamy zgodnie z protokołem żółtym, co oznacza że zachowujemy naszą obecność w pełnym ukryciu. Gwiazda Alfa Scuti to pomarańczowy olbrzym typu widmowego K, zmiennego. Emituje znaczną ilość promieniowania, więc możemy mieć problem z nasłuchem, ale jednocześnie trudniej będzie wykryć naszą obecność. Nie musicie więc utrzymywać pełnej ciszy. Zacznijmy procedurę gotowości. Załoga, zgłaszać się po kolei i meldować o sytuacji.



Witam.

Tym drobnym wstępem odpalam rekrutację do przygody w klimatach s-f będącej odpowiedzią na potrzeby sygnalizowane przez Was w mojej sondzie.
Sesja będzie działa się w uniwersum luźno opartym o świat wykreowany przez jednego z użytkowników Last Inn - Indoctrine, w jego grze „Głębia Przestrzeni” jednak bez mechaniki z tego systemu i sztywnego podejścia do wyznaczonych ram.

Konwencja przygody to science – fiction. Połączenie „Głębi przestrzeni” oraz uniwersum„Mass Efect”.

1. Imię i nazwisko + avatar

To chyba oczywiste.

Ważne – oficjalnym językiem FEDERACJI jest język terrański, dominujący w ludzkiej części Federacji.
Wszyscy gracze są ludźmi. W „Głębi przestrzeni” w zasadzie nie gra się Obcymi. Poza tym tylko kilka ras byłoby ”grywalnych”. Nie będę eksperymentował. Żołnierze na „AJOLOSIE” są tylko ludźmi.

2. Profesja.

„AJOLOS” to okręt wojskowy liczący 8 osób. Zwiadowcza korweta, która nie potrzebuje zbyt wielu ludzi. Załogę stanowią zawodowi żołnierze Federacji, obeznani ze swoimi zadaniami - specjaliści w swojej dziedzinie. Do gry przyjmę 4-7 osób. Pozostałe osoby będą NPC-ami.
Ważne: Na AJOLOSIE służy JEDEN i TYLKO JEDEN specjalista danej profesji. Oznacza to, że do gry przyjmę tylko 1 technika, 1 kanoniera, 1 pilota itp. Nie ma możliwości dublowania członków załogi. W końcu to wojskowa załoga, a nie przypadkowa zbieranina. Należy też pamiętać, że niezależnie od profesji każdy członek załogi jest żołnierzem, który przeszedł podstawowe szkolenie militarne.


Profesje do wyboru:


1. TECHNIK – technik to żołnierz specjalizujący się nie tylko w walce, ale także posiadający dobre przeszkolenie techniczne, dzięki czemu potrafi naprawić potencjalne uszkodzenia zarówno dotyczące statku kosmicznego, jak i broni. W trybie bojowym zajmuje się obsługą systemów obronnych okrętu.

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Kodowanie, Techniki walki

2. KANONIER - żołnierz specjalizujący się w obsłudze broni zamontowanej na „AJOLOSIE” – w tym przypadku 12 rakiet z niewielkimi głowicami nuklearnymi, dwóch dział laserowych średniej mocy, czterech dział plazmowych – skutecznych w walce na bliższe dystanse, (czyli do 500 000 km).

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Systemy bojowe, Techniki walki

3. PILOT – pilot to specjalista, który potrafi sterować zarówno „AJOLOSEM”, – chociaż częściej robi to NAWIGATOR, lecz jego głównym zadaniem jest obsługa myśliwca zwiadowczego klasy „THUNDER” stanowiącego wyposażenie korwety. Thunder umożliwia dotarcie w trudniejsze obszary, sprawdzenie czegoś . Posiada raczej niewielkie walory militarne.

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Pilotaż, Techniki walki

4. NAWIGATOR – Pilot „AJOLOSA”, specjalista od prowadzenia statków kosmicznych, doskonale przeszkolony w zakresie jednostki klasy „ZEUS”, takiej jak „AJOLOS”.

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Nawigacja kosmiczna, Techniki walki

5. ESPER – żołnierz obdarzony jedną z mocy Esperskiem – zdolności wykraczających poza ludzie pojmowanie świata (taka moc uniwersum „Głębi Przestrzeni”) – patrz niżej, umiejętności.

Posiada specjalizacje: Esper, Wyczulony, Techniki walki

6. SKANER – skaner to specjalista od nasłuchów i obsługi urządzeń zwiadowczych „AJOLOSA”. To programista, komputerowiec i łącznościowiec w jednym.

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Kodowanie, Wykrywanie

7. KAPITAN – dowódca „AJOLOSA” – ciemnoskóry Seret Tactor kompetentny i dający odrobinę swobody załodze, jednak skoncentrowany na zadaniu. NPC. Gracz nie może zgłaszać się na to „stanowisko”.

Posiada specjalizacje: nie dotyczy – postać pod kontrolą MG

8. ZWIADOWCA – żołnierz przeszkolony do prowadzenia zwiadu na zniszczonych wrakach, czy też na powierzchni planet. Najczęściej towarzyszy PILOTOWI podczas misji zwiadowczych. Ekspert w dziedzinie ukrywania się i przeżycia w terenie.

Posiada specjalizacje: Zaawansowana technologia, Wyczulony, Techniki walki

3. Cechy:

Cechy opisujące Waszego bohatera to:

Ciało – to sprawność fizyczna, kondycja, zręczność, siła, wytrzymałość – będzie decydowała o tym, jak dobrze postać radzić sobie będzie z zagrożeniami i przeszkodami natury fizycznej – podczas walki bezpośredniej itp.

Wola – siła charakteru postaci, jego opanowanie, zimna krew, umiejętność radzenia sobie ze stresem, moc espera.

Wiedza – wykształcenie, wiedza bohatera, jego znajomość warsztatu pracy – w zależności od archetypu, będzie określała odpowiednie umiejętności zawodowe (lekarz – medycyna, mechanik – urządzenia, ochroniarz – zabezpieczenia i procedury itp).

Percepcja – ostatnia cecha, odpowiadająca za to, jak czujny jest bohater, jak szybko zauważy zagrożenie, jak czujnie śpi, jak zwraca uwagę na to, co się wokół niego dzieje

Wartości cech to: 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Macie do rozdania 12 punktów na te 4 Cechy, przy czym żadna z nich nie może być mniejsza niż 1.

4. Umiejętności:

Każdy z żołnierzy ma listę umiejętności ogólnych oraz listę umiejętności związanych ze specjalizacją. Otrzymuje określoną pulę punktów na jedne i na drugie, którą rozdziela zgodnie ze swoją wolą.


Umiejętności Ogólne


Akcja – Umiejętność poruszania się w warunkach bojowych, dotyczy zarówno wyszukiwania osłon na polu walki, jak też poruszania się w kombinezonach ochronnych, pancerzach i egzoszkieletach czy też działania w warunkach zero-G lub w podwyższonej grawitacji.
Cień – umiejętność skradania się i ukrywania, stosowania technik maskowania zarówno tych klasycznych, jaki wykorzystania najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie np. kamuflażu termo-optycznego.
Czujność – spostrzegawczość, zdolność obserwacji, koncentracji uwagi i wyciągania wniosków z otoczenia.
Dyscyplina – Umiejętność utrzymania pozycji, morale, zachowania zimnej krwi podczas walki (najczęściej wspierana przez atrybut Wola) oraz przy wykorzystaniu mocy Espera.
Neuro-Id – większość sprzętu wykorzystuje technologie smart i umożliwia podłączenie się do nich za pomocą specjalnego łącza neuro-id zwiększając skuteczność obsługi. Ta umiejętność pokazuje jak dobrze bohater potrafi dokonać takiego „sprzęgu”.
Przestrzeń – znajomość Kosmosu, Galaktyki, wiedza o Obcych, Federacji.
Saper – Umiejętność zakładania ładunków, rozbrajania ładunków, wykorzystywania kontrolowanych eksplozji.
Sprzęt – znajomość i umiejętność wykorzystywania sprzętu pomocniczego – medpaków, skanerów, komunikatorów, także prowadzenie mniej złożonych pojazdów.
Strzelanie – umiejętność posługiwania się bronią zasięgową – osobistą: karabinami, strzelbami, pistoletami.
Sztuka przetrwania – umiejętność pozwalająca przeżyć w niesprzyjających warunkach, na niezamieszkanych planetach czy przy ograniczonych zapasach potrzebnych do życia zasobów: powietrza, wody, żywności.
Walka wręcz – umiejętność technik walki w zwarciu za pomocą ciała i broni typu miecze neuronowe itp.
Wiedza ogólna – wiedza „nie-militarna”, taka jak chemia, historia, fizyka, matematyka itp.
Wsparcie – umiejętność skutecznego wykorzystywania broni wsparcia: od rzutu granatem po wystrzelenie rakiety z ręcznej wyrzutni.


Na umiejętności Ogólne możecie rozdzielić 20 punktów. Maksymalny poziom umiejętności jakie możecie posiadać wynosi 5. Punkty wydajemy 1:1 do poziomu 4 (czyli umiejętność na 4 poziomie kosztuje 4 pkt). Lecz za umiejętność na poziomie 5 musicie zapłacić o 2 punkty więcej czyli aż 7 punktów.


SPECJALIZACJE


Tutaj znajdziecie umiejętności, które posiadać może tylko gracz o określonej profesji . Mechanicznie działa to tak, że do „zwykłej” umiejętności przy testowaniu odpowiedniej sytuacji, będzie można dodać wartość specjalizacji.
Np.
Przy prowadzeniu walki strzeleckiej będę brał pod uwagę Ciało + Strzelanie + Techniki Walki

Próba naprawy neuro-łącza wymagała będzie testu Wiedza + Sprzęt + Zaawansowana Technologia.

W grze występują specjalizacje (przyjmują wartość od 1 do 5)

Zaawansowana technologia – umiejętność wykorzystywania sprzętu wymagającego wiedzy specjalistycznej – nie ograniczającej się jedynie do wciśnięcia przycisków po prostym ustawieniu parametrów, lecz wymagającej zaawansowania technologicznego – np. kokpitów, systemów naprawczych , robotów wielozadaniowych itp.
Kodowanie – umiejętność pisania własnych programów , kodowania urządzeń, łamania zabezpieczeń elektronicznych itp.
Systemy bojowe – umiejętność optymalnego wykorzystywania systemów bojowych okrętu, zdolność prowadzania skutecznej walki w kosmosie – wspiera skuteczność bojową statku.
Pilotaż – umiejętność pilotażu pojazdów kosmicznych w warunkach bojowych – ogranicza się do manewrów, bez obliczania skoków, wektorów, czy prowadzenia większych jednostek bojowych
Nawigacja kosmiczna – umiejętność sterowania statkami kosmicznymi, wykonywania lotów z hiperprędkością, wyznaczania kursów itp.
Esper – umiejętność wykorzystywania mocy przez Espera
Wyczulony – nadludzka intuicja, postrzeganie ponadzmysłowe o niezdefiniowanej jeszcze dokładnie przyczynie – obejmuje przeczucia, wyczucie zagrożenia itp.
Wykrywanie –zdolność prowadzenie skutecznej analizy danych pomiarowych z urządzeń skanujących, wychwytywanie anomalii, odkrywanie załamań, kodów, jednostek ukrytych itp.
Techniki walki – specjalistyczne umiejętności prowadzenia walki, manewry, prowadzenie ognia, wybór osłon.

Do wydania na specjalizacje macie 8 punktów. Zasady wydawania – takie same jak przy umiejętnościach ogólnych.


5. Ekspert.

Każdy z członków załogi jest ekspertem w jednej dziedzinie związanej z jego specjalizacją. Gracz może wybrać JEDNĄ z przypisanych do jego profesji zdolności Eksperckich.

1. TECHNIK.

Komandos – gracz jest ekspertem od walki, maszyną do zabijania nie mających sobie równych zarówno w walce bezpośredniej, jak i strzelaniu.

Operator pancerza wspomaganego – żołnierz nauczył się pilotażu SKORPIONA – pancerza wspomaganego, który stanowi potężną siłę uderzeniową. Tylko posiadając tą umiejętność będzie możliwe wykorzystanie tego pancerza.

2. KANONIER.

Mistrz rakiet – kanonier nie ma sobie równych w prowadzeniu ataków za pomocą rakiet, można powiedzieć, że nigdy nie chybia.

Mistrz dział – kanonier nie ma sobie równych w prowadzeniu ognia z dział zamontowanych na okrętach kosmicznych – jest w tym niezwykle skuteczny i efektywny.

3. PILOT .

Mistrz pilotażu – pilot potrafi manewrować myśliwcem, jak nikt inny, unikając największych zagrożeń zarówno podczas przelotów nie bojowych, jak i podczas walki.

Myśliwiec – pilot doskonale potrafi nawiązać skuteczną walkę ogniową swoim myśliwcem z wrogimi jednostkami, nie ma sobie równych w prowadzeniu walki kosmicznej.


4. NAWIGATOR.


Serce statku – nawigator potrafi mistrzowsko wprowadzać koordynaty skoków hiperprzestrzennych, optymalizować działania okrętu – zmniejsza o 25% zużycie zasobów (energii i paliwa) podczas manewrów, walki, przelotów itp. Dzięki talentowi nawigatora czas pomiędzy skokami można skrócić aż o 50%.

Doskonały pilot – nikt tak, jak nawigator nie potrafi poprowadzić okrętu typu ZEUS przez kosmiczną próżnię. Nie ma dla niego niewykonalnych manewrów. Mając kogoś takiego na pokładzie załoga musi czuć się dużo pewniej.

5. ESPER.

Ciało – Esper może swoją „mocą” zwiększać atrybuty ludzi, leczyć choroby, zranienia itp. Skuteczność mocy zależy zawsze od wartości specjalizacji Esper.

Tarcza – Esper potrafi przetwarzać tak czystą energię, że tworzy przed sobą czystą tarczę energetyczną – w warunkach bojowych stanowi ona doskonałą ochronę zarówno dla Espera jak i wybranych przez niego celów.

Energia – Esper potrafi posyłać w stronę wrogów potężne ładunki niszczycielskiej energii , co stanowi, że jest chodzącą bronią.

6. SKANER.

Detektor – nic nie uniknie czujnym zmysłom i umiejętnościom Skanera. Potrafi wykryć nawet najlepiej ukryty obiekt w kosmicznej pustce analizując dane przesyłowe.

Kameleon – doskonały skaner potrafi zamaskować sygnaturę jednostki, na której służy tak, że tylko nieliczni są w stanie wykryć jej obecność. Mając kogoś takiego można nie obawiać się wykrycia, póki samemu się nie ujawni swojej obecności.

7. ZWIADOWCA.

Komandos – gracz jest ekspertem od walki, maszyną do zabijania nie mających sobie równych zarówno w walce bezpośredniej, jak i strzelaniu.

Mistrz kamuflażu - zwiadowca jest niczym cień, nieuchwytny, doskonale maskujący swoją obecność w terenie, jak też podczas codziennego życia – włącza się w to również ukrywanie swojej sygnatury (emisja urządzeń).

6. Opis bohatera.

Kilka, kilkanaście zdań o tym, jakim człowiekiem jest bohater. W tym miejscu zależy mi bardziej na jego psychologii, podejściu do życia i służby, oddania Federacji i jej zasadom. Innymi słowy – proszę nakreślić mi, jakim typem bohatera jest Wasza postać. Nie musi być dużo tych informacji. Wystarczy tyle, abym miał „obraz” bohatera.

Ponadto musicie określić jego zachowanie dwoma przymiotnikami, które najtrafniej go określają:

Np. Lojalny, służbista - Wredny, niesubordynowany – Zdyscyplinowany, perfekcjonista itp.

Teraz informacje końcowe i chyba najważniejsze.

Częstotliwość pisania postów do 7 dni – 5-6 dni dla graczy i 1-2 dni dla mnie.

Opowieść nie będzie jakaś odkrywcza i – jak widzicie – bazuje na dość utartych schematach. Ale zaręczam Was, że nudzić się nie będziecie.

Wykorzystamy w niej również Google docka jako narzędzie uzupełniające, chociaż niekiedy przejmie on znaczącą rolę w sesji – jednak będę starał się, aby takie sytuacje miały miejsce jak najrzadziej.

Długość postów: nie narzucam, tyle ile będzie trzeba, ale nie zza krótkie (kilka linijek tekstu raczej odpadnie).

Ilość postów w turze: 1 na każdego gracza.

Czas rekrutacji:

do 25 października 2014 do godziny 22:00


Wyniki rekrutacji: najpóźniej następnego dnia.

Czas gry: około 15-20 kolejek – może więcej, zależy od Waszego zaangażowania i stylu gry.

Początek sesji: listopad 2014r (po Wszystkich Świętych)


To chyba tyle.

Jakby coś, służę swoją osobą. Pytania na PW.

Informuję że jak tylko czas mi pozwoli, zrobię skrypt zawierający najważniejsze informacje o uniwersum i technologii.

Byłbym zapomniał.

Zainteresowani niech wpisują się w tym wątku podając kim chcieliby zagrać - jaką wybierają profesję.

Gotowe KP posyłać mi jedynie na PW


Pozdrawiam.
Armiel
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 15-10-2014 o 22:44. Powód: literówki
Armiel jest offline  
Stary 15-10-2014, 16:19   #2
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 1 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Cóż, skoro już lekka schizma u mnie zaczęła występować dzięki Armielowym wężom, to myślę że nic nie stoi na przeszkodzie by dać Mu szansę na pogłębienie tego stanu. KP pójdzie w weekend zapewne.

Profesja :Zwiadowca
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline  
Stary 15-10-2014, 20:17   #3
 
Proxy's Avatar
 
Reputacja: 1 Proxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputacjęProxy ma wspaniałą reputację

Nareszcie!

Profesja: Esper
 
Proxy jest offline  
Stary 15-10-2014, 22:28   #4
Elitarystyczny Nowotwór
 
Zombianna's Avatar
 
Reputacja: 1 Zombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputację
Dwie rekrutacje w tym samym czasie? Czyste szaleństwo.

Profesja: Nawigator
 
__________________
Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena
Zombianna jest offline  
Stary 16-10-2014, 08:31   #5
 
Ogryzek Szatana's Avatar
 
Reputacja: 1 Ogryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetny
Zdecydowanie zgłasza się technik - operator pancerza wspomaganego.
 
Ogryzek Szatana jest offline  
Stary 16-10-2014, 10:59   #6
 
Suchoklates's Avatar
 
Reputacja: 1 Suchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skał
Start dopiero w Listopadzie? Pisałbym!

Profesja: Pilot.
 
Suchoklates jest offline  
Stary 16-10-2014, 18:27   #7
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- To chyba zostaje skaner i kanonier jak dobrze widzę? Hmm... To chyba bym się pisał na skanera w takim razie
 
Pipboy79 jest offline  
Stary 16-10-2014, 18:44   #8
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Jaka jest różnica między Technikiem Komandosem a Zwiadowcą Komandosem? Technik zabija kluczem francuskim a zwiadowca wzrokiem? O co mi chodzi, to czy różnicą jest tylko to, że technik jest kiepski w survivalu a zwiadowca nie zna się na kodowaniu?
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 16-10-2014 o 18:48.
Campo Viejo jest offline  
Stary 16-10-2014, 19:20   #9
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Campo - żadna Jeśli idzie o eksperta- ale specjalizacje robią różnice.

Co do wyboru profesji - zakładam, że i tak będzie konkurencja więc nie ograniczajcie się z wyborem dostosowanym do innych, jeśli macie pomysł i ochotę na jakąś konkretną profesję.
 
Armiel jest offline  
Stary 16-10-2014, 21:21   #10
 
Azrael1022's Avatar
 
Reputacja: 1 Azrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputacjęAzrael1022 ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się - profesja: pilot.
 
Azrael1022 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:21.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172