Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-12-2014, 00:05   #1
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Splugawieni [Earthdawn - Przebudzenie Ziemi]



Rok 1506 Kalendarza Królestwa Throalu.

Od otwarcia pierwszych kaerów minęło niemal sto lat. Sto lat odbudowywania świata po okropieństwach "Pogromu". Pogromu, który zniszczył świat i trwale go naznaczył.

Był środek pory ciepłej. Sawanna i Góry Throalskie tętniły życiem. Wielki Targ znajdujący się u bram Throalu dzień w dzień przyjmował karawany z towarem a także dawców imion wszystkich ras i łowców przygód chcących zaopatrzyć się tutaj w ekwipunek, zbroje i bronie przydatne w życiu awanturnika. Wielki Targ był prawdziwą handlową potęgą, nie było w Barsawii towaru, którego nie można by tu dostać. Kupcy liczeni w tysiącach, handlujący na straganach i ci w wielkich domach kupieckich, korzystając z letniego ożywienia bogacili się i cieszyli prosperity. No może prawie wszyscy.

Krasnoludzki kupiec Charboryya przemierzał nerwowo swój gabinet z założonymi do tyłu rękami. Mimo, że interes się kręcił nie był zadowolony. Martwiły go sprawy rodzinne a dokładnie to, że nie ma żadnych wieści od rodziny.

Do pokoju weszła niezwykle urodziwa elfka.
- Szefie, proszę się nie martwić- powiedziała słodko z zatroskaną miną- minął niewiele ponad miesiąc, może pobłądzili na sawannie. Mogą jeszcze przybyć.

Charboryya przystanął na chwilę i popatrzył smutno na elfkę.

- Dzięki ci Keleshanne za troskę, ale nic nie jest w stanie zdjąć mi z serca ciężaru niepewności. Dopóki nie dowiem się co w Hanto będę się martwił. Pocieszam się myślą, że to nic takiego. Awanturnicy pewno zainkasowali zaliczkę, którą im wypłaciłem i zaszyli się w jakiejś karczmie by ją przepić. Nie będę czekał dłużej. Kelenshanne będę miał do ciebie prośbę. Przepisz to ogłoszenie co ostatnio i rozwieś we wszystkich karczmach w mieście.

- Oczywiście szefie. Zaraz się tym zajmę. Jakoś poradzą sobie w składzie przez te dwie godziny beze mnie.

Elfka uśmiechnęła się promiennie, dygnęła i wyszła z pomieszczenia. Charboryya jeszcze raz smutno westchnął i podszedł do okna wychodzącego na zatłoczoną ulicę przed domem kupieckim.
- Niech Pasje mają was w opiece moi kochani.

***

Wkrótce we wszystkich tawernach w mieście zawisło ogłoszenie następującej treści:




***

Witam wszystkich w mojej kolejnej rekrutacji. Rok 2015 będzie dobrym rokiem dla fanów RPG w Polsce. Są plany wydania dwóch erpegów po polsku. Pierwszym jest Dark Heresy. Drugim natomiast Earthdawn 4 edycji. Z tej okazji postanowiłem przypomnieć sobie ten niezbyt pewnie popularny świat RPG. Świat do którego mam wielki sentyment jeszcze z czasów kiedy grałem na Barsawia.mud. Niech to będzie przetarcie przed erpegową ucztą jaka nas czeka już wkrótce.

Szczególnie serdecznie zapraszam tych, którzy systemu nie znają i nie potrafiliby zrobić w nim karty. Będę pomagał.

Posty: Gracze 5 dni, ja 2. Tak żeby zamknąć turę w tygodniu. Posty na awatara góra. Mają zawierać to co ważne. Możliwe zwiększenie temta i skrócenie postów do zdania.

Mechanika: obecna I edycji (jedyna wydana po polsku i jedyna którą znam).

Wybieracie dyscyplinę z:
Czarodziej, Fechmistrz, Iluzjonista, Kawalerzysta, Ksenomanta, Łucznik, Mistrz Żywiołów, Powietrzny Łupieżca, Trubadur, Władca Zwierząt, Wojownik, Zbrojmistrz, Złodziej

Możliwe inne dyscypliny proszę tylko podać podręcznik z którego je bierzecie.


Wybieracie rasę spośród:
człowieka, elfa, krasnoluda, obsydianina, orka, t'skranga, trolla, wietrzniaka

Obsydianin nie może być łucznikiem a wietrzniak ksenomantą.

Człowiek- jaki jest każdy widzi, jego cecha to wszechstronność. Może brać talenty z innych dyscyplin.

Elf- długouche i długowieczne. W dwóch odmianach. Krwawe elfy i elfy. Krwawe nie opuszczają raczej Krwawej Puszczy. Ich cecha to widzenie w ciemności.

Krasnolud- Założyły Królestwo Throalu, które sprzeciwia się Imperium Therańskiemu i niewolnictwu uznawanemu w Therze.

Obsydianin- ożywione humanoidalne głazy bez płci. Bardzo silni, lecz zwykle pokojowo nastawieni.

Ork- narwaniec kierujący się emocjami i uczuciami. Łatwo sięga po broń. Najbardziej krótkowieczna rasa.
T'skrang- wodnolubne jaszczuropodobne istoty obdarzone ogonami, którymi mogą atakować.


Troll- rogate, włochate, olbrzymy mające bardzo silne poczucie honoru.

Wietrzniak- skrzydlaty humanoid wielkości góra pół metra. Widzi magię, lata.


Przydatna tabelka:

Cechy:

Metodą punktową, macie 66 punktów do rozdysponowania. Kupyjecie punkty cech według tej tabelki:

Maksymalnie możecie mieć 18, minimalnie 2. Potem nanosicie modyfikatory rasowe według tej tabeli:

Macie następujące cechy:

Zręczność- decyduje o szybkości, koordynacji ruchów i zwinności bohatera. Przydaje się w sytuacjach, gdy postać zamierza kogoś zaatakować, lub uniknąć ataku.
Ważna dla: fechmistrza, kawalerzysty, łucznika, wojownika, złodzieja.

Siła fizyczna- jest miernikiem siły mięśni bohatera; ma bezpośredni wpływ na obrażenia zadawane wrogom w walce oraz to, jaki ciężar może udźwignąć lub nieść.
Ważna dla: kawalerzysty, powietrznego łupieżcy, wojownika, zbrojmistrza.

Żywotność- określa wytrzymałość, kondycję i ogólny stan zdrowia postaci; zależy od niej odporność na obrażenia oraz szybkość zdrowienia. Ma bezpośredni wpływ na próg życia, próg ran, próg przytomności i liczbę testów zdrowienia, jakie bohater może wykonać jednego dnia.
Ważna dla: powietrznego łupieżcy, władcy zwierząt, wojownika.

Percepcja- jest miernikiem szybkości reakcji, czujności i spostrzegawczości. Odgrywa ważną rolę podczas rzucania zaklęć, jak również podczas prób uniknięcia ich wpływu.
Ważna dla: czarodzieja, iluzjonisty, ksenomanty, mistrza żywiołów.

Charyzma- mówi nam, jak bardzo wygadany jest nasz bohater, czy potrafi wpływać na innych, czy umie zachować się w towarzystwie i robić dobre wrażenie. Przydaje się w sytuacjach, gdy postać próbuje wykorzystać umiejętności natury towarzyskiej, takie jak sztuka uwodzenia czy perswazji.
Ważna dla: fechmistrza, kawalerzysty, powietrznego łupieżcy, trubadura, władcy zwierząt.

Współczynniki- pancerz duchowy i fizyczny, próg żywotności, ran i przytomności, obrona fizyczna duchowa i społeczna, karma. Podam je wam jak dostanę od was cechy i resztę rzeczy.


Talenty:
Macie 8 punktów na rozdanie na talenty pierwszego kręgu. Zaczynacie wszak na pierwszym kręgu. Jakie talenty macie do wyboru i co one robią dowiecie się jak wybierzecie już dyscyplinę.

Umiejętności:
Macie jedną umiejętność artystyczną na pierwszym poziomie i 2 punkty na rozdanie w umiejętnościach wiedzowych. Jeśli chodzi o umiejętności artystyczne to bardzo ważna sprawa. Osoby skażone przez horrory nie są w stanie parać się sztuką. Wykonując jakieś umiejętności artystyczne dajecie sygnał, że nie jesteście opanowani przez horrory.
Jeśli chodzi o umiejętności wiedzowe to może być to np. Historia, Geografia lub co tam sobie wymyślicie. Możecie wybrać jedną umiejętność wiedzową i rozwinąć ją na drugim poziomie, lub dwie po jednym poziomie.

Języki:
Każdy bohater zna język swojej rasy i krasnoludzki. Jeśli chodzi o czytanie i pisanie to każdy bohater umie czytać i pisać na poziomie pierwszym. jeśli chce lepiej czytać i pisać musi wydać na to punkty umiejętności wiedzy.

Ekwipunek:

macie 120 sztuk srebra do wydania. Pomogą wam w tym tabelki które umieszczę tutaj:





Karty postaci i zapytania wysyłać na PW. Nie martwić się mechaniką. Pomogę z nią chętnie.

Historia postaci:
Dobrze żeby jakaś była. Powinniście wiedzieć co wcześniej robiliście, skąd się wywodzicie. Jak to się stało, że staliście się adeptami, jakie zlecenia już realizowaliście.

Koniec rekrutacji wyznaczam na 21.12.2014 czyli dwa tygodnie.

Pewnie o czymś zapomniałem, więc pytajcie.
 
Ulli jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172