Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-01-2015, 16:19   #1
 
Sesjator's Avatar
 
Reputacja: 1 Sesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodze
Gothic Kroniki Khorinis

 Wstęp


Tego samego dnia którego Bezimienny bohater opuścił wyspę bandyci, łowcy smoków i część najemników przyłączyła się do orków. Pośrednikiem został jeden z nielicznych władających ludzką mową orków Ur-Shak, który także nauczył swoich współplemieńców częściowo mowy ludzkiej. Ci ludzie stali się najemnikami na usługach orków. Orkowie już mieli plan jak ich wykorzystać. Następnego dnia, późnym wieczorem najemnicy ustawili się przy taranie, a orkowie jak gdyby nigdy nic siedzieli przy bramie. Tylko naprawdę czujne oko mogło zauważyć, że coś jest nie tak, a takiego zabrakło. Dwóch byłych złodziejaszków wkradło się do Zamku w Górniczej Dolinie. Jeden miał odwrócić ich uwagę, a drugi wejść do strażnicy i otworzyć bramę. Drugi wszedł do strażnicy, obezwładnił strażnika i otworzył bramę. Pierwszemu udało się uciec, a drugi czekając na wsparcie schował się w strażnicy. Otwarcie bramy było znakiem. Orkowie szturmem wbiegli przez bramę do środka, a najemne zbiry wkroczyły od strony taranu. Wygrali orkowie i urządzili rzeź strażnikom. Paladyni zabunkrowali się w dawnym pałacu magnatów. Po kilku godzinach szturmu i korzystania z szamaniej magi udało im się zniszczyć zaporę. Paladyni zaczęli strzelać do orków, część z nich stojąca bliżej chwyciła za miecze. Paladyni nie mieli szans, ale walczyli dzielnie i pokazali, że naprawdę są wojownikami Innosa. Nie znaleziono pośród nich Garonda. Uwolnili skazańców z ich lochu i włączyli do swojej armii. Następnie lizali rany i odpoczywali w nowo zdobytym zamku. Wielu farmerów zaniepokoiło się pogłoskami o orkach i chciało się przenieść do miasta. Onar nie miał zamiaru się poddać i nawet spodziewając się zagrożenia nie miał zamiaru prosić paladynów o pomoc. Nakazał swoim farmerom kopać. W ten sposób w ciągu kilku dni wykopali schron. Ci spośród najemników którzy pozostali zaczęli eskortować do środka ludzi. Niestety wtedy gdy schron był gotowy i rozpoczęło się eskortowanie ludności zaatakowali orkowie. Większość najemników poległa w walce z nimi. Farmerzy którzy nie zdążyli się skryć zostali niewolnikami orków. Onar, dwóch najemników Wilk i Torlof, córka Onara, jego żona, Wasili i kilku farmerów chowa się w schronie w oczekiwaniu na lepsze czasy. Farma zostaje opanowana i przejęta przez orków. Magowie wody w tym czasie zebrali wszystkich członków Wodnego Kręgu i razem z nimi pozostają w Jarkendarze chcąc nie wtrącać się w konflikt między Królestwem, a Orkami. Zawiązują sojusz z piratami, którzy walczą z bandytami (będącymi niegdyś na usługach Kruka) o wyspę. Orkowie oblegają Klasztor magów ognia. Choć na wyspie Khorinis runy nadal mają swoją moc, to jednak została ona częściowo osłabiona, a magowie boją się samodzielnie stawić czoło agresorowi i czekają na odsiecz z miasta. Lord Hagen ogłasza Stan Wyjątkowy, szykuje armie, nakazuje zamknąć bramy. Darmowe piwo przestaje być rozprowadzane i jest teraz jedynie dla żołnierzy, przez co Hagen ma nadzieję zdobyć więcej zdrowych, młodych mężczyzn, którzy wezmą udział w walce z orkami.

 List Gończy


-Uwaga, mieszkańcy Khorinis ogłasza się nieznajomy przybysz był groźnym przestępcą zesłanym z woli króla Robara II do Koloni Karnej. Mężczyzna ten po ucieczce z ośrodka karnego współpracował z paladynami, jednak była to jedynie przykrywka. Tydzień temu statek paladynów został przez niego uprowadzony. Współpracował z najemnikami o czym świadczy to, że na jego statku znajduje się również Lee przywódca najemników, Gorn jeden z tak zwanych "Łowców Smoków", Lares podejrzany mężczyzna z doków, prawdopodobnie współpracownik najemników, Lester wytatuowany mężczyzna, członek niebezpiecznej sekty, zesłany dwukrotnie do Koloni morderca, który dziwnym trafem dostał się do dzielnicy dla bogatych Diego. Dodatkowo uprowadzony został jeden z magów ognia Milten i nie wiadomo do jakich ohydnych czynów go zmuszają. Nieznajomy również został magiem ognia, co przypada jedynie wybrańcom, oznacza to więc, że jest nieświadomy co robi, albo jest tak groźny, że walczy z przeznaczeniem. Osobę która poinformuje nas o pobycie tej grupy lub zaprowadzi ich przed oblicze prawa zostanie nagrodzona. Osoba, która udzieli im schronienia lub innej pomocy zostanie surowo ukarana. To wszystko.
Oprócz tekstu wygłoszonego przez herolda lord Hagen kazał rozwiesić plakaty z jego wizerunkiem.

No i tak. Niektórzy mogą powiedzieć: "To już czwarta sesja, nudzi ci się, czy co?" Ale jeśli sprawdzicie, to moje sesje umarły. Nie wiem co się stało, ale graczem nie są już tacy jak kiedyś.. no mogę jeszcze TWD prowadzić, bo tam nie całkiem umarli. Znam dobrze świat gothica i nie znam osoby która by o nim nigdy nie słyszała, a także znam niewielu, którzy w nią nie grali, dlatego mam nadzieję, że o samym uniwersum nie ma co opowiadać Oczywiście samą wyspę rozbudowałem i Khorinis nie ma już kilkadziesiąt/kilkaset obywateli, a bardziej.. tysiąc.

Imię:
Nazwisko:
Pseudonim:
Opcjonalne
Rasa: Właściwie preferuje ludzi, ale jeśli ma ktoś pomysł na ciekawego orka, to droga wolna
Płeć:
Wiek:
Profesja:
Inaczej zawód
Wygląd:
Charakter:
Poglądy itp.
Atrybuty: Tutaj używam częściowo pewnego systemu. Polega on na tym, że standardowo każdy atrybut wynosi K4, można za 1 punkt ulepszyć go do K6 itd. Maksymalnie można mieć K12. Macie prócz standardowego K4 6 punktów do rozdania.

Siła: K4
Zręczność: K4
Percepcja: K4
Inteligencja: K4
Charyzma: K4
Wytrzymałość: K4

Historia:
Ekwipunek: Proszę nie przesadzać.
Osiągnięcia: Są owiane tajemnicą. Wyślę każdemu "Cele poboczne", gdy otrzymam jego KP. Są one w tajemnicy, żeby inni gracze nie mogli wam na złość uniemożliwić wykonanie jakiegoś zadania. Wykonanie zadania może wam dać "Level up", jakiś postęp w jego zdobyciu, albo przedmiot. To zależy już bardziej ode mnie
 
Sesjator jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172