lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Fantastyczna przygoda [Fantasy] (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14969-fantastyczna-przygoda-fantasy.html)

MindTerapy 02-02-2015 17:31

To ja biorę się za tworzenie rosjanina, studenta slawistyki.
Bohater będzie człowiekiem korzystającym z jakiegoś wielkiego zweihandera.

Saverock 02-02-2015 17:39

Żadnych Polaków? No jak to tak? To ja robię Polaka, ale nie wiem czego student. Spróbuję coś, czego nie wymyślił ktoś inny ;P

Piter1939 02-02-2015 17:45

Polacy mogą być, tylko nie tłum:). Maksymalnie po 2 osoby jednej nacji i kierunku.

Kaeru 02-02-2015 17:47

Zgłaszam artystę-malarza! Nie jestem jeszcze pewna narodowości, Irlandczyk albo Niemiec :)

Ereb 02-02-2015 17:50

Nad udziałem w rekrutacji się zastanowię. Na razie pytania:
- jak zrozumiałem umysł gracza zostaje przeniesiony do ciała bohatera z fantastycznego świata. Jak z kompatybilnością obu tworów.
Dwa przykłady dla wyjaśnienia o co pytam. Chudy kujon fizyki wybiera barbarzyńcę. Kujon nie ma pojęcia o tym, jak wykorzystywać siłę mięśni, jak skutecznie mordować, czy polować itd. Student AWF wybiera maga, ale poza tym, że chce on rzucać ogniste kule w przeciwników, nic o magii nie wie. Mag nawet początkujący rozumie magie i umie ją wykorzystywać. Czy w chwili przenosin, że tak powiem następuje jakieś wymieszanie tej wiedzy? Czy jednak będzie to jakiś konflikt i gracz będzie musiał odkrywać wszystko, jak nowo narodzony, a wybór rasy i profesji będzie tylko wyznaczeniem ram w jakich będzie się poruszał?
- To samo dotyczy świat fantastycznego. Bohater wie, gdzie żyje i jak wygląda świat, choćby był to tylko jego mały skrawek ograniczony do wsi i pobliskiego lasu. Zna przecież swoich rodziców, sąsiadów i wie, co robił dnia poprzedniego. Jak to będzie wyglądało?
- te pięć kanonicznych ras, to żelazne ograniczenie, czy jesteś otwarty na jakieś pomysły w tej kwestii?
Na razie chyba tyle.

P.S.
Czyżby kolega zainspirował się tym starym kartonem?
https://www.youtube.com/watch?v=3JjhQ1Oi_3k

Baird 02-02-2015 18:11

Pomyśł ciekawy. Przypomina mi tę kreskówkę o dzieciakach przeniesionych do świata dnd. Pytanie moje. Czy gracze znają grę do której zostają przeniesieni? Czy świat i staty potworów są im znane?

Piter1939 02-02-2015 18:12

Cytat:

Napisał Ereb (Post 541186)
Nad udziałem w rekrutacji się zastanowię. Na razie pytania:
1)jak zrozumiałem umysł gracza zostaje przeniesiony do ciała bohatera z fantastycznego świata. Jak z kompatybilnością obu tworów.
Dwa przykłady dla wyjaśnienia o co pytam. Chudy kujon fizyki wybiera barbarzyńcę. Kujon nie ma pojęcia o tym, jak wykorzystywać siłę mięśni, jak skutecznie mordować, czy polować itd. Student AWF wybiera maga, ale poza tym, że chce on rzucać ogniste kule w przeciwników, nic o magii nie wie. Mag nawet początkujący rozumie magie i umie ją wykorzystywać. Czy w chwili przenosin, że tak powiem następuje jakieś wymieszanie tej wiedzy? Czy jednak będzie to jakiś konflikt i gracz będzie musiał odkrywać wszystko, jak nowo narodzony, a wybór rasy i profesji będzie tylko wyznaczeniem ram w jakich będzie się poruszał?
2)To samo dotyczy świat fantastycznego. Bohater wie, gdzie żyje i jak wygląda świat, choćby był to tylko jego mały skrawek ograniczony do wsi i pobliskiego lasu. Zna przecież swoich rodziców, sąsiadów i wie, co robił dnia poprzedniego. Jak to będzie wyglądało?
3)te pięć kanonicznych ras, to żelazne ograniczenie, czy jesteś otwarty na jakieś pomysły w tej kwestii?
Na razie chyba tyle.

4)P.S.
Czyżby kolega zainspirował się tym starym kartonem?
https://www.youtube.com/watch?v=3JjhQ1Oi_3k

AD 1) Sami będziecie musieli odkryć jak "aktywować" wasze zdolności. Początki mogą być nawet zabawne:cso: Bariera będzie tkwiła, jak już wspomniałem, w psychice głównie. Wasze fantastyczne postacie z czasem będą sobie " przypominały" coraz więcej. Być może pomoże wam jakiś NPC? Kto wie?:). Na koniec dodam, że dla maga przewiduje pewne ułatwienie.
AD 2) Totalna amnezja w tym względzie. Dlatego nie wymagam historii postaci.
AD 3) Tylko te 5 ras.
AD 4) Nie, nie znałem tego. Jak wspomniałem pomysł wziął się z literatury.

Cytat:

Napisał Kaeru (Post 541185)
Zgłaszam artystę-malarza! Nie jestem jeszcze pewna narodowości, Irlandczyk albo Niemiec :)

Panie grają Paniami:). Znaczyłem to w uwagach.

Cytat:

Napisał Baird (Post 541189)
Pomyśł ciekawy. Przypomina mi tę kreskówkę o dzieciakach przeniesionych do świata dnd. Pytanie moje. Czy gracze znają grę do której zostają przeniesieni? Czy świat i staty potworów są im znane?

Jak wspominałem, wiedzą o świecie niewiele. Tom i ja będziemy się starali zaskoczyć graczy.

MindTerapy 02-02-2015 19:25

I karta poszła. ;>

Kaeru 02-02-2015 21:18

@.@ Zaraz, już się pogubiłam...
A dobra, 3xbaba. Jejku, ja już mam dość, a co dopiero mówić o panach :]

Na chwilę obecną spasuję. Miałam pomysł na postać, ale w takim wypadku już nic z nią nie zrobię, a nie chcę nic robić na siłę. Za to z wielką przyjemnością będę czytać co z tego wyjdzie :D

Draugdin 02-02-2015 22:25

Ja natomiast nie do końca rozumiem w temacie ekwipunku to znaczy w temacie ilości sztuk złota. Biorąc pod uwagę na przykład cenę magicznego miecza (mało kto nie chciałby takiego mieć) to z jednej strony wow bo nawet można go kupić na początku gry, a chyba żaden z systemów RPG nie daje takiej opcji na starcie. Tylko moje pytanie co dalej. Super wydałem cała dostępną kasę na magiczną broń i władam nią w slipach?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:18.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172