Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-02-2015, 00:58   #1
 
Reputacja: 1 Piter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodze
Fantastyczna przygoda [Fantasy]

Wstęp



21 września 2015. Godzina 18.30. Poligon wojskowy „Keen Wood”. Nebraska

W dość obszernym baraku, zamieniony tymczasowo na „Sale konferencyjną”, zgromadziło się wiele osób, zarówno tych w wojskowych mundurach jak i ubranych zupełnie po cywilnemu. Wszystkich tych ludzi łączył fakt, że mieli certyfikaty bezpieczeństwa dające możliwość poznania najtajniejszych sekretów rządu i armii Stanów Zjednoczonych. Zgromadzeni z niecierpliwością oczekiwali na występ profesora Schola, światowej sławy fizyka, kandydata do nagrody Nobla z tej dziedziny. Przemówienie miało być o tyle niezwykłe, że dotyczyło wynalazku, który w wypadku gdyby zadział, mógł zmienić historie ludzkości. Któż bowiem nie marzy o przemieszczaniu się w przestrzeni ,a może kto wie, nawet i w czasie. Wszystko to w mgnieniu oka! Zainteresowani znali z grubsza zarys eksperymentu, który miano przeprowadzić. Maszyna profesora Schola miała przenieść wybrane obiekty z tutejszego poligonu, na inny znajdujący się w Teksasie. Poligon w Nebrasce wybrano ze względu na bliskość elektrowni atomowej, urządzenie profesora potrzebowało ogromnych ilość energii elektrycznej. Eksperyment miał odbyć się w ciągu kilku najbliższych dni. Było wielu sceptyków, lecz nikt nawet nie przewidywał, jakie niezwykłe konsekwencje dla grupy pewnych osób, będzie miało użycie maszyny genialnego fizyka…

22 września. Godzina 11.30. Kampus Uniwersytetu Stanowego w Fort Lincoln. Nebraska

Liczna grupa, niektórych roześmianych, a innych z kolei nieco zagubionych studentów, wyspała się z żółtego autobusu. Nie byli to jednak miejscowy studenci. Uniwersytet Stanowy postanowił dołączyć do międzynarodowego programu wymiany studentów „Sofokles”. Wiązało się z przyznaniem dodatkowych pieniędzy z budżetu federalnego, ku zadowoleniu pana Foxa, dyrektora placówki. Patrzył więc zadowoleniem na nowo przybyłych. Miejscowi studenci zaprowadzili swoich zagranicznych kolegów na tamtejszy stadion, gdzie wskazali im miejsca na trybunach. Dyrektor Fox miał zacząć przemowę z niewielkiego podwyższenia na środku stadionu. Przemówienie zaczęło się o 12.00 i trwało ponad godzinę. Oprócz zwyczajnych przy takiej okazji słów powitania, zwykłego przy takich okazjach ględzenia, przemówienie zawierało też parę przydatnych informacji. Jedną z nich był na pewno darmowy ,szybki Internet w akademikach. Utworzono też forum dla zagranicznych gości. Niektórzy ze studentów zajrzeli tam jeszcze tego samego dnia. Wielbiciele fantastyki, czy też ściślej gier fabularnych, zwrócili szczególną uwagę na jeden z postów pt. Sesja Integracyjna

Witam wszystkich zagranicznych gości!
Mam na imię Tom Banks. Jestem studentem III roku Historii. Wraz z kolegami prowadzimy klub miłośników fantastyki w murach naszej szacownej uczelni. Od czasu do czasu rozgrywamy sobie sesje, najczęściej w systemie D&D. Dla was drodzy goście przygotowałem zupełnie odjazdową sesje fantasy w świecie, który sam stworzyłem. Wspólna gra na pewno pomoże wam się zintegrować, a także podzielić się wieloma ciekawymi doświadczeniami W celu omówienia szczegółów zapraszam jutro do piwnicy budynku B, sala numer 7. Będę na was czekał od 15.00.
Zapraszam serdecznie!


Niewątpliwie dość ciekawa propozycja, prawda?

Rekrutacja:
I. Ogólne założenia sesji ( Jeżeli dowiedziałeś się o tej sesji z sondy, to przejdź do punktu II)

Sesja głównie w realiach fantasy. Czemu głównie? Bo sam początek będzie w naszym współczesnym świecie. Gracze wcielą się w rolę...graczy . Chodzi o gry fabularne, żeby nie było wątpliwości. Jak poradzą sobie współcześni młodzi ludzie rzuceni, nie wiadomo jakim sposobem, do fantastycznego świata z elfami, potworami, a przede wszystkim z magią? Podejrzewam, że w ich zwykłych wcieleniach nie pożyli by za długo Dlatego, dla ułatwienia, w tym niezwykłym świecie, znajdą się w ciałach bohaterów, których sami dla siebie stworzyli. Tak prezentują się ogólnie założenia sesji. Gorąco zachęcam do zapoznania się z tym tematem:
Link do sondy: http://lastinn.info/sondy-rekrutacyj...e-fantasy.html (Pomysł na sesje [Nietypowe Fantasy])

II.Zasady
1) Tydzień na odpis
2) W międzyczasie staramy się udzielać na Google docu
3) Najważniejsza zasada: MG ma zawsze racje;]

III. Tworzenie postaci. Dwie karty postaci!
a) XXI wiek-student
Imię, nazwisko, płeć, wiek( 20-23 lata), narodowość, kierunek studiów, zainteresowania, charakter i portret. Można to wszystko zawrzeć pisząc krótką historie postaci,( zalecane) jak kto lubi to może być nawet długa , ale bez przesady. Teraz będzie troszkę mechaniki. Postać powinna posiadać umiejętności ( wiedzę też zaliczam do umiejek) . Język angielski na poziomie dobry każdy dostaje za darmo. Mamy kilka poziomów umiejętności:
Słaby-40%* sukcesu-koszt 1 pkt
Przeciętny-51% sukcesu-koszt 2 pkt
Dobry-61% sukcesu-koszt 3 punkty
Bardzo dobry-71% szans na sukces-koszt 4 punkty.
Punktów mamy do wydania 10. Minimum muszą być 3 umiejętności. Przykładowo:
Karate bdb-4pkt
Medycyna db-3 pkt
Uwodzenie-przeciętny 2 pkt
Sztuka przetrwania-słaby 1 pkt
• *Ten procent dotyczy testów na poziomie normalny, są jeszcze poziomy np. łatwy+10, trudny- 10% etc.

b) Fantastyczny bohater
Imię, rasa, klasa postaci i portret-Historia postaci nie jest konieczna, chyba że bardzo chcecie, lecz może być trudno, gdyż świat będzie wam tylko bardzo ogólnie znany. Lepiej by było dać jakiś ciekawy opis swojego pomysłu na postać.
Do wyboru mamy 5 ras:
-Ludzie-Standardowo, są wszechstronną rasą. Dostajemy 15 pkt. do umiejętności zamiast 10.
-Elfy-Widzą w półmroku, piękne, długowieczne, zwinne ( plus 1 do zręczności na starcie), Mówi się, że stworzyła je magia. ( plus 5 do punktów mocy w przypadku maga) Mało wytrzymałe ( -1) Rasa zaawansowania kulturalnie. Sztuka i szeroko pojęta kultura zbliżona nawet poziomem do ziemskiego XVII wieku. (Chodzi oczywiście wyższe warstwy społeczne)
-Pół-elf- Efekt mieszania ras. Widzą w półmroku równie dobrze jak elfy. Dostajemy 12 punktów umiejętności i 5 PM mocy w przypadku maga.
-Krasnoludy- Silne ( +1 do siły na starcie) Wytrzymałe (+1) Mało charyzmatyczne, zwykle dość grubiańskie (tak odbierają je inne rasy) (-1 do charyzmy na starcie). Widzą dość dobrze nawet przy słabym źródle świetła, za to w świetle dnia widzą gorzej niż inne rasy. Zwykle nie znoszą upałów. Dużo jedzą i piją. Swoje siedziby wykuwają często wewnątrz gór. Rasa zaawansowana technologicznie (Maszyny oblężnicze, górnictwo, broń i zbroje słynną z najlepszej jakości i innowacji)
-Niziołki- Bardzo zwinne ( aż plus 2 do Zr na starcie) jednakże bardzo kruche ( minus 2 do WT na starcie). Bardzo szybko biegają, jednakże szybko się męczą. Potrafią bardzo zręcznie miotać wszelkiego rodzaju pociski
Cechy:
Siła (wojownik)
Zręczność ( łucznik, łotrzyk)
Wytrzymałość ( wojownik)
Charyzma ( bard, handlarz)
Inteligencja ( ważna dla magów)
Znaczenia cech chyba wyjaśniać nie trzeba. Mamy do rozdania 10 punktów pomiędzy wspomniane cechy. Każda cecha musi mieć wartość minimum jeden, lecz nie więcej niż 4, chyba że z bonusów rasowych wyszło inaczej. Czym większa wartość tym lepiej dla cechy. Przykład: Siła=1 ( słabeusz) a Siła= 5( mocarz)

Umiejętności:

Zasady posobne jak dla pierwszej postaci. Z tym, że umiejętności muszą być co najmniej 4 i tylko jedna może być na poziome bdb. Występują tu także umiejętności na poziomie mistrzowskim ( 81% na sukces), lecz dostępna jest początkowo jedynie dla NPC. Ewentualnie trzeba mieć specjalny atut Przykładowe umiejętności, zdolności, atuty:
Walka bronią jednoręczną
Walka bronią dwuręczną
Walka bronią i tarczą
Walka wręcz
Czarowanie
Jeździectwo
Czytanie i pisanie
Czarowanie
Kradzież kieszonkowa
Otwieranie zamków
Sztuka przetrwania
Atuty:
Ulubiona broń ( plus 5 % szans na sukces w przypadku walki daną bronią)- wartość atutu 4 punkty.
Atuty- To zwykle zdolności, które dają znaczną przewagę graczowi Stąd ich wycena w punktach jest wyższa. Przykładowo:
Mistrzowstwo w .....- Atut jest wyceniony na 4 punkty. Daje umiejętność na poziomie mistrzowskim. Do tego trzeba doliczyć jeszcze jeden punkt ( z 4 na 5 danej umiejętności)


Maksymalnie jedna umiejętność na poziomie bdb lub jeden atut o wartości 4


Dozwolona są także takie umiejętności jakie sobie wymyślicie. Pod warunkiem konsultacji z MG.

Klasy:

Jak już wspomniałem w sondzie-duża dowolność w tej sprawie. Muszą się jedynie mniej więcej wpasować w tworzony przeze mnie świat, dlatego przed stworzeniem karty postaci proszę o kontakt. Wystarczy mi podać koncept a ja podpowiem co i jak.
Dwie klasy postaci wymagają nieco większego omówienia:
a) Mag-Postać posługująca się czarami. Magowie czerpią w moim świcie energie z natury. Potrafią być bardzo potężni ale nie mogą czarować w nieskończoność. W tym celu wymyśliłem punkty mocy (PM). INTX 10 =ILOŚĆ PM dostępnych na dobę. PM regenerują się podczas snu lub dłuższego odpoczynku. Umiejętność czarowania określa jedynie możliwość „spalenia zaklęcia”. Czary można sobie wymyślić. Rozpoczynając przygodę można znać maksymalnie 4 bardziej skomplikowane czary (1 INT=1 CZAR). Mogą mieć one jeszcze swoje warianty. Każdy czar zużywa wasze PM. Przykładowo : Mała kula ognia=5PM. Nikogo raczej zabijecie, owszem podpalicie, ale jest szansa w przypadku nie podjęcia dalszych działań , że delikwent się zgasi. Za to ogromną kulą ognia (60 PM) możecie spalić mały oddział wojska. Każdy szanujący się mag posiada księgę czarów. Wraz ze wzrostem doświadczenie jest możliwa nauka dalszych czarów.
b) Kapłani- szeregowi kapłani zajmują się dokładnie tym czym kapłani naszego świata, lecz część jest po prostu magami, tyle że twierdzą ,iż ich moc podchodzi od bogów. Najczęściej magii używają do pomocy swoim wiernym. Czary i PM dokładnie tak samo jak w przypadku magów. Zainteresowanych tą klasą, proszę o kontakt.

Ekwipunek:
Żeby było sprawiedliwie każdy będzie miał 10 złotych monet do wydania na ekwipunek. Niewykorzystane zasoby przepadają. Można jednak wybrać atut lub zaletę, by było tego trochę więcej . W moim świecie występują monety składające się z trzech materiałów: miedz, srebro i złoto. Dla uproszczenia i łatwego orientowania się w cenach przyjmujemy że:
1 miedziana moneta=1 zł, srebrna-100 zł, a złota -1000 zł.
Przykładowe ceny i zarobki:
Piwo w Karczmie-5-10 miedziaków
Nocleg w karczmie-15-50 miedziaków
Zwykły miecz jednoręczny- 1 sztuka złota
Skórzana zbroja- 5-8 monet srebrnych
Zbroja pół-płytowa- 5-10 sztuk złota.
Tygodniówka parobka- 50-80 miedziaków
Dobry szewc w mieście- 1 sztuka złota miesięcznie
Miesięczny zysk przeciętnego szlachcica- co najmniej 10 sztuk złota

Przedmioty magicznie:
Występują oczywiście, jak w niemal każdym fantastycznym świecie. Są jednak bardzo drogie. Przedmioty te są zaklęte czarem. W biegiem czasu czar słabnie. Podpowiem że trzeba pomocy maga, by zmienić ten stan rzeczy. Najpotężniejsze przedmioty magiczne są niedostępne na początku gry. Oto przykładowa lista:
Magiczny miecz jednoręczny (czar ognia)- Po trafieniu w nieosłonięty fragment ciała, dodatkowo powoduje oparzenia. Może nastąpić też podpalenie ( np. tuniki)-koszt 9 sztuk złota
Rękawice pewnego chwytu- Praktycznie uniemożliwiają upuszczenie/wytrącenie broni podczas walki.- koszt 6 sztuk złota
Amulet (kula ognia 10 PM)- "Załadowany" umożliwia wyczarowanie kuli ognia bez utraty PM.- 5 sztuk złota

Możecie wymyślić własne


Można posiadać dowolny ekwipunek na poziomie technologicznym późnego średniowiecza, charakterystyczny dla danej klasy postaci. Dozwolone przedmioty magiczne. Nie można posiadać, żadnych dużych zwierząt. ( Chyba, że przywoływane są magicznie)

Do tego dorzucamy wady i zalety (Opcjonalnie). Każdej zalecie musi odpowiadać jedna wada. Maksymalnie można posiadać dwie zalety. Przykład Silny-kiepski wzrok, Fotograficzna pamięć-wątły


IV. Krótkie świata opisanie
Świat mojego autorstwa .Kontynent na którym toczy się akcja jest stosunkowo niewielki. Największe państwa osiągają rozmiar nieco tylko większy niż dzisiejsze Niemcy. Liczba państw w porównaniu do ziemskich standardów też jest niewielka. Występują między innymi:
-Górskie królestwa krasnoludów
-Puszcze i przepiękne doliny zamieszkane przez elfy
- Królestwa ludzi, zarówno te bardziej orientalne jak i czysto „europejskie”
W czasie sesji będę się starał, abyście przemierzyli jak najwięcej fantastycznych krain. Jak już w sondzie wspominałem świat jest luźno inspirowany naszym średniowieczem.

V. Fabuła i rozgrywka
-Będzie wytyczony cel, lecz jak drużyna go osiągnie i czy osiągnie, będzie zależało tylko od was. Tak samo wszelkie zadania, nie zawsze będą związane z walką, czasem będzie je można rozwiązać na parę sposobów.
-Nie będzie to sesja stricte survivalowa, mogą się jednak pojawić takie elementy.
-Postacie fantastyczne już na początku są dość silne, bo zadania przed nimi niełatwe. Sporym utrudnieniem będzie to, że postacie muszą pokonać własne słabości, zmierzyć się z odmiennym światem, a nade wszystko odkryć w sobie nowe zdolności.
-Postanowiłem wprowadzić trochę prostej mechaniki, co nie znaczy, że zawsze będę rzucać. Raczej to są wytyczne dla mnie, jak mam dalej opisać efekty waszych wysiłków.
-Posty minimum pół strony A4

Uwagi
Na Karty postaci czekam maksymalnie 2 tygodnie. Być może sesja, ruszy wcześniej jeżeli do tego czasu zbierze się odpowiednia liczba interesujących kart postaci. Myślę, że optymalna ilość graczy to 4-5. W wypadku większej ilość nadesłanych kart, decydują najlepiej opisane, najlepsze pomysły na postacie. Panowie grają postaciami męskimi, a Panie żeńskimi. W komentarzach piszemy wstępnie, kim chcielibyście zagrać. Nie chce by pomysły się powtarzały. Karty postaci w formacie Word proszę wysłać na maila: piterdom@interia.pl
 

Ostatnio edytowane przez Piter1939 : 07-02-2015 o 22:28.
Piter1939 jest offline  
Stary 02-02-2015, 01:41   #2
 
Cao Cao's Avatar
 
Reputacja: 1 Cao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie cośCao Cao ma w sobie coś
Haha tworze elfiego maga
 
Cao Cao jest offline  
Stary 02-02-2015, 01:45   #3
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 1 Hazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cao Cao Zobacz post
Haha tworze elfiego maga
Ode mnie też pewnie poleci mag, ale raczej człowiek.
 
Hazard jest offline  
Stary 02-02-2015, 01:43   #4
 
Korbas's Avatar
 
Reputacja: 1 Korbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłośćKorbas ma wspaniałą przyszłość
Szybko Ci poszło ^.^ Mam w takim razie serię krótkich pytań:

1. Czy klasa maga będzie wiązała się jakoś z dodatkowym obniżenie statystyk stricte fizycznych oraz analogicznie klasy fizyczne i staty umysłowe?

2. Czy po znalezieniu się w świecie fantasy, będziemy jeszcze wracać do rzeczywistości przed zakończeniem całej historii?

3. Czego mogę oczekiwać od Ciebie jako mojego Mistrza Gry?

4. Odkrywanie nowych zdolności oznacza odkrywanie między innymi również umiejętności startowych?

5. W jaki sposób postacie będą progresować? Wbijamy poziomy / uczymy się nowych umiejętności od fantastycznych czeladników wszelkiej maści?

6. Jak duży nacisk kładziesz na drużynowość i co ona wg. Ciebie oznacza?

------------------------------
Wstępnie oczywiście zgłaszam się i zamierzam wykreować Obrońcę Tarczownika rasy Khazadów :]
 
__________________
Wyłącz się!
Ctrl+W
Korbas jest offline  
Stary 02-02-2015, 12:41   #5
 
Reputacja: 1 Piter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodzePiter1939 jest na bardzo dobrej drodze
Cieszę się, że tak szybko sesja wykazała tak duże zainteresowanie. Wczoraj miałem akurat trochę wolnego i przeznaczyłem cały ten czas na napisanie rekrutacji, jako że miałem wenę stąd to szybkie tempo. Teraz czas na odpowiedzi:


Cytat:
Napisał Korbas Zobacz post

1. Czy klasa maga będzie wiązała się jakoś z dodatkowym obniżenie statystyk stricte fizycznych oraz analogicznie klasy fizyczne i staty umysłowe?

2. Czy po znalezieniu się w świecie fantasy, będziemy jeszcze wracać do rzeczywistości przed zakończeniem całej historii?

3. Czego mogę oczekiwać od Ciebie jako mojego Mistrza Gry?

4. Odkrywanie nowych zdolności oznacza odkrywanie między innymi również umiejętności startowych?

5. W jaki sposób postacie będą progresować? Wbijamy poziomy / uczymy się nowych umiejętności od fantastycznych czeladników wszelkiej maści?

6. Jak duży nacisk kładziesz na drużynowość i co ona wg. Ciebie oznacza?
1) Nie
2) Nie
3) Nie wiem co dokładnie masz na myśli. Mogę spróbować opisać jakim MG jestem. Na pewno nie surowym, mam dobre serce i raczej nie wyzłośliwiam się na graczu, chyba, że robi premedytacją naprawdę straszne głupoty. W czasie jak prowadzę sesje, staram się być na forum, odpowiadać na wątpliwości graczy regularnie. Staram się, tam gdzie można dać graczom dużą swobodę pisania np jeżeli wiem, że z łatwością wygra daną walkę, może zupełnie sam opisać co się zdarzy. Parę lat temu prowadziłem parę sesji, większych kłopotów nie było. Dwie sesje ukończone. Wspominam je szczególnie dobrze. Nieudane sesje, pokazały mi co robiłem źle, czego unikać.
4)Tak, ale chodzi tu o barierę psychiczną. Fizycznie wasze ciało jest do tego zdolne ale "umysł musi dać się przekonać"
5) Na podstawie waszej gry ja określam jak awansujecie. Dam znać jak będzie taka możliwość.
6) Lubie jak gracze współpracują ale zmuszać ich nie będę. Wiem z doświadczenia, że gogle doc pomaga. Zaangażowani gracze tworzą całe strony dialogów i to jest piękne

Cytat:
Napisał Cedryk Zobacz post
1. Jakieś bonusy przewidujesz za umiejętności z podobne pomiędzy światami.
tj.
Student posiada astronomię.
Mag astrologię będzie to jakoś wpływało?
2. Czy umiejętności ze świat ludzkiego mogą być też stosowane w fantasy, to jest, jako człowiek postać gracza zna się na sztukach walki, lecz jako elf nie miał tego wykupione. Czy elf będzie mógł ich używać z wartością dla studenta?
Odpowiem tak: Wszelka wiedza zostaje w waszych głowach. Można jej używać w pełni. Umiejętności waszej rzeczywistej postaci, owszem wpływają, ale początkowo macie ją na poziomie: słaby. Po prostu nowe ciało musi się przyzwyczaić.

Myślę że, sesja nie ruszy przed 15 lutego. Przed pierwszą kolejką będzie można jeszcze dołączyć w razie czego. Okazało się, że sam jeszcze potrzebuje czasu na dokładne przemyślenie scenariusza.
 

Ostatnio edytowane przez Piter1939 : 02-02-2015 o 17:33.
Piter1939 jest offline  
Stary 02-02-2015, 09:01   #6
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
1. Jakieś bonusy przewidujesz za umiejętności z podobne pomiędzy światami.
tj.
Student posiada astronomię.
Mag astrologię będzie to jakoś wpływało?
2. Czy umiejętności ze świat ludzkiego mogą być też stosowane w fantasy, to jest, jako człowiek postać gracza zna się na sztukach walki, lecz jako elf nie miał tego wykupione. Czy elf będzie mógł ich używać z wartością dla studenta?
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 02-02-2015, 10:37   #7
 
Erissa's Avatar
 
Reputacja: 1 Erissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputacjęErissa ma wspaniałą reputację
Myślę, że podeślę jakąś wojowniczkę, ale to dopiero w przyszłym tygodniu. Ten upływa pod znakiem sesji egzaminacyjnej :P
 
__________________
"Wczoraj wieczór myślałem o ratowaniu świata. Dziś rano o ratowaniu ludzkości. Ale cóż, trzeba mierzyć siły na zamiary. I ratować to, co można."
A. Sapkowski
Erissa jest offline  
Stary 02-02-2015, 11:03   #8
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Piter1939 Zobacz post
Żeby było sprawiedliwie każdy będzie miał 10 złotych monet do wydania na ekwipunek.

Magiczny miecz jednoręczny-10 sztuk złota (jedna magiczna właściwość)

Dozwolone przedmioty magiczne.
Czyli można sobie kupić jedną rzecz magiczną... i biegać goło i boso

A w ogóle to też coś stworzę.
Jakiś łucznik zapewne.
 
Kerm jest offline  
Stary 02-02-2015, 11:20   #9
 
Saverock's Avatar
 
Reputacja: 1 Saverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemu
Ja to bym zagrał tarczownikiem jakimś z młotem, co to bierze wszystko na siebie, ale widzę taki pomysł już padł. Cóż pozostaje mi mój "stary, dobry" złodziejaszek

Tylko mam nadzieję, że poczekacie na mnie do niedzieli wieczorem? W domu będę koło 15 i myślę, że wtedy dopiero zajmę się KP, bo wcześniej mogę czasu nie znaleźć.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?

Ostatnio edytowane przez Saverock : 02-02-2015 o 11:25.
Saverock jest offline  
Stary 02-02-2015, 15:18   #10
 
Kaeru's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumnyKaeru ma z czego być dumny
Cytat:
Panowie grają postaciami męskimi, a Panie żeńskimi.
Słyszałeś ten trzask? To były moje piękne plany

A tak na poważenie - postać gracza ma odpowiadać naszej płci czy bohatera również?
 
Kaeru jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172