[WARHAMMER] Księstwa Graniczne: Miecze i Ciemne Siły - Rekrutacja Dodatkowa
|
Qrczę, pierwszy raz w życiu mógłbym grać postacią całkiem losową... jeśli tak, zgłaszam się! Poproszę MG o mechaniczny szkielet i podczepię pod niego mięsko. Łącznie z losową rasą. |
Cytat:
Co do samej rekrutacji, to jako gracz serdecznie wszystkich zapraszam! Naszej wesołej bandzie przyda się mięso armatnie, biorąc pod uwagę fakt, że PP się powoli kończą (a niektórym nawet się już skończyły...). Co każdy powinien wiedzieć o naszej drużynie, przed dołączeniem?
Osoba chcąca do nas dołączyć musi być:
Tak, że tego... ZAPRASZAM. |
Najbardziej mnie ciągnie tutaj opcja grania postacią całkowicie losową, tego chciałbym spróbować! Tylko jedynym problemem jest to, że słabo znam Młotka(oczywiście mogę się dokształcić tylko nie wiem czy w internecie jakieś teksty wartościowe są :c) i pytanie, przyjmiecie takiego żółtodzioba? EDIT! Mogę być mięchem armatnim! |
No właśnie. Na ile trza znać świat, żeby wziąć udział w grze? |
Nieznajomość świata jest mile widziana ;) |
To wtedy proszę o rozlosowanie mi szkieletu postaci a ja go czymś wtedy obuduje! :) |
Świata gry tak, ale o ile jest wybaczalna nieznajomość settingu? |
Szef chciał żółtodziobów to zapraszamy! Wiedza o młotku, cóż chyba co jest na wikipedii wystarczy. Świat młotka to połączenie najgorszego obrazu zabobonnego średniowiecza z wczesnym renesansem. Polane mrokiem, rozpaczą i epidemiami czyli jak na lekcji historii. Od naszego świata różni się złymi mutantami, złymi zwierzoludźmi złymi czarnoksiężnikami i mutującymi siłami chaosu i złymi bogami chaosu. Ogółem magia to zło a magów się pali na stosie, chyba że mają licencję wtedy patrzy krzywym okiem (wiem jako drużynowy mag) lub są lokalnymi magikami to wtedy się ich nie lubi ale jak trwoga to niech wiedźma/guślarz ratuje! Zapoznanie się z pojęciem grimdark oraz low fantasy pomaga . W praktyce jest dużo weselej bo za oknem nawet teraz jest zło, korupcja, przestępczość, urząd skarbowy i głupi wymiar sprawiedliwości a ludzie żyją w miarę szczęśliwie. Co do miejsca gry Księstwa Graniczne to wielka niewiadoma i poza terenem przez nas odkrytym tylko MG wie co się w nich znajduje. W moim odczuciu miks dzikiego zachodu z Bałkanami i dzikimi polami gdzie każdy kto ma wieś może zostać księciem i każda banda awanturników może sobie księstwo wywalczyć. O settingu chyba wszystko co trzeba, zwłaszcza jeżeli ktoś będzie grać kimś kto poza wieś się nigdy nie ruszył (~90% populacji) Losowanie postaci świetna sprawa zachęcam! Gratuluje szefowi tabelki do losowania, historia BG sama się piszę! (moja tak miała) Najważniejsze czego nie widziałem wyżej to tempo gry. Szybkie i dynamiczne. Kolejka idzie szybko i mam nadzieje, że tak zostanie. W komentarzach jest wymagana czujność i dobra pamięć bo treść jest zasypywana przez luźne komentarze lub pytania do MG o szczegóły i odpowiedzi. Jak o MG to jest to dobry pan, surowy ale dobry i sprawiedliwy arbiter, który wyjaśni zasady w razie wątpliwości i jest otwarty na pomysły graczy. Ogółem polecam i zapraszam. |
W materiałach do sesji znajdują się najważniejsze informacje odnośnie Księstw i mechaniki. Znaleźć można tam również nasz dotychczasowy przebieg sesji. Jak widzicie, nie próżnowaliśmy. :D Odkryliśmy spory kawałek mapy, ale 2/3 sesji spędziliśmy tylko na jednym hexie. ;) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:22. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0