|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-03-2015, 16:55 | #1 |
Reputacja: 1 | [autorski: Ścieżka RPG. "Krwawe Gody" - rekrutacja] Powietrze w stajni było gorące, gęste i duszne; pełne siennego pyłu i kurzu, który leniwie pływał w pomarańczowym świetle zapadającego właśnie wieczoru. Nieliczne zamieszkałe boksy wypełniały pustą przestrzeń rżeniem i głośnym chrupaniem pochłanianej przez konie kolacji. Nie licząc ich pachnącej łajnem zwierzęcej obecności, w stajni nie było nikogo. Stary koniuszy z sobie właściwą dokładnością jeszcze raz omiótł wzrokiem, tak dobrze mu znaną przestrzeń, po czym zaryglował wrota i powoli podążył w stronę jednego z boksów zamienionego w siodlarnie, gdzie przy rymarskim stole już wcześniej zgromadził grupkę uzbrojonych włóczęgów. Nie ufał im, ale ich potrzebował. Zacisnął szczęki i z cichym jękiem wypuścił powietrze, wprawiając w ruch nagromadzoną przez zimę flegmę. Odchrząknął, zamek był jego domem, jego jedynym domem; pamiętał starego barona, z którym w młodości ścigał z sokołami żurawie, z który zalecał się do co ładnieszych mieszczanek, z któremu przywiózł żonę i którego w końcu zaniósł plującego krwią na śmiertelne łoże. Przystanął... Pamiętał jak po jego śmierci stał się jedyną prawdziwą rodziną dla gromadki osieroconych paniątek, które szukały u niego schronienia za każdym razem gdy uciekły z pod opieki jednej z lepiej urodzonych ciotek; jak najstarszy z synów zmarłego barona przejął stery zaniedbanej baroni; jak któregoś ranka znalazł śpiącą na sianie młodą dziewczynę, jak przyjął ja na służbę i pokochał jak córkę. Przypomniał sobie jak młodzi się poznali i wzajemnie zakochali. Mimowolnie zacisnął pięści na wspomnienie ponurego typka z południa szukającego zbiegłej niewolnicy. To przez niego musi zaufać tym przybłędom - łachmaniarzom. Będzie to pewnie go kosztowało kilka jego ukochanych koni, ale... jutro ma się odbyć ślub a on nie dopuści, by coś zagroziło szczęściu tych dwojga. W roztargnieniu potrząsnął szczeciną szpakowatych włosów ruszył ku siodlarni... Dobrydzień/poranek/wieczór dawno mnie tutaj nie było, a chcę znów spróbować poprowadzić i przełamać idące, tu za mną fatum nieskończonych sesji. W tym celu będę potrzebował 2-4 chętnych - choć najlepiej, by okazali się żądnymi gry - graczy. Jak zwykle chcę poprowadzić przygodę w świecie mojej autorskiej gry, z którą zapoznać się możecie tu właśnie Teraz kilka słów o zasadach... Sposób gry: Wykorzystuję mechanikę systemu - ma ona znaczenie. Pod każdym moim postem podaję 10 wyników rzutów (na połowę dla dwóch kości k20 i k6), każdy z graczy w swoim poście, gdy planuje test wybiera jeden i zapisuje go przy działaniu w nawiasie - np.: „No to tnę go (rezerwuję 10)“. Kto pierwszy ten lepszy - nie można rezerwować wyniku już wybranego. Ja jako MG wybieram zawsze pierwszy wolny z lewej. Prowadzenie: Nauczony doświadczeniem nie zaczynam przygody w karczmie - nie będę się z waszymi postaciami wykłócał o zapłatę - zgłosiliście się do gry, dlatego wnioskuję że wasze postacie przyjęły zlecenie. Prowadzenie zaczynam od razu - od akcji. W pierwszym poście dowiecie się co i za ile wasze postacie zgodziły się zrobić... Takie podejście do sprawy powinno odpowiednio skrócić czas sesji, ale i tak chętni powinni zarezerwować sobie 3-4 tygodnie... Tępo gry: postaram się odpowiadać góra co trzeci dzień - jeśli będę wiedział że mi się nie uda, wcześniej uprzedzę o przerwie. Jeżeli któryś/aś (Panie mile widziane) z was spóźni się z odpowiedzią - czy to w czasie, czy w akcji (ale musi to być ewidentne spóźnienie) - wówczas, dla dobra reszty, „uśpię“ jego/jej postać. Oznacza to tyle że pewnie straci ona przytomność, bodź zaśnie. Nie przejmuję cudzych postaci, ale jako śpiące/nieprzytomne mogą się one stać przedmiotem handlu, kradzieży a nawet... cudzołóstwa. No na pewno ich nie uśmiercę. Tak więc „śpiochy“ zawsze będą miały okazję włączyć się do gry - z opisu utraty ich świadomości i przebiegu akcji łatwo powinny odgadnąć co się z nimi w danym momencie dzieje. Ew. mogą zawsze zgłosić taką chęć w komentarzach. Karta postaci: jak w podręczniku, ale jak ktoś nie może sam się uporać z moim systemikiem może mi po prostu opisać swą postać a ja ją przyoblekę w mechanikę. Karty postaci publikujcie pod tym postem - jest to najlepsza forma zgłoszenia się do gry. Aha, potem przerzucę ich zapis do Komentarzy, tak by każdy miał łatwy do nich dostęp... Termin: Jak tylko zbiorę przynajmniej 2 graczy to ruszam 07.03. Nie zamyka to rekrutacji, zgłoszenia można nadsyłać nadal a ja postaram się „spóźnionych“ wplątać w miarę gładko w grę. Miejsce akcji: Tym razem wschodnie pogranicze Księstwa Werg - uboga baronia Drumont. Późne Lato... |
04-03-2015, 00:42 | #2 |
Reputacja: 1 | Co powiesz na pomysł złodziejaszka o guślarskich umiejętnościach?
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
04-03-2015, 12:02 | #3 |
Reputacja: 1 | Moja stara postać (nie pamiętam czy awatar pasuje do wyglądu orków ze Ścieżki): Imię: Szar Na'Odin Rasa: ork Młody ork albinos, wygrany przez własne plemię, wychowany przez człowieka z wysp, znanego jako Ollen, który później go opuścił, by nigdy nie wrócić. Zaznajomiony z życiem na statkach. Wyrachowany, pewny siebie, zawsze mówi to co myśli, nawet jeśli to nie wypada. Klasa zawodowa: wojownik Cechy Pierwotne: Ciało: 3 Umysł: 3 Cechy Główne: Siła: 10 Zręczność: 12 Moc: 7 Inteligencja: 8 Umiejętności (powiązana cecha): Walka - specjalizacja: pieść (?); Poruszanie się w dziczy; Aktorstwo; Handel; Kradzież; Rany: 1 do 5, 5 do 10, 10+ Ekwipunek: okute rękawice, które zawsze ma na sobie i używa ich w walce, sztylety w butach, szabla przy pasie, zestaw wytrychów, łom, plecak. |
04-03-2015, 20:59 | #4 |
Reputacja: 1 | archiwumX Złodziejaszek o guślarskich umiejętnościach - brzmi czarująco - czekam na kartę. Magnesus masz moje przyzwolenie tylko postaraj się wy myśleć jak się wyplątał z tej wyspy - ale nie ma musu po prostu ktoś może zapytać |
04-03-2015, 23:38 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Imię: Eina Rasa: Elfica Klasa: Łowca Cechy pierwotne: Ciało: 2 Umysł: 4 Cechy główne: Siła: 6 Zręczność: 11 Inteligencja: 13 Moc: 14 Umiejętność: - muzyka - łowiectwo - poruszanie się w mieście - mechanizmy, specjalizacja - włamywanie - przeszukiwanie - czytanie i pisanie - czary Rany: 1 do 3, 4 do 6, 7+
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. Ostatnio edytowane przez archiwumX : 05-03-2015 o 00:11. | |
05-03-2015, 10:21 | #6 |
Reputacja: 1 | A teraz pomysły na czary: Ognisty pocisk Niewidzialność Manipulacja pozacielesna Tworzy "projekcję", która pozwola czuć przedmioty, których fragmenty widać, a następnie można wykonać ruchy ciałem, które naśladuje "projekcja" powodując takie skutki, jakby to wykonywał prawdziwy czarodziej. Przebranie Po przebraniu się w strój przebieranego i po skupieniu się na jego wizerunku czarodziej potrafi przybrać jego wizerunek.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
05-03-2015, 19:53 | #7 |
Reputacja: 1 | Super Teraz nie zapomni o ekwipunku i opisie a ja postaram się ubrać w mechanikę twoje czary |
08-03-2015, 11:47 | #9 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Opis: Elfia sierota wychowana w slumsach. Jako nastolatka została zwerbowana przez gildie złodziei to włamywania się do różnych ludzi, aby wykradać zamówione przedmioty. Parę lat temu po śmierci pewnego człowieka, też dostała takie zlecenie. Człowiek, ten okazał się uczniem magii i znalazła jego materiały do nauki, z których sama się nauczyła różnych sztuczek pomocnych w jej zawodzie.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. | |
30-03-2015, 13:56 | #10 |
Reputacja: 1 | Ktoś chętny, aby załapać się na finał? |