|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-03-2015, 11:33 | #11 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Łowca jest w D&D 4.0 ale przyjmując mechanikę rzeczywiście powinien być to prawdopodobnie drugi tropiciel. Przynajmniej taki był zamysł. Jeden pójdzie drogą mieczy, a drugi drogą łucznictwa. Nie pamiętam w którym podręczniku ale być może pomyliłem nazwy. Chodziło swordmage - jest taka klasa w D&D. Myślałem co prawda o czarodzieju, który by się wyspecjalizował w magii bitewnej lub zadającej dużo obrażeń, ale rzadko kto takim czyś chce grać. Jak zaznaczyłem wszystko w tych kwestiach jest jeszcze modyfikacji dlatego zachęcałem do dyskusji i podrzucania pomysłów. Gdy znajdzie się tylu chętnych, że będzie i swordmage i nazwijmy go potocznie szerzący na prawo i lewo "mag bitewny" to jestem nawet skłony zmodyfikować historię i dodać jeszcze jeden Przedmiot Przymierza.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
08-03-2015, 12:16 | #12 |
Reputacja: 1 | Mag bitewny to warmage. Nie ma on tylko dostępu do biegłości w mieczach (musiałby być zatem np. elfem). Jest jeszcze duskblade - sporo czarów ofensywnych, biegłość w pancerzach i broni żołnierskiej (martial weapons). Główne czary obydwu klas to evocation i conjuration z naciskiem na zadawanie obrażeń. Z innych klas jest jeszcze HexBlade, Warlock, czy psychic warrior. Swordmage jest w 4e. Może opisz archetyp każdej z postaci, będzie łatwiej coś dopasować? Ostatnio edytowane przez psionik : 08-03-2015 o 12:25. |
08-03-2015, 13:53 | #13 |
Reputacja: 1 | Cóż zawsze można zrobić zaklinacza z 3.5 który ma głównie czary bojowe. Wtedy można powiedzieć jest taka trochę maszynka do zabijania na późniejszych poziomach
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
08-03-2015, 14:16 | #14 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Archetypy postaci: Wojownik do spuszczania łomotu Dwóch tropicieli jeden rozwinie łucznictwo drugi walkę dwom mieczami Łotrzyk to wykrywania i rozbrajania pułapek Postać czarująca ale zadająca swoimi czarami dużo obrażeń No i ktoś do leczenia wypadło chyba na kapłana krasnoluda.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
08-03-2015, 23:04 | #15 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Edit: Jeszcze uwaga odnośnie Battle Sorca, ułomność związaną z ilością czarów znanych można załagodzić przez atuty z grupy bloodline, szczególnie przydatny wydaje mi się penumbra bloodline. Oczywiście na jak wie każdy kto grał kiedykolwiek sorcem po osiągnięciu 14 poziomu pierwszym czarem jakiego się uczymy jest Limited Wish i problem niewielkiej ilości czarów znanych znika jakby go nigdy nie było. Ostatnio edytowane przez Googolplex : 09-03-2015 o 07:35. | |
09-03-2015, 07:02 | #16 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Nigdy nie przypuszczałem, że przygotowania do poprowadzenia sesji i przygotowanie sesji dla kilku graczy to jest taki ciężki "kawałek chleba". Z drugiej strony dający jednak dużo satysfakcji i przyjemności z tworzenia. Wiem, że jestem początkującym MG i już naprawdę zacząłem się zastanawiać czy nie rzuciłem się z motyką na słońce i przypadkiem nie przekombinowałem tego wszystkiego za bardzo... Na szczęście pierwsze karty postaci zaczynają pomału spływać.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
13-03-2015, 09:24 | #17 |
Reputacja: 1 | Jakie są dozwolone/niedozwolone podręczniki? Czy klasy muszą koniecznie być dokładnie takie jak podałeś? Nie mógłby być np. zamiast Wojownika taki Rycerz (Knight z Player's Handbook 2) albo Ostrze Wojny (Warblade z Tome of Battle)? Fabularnie to samo, a może komuś bardziej pasować mechanicznie. Maga bitewnego też można na różne sposoby stworzyć. Wygląda na to że masz pomysł i zapał, więc nie martwiłbym się za bardzo. Pierwszy poziom jest dość łatwy do prowadzenia. |
13-03-2015, 14:36 | #18 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | I tak nie wiem czy sesja dojdzie do skutku gdyż na tą chwilę dostałem tylko i jedynie jedną KP. Także na tą chwilę jestem w stanie zezwalać na wszelkie modyfikację w granicach rozsądku. Pocieszcie się, że jakby sesja nie ruszyła to na tą chwilę mam już kilka pomysłów jak tą rekrutację zmodyfikować na tyle by stała się bardziej może atrakcyjna. Pozdrawiam.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
13-03-2015, 15:42 | #19 |
Reputacja: 1 | Nie martw się tym że na razie 1 karta, jeszcze kawał czasu do końca rekrutacji tak z ciekawości jaka postać została podesłana ?
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 Ostatnio edytowane przez Molkar : 13-03-2015 o 22:11. |
18-03-2015, 21:09 | #20 |
Reputacja: 1 | Dzieje się coś w temacie, jakieś KP nowe? |