lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Bestie i Barbarzyńcy] Na chwałę i Krew (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15113-bestie-i-barbarzyncy-na-chwale-i-krew.html)

PiotrP. 02-04-2015 11:21

Ad. 1
Celowo rozróżniłem zaklęcia od mocy. To nie jest to samo. Wyjaśnię dokładniej. Mam sobie ogólnie ustalonego Fajerbola (Pocisk) - najprostsza rzecz. Załóżmy, że ma staty dokładnie takie, jak Pocisk, tylko jeszcze może cel zapalić. Ale ja bym chciał np. w pewnym momencie zwiększyć zasięg swojego Fajerbola za powiedzmy 1PP więcej...albo chciałbym, żeby Fajerbol stał się płonącym żywiołakiem, który ma szansę przewrócić przeciwnika. To wszystko leci w obrębie trappingu ogniowego. Czy mogę tak?

Nieco inna sytuacja. Mam sobie tego Fajerbola, ale chcę sobie rzucić Płonącego Upiora, który nadal działa w obrębie Pocisku, ale ma wariant ogniowo-nekromantyczny i nie tylko podpala, ale też ma szansę wywołać strach (rzecz jasna, trochę większy koszt w PP). Czy mogę tak?

Ad. 2
Super. Dzięki!

Ad. 3
Rozumiem, że za odgrywanie Zawad lub stworzenie lokacji/NPCa nie dajesz Fuksa?

RyldArgith 02-04-2015 15:01

Ad1) Rozumiem. Według polskiej wersji podręcznika podstawowego do SW, zaklęcia są tam jako Moce. To wprowadziło pewne zamieszanie w naszej interpretacji. No więc jeśli chodzi o mnie to uważam, powołując się na twój przykład, że mając ten fajerbol, który jest wariantem pocisku, to możesz w ramach trzymania się pocisku, zwiększyć obrażenia, zasięg, czy określić dodatkowe skutki. Wymagałoby to poniesienia dodatkowego kosztu w Punktach Mocy. Oraz trzymania się właściwości podstawowych, czyli taki pocisk ognia nie zada obrażeń lodowych. Podstawowa właściwość(ogień tutaj) definiuje możliwe dodatkowe właściwości.
W podanych przez ciebie dalej przykładach, czyli żywiołaka i upiora, to IMO jest to już inna moc.
Ad 3) Owszem daję. Co do zawad, przywar, kompleksów postaci to takie co wpływają istotnie na postać. Które gracz stara się przezwyciężyć.
Co do lokacji/NPC to jeśli to nieistotny NPC, jak karczmarz na jedną scenę, aby podac piwo, to wiadomo że możecie tworzyć, ale bez fuksa. Jeśli chcecie wprowadzić kogoś ważniejszego,jak kapitan straży to IMO domena MG. Jedyna możliwość na dodatkowego fuksa, to gdy taki npc pojawi się w historii, jako ważna postać dla postaci gracza. Wtedy dostaniecie Jednego Fuksa premium na start.

PiotrP. 02-04-2015 16:25

Git. Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Myślę, że już zapas moich pytań wyczerpał się na chwilę obecną. ;)

RyldArgith 08-04-2015 14:57

Podrzucam quickstart do Bestii. W wersji angielskiej. Skondensowane informacje na dwóch stronach. Powinno się przydać.

RyldArgith 10-04-2015 08:20

Przypominam że rekrutacja trwa do 12 kwietnia. Czyli do niedzieli włącznie. Zostały wam trzy dni, razem z dzisiejszym.
Na tę chwilę dostałem jedną pełną kartę postaci.

Kerm 10-04-2015 15:18

KP poszła.
Mam nadzieję, ze jest wszystko w porządku.

RyldArgith 11-04-2015 20:09

Dwie Karty mam. Przypominam że jutro koniec wysyłania kart.

RyldArgith 12-04-2015 22:07

Ostatnie dwie godziny na wysyłkę.

RyldArgith 13-04-2015 09:25

Mamy już poniedziałek. Więc podsumowanie.
Rekrutacja zamknięta. Dostałem dwa zgłoszenia. Te co dostałem są dobre, jedno bardzo dobre nawet. mechanicznie wszystko dobrze. Niestety jak pisałem, wymagane są trzy zgłoszenia by wystartować z sesją. Tym samym niestety muszę ogłosić z żalem, że sesja nie będzie mogła ruszyć. Za jakiś czas spróbuję jeszcze raz.

Przepraszam że tak wyszło.

Rekrutacja do zamknięcia i przeniesienia.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172