|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-04-2015, 21:10 | #21 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | O rozumiem. Czyli 500 pkt na postać.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
11-04-2015, 21:25 | #22 |
Reputacja: 1 | Z wielkim bólem przyjmuję wiadomość o niedopuszczeniu wierzchowców... ale rozumiem i popieram : P |
11-04-2015, 21:35 | #23 |
Reputacja: 1 | Jeśli pojedynki drużynowe, to powtarzam - Warheim. Jak kiedyś czas będę miał to sam poprowadzę, a co... Co do limitu - nadal proponuję 350, albo nawet 300 punktów. To zmusi by dokonać jakiś wybór, zrezygnować z ochrony pancerza 1+ na rzecz, np. siły 10. Jeśli grać mamy na 500 punktów, to będzie to zwyczajnie... nudne. Wszyscy ze wspomnianą ochroną pancerza 1=, która nic nie da, bo wszyscy mają ową siłę 10, która ochronę pancerza niweluje... NUDA! Wyślę za niedługo dwie wersje bohatera - za 300 i 350 pkt |
12-04-2015, 00:13 | #25 |
Reputacja: 1 | Muszę zobaczyć. Goły lord chaosu to 200 ileś punktów.
__________________ Man-o'-War Część I |
12-04-2015, 08:29 | #26 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Wycofuje się, ale tym razem naprawdę. Mam już dużo na głowie. Może następnym razem. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
12-04-2015, 09:48 | #27 |
Reputacja: 1 | @archiwumX Ja też. Ale najwcześniej w czerwcu/lipcu. @Baird Goły lord chaosu to 200 pkt, a ogrzy tyran - 210. Ale dobre staty kosztują - taki tyran ma defaultowo 5 pkt żywotność, 5 ataków, 5 siły, 5 wytrzymałości... |
12-04-2015, 21:11 | #28 |
Reputacja: 1 | W ogóle jak przewidujemy rozegranie walki? Od samego początku do końca jesteśmy w zwarciu, czy może jednak mieć sens zwiększenie mobilności postaci, czy wykupywanie broni dystansowej, albo bonusów na szarżę? I rozumiem, że, zgodnie z zasadami, co rundę będzie jeszcze do rozwiązania kwestia tego kto wygrał rundę, test liderki i tak dalej, dobrze rozumiem? Co uznajemy gdy ktoś ucieknie (Albo nie zda liderki, bo terror)? Ostatnio edytowane przez Arvelus : 12-04-2015 o 21:22. |
13-04-2015, 10:01 | #29 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Po namyśle z kolegą postanowiłem wrócić do gry. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
13-04-2015, 12:28 | #30 | ||
Reputacja: 1 | Pomysł z ograniczeniem limitu punktów do 500 popieram. Sam chciałem to w weekend zaproponować ale natłok wrażeń i offline. Fajnie, że pomysł ewoluuje w dobrym kierunku. Miałbym kilka pytań: - pojedynki uwzględniają test break po przegranej walce czy po prostu młócimy się do utraty ostatniego "wounda"? Mała sugestia - jeśli pojedynki mają trwać 6 rund to może każdą ranę zamieńmy na pewną ilość punktów życia?(5, 10 np.) Bo większość Warhammerowych pojedynków kończy się w max 2 tury - a wiele w jedną i jeszcze jest overkill(dla laików - bohater zabija postać, a potem rani "trupa" nadal nabijając coś, co w gwarze Battlowców nosi nazwę CR - czyli tzw. Combat Result - ma to obrazować wyjątkową brutalność pojedynku która wpływa na walkę oddziału który patrzy na ową masakrę). Jeśli nie będzie testu złamania i ucieczek - to overkill nie jest potrzebny, a przydały by się dodatkowe tury pojedynku. Weźmy też pod uwagę zaklęcia - te zazwyczaj aplikują sporą ilość "uderzeń" z określoną siłą. Problemem będą wszelkiego typu autokille - proponowałbym wtedy zamienić autokill na mnożnik ran albo k? ran. - Nie ma limitu na przedmioty magiczne - czyli w zasadzie mamy bohatera+ wszystko co zdołamy kupić - o ile dobrze z rozumiałem? Limit punktowy na przedmioty magiczne w podręcznikach armii można olać? Ma to plusy, ma i minusy. Plusy, że można złożyć całkiem niezabijalne buildy. Minus, że można złożyć niezabijalne buildy - zasada typu: jeden magiczny pancerz, jedna magiczna broń, jedne arkana, jeden enchanted itp dalej obowiązują? Cytat:
350 lub 300 to w większości przypadków będzie rezygnacja w ogóle z części dostępnych opcji nawet przy limitach na przedmioty magiczne z podręczników armii - za to prawdopodobnie podniesie to grywalność postaci z armii które ogólnie nie mają uberkillerów - jak elfy, skaveny np. Nie pamiętam zbyt dobrze 7mki, za to bawiłem się długo w 5tkę i 6tkę i bawię się z synem w 8mkę i magowie(ci 4lev) zawsze kosztowali tak ok. 300-350pkt i to przy normalnym, turniejowym graniu. Takie ograniczenie mogłoby skutkować tym, że efektywność magów mogłaby drastycznie się obniżyć na rzecz bohaterów walczących wręcz - którzy ogólnie są nieco tańsi od magów już wyjściowo. Na pewno nie chciałbym widzieć smoków czy wielkich demonów - bo w większości edycji bez maszyn lub dobrze skrojonej jednostki pod walkę wręcz nie sposób było tego zatrzymać. Najczęściej decydowało kombo pojedynek championem i wielki demon zjeżdżał od static CR (o ile wcześniej wyłapał na przykład kulę armatnią na klatę) - nieczęsto grałem na brak ograniczeń, więc nie pamiętam czy któryś build by sobie poradził z kombem statsów i przegiętych przedmiotów magicznych. Konni bohaterowie jak najbardziej - choć biorąc pod uwagę, że kilka armii nie ma żadnych opcji typu mount - jestem za aby pojedynki rozgrywać na piechotę. Cytat:
Gdyby w pojedynki wmieszać resztę systemu, to zawiłości ruchu, szarż, strzelania i innych to laik miałby problem nie widząc stołu i konkretnie wykorzystywanych w praktyce zasad. Ostatnia sugestia to w ogóle pominąć cały movement, szarże a pojedynki rozstrzygać od razu ze zwarcia. Prosty system dla MG, a plastyczne opisy dla graczy - fun dla reszty czytających. Tak bym to widział. Ostatnio edytowane przez Asmodian : 13-04-2015 o 13:24. | ||