@ Mi Raaz dzięki za KP. Dwa zastrzeżenia: Najlepsze egzoszkielety osiągają prędkość max. 36km/h, więc kilkadziesiąt to już lekko za dużo. Sprawa kamuflarzów optycznych z 2098 wygląda następująco: - Na razie nie dzielą się na stacjonarne i mobilne czy coś, - Są nieco widoczne z odległości od 10 m ze względu na niewielkie przesunięcie "obrazu" za plecami, - Wszelki ruch powoduje, że kamuflarz dalej działa, ale przesunięcie jest większe, - Są jeszcze w fazie prototypu i czasami bez ostrzeżenia nawalają, - Nie są do końca kompatybilne z inymi układami, więc wszelkie strzelanie, skakanie na duże odległości itp. zakłóca ich pracę - obraz jest przejaskrawiony, @ Ravanox Może być. |
Ok. Mnie to pasuje. Jak yś mi powiedział, że muszę się usmarować zieloną pastą i poupychać gałęzie przy hełmie, to też by mi pasowało. Co do szybkości to też jakoś zniosę. Sam akurat nie biegam 36km/h, więc dobicie do tej prędkości jest dla mnie i tak upgradem. Co do skakania widzę nie ma uwag, w razie czego może jakąś wyrzutnię linek, co by się szybko dostać na dach można dołączyć? Priorytetem dla snajpera będzie zajmowanie pozycji wyżej niż cel, a dopiero w drugiej kolejności ukrywanie się. |
@Wszyscy Skakanie na budynki jest bardzo popularne i prawie każdy egzoszkielet to ma. |
Ok dzięki za info. Ravanox out |
Piszę się na to, jutro w godzinach bliżej nieokreślonych KP. |
Ja pójdę w stronę szturmowca. Wiesz AK-47, M1911 A1( to jest pistolet) do tego jakieś granaty. Ravanox out |
@Bachal Jasne, rekrutacja trwa do 24.05, każdy mile widziany. @Mi Raaz Wkrótce podam parę przykładów broni w twoich parametrach @Ravanox Hmmm... Akcja dzieje się wyłącznie na Ziemii, kałasz może i jest dobrym karabinem, ale w 2098 roku mamy lepsze. Różne układy wspomagające celowanie itp. Napisz w KP jaki typ uzbrojenia cię interesuje, a ja coś zaproponuję. |
Uzbrojenia np. amunicja dysrupcyjna czy pociski kierowane ? Czy też zamrażające ? Przykładowy egzoszkielet: http://masseffect.eu/uploads/arty/si...-cerberusa.jpg Ravanox out |
Amunicja dzieli się na: - tradycyjną, ( powoli wychodzi z użytku ze względu na niską penetrację osłon ) - wielokalibrową ( bardzo popularna) - przeciwpancerną ( specjalny stop z laboratoriów, zdolny przebić kilkanaście cm metalu, lub nawet do 20 osłon.) -EMP ( zadaje niewielkie obrażenia, ale niszczy elektronikę wroga, wyłącza też czasowo osłony magnetyczne. niektórzy ładują magazynki na zasadzie 5 pocisków tradycyjnych/1 EMP, co daje zaskakujące efekty.) - smugową ( chyba nie trzeba tłumaczyć ) - wybuchową ( bardzo zróżnicowana, od pocisków działających jak miniaturowe granaty po taką, która rozlewając łatwopalną substancję podpala cel, są też kwasowe, które powodują stałe tracenie osłon przez przeciwnika ). - jest i broń dysrupcyjna, ale wymaga stałego dopływu prądu, więc pobiera go z osłon. W długich starciach może się okazać, że nie jesteś w stanie strzelać, a twoje osłony nie działają. EDIT: Ze względu na duże zainteresowanie wprowadzam jeszcze amunicję zamrażającą ( uderza w cel rozpryskując substancję, która zamraża fragment celu. Działa przez czas ok. 20 sekund. |
Zgłaszam się, kartę podeślę najpewniej jutro. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:13. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0