Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-05-2015, 13:33   #1
 
Magnesus's Avatar
 
Reputacja: 17 Magnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znany
[Autorski, dark fantasy] W cieniu wulkanu

Ulewa dopadła was pierwszego dnia podróży. Huk deszczu ogłuszał, a ziemia w kilka chwil zamieniła się w błoto, konie stąpały wolno ze spuszczonymi łbami. Przez zasłonę deszczu widzieliście najwyżej na kilka kroków, na ile pozwalały zalewane wodą oczy. Czasem ponad szum wody wybijał się pomruk wulkanu Tor Palas, którego południowym zboczem jechaliście. Albo być może odgłos pobliskiej burzy.
W pewnej chwili wszystko zmieniło - deszcz ustał, zapadła dziwna cisza przerywana tylko pluskiem spadających z gałęzi kropli wody, a na ziemi położyła się nisko mgła, która wydawała się wysączać spomiędzy drzew. Gdzieś przed wami na drodze za wzniesieniem zabłysło światło, a z prawej strony dobiegł dziwny klekot. Parująca woda sprawiała, że ciężko było oddychać.



1. Podstawowe informacje

System: autorski świat fantasy, Ramar, dark fantasy bez elfów i krasnoludów, trochę o nim tutaj, chociaż dawno tam nic nie wrzucałem.

Styl prowadzenia: normalny, teksty raczej krótkie, mechanika stosowana często (spodziewajcie się jednego testu na odpowiedź), ale bardzo uproszczona (mechanika własna, zostanie wyjaśniona w pierwszym poście, ogólnie prosty test na cecha+umiejętność mniej więcej procentowy z pewnym sposobem rzucania wymagającym strategii - wybór wyników).

Typ sesji: krótka, wzoruję się na pomyśle Nimsarna na szybkie przeskakiwanie między scenami, małą liczbę scen.

Gracze: jednego gracza mam (Nimsarn), potrzebuję jeszcze 2-3. Wcielą się w oddział najemników (lub zwykłych żołnierzy) właśnie szukających zlecenia.

Kiedy i tempo: zacząć chciałbym od przyszłego tygodnia (czwartek najlepiej), tempo - dobrze by było gdyby każdy był w stanie raz na dwa dni odpowiedzieć.

2. Mechanika i karta postaci

Całość jest specjalnie dostosowana do prowadzenia na forum, stąd mocno uproszczona.

Karta postaci:
(postaci wklejajcie w temacie rekrutacji, czas do środy do północy)

Imię:
Rasa: (opisane tutaj) - w tym rejonie najliczniejsi są ludzie oraz shalarowie (skośnoocy ludzie, przypominają Chińczyków), bo akcja dzieje się w Księstwie Tiranu (przy czym shalarowie nie są zbyt lubiani, bo z ich krajem toczy się wojna, są jednak w księstwie też rdzenni, można o nich myśleć jak o Indianach w USA),
Krótki opis: (opisać kim postać jest, jak wygląda)
Cechy: (wartości 0-5, do podziału 15 punktów)
Siła, Zręczność, Zwinność, Inteligencja, Charyzma, Percepcja
Umiejętności: można sobie dowolną ilość wymyślić, mogą być ogólne (walka) lub szczególne (walka mieczem dwuręcznym), wartości 0-5, do podziału 15 punktów,

Jeśli ktoś chce grać osobą obdarzoną mocami magicznymi, musi wybrać specjalność (np. magia ognia), nie ma zaklęć, mówi się co chce się osiągnąć, a trudność jest wtedy ustalana "na oko" zależnie od tego jak bardzo wpływa to na akcję. Do rzucania czarów wymagane są kamienie kynitu (dopisać wtedy do karty postaci trzeba ich moc, zakładamy na początku, że każdy może sobie dopisać 15 - odpowiada to małemu kamykowi - wystarczy to na całą sesję umiarkowanego używania czarów, najpotężniejsze zaklęcia zużyją cały kamień od razu).

Wartości 0 i 5 nie wolno wybierać.

Testy są k10, próg testu to: cecha + cecha + modyfikatory ALBO cecha + umiejętność + modyfikatory ALBO cecha + modyfikatory (gdy nie ma odpowiedniej umiejętności). Modyfikatory zależą od złożoności zadania i dopasowania umiejętności do zadania. Nieposiadanie umiejętności jak widać o 50% zmniejsza szanse sukcesu. Umiejętność która nie do końca pasuje (np. zbyt szeroka jak "walka" zamiast "walka mieczem") też zmniejsza szanse sukcesu (poprzez modyfikator).

Testowane są całe deklaracje (można zadeklarować prostą czynność np. "tnę mieczem" albo złożoną np. "serią ciosów próbuję go zepchnąć z murów").
Przykład testu dla "tnę mieczem": zręczność + walka mieczem = próg testu 6. Trzeba wyrzucić 1-5 by był sukces, 6 to potknięcie (niemal się udało), 7-10 porażka.

3. Kiedy rozpoczynamy

Czwartek. 14.05.2015. Chyba że nazbieramy komplet graczy wcześniej.
 
Magnesus jest offline  
Stary 08-05-2015, 13:46   #2
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 21 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
Wywołany zgłaszam się do opowiedzi~!
A to moja stara, niewyzyskana postać:
Cytat:
Falix Uranos
Drugi syn pomniejszego arystokraty z prowincji Antaru, którego korzenie sięgają mitologicznej Galli. Obecnie ma około trzydziestu wiosen i przez swych współtowarzyszy postrzegany jest jako weteran - służył w III Legionie - od czasu gdy ojciec odprowadził go pod mury koszar jako ledwo wypierzonego chłystka, wręczył mu swój miecz wraz z uzdą prowadzonego luzaka i polecił znaleźć swoje miejsce na ziemi.
To było kiedyś, teraz jest postawnym mężczyzną o obliczu przeoranym drobnymi bliznami, pogłębiającymi się zakolami i siwiejącym zarostem. Jak się domyślacie służy jako equitaes - czyli jako jeździec - IV Kohorta 14alea tak przez długie lata brzmiał jego adres. Ale jakieś 3 lata temu dowódca jego legionu poparł nie tego co trzeba pretendenta do tronu i przy wtórze dość burzliwych wydarzeń legion został rozwiązany (zdziesiątkowany - co dziesiątego stracono). Od tego czasu Falix sprzedaje swój miecz temu kto da więcej.
Ubrany w zieloną tunikę, brązowe lniane spodnie i takie ciżmy.

Cechy:
Siła: 4,Zręczność: 3, Zwinność: 2,Inteligencja: 2,charyzma: 2,Percepcja: 2.

Umiejętność:
-jazda konna 4 (od maleńkości wpierw przez ojca potem przez legionistów),
-walka 3 (jak wyżej),
-opieka nad końmi 2 (jak wyżej),
-hazard 1(coś trzeba robić w obozie - kości to dobre wyjście),
-handel 1(część żołdu otrzymuje się w naturze, a nie tylko chlebem człowiek żyje...).

Broń i pancerz: Saphata (miecz), Parazonium (sztylet), hełm, kolczuga i owalna tarcza clipeus
Ekwipunek: drewniana łyżka, dodatkowy pled, woreczek soli, 2 korony i 3 miedziaki schowane w soli. Metrowy rzemień, koń białej maści (ogier imieniem Gracjan).
 
Nimsarn jest offline  
Stary 26-06-2015, 22:35   #3
Femme fatale
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 73150 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Ta rekrutacja w ogóle jeszcze żyje? ;d
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 26-06-2015, 23:18   #4
 
Magnesus's Avatar
 
Reputacja: 17 Magnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znanyMagnesus nie jest za bardzo znany
Nie, chyba że chcesz dołączyć, wtedy mogę ożywić, bo byłoby dwóch graczy. Jeśli nie (domyślam się, że jesteś moderatorką) to niestety pora chyba zamknąć.
 
Magnesus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169