Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-08-2015, 13:23   #1
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
[Traveller/Autorski] Potomkowie Gwiazd

WSTĘPNIAK


***
Potomkowie Gwiazd

Długoletnie błądzenie w ciemnościach w poszukiwaniu prawdy odczuwanej, lecz nieuchwytnej, głębokie pragnienie oraz przeplatające się okresy wiary i zwątpienia, które poprzedzają jasne i pełne zrozumienie, znane są wyłącznie tym, którzy sami ich doświadczyli.

Albert Einstein



Dawid 5. Planeta z gatunków tych, które nazywamy drugą Ziemią. Drugą, mimo, że planet takich jak ta znamy setki. Wprawdzie znacznie większa, i cieplejsza, pustynna w 98%, ale trudniejsze do przeobrażenia ciała niebieskie ludzkość poddała już procesowi terraformacji. Proces ten dodatkowo ułatwiłaby szczątkowa obecność atmosfery. Niewystarczająco dobra dla człowieka ze względu na swój rozrzedzony stan, acz niezwykle rzadko zbliżona w składzie do atmosfery ziemskiej. Dopuszcza się możliwość wstępowania niewielkich złoż wód podziemnych, jednak to tylko przypuszczenia. Pomimo tych zalet, terraformowanie planety Dawid 5 nie byłoby opłacalne. Znajdowała się zbyt daleko od Układu Słonecznego. Były lepsze kandydatki.

Mars był oczywistym wyborem. Niegdysiejsza Czerwona Planeta stała się prekursorem w tej dziedzinie. Dziś, prócz nieco niższych temperatur, niemal nie różni się od Ziemi. Projekt rozpoczęty przez NASA w 2038 roku, skończony wspólnymi siłami z FKA i CNSA. Pierwsze kolonie pojawiły się w roku 2081. Od tego czasu życie na Marsie rozkwita pod stałym dozorem człowieka i jego maszyn.
Rychło każda z agencji kosmicznych zapragnęła posiadać swoją własną planetę z izolowaną placówką naukową. Oczywistym stało się, że dalsza współpraca agencji nie jest możliwa, choć z wiadomych względów nikt nie mówił tego otwarcie.

Dość nieoczekiwanie, niedługo po terraformacji Marsa do gry włączył się czwarty gracz- CESSA. Organizacja ta, będąca aliansem państw środkowej Europy, mającą za cel rozwijanie nauki i ekspansje kosmiczną, dzięki nowatorskiej technologii podróży kosmicznych, ubiegło pozostałe agencje i szybkim, zdecydowanym krokiem zawładnęło dla siebie drugi najlepszy kąsek Układu Słonecznego- księżyc Jowisza, o jakże trafnej nazwie Europa. Kiedy rozpoczęto terraformację Europy, nieomal doszło do pierwszej w historii wojny światów.

W wyniku nacisków na Ziemi, CESSA zgodziło się ujawnić nową technologię pozostałym graczom- zalążek napędu nadprzestrzennego. Oczywiście nie za darmo. Do dzisiejszego dnia to był ostatni raz, kiedy wszystkie agencje współpracowały. Owoc ich pracy był niewyobrażalny. Możliwość podróżowania na przeogromne dystanse w czasie liczonym w tygodniach.

Jakże cenne to było odkrycie! W tych latach, Ziemia była coraz bardziej wyzuta z surowców nieodnawialnych. Z pomocą nowej technologii rozpoczęto więc poszukiwania kosmicznych źródeł energii. Poszukiwano głównie pierwiastków rozszczepialnych takich jak uran, pluton czy tor, ale także nowych minerałów i surowców. Pierwsze loty obarczone były ogromnym ryzykiem. Pełne bezpieczeństwo skoku nadprzestrzennego nie przekraczało 50%. Wielu astronautów zginęło w służbie ludzkości. Wiele transporterów przepadło. Choć znaleziono kilka mniejszych złóż, poszukiwania wciąż trwają.
Niezaspokojona ciekawość człowieka pchnęła go także do poszukiwań nieznanych mu dotąd zjawisk oraz pierwszych w historii oznak życia pozaziemskiego. I tu… tu planeta Dawid 5 była na swój sposób wyjątkowa...

***
Rok 2112
Octopus, system 859865Y




Andelu Cheng, technik statku kosmicznego Mingxīng raz jeszcze prześledził nagrane zapisy. Pierwszy raz spotkał się z takimi odczytami. Pole magnetyczne planety Dawid 5 zmieniało się, falowało. Odczyty w zakresie 10-20 mili Tesli, następowały po sobie w nieustalonym porządku, lecz w równych przedziałach czasowych. Nie zmiany pola, lecz szybkość i równomierność tychże zmian rodziła pytania.

W kajucie kapitana Wen Jintao zamigała dioda, informująca chęć rozmowy technika z jego osobą. Jintao zwolnił przesył głosu.

- Kapitanie…- Andelu Cheng przez niewielkie urządzenie zwrócił się w swoim języku do rodaka- Niech pan spojrzy na to. –wypowiadając te słowa, Chińczyk przesłał zapisy do kajuty kapitana.

Wen Jintao przesunął dłonią po ekranie, w swojej kapsule i w miejsce raportów wbudowanego centrum dowodzenia statku, pojawił się raport Cheng’a. Trwał tak w zamyśleniu przez chwilę, po czym, nachylił się do przodu by było go lepiej słychać i włączył do rozmowy resztę załogi.

- Przyrządy w pełni sprawne? – Głos kapitana rozległ się we wszystkich pomieszczeniach na statku Mingxīng

- Tak Panie kapitanie – dobiegł po chwili głos innego Chińczyka

- Pytam o magnetometry

- Tak Panie kapitanie –powtórzył ten sam głos co wcześniej- Wszystko działa jak należy… ta planeta… Dawid 5 ma takie pole magnetyczne. To nie błąd pomiarów Panie kapitanie.

- Przyjąłem Yao. – kapitan raz jeszcze spojrzał na odczyty.

- Kapitanie... – zmieszany głos Yao Hongbo rozbrzmiał po chwili w kajucie kapitana. –Zawirowania magnetyczne muszą być wywołane przez gwiazdę Goliat 7. Nie widzę innej możliwości.

Kapitan raz jeszcze przejrzał zebrane dane i skontrolował odczyty. Goliat 7 był sporym olbrzymem, a przy tym, jak do tej pory wyjątkowo stabilnym.

- Cheng, 20 mili Tesli to maksimum? Jak oceniasz szkodliwość takiego pola?

- Pole planety macierzystej jest trzy rzędy niższe, jednak pole tej wielkości bywa stosowane w medycynie. Nie jest szkodliwe. Można by rzec, że wręcz odwrotnie- leczy się nim. Zalecałbym jednak ostrożność w dłuższym przebywaniu poza warstwami ochronnymi Mingxīng’a. Dodatkowo nie wiem jaki wpływ może mieć taka zmienność.

- Jest coś jeszcze kapitanie!- znów odezwał się Hongbo. – planetarny Grawitometr… nie może się ustabilizować.

Kapitan przesunął dłonią obraz ekranu.
- Rzeczywiście… - kapitan sięgnął po niewielkie urządzenie nad siedzeniem i unosząc je do ust nadał komunikat.
Kod PHP:
-Tu MingxīngMówi kapitan JintaoWiadomość do Matki.  Lądujemy na Dawid 5 w systemie 859865YStwierdzono nietypowecykliczne zmiany pola magnetycznego planety Dawid 5. Powtarzamstwierdzono nietypowecykliczne zmiany pola magnetycznego planety Dawid 5. Dopuszczamy wszystkiepowtarzamWSZYSTKIE ewentualnościLądujemyZ racji na spodziewane zakłócenia magnetycznedalsza łączność może okazać się niemożliwaBez odbioru
_______________________________________________
1. FKA- Russian Federal Space Agency (Roscosmos)
2. CNSA- China National Space Administration
3. CESSA- Central European Science and Aeronautics Alliance



SŁOWA WSTĘPU I SZKIC SESJI

Witam w rekrutacji do mojej pierwszej sesji jako MG.
Sesja w klimatach, zaryzykuję stwierdzenie, realistycznego sci-fi. Akcja dzieje się w nie tak odległej przyszłości (około 100 lat w przód). Ludzkość jest na etapie pierwszych bardzo odległych odysei kosmicznych (podróże poza galaktyczne). Życie na Ziemi nadal kwitnie, choć surowce, mimo przemysłowej kolonizacji innych planet stale są na wyczerpaniu. Poszczególne kraje i narodowości przestały mieć większe znaczenie. Władzę dzierżą 4 największe organizacje kosmiczne NASA ,CNSA, FKA, oraz wymyślona na potrzebę sesji CESSA. Brak działań wojennych, choć stale czuć atmosferę zimnej wojny i wyścigu zbrojeń.
Wywiad CESSA przechwycił wiadomość przeznaczoną dla „konkurencyjnej” organizacji (CNSA), w której mowa o nietypowych zjawiskach fizycznych na planecie Dawid 5. Gracze wcielą się właśnie w elitę pracowników organizacji CESSA i wbrew porozumień między-organizacyjnych wyruszą na wyprawę na tę niegościnną planetę, by ubiec CNSA dowolną metodą.
Problem w tym, że nafaszerowana wzajemną wrogością atmosfera, może wybuchnąć przy byle pstryczku w nos, wywołując pierwszą w historii międzyplanetarną wojnę.

MECHANIKA
Traveller (Mongoose). Postać należy stworzyć zgodnie z standardowymi zasadami „core rulebook”.
Przyznam, że sam jeszcze studiuję mechanikę i nie znam jej w pełni (dlatego taki długi czas rekrutacji).

Pomocna strona:
Traveller SRD > Mongoose Traveller SRD Index
Wzór karty postaci:
https://docs.google.com/document/d/1...7eQ/edit?pli=1

KIM MOŻNA GRAĆ?
Rasa: tylko ludzie (inne formy życia, niż ziemskie w tej sesji dla nas nie istnieją).
Kariera: dowolna, ale musi mieć mocne uzasadnienie udziału w ściśle tajnej wyprawie.
Mechanika mechaniką, ale rozwijając np. karierę scholara, nie musicie nazywać siebie scholarami. Wszelcy naukowcy-fizycy, poszukiwacze życia pozaziemskiego itp. mile widziani. W karcie zachowajcie nazwy podręcznikowe, w sesji nazywajcie swoje zawody jak tam chcecie.
Pochodzenie: promowana Ziemia, najlepiej kraje Europejskie, ale bez większego ciśnienia. Prócz postaci pochodzących z Ziemii, istnieje możliwość kierowania także postacią pochodzącą z Europy – księżyca Jowisza, lub wymyślonej przez was niewielkiej kolonii wydobywczej pod władaniem CESSA. W grę wchodzi także Mars dla postaci „szpiegowskich”.
Elementy zakazane: psionika i wszystko co z nią związane dla nas nie istnieje.

ŚWIAT

Jest rok 2112. Do 2015 wszystko tak jak znamy. W roku 2081, wraz z powstaniem pierwszej ludzkiej kolonii na Marsie, nastąpił nagły rozwój astronautyki. Z początku transportowce, statki handlowe, z czasem pojawili się pierwsi piraci kosmiczni, a w następstwie kosmiczne jednostki wojskowe. Wraz z odkryciem napędu nadprzestrzennego, wszystko urosło na wielką skale. Organizacje typu NASA FKA CNSA i wymyślona na potrzeby sesji CESSA praktycznie rządzą na Ziemi i innych planetach. Samo pojęcie państw ma niewielkie znaczenie. Aktualnie wśród NASA, FKA, CNSA i CESSA nie ma konfliktu zbrojnego, ale stosunki są napięte i czuć atmosferę zimnej wojny. Istnieje zasada kto pierwszy ten lepszy, jednak czasem dochodzi do spięć, gdy nie do końca jest jasne kto pierwszy odkrył dane złoże uranu itp.


NAUKA I ISTOTY POZAZIEMSKIE
Nie stwierdzono istnienia życia pozaziemskiego w kosmosie, nawet mimo, że odkryto planety dające życiu szansę na rozwój (prócz sztucznie skolonizowanych przez człowieka planet, oczywiście).
Nie jestem profesorem astronomii, fizyki ani nic z tych rzeczy, więc wszelkie teorie strun i inne ciekawe, acz trudne zagadnienia pozostawiam bez komentarza. Jeśli gracz będzie miał na to ochotę pozostawiam wolną furtkę poza jednym aspektem: grawitacją. O niej nie wiadomo nic więcej jak w roku 2015. Jedyne odstępstwo to napęd nadprzestrzenny. Ale tak naprawdę nikt nie rozumie jak to działa. W sesji prawdopodobnie zdarzy się kilka sprzeczności z dzisiejszymi teoriami, nie jest to celowe, ale też nie zamierzam się zadręczać z tego powodu.

EKWIPUNEK
Wszystko co do TL 11 dozwolone , ale zastrzegam sobie prawo do wglądu i zmiany decyzji co do konkretnych przedmiotów. Koszt was nie obowiązuje. Wszystko na koszt firmy. Proszę jednak z choć drobnym umiarem. Nie brać 10 działek laserowych na głowę itp.

LICZBA GRACZY
Nie planuję zaczynać jeśli nie zbiorę minimum 3 graczy. Maksimum nie przewiduję, co nie oznacza, że przyjmę wszystkich, bo postać może mi zwyczajnie nie pasować do konwencji sesji. (choć w sytuacji gdybym miał nie przyjąć najpierw zaproponuję zmianę postaci).

TERMINY
Czas zakończenia rekrutacji: 1 wrzesień
Sesja rozpocznie się: najszybciej jak to możliwe po zakończeniu rekrutacji i ustaleniu znajomości między graczami.
Długość sesji: Kto to wie? Miała być krótka, ale jak rozpętacie wojnę to ciężko powiedzieć...
Czas na odpis Gracza: tydzień
Czas na odpis MG: tydzień (postaram się mniej, ale że to moja pierwsza sesja obawiam się, że czasem mogę potrzebować czasu na wertowanie podręczników, dlatego tydzień)
Opóźnienia: nie będę stał z pałką i pokrzykiwał za graczami. To kiedy i jak dużo piszecie pozostawiam wam. Jeśli gracz spóźnia się z odpisem poza wyznaczony tydzień, w mniejszy lub większy sposób ucierpi jego postać. Kilka takich razów przetrzyma, ale któryś raz będzie około-śmiertelny.
 
Rewik jest offline  
Stary 15-08-2015, 22:32   #2
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Bym się nawet chyba na to pisał, ale że znikam na urlop, to nie będę miał czasu na to rzucić okiem, za to życze powodzenia i mnóstwa chętnych
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
Stary 16-08-2015, 19:26   #3
 
Ghyt's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghyt nie jest za bardzo znany
Ja bardzo chętnie bym zagrał. Karta prawdopodobnie w ciągu tygodnia.
 
Ghyt jest offline  
Stary 31-08-2015, 21:04   #4
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Z ciekawości zapytam. Jak rekrutacja?
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 01-09-2015, 10:22   #5
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Nienajlepiej.
Kilka osób wyraziło swoją chęć udziału (za co dziękuję), jednak jednocześnie stwierdzili, że aktualnie brak czasu, nie pozwala wystartować w rekrutacji.

O ile nic się nie zmieniło (trochę dni minęło odkąd rozmawiałem z Ghytem, to chętny do gry jest tylko on. A potrzebuję minimum 3 osób.

Dziś upływa termin rekrutacji i nie przedłużę jej, bo zamierzam dopracować ją bardziej. Po drodze wpadło mi do głowy kilka pomysłów.

Myślę, że wrócę z lepszą rekrutką, z większą ilością elementów, które mogłyby zachęcić graczy i w dogodniejszym terminie
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 01-09-2015 o 10:25.
Rewik jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172