|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-06-2015, 23:39 | #21 |
Reputacja: 1 | Jestem czujny, bo nie dawniej niż dwa, trzy tygodnie miałem spadochroniarza Blythosa, który po roku przerwy chciał wskoczyć, więc dałem mu wskoczyć i... Nic nie napisał. Także jak będzie mi brakować ludzi, to się odezwę. |
12-06-2015, 23:49 | #22 |
Reputacja: 1 | Oficjalnie dostajesz +5 do spostrzegawczości, i dziękuje za pamięć choć wolałbym by lepiej kojarzony W każdym razie powodzenia z sesją życzę. |
13-06-2015, 09:04 | #23 |
Reputacja: 1 | Dzięki. Mam nadzieję, że zainteresowani nie pospieszyli się z czytaniem zamieszczonego przeze mnie pierwszego odpisu. Wczoraj zdążyłem go jeszcze zaktualizować o kilka niuansów, czyt. loch żyje i nie lubi gości. |
13-06-2015, 11:46 | #24 |
Reputacja: 1 | Patrzę na to co tam zmontowałeś - będzie jakiś briefing jak używać mapki, albo jak w ogóle wygląda ruch po lochach, tury itd? :P Bo jak tak na to patrzę to mnie to trochę niepokoi :P (chodzi mi też o to, jak będziemy grać, bo z tego co obadałem to na mapce jest inicjatywa i ruszasz się wedle niej i jak wykonasz ruch to masz link do nowej mapki, dobrze rozumiem, że będziemy musieli sobie przekazywać ten nowy link co ruch?) PS. Rozumiem, że to sesja 100% ggdoc + mapka, nie będzie tematu sesji i komentarzy na forum?
__________________ Może jeszcze kiedyś tu wrócę :) |
13-06-2015, 12:19 | #25 |
Reputacja: 1 | Inicjatywa na mapce - czyli ten pasek w lewym dolnym rogu - nie jest ważna. Dopóki nie walczycie, ruszacie się wedle woli, tak jakby to była zwyczajna sesja. Nie powinniście sobie zaprzątać głowy mierzeniem czasu czy odległości - za to odpowiadam ja, bo jest mi to potrzebne do rzutów na tabele losowe - rzut wykonywany jest co pewien okres czasu, a nie co przebytą odległość. W skrócie: opieszałość boli. Jako gracz po prostu opisujesz, co postacie robią, myślą i mówią, przestawiasz swoje żetony, klikasz guzik w prawym dolnym rogu mapy i do odpisu załączasz link do zaktualizowanej mapy. Zwykle przebycie 24. kratek lub przeszukanie pomieszczenia zajmuje dziesięć minut gry. Co pięćdziesiąt minut eksploracji bohaterowie muszą zarządzić dziesięciominutowy odpoczynek (albo otrzymać karę do testów). To wszystko z zasad. Jak masz dalej jakieś wątpliwości, przeczytaj proszę przykład rozgrywki z pierwszego posta. Temat komentarzy będzie po to, żeby zebrać wszystkie potrzebne do gry linki i wrzucać na bieżąco ogłoszenia parafialne o nieobecnościach, itp. Sesja będzie wrzucana przeze mnie na forum, tak jak robiłem to tutaj. ([Labyrinth Lord] Góra Dwimmer) Innymi słowy, za dużo o tym myślisz. Po prostu trzeba uwolnić wyobraźnię i zagrać, a cała reszta przyjdzie sama. PS. Pozazdrościłem Melee Wizardowi / Haretonowi spisywania raportu sesji na wzór kampanii Rythlondar z lat 1975-1977 - w miarę możliwości postaram się prowadzić podobny sposób zapisu gry. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 13-06-2015 o 20:13. |
15-06-2015, 08:37 | #26 |
Reputacja: 1 | Gdyby ktoś obawiał się nieznajomości mechaniki, poniżej małe wprowadzenie. Podstawy:
Jeśli jesteś zaznajomiony z d20 (3.0 i 3.5):
* Gobliny wprowadziłem na miejsce niziołków - lepiej pasują do kampanii. Jeśli jesteś zaznajomiony z AD&D:
Niezależnie od edycji, w którą wcześniej grałeś:
Małe podsumowanie rekrutacji: Drużyna:
Wolnych miejsc: 2 Niekompletne zgłoszenia:
Gdyby ktoś jeszcze chciał - śmiało. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-06-2015 o 08:53. |
15-06-2015, 08:49 | #27 |
Reputacja: 1 | "spalać" atrybuty na stałe? Mam 11 szczęścia, chce pobić rzut, spalam 1 pkt szczęścia to już na zawsze mam 10 pkt. szczęścia? Zasady wyglądają jak proste DnD, chyba nie będzie źle...
__________________ Może jeszcze kiedyś tu wrócę :) |
15-06-2015, 08:52 | #28 | ||
Reputacja: 1 | Nie. Punkty Szczęścia odnawiają się w takim samym tempie jak Punkty Żywotności podczas odpoczynku (1-2 na dzień), ale tylko w "punktach światła". Nie można ich regenerować odpoczywając w Dziczy czy w lochach. Wydawanie Punktów Szczęścia nie zmniejsza modyfikatora, który każda postać ma wypisana przy znaku gwiezdnym. Jak ktoś ma Szczęście 13 (+1) i znak kobra, to zawsze będzie miał +1 do inicjatywy, nawet jak wyda wszystkie Punkty Szczęścia. e. Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji na temat krajów, miast, państw, to... Uważam, że całkowicie niepotrzebnie. Tak jak napisałem w opisie ludzi, Cytat:
Cytat:
e. Do gry wchodzi Płomiennołuski. Zostało ostatnie wolne miejsce! Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-06-2015 o 16:00. | ||
15-06-2015, 22:40 | #29 |
Reputacja: 1 | Ok - myślę, że nie ma co zwlekać. Do gry wchodzą Kerm, Quelnatham, Hazard, Lomir, Płomiennołuski. Szóste miejsce pozostaje wolne - jak ktoś chce jeszcze dołączyć, niech da znać - sesją można podejrzeć tutaj, a obowiązku pisania tła fabularnego nie ma, jeśli z kimś grałem lub jeśli chętny ma już jakieś wiarygodne CV na forum. Moderację proszę o pozostawienie rekrutacji otwartej przez miesiąc czy dwa. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 17-06-2015 o 16:17. |
19-06-2015, 19:16 | #30 |
Reputacja: 1 | Do drużyny dołączył Althrun! Pierwszy odpis sesji pojawił się już na forum. Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć - proszę o prywatną wiadomość, przemyślę. Temat do zamknięcia.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
| |