Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-06-2015, 14:48   #1
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
[Warhammer 40K : Rogue Trader 1.4] Legendy Koronusa [18+]

Ambition Knows No Bounds


812.M41 Drususiańskie Kresy, Calixis

Mostek Pierwszej Krwi przygasł. Przez chwilę oficerowie rajdera patrzyli w ciszy na holograficzną mapę stategiczną; bez wątpienia dali się zagonić w zasadzkę. Uciekając przed "Admirałem Wattem" weszli w zewnętrzne obszary Wielkich Sztormów, licząc że oponent nie odważy się powtórzyć karkołomnego manewru. A dzięki szybkości okrętu mieli uzyskać wystarczającą przewagę żeby zmienić kurs po zerwaniu kontaktu.
A teraz kolejne siedem fregat Eskadry Triumfu ogniem baterii lanc zmuszało ich do ucieczki coraz głębiej. Byli piratami, nie mogli liczyć na jakiekolwiek względy z strony Imperialnej Floty.
Kapitan Henslo Eicher podjął najlepszą decyzję swojego życia: zamiast ginąć tu i teraz, skakali przez Paszczę.

813.M41, Port Wander

- Ile mamy czasu zanim wszyscy się dowiedzą? -
- Tygodnie, może miesiące. O ile wcześniej ktoś z tamtej strony nie przyleci do nas, wtedy... -
- Które okręty są gotowe do działania? -
- Getsameni. Eskadra Triumfu ma 7 z 12 okrętów, "Admirał Watt" został mocno uszkodzony podczas tego pościgu, cztery pozostałe wciąż przechodzą remont. Kobry Gniewu są na patrolach, ale w pełni sprawne. No i "Odkupienie" -
- Ktoś wiedział wcześniej -
- Komandorze, naprawdę nie uważam żeby oddelegowanie Syriusza w ubiegłym miesiącu miało jakikolwiek związek...-
- A ten statek w doku żółtym? Jutro będzie gotowy. Dwudziestoletnie naprawy kończą się cztery dni po tym kiedy odkrywamy że przejście do Rubieży Koronusa jest znowu otwarte...-


Witam wszystkich zainteresowanych w rekrutacji do sesji pbf W40K: Rogue Trader. Dostaniecie w łapki otwarty, interaktywny świat; to wy nadacie kierunek zdarzeniom w sesji. Zgodnie z sondą przygotowałem nadprogramową ilość sekretów i wątków dla postaci powiązanych z Chaosem.
A oto punkt w czasoprzestrzeni z którego zaczynacie:
Obszar gry: Rubież Koronusa z przyległościami
Paszcza(jedyne znane przejście między sektorem Calixis a Rubieżą Koronusa) była zamknięta przez ponad półtora wieku. Proces zwężania następował powoli, więc każdy kto chciał mógł się ewakuować lub uporządkować swoje sprawy w Imperium przed odcięciem komunikacji. Część spieniężyła swoje zasoby w Calixis i nabyła astronomiczne ilości zapasów aby przetrwać izolację. Inni po prostu pozbyli się ruchomości na zagrożonym terenie, wracając bogaci jak królowie na bezpieczne terytorium

A teraz pirackiej fregacie udało się przepchnać przez wąskie gardło między Wielkimi Sztormami i dotrzeć na Footfall. Tamtejsi Astrotelepaci natychmiast potroili wysiłki i, okupując to życiem połowy chóru, zawiadomili Port Wander że przejście znów jest możliwe.

Dlaczego Rubież Koronusa jest taka atrakcyjna?
  • Za czasów Wielkich Krucjat, 10 mileniów temu, była częścią Imperium. Naprzemiennie odcinana sztormami Immaterium i zapominana Rubież Koronusa wciąż kryje w sobie cuda tamtych czasów. A, jeżeli wierzyć legendom, nawet dawniejszych.
  • To jeden z obszarów gdzie ludzkość nie dała jeszcze rady wymordować przedstawicieli wszystkich innych ras. A części ras wymordowała, ale nie zdążyła rozgrabić.
  • Nawet 150 lat temu była skolonizowana w marginalnym stopniu; na cały subsektor było nie więcej niż 500 imperialnych kolonii. Ile z nich mogło ocaleć do tego czasu? Bogactwa naturalne setek układów gwiezdnych są na wyciągnięcie ręki.
  • I w końcu, jest miejscem wyrwania się z sztywnej hierarchii imperium; najmniejszy pachołek na okręcie opresyjnego Wolnego Kupca ma więcej praw i swobód niż przeciętny obywatel miasta-kopca. A najwięksi stanowią prawo swoim słowem gdzie tylko dotrą, zamiast uginać kark przed dawno spisanymi literami.
Postacie
Liczba graczy: 3 do 8. Specyfika przygody sprawia że statek nie odbije z mniej niż trzema postaciami. Górny limit to 8; to więcej niż zwykle jestem w stanie ogarnąć. Gdyby było gigantyczne zainteresowanie i nie nastąpiłoby zwyczajowe wykruszanie graczy to zajmiemy się tym problemem. Być może będzie dwóch MG: sprawa wyjaśni się do poniedziałku
1 gracz = 1 postać = 1 zgłoszenie Masz lepszy pomysł? Pięknie, poprzedni kasuję. 3 postacie => 3*1/3 wkładu => postać 3 razy mniej dopracowana niż mogłaby być. A człowiek ten sam.
Zgłoszenia proszę wysyłać na PW(a nie np maila). Forma dowolna. Linki do doców, wypełnione pdfy, gigantyczne wiadomości; jestem wszystkożerny.
Jest jeden wakat na każdą profesję
Wspólny punkt startowy: wszyscy są oficerami na tym samym statku. Statku który w tym tygodniu skoczy przez paszczę do ponownie otwartej Rubieży Koronusa i właśnie jest odbierany z doków Portu Wander
Motyw przewodni: my, chaośnicy. Stąd wszystkie postacie muszą się do tego motywu odnieść. Mniej, bardziej wasza sprawa. Ale pełna gorejącej wiary Siostra Bitewna czy żarliwy misjonarz Boga-Imperatora to nie ta przygoda.
Power level: oficerowie/wspólniczki/członkowie Dynastii. Czyli kobiety i mężczyźni o których zaczynają krążyć historie które w przyszłości będą legendami. W swoich fachu, najlepsi spośród milionów. Poza nim, ponadprzeciętni. A kiedy przekroczycie Paszczę, wasze słowo będzie stanowić prawo dla całych planet. Ale z majątkiem u was krucho; przeinwestowaliście stawiając na tą jedną kartę.
Dla początkujących: Jeżeli ktoś zapozna się z ogólnikami Rogue Tradera, wybierze profesję i będzie miał pomysł z przyjemnością pomogę podobierać cyferki



Cyferki
Rogue Trader z nałożoną erratą 1.4 i wtrętami od MG(tajnymi, rzecz jasna)
30 PF+- machlojki graczy; dopiero co przyznano wam Gwarant. I to taki z odzysku.
Charakterystyki: rozdawane podręcznikowo. Czyli macie 25 we wszystkim i 100pkt do rozdania, max +20.
8000 punktów doświadczenia, co oznacza 3500pd do wydania (odpowiednio 500 na etapie tworzenia postaci, 2000 na 1 rangę i 1000 na 2)
Alternatywne rangi? Jasne. To część folkloru. Ale jeżeli miałbyś brać ją tylko dla tego sweet, sweet talentu za półdarmo to po prostu powiedz. Pewnie się dogadamy, a nawet jeżeli nie to oszczędzisz sobie dużo zachodu w odgrywaniu czegoś czego w sumie nie chcesz. Ogólnie: jestem świadom jak dziurawe są te są te drzewka rozwoju. Nie powiem że każdy może wykupić wszystko, ale jest problem? Rozmawiamy.
Obce rasy po zgodzie całej załogi: czyli de facto dowiesz się przy rozwiązaniu rekrutacji i nie będziesz miał okazji zgłosić innej postaci.
Ekwipunek: zajmiemy się nimi po statku

Okręt stworzy już wybrana załoga. 60 SP(znów +- machlojki graczy)

Sprawy techniczne
Przewidywane odpisy MG: dwa razy na tydzień. Wiesz że na chwilę wyjedziesz? Nie ma problemu. Wrzuć notkę i opisz zarys akcji lub wskaż osobę która na tą chwilę przejmie postać.
Jeżeli coś nie pojawiło się w wątku, to nigdy się nie zdarzyło. Uwielbiam doca, knucie na PW i inne takie. Bardzo. Ale jeżeli coś nie wylądowało w wątku z przygodą, to nie istnieje. Nie chodzi mi o rozliczanie graczy z tego czy napisali że postacie zjadły dzisiaj obiad, ale o spójną narrację dla całej grupy i uniknięcie dziur w komunikacji.
Nie ma PvP. Wiem że jest to tyci tyci niezgodne z naturą chaośników, ale musicie z tym żyć. Co gorsza, zrzucam na was ciężar logicznego uzasadnienia dlaczego wasze postacie nie chcą się pozabijać już teraz
Rzucam tylko i wyłącznie ja. Wyniki (wraz z modyfikatorami i objaśnieniami, jeżeli będzie to potrzebne) będą publikowane w sesji/komentarzach
Nie będziemy niewolniczo wierni materiałom źródłowym(fluffowi)
Gracze współtworzą świat. Na samym początku sesji podzielicie się okrętem i wpływami dynastii; jeżeli coś dzieje się w maszynowni okrętu, kto lepiej ją opisze od gracza prowadzącego kapłana maszyny? Albo czy ma sens żebym przeprowadzał godzinną ankietę jak działają wasi żołnierze, skoro graczka grająca Arch-militantką pewnie ma to zaplanowane od początku do końca?
House rules: Limit implantów/mechandrytów to Toughness Bonus (+2 dla postaci z równoważnikiem Mechanicus Implants). Implanty najlepszej jakości nie liczą się do tego limitu.

Stan rekrutacji

Koniec rekrutacji: 7.07

Stan rekrutacji(na 20.06)

Rogue Trader:
Kapitan Ambrosia Faustina Vandermondeo, córka marnotrawna Marynarki (Zell)
( Battlefleet - Vaunted- Chosen by Destiny- Dark Voyage- Prestige- Rogue Trader)


Arch-militant:
brak przyjętych zgłoszeń


Astropath Transcendent:
Mobius Felken, znerwicowany Astropata(Seachmall)
( Imperial World- Savant - New Horizon - Press-ganged - Endurance - Astropath Transcendent)


Explorator:
Eredin 4576, zaginiony kapłan maszyny(czajos)
( Forge World- Unnatural Origin- Tainted - Darkness - Endurance - Explorator)


Missionary:
Alastair IV, zaradny misjonarz szlachetnego pochodzenia(Dhratlach)
( Noble Born - Savant - Zealot - Dark Voyage - Prestige- Missonary )


Navigator:
Kael Weyrlock, ostatni swego Domu(Arvelus )
( Void Born - Survivalist - Chosen by Destiny - Hand of War - Fortune - Navigator - Heir Apparent)


Seneschal:
brak zgłoszeń


Void-Master:
Hector Schild, ex-Komisarz(- 2- )
( Imperial World - Savant - Crusade - Ship-lorn - Duty - Void-master)


Inne:
Torus, Ogryn-ochroniarz(Baird)
( Death World - Unnatural Origin - Tainted - The Hand of War - Endurance - Arch-militant)




Po dwóch dekadach starań mogli zobaczyć swoje dzieło niemalże gotowe. Tyle starań każdego z nich, tyle lat wysiłków zabezpieczających każdy detal tego marzenia.
Przez iluminator sali sztabowej zebrani patrzyli na setki półprzejrzystych trapów które łączyły okręt z portem. Tysiące załogantów transportowało niezbędne zapasy aby przywrócony do służby statek mógł zabrać swoją nową załogę w dziewiczy rejs.
 

Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 08-07-2015 o 21:12.
TomBurgle jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:23.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172