Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-07-2015, 19:24   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Abandon All Hope: Oculus - rekrutacja 18+

Abandon All Hope: OCULUS



Cytat:
XXVII wiek. Po stuleciach wojen Terra w końcu wkroczyła w Złoty Wiek, a nowy rząd panterrańskiej merytokracji postanowił raz na zawsze wykorzenić zbrodnię. Zgromadzono wszystkich pozostałych jeszcze morderców, dilerów, dysydentów i anarchistów, a następnie załadowano ich na "Gehennę", gigantyczny statek więzienny, miejsce odbywania kary wygnania o nieokreślonej długości w najdalszych zakątkach kosmosu.
Pięć lat po rozpoczęciu podróży, "Gehenna" znikła z ekranów urządzeń namierzających oraz znajdujących się na Ziemi teleskopów. Wraz z dziewięcioma milionami dusz przeszła przez anomalię przestrzenną i trafiła do innego wymiaru. Na statku wybuchł chaos, wielu więźniów zginęło. Tysiącom ludzi udało się jednak wyrwać na wolność – mordercy, gwałciciele i inni zbrodniarze przemierzają ciemne korytarze, w których czają się jeszcze groźniejsze od nich potwory. Wymiar, do którego trafili, jest domem dla obcych form życia, przyciąganych przez nienawiść, strach i cierpienie tych na pokładzie statku.

* * *

W Abandon All Hope bohaterami są skazańcami na pokładzie zautomatyzowanego statku kosmicznego, który przekroczył granicę znanego ludzkości wszechświata oraz ludzkich możliwości pojmowania rzeczywistości. Muszą zmierzyć się ze zbiegłymi szaleńcami, zrobotyzowanymi strażnikami i potwornymi obcymi, żywiącymi się ich strachem i cierpieniem. Niegdysiejsi zbrodniarze są teraz bohaterami, zaś każdy dzień to walka o przeżycie. Dla tych, którzy ją podejmą, czeka możliwość ucieczki, władzy, a być może również odkupienia.
Informacje pochodzą ze trony POLTERGEIST - Zrodzony z fantastyki z recenzji gry przygotowanej przez Pawła 'chimerę' Cybulę. Nawiasem mówiąc – bardzo zachęcającej recenzji.

GEHENNA

Wprowadzenie

Krew spływała po pryczy, ściekała na brudną, metalową podłogę rozlewając się w przedziwne wzory, jakby zamordowany chciał jeszcze po śmierci napisać, kto mu to zrobił. Kto pozbawił go życiodajnych płynów, rozcinając gardło tak, że niemal dokonał dekapitacji.

- To Lulu – Fixer - przywódca sektora Z 0198 - niski lecz charyzmatyczny typek, podrapał się po ogolonej na łyso czaszce. – W sumie nie ma nic dziwnego w tym, że ktoś go zajebał. Chyba wszystkim działał na nerwy.

- Nie cierpiał, na szczęście – jego zastępca, Zanzibar splunął w kałużę krwi. – Nie ściągnie na nas problemów.

- Skreślmy go z rejestru. To ilu nas tutaj jeszcze zostało, Zanzibar.

- Osiemdziesięciu czterech.

- Powiedz Kutasowi, że ma mięso do zabrania z celi. Niech przynajmniej raz Lulu się do czegoś przyda.

- Może powinniśmy, no wiesz … – Zanzibar spoważniał. – Może to nie jest dobry pomysł. Kanibalizm. Wiesz, kurwa, na Terze robiłem różne rzeczy, ale nie wpierdalałem trupów.

- Żarcie się kończy, Zanzibar. Jesteśmy odcięci odkąd … wiesz zresztą.

- Musimy znaleźć na niego sposób. Postawić się. Inaczej wszyscy wyzdychamy. A śmierć Lulu, wiesz, kurwa, będziemy mu zazdrościć Fixer, że zdechł tak szybko i w taki sposób.

- Pozostaje jedna sprawa, Zanzibar – szef sektora spojrzał na zastępcę. – Musimy znaleźć tego, kto zajebał Lulu. Było, kurwa, jasno powiedziane, że nie mordujemy, bo on tylko na to czeka. I tak trzymamy się na krawędzi. Jeszcze jeden taki trup i mamy go na głowie. A wtedy, masz kurwa, absolutną rację. Zdechniemy. Albo gorzej.

- No dobra. Zgarnę dyskretnych ludzi, dam znać by poszukali sprawcy, ale co potem? Co zrobisz, jak już go namierzymy?

- Otworzę jebany korytarz – zaklął Fixer. – Jak tak bardzo chce go sprowadzić do naszego sektora, niech spotka się z nim w pierdolonych tunelach. Oszczędzi nam problemów, chuj złamany.

* * *

Starszy, blady mężczyzna zatarł chude, długie paluchy, rozgrzewając w ten sposób, chociaż odrobinę ciało. Przyłożył rękę do ściany celi wyraźnie wyczuwając chłód kosmosu. System podtrzymywania życia w sektorze faktycznie dostawał w dupę.

- Musimy coś zrobić – rzucił w pustą przestrzeń celi. – Inaczej zdechniemy.

Metal zajęczał, kiedy nieznane naprężenia wydobyły dźwięk z kadłuba GEHENNY.

- Tak. Też tak sądzę. – Wyszeptał mężczyzna trwożliwie. – Nie jestem jednak pewien, czy mnie wysłuchają.

Ściana zadrżała. Blade palce mężczyzny przesunęły się przez śliską powierzchnię, badając drobne zagłębienia i ślady korozji na nierdzewnym poszyciu.

- Tak zrobię.

Zaśmiał się cicho. Złowieszczo.
- A ci, którzy usłyszą twój głos, podążą jego śladem, ocaleją. Ci którzy głosu nie usłyszą lub go odrzucą, umrą w męczarniach.

Cichy śmiech nie wydostał się poza celę oświetloną jedynie mętnym ognikiem alkoholowej lampki skonstruowanej przez Fixera.

* * *

Fixer zaklął. Zatarł zmarznięte dłonie.
- Chuj by to strzelił. System się zjebał. Zanzibar. Potrafisz coś z tym zrobić?
- Ja nie. Ale wyślemy Jarrego. On naprawi wszystko.
- Wyślemy? Kurwa. Gdzie?
- Poza sektor – powiedział ciężkim głosem Zanzibar.
- Daleko, kurwa?
- Diagnostyka wykazała, że do Z-1907. Na szczęście. Jest szansa. To rezystory Vossa. Mamy zapas. Trzeba tylko wejść, wymienić i zwiać nim anomalie namierzą ekipę.
- Jarry da radę?
- Sam. Nie. Będzie potrzebował ochrony. Twardzieli, których wyślemy za tygodniową rację.
- Dobra. Powiedz ludziom, o co biega. Niech ci, co nie chcą martwić się o żarcie i wodę, oraz mają jakąś broń i jajca, podejdą do mnie. Wybierzemy czterech, góra pięciu. A potem wypuścimy ich przez tech-tunel. Może dadzą radę.
- Jak nie dadzą, umrzemy w przeciągu siedemdziesięciu dziewięciu godzin. Symulacje są bezwzględne i nie zawierają błędu. Wyziębienie i uduszenie. Będziemy też potrzebować dywersji przy wrotach. Dobrze by było najpierw znaleźć tego kutas, co zajebał Lulu. I wypuścić przez bramę. To da zajęcie … Oculusowi i jego … demonom.
Mężczyzna ze strachem spojrzał w kierunku stal-tytanowych drzwi odgradzających ostatni sektor od tego, co czaiło się po drugiej stronie.




Witam Cię serdecznie.

Jeśli masz ochotę na połączenie survival horroru z ciężką atmosferą więzienia pełnego wykolejeńców i degeneratów, to jest rekrutacja dla Ciebie.

Na początek o samych zasadach gry, jeśli Ci nie będą odpowiadały, odpuść sobie dalsze czytanie.

1. Zapraszam TYLKO graczy zdyscyplinowanych, niezależnie od punktów reputacji, którzy nie porzucą mi sesji w połowie z innych powodów, niż ważne okoliczności życiowe. Jeśli masz słomiany zapał, wahasz się czy będziesz miał czas – odpuść sobie.

2. Posty piszemy w tempie 5-6 dni gracze i 1–2 dni ja (kolejka – tydzień). Maksymalnie starajmy się zamknąć swój post w formacie dwóch stron A4. Nie dopuszczam w tej sesji jednolinijkowych lub kilkuzdaniowych odpowiedzi. Jestem ich wielkim wrogiem – szczególnie w sesjach horror, gdzie – moim prywatnym zdaniem – liczy się opisywanie emocji na równi z tym, co robi Wasz bohater.

3. Jestem MG, który Google DOCK traktuje, jako pełnowartościowe uzupełnienie sesji i wymaga działania na nim tak samo, jak na forum. Jeśli nie lubisz GG docka, nie chcesz się na nim udzielać – odpuść sobie. Ja udzielam się tam głównie wieczorami i w weekendy. Czasami – dość sporadycznie – pojawiam się w tygodniu, w godzinach pracy. Ale – z doświadczenia to wiem – nie przekłada się to na spowalnianie lub spłycenie sesji.

4. Nie napisanie posta w kolejce bez usprawiedliwienia skutkować będzie ŻÓŁTĄ KARTKĄ. Przy drugiej takiej sytuacji KARTKA ZMIENI SIĘ NA CZERWONĄ, czerwoną jak kolor krwi, a wiecie, co to oznacza. Oczywiście ważne powody i wcześniejsze uprzedzenie o ich zaistnieniu tychże pozwolą uniknąć tych nieprzyjemnych incydentów. W tej sesji będę bardzo mocno przestrzegał dyscypliny. Jeśli masz z tym problem – odpuść sobie.


TERAZ TROSZKĘ O SAMEJ „GEHENNIE” – STATKU KOSMICZNYM – WIĘZIENIU I ŻYCIU NA NIM


Statek więzienny „Gehenna” jest ogromny.

Ponad osiem kilometrów długości, kilkadziesiąt poziomów, setki kilometrów korytarzy, tysiące pomieszczeń od małych klitek, po wielkie hale. Po przejściu przez Anomalie część terenów jest niedostępna lub ... wypaczona. Prawa rzeczywistości zdają się tam nie istnieć i każdy rozsądny człowiek trzyma się od takich miejsc z daleka. Pech chciał, że gracze znajdują się właśnie w takim „odciętym sektorze”, ze wszystkich stron otoczonym przez sektory przejęte przez anomalie, czyli demony. Zapuszczenie się w te czarne, pozbawione życia korytarze, równa się samobójstwu.

Z założenia okręt – więzienie miał być sterowany przez SI. I jest przez nią sterowany. Tylko, że po przejściu przez Anomalię STRAŻNIK jak go nazywają więźniowie ... nabrał świadomości, czy wręcz oszalał, jeśli to jest możliwe w przypadku maszyny. Stosuje niekiedy działania okrutne – ogranicza racje żywnościowe, podtruwa całe sektory gazem uspokajającym, zamyka grodzie, a czasami – chaotyczne. Niektórzy sądzą, ze system został opętany, inni, że oszalał.

Sekcje, w których żyją więźniowie to terytoria gangów oraz tereny niczyje, o które gangi toczą walki. Ze względu jednak na to, że wiele rejonów statku stało się ... piekłem, poważniejsze wojny pomiędzy gangami bywają niezbyt częste. Poza gangami mamy jeszcze kulty i religie. Mamy odszczepieńców i ... wynaturzenia oraz najprawdziwsze, straszliwe demony, które przyzywają czyny ludzkie.

Trzeba jednak pamiętać, że więźniowie kontrolują góra 20% GEHENNY. Pozostałe sektory statku są pod kontrolą STRAŻNIKA, demonów lub zwyczajnie wymarłe i opuszczone.

Przejście do nieznanego wymiaru spowodowało, że pewnie nawet STRAŻNIK nie ma pojęcia, gdzie przebywa GEHENNA. A tym bardziej więźniowie.

Zatem, podsumowując.

Więźniowie są nie tylko w celach, ale również na obszarach niegdyś dla nich niedostępnych. Tworzą swoje gangi i próbują jakoś przetrwać koszmar, w jakim się znaleźli. Różne fragmenty statku ... zmieniły się i lepiej nie zapuszczać się w ich pobliże. A! I najważniejsze. Niektórzy podzielili demony na trzy kategorie. Na demony Gniewu, na demony Rozpaczy i demony Winy. Nie musisz wejść na zmienione korytarze, by się z nimi spotkać. Pamiętaj. Twoje czyny, przyzywają demony. Naprawdę! Jeśli twoja wściekłość, twoja wina lub twoja rozpacz przekroczy pewien poziom, one się pojawią. A poprzedzą ich znaki.



Ale nie sekcja Z0198. Ona jest inna. Mroczna, wyludniona, prawie pusta. Odcięta od innych sektorów wyzwolonych przez więźniów. Odgrodzona korytarzami, w których grasują anomalie, a spotkanie z odmieńcami graniczy niemal z pewnością. Początkowo nikt nie dostrzegł problemów. Tutaj ktoś zginął, tam zaginął. Normalka na GEHENNIE.

Aż w końcu, gdy wyjaśniło się, że anomalie otaczają kilka sektorów było za późno. Doszło do walki pomiędzy gangami i sektorami o kurczące się zasoby jedzenia, wody i sprzętu. To przyśpieszyło proces – przemoc, bowiem przywołała kolejne bestie, które wybiły niemal wszystkich więźniów z czterech sektorów. Niedobitki skryły się w Z0198. Sektorze krańcowym, z trzech stron otoczonym pustką kosmosu. I zaczęła się wegetacja.

Fixer, uzdolniony więzień, ogarnął towarzystwo zakazując przemocy. Założył odpowiednie blokady, ustanowił komitet, który zaczął rozdzielać to, co udało się wynieść ze straconych sektorów. Ustawił kilka urządzeń, które produkują nieco żarcia i wody, ale naprawdę niewiele. Głód i szaleństwo zajrzały w oczy więźniom. Ale przede wszystkim zagraża im to, co znajduje się przyczajone poza sekcją. To, co więźniowie nazywają Oculusem, a co jest złem wcielonym, krwiożerczym i nienasyconym.





ZASADY TWORZENIA BOHATERA


POSŁUCHAJ, MOŻE CIĘ ZAINSPIRUJE




KROK PIERWSZY - ATRYBUTY


Będę starał się oddać klimat AAH, więc gracz musi rozdysponować 36 punktów pomiędzy cechy przypisane do jego bohatera.

Jestem też MG, który bardzo dużą uwagę skupia na tym, jakie atrybuty posiada Wasz bohater. Będę to uwzględniał to skrupulatnie w powodzeniach Waszych działań. Jeśli ktoś chuderlawy rzuci się do walki „na rympał”, może liczyć na konsekwencje. Jeśli ktoś z niskimi akcjami społecznymi będzie chciał postawić się członkom gangu w bocznym korytarzu, może oczekiwać najgorszego.
Atrybuty są następujące:

Sprawność – określa siłę fizyczną, kondycję i zwinność bohatera.

Refleks – to czujność, szybkość reakcji, spostrzegawczość i oczywiście refleks bohatera, decyduje o inicjatywie w walce.

Spryt – zdolności przetrwania bohatera w nieprzyjaznym środowisku, wiedza o tym, co się wokół niego dzieje, zaradność życiowa.

Siła Woli – samokontrola, zimna krew, odwaga, odporność na zastraszanie i wpływy innych.

Interakcja Społeczna – to zdolności przekonywania innych do swoich racji oparte na łagodnej perswazji, charyzmie, argumentach.

Zastraszanie – zdolność przekonywania innych do swoich racji za pomocą twardych metod perswazji – gróźb, rękoczynów, brutalnych ataków werbalnych.

Atrybuty przyjmują wartość od 1 do 10, przy czym 5 to średnia wielkość, a 10 to prawie „przepak” (prawie, bo tak naprawdę mogą one osiągnąć wartości większe od 10, ale o tym dalej)

KROK DRUGI – UMIEJĘTNOŚCI

Tutaj zastosuję moją sprawdzoną z innych gier pbf metodę. Wybierzcie sobie jedną umiejętność, w której jesteście MISTRZEM, trzy umiejętności WYSZKOLONE, pięć NABYTYCH oraz dwa ANTYTALENTY.
Mechanicznie będzie działało to tak.

Umiejętność Mistrzowska da Wam +5 do określonego Atrybutu podczas jego testu, WYSZKOLONA da wam +3, NABYTA +1, a ANTYTALENT -3

Oto lista przykładowych umiejętności:

1. z kopa i w ryj - walka przy użyciu pięści, kopniaków i głowy
2. mam giwerę - na pokładzie :Gehenny” jest bardzo mało broni palnej, a to jest właśnie umiejętność posługiwania się nią
3. nożownik - obejmuje walkę bronią w zwarciu),
4. felczer - leczenie ran, pierwsza pomoc, znajomość medycyny
5. szczur tunelowy - znajomość statku, rozmieszczenia pomieszczeń, dróg pomiędzy sekcjami
6. cień - skradanie się i ukrywanie
7. lepkie łapki – kradzieże, zarówno kieszonkowe jak i dokonywane „na widoku”
8. nic na siłę, wszystko młotkiem - znajomość mechaniki i urządzeń mechanicznych, ich obsługi i naprawy
9. kabelek i żaróweczka - znajomość elektroniki i urządzeń elektronicznych, takich jak komputery, serowniki
10. gładka gadka – umiejętność zagadywania, kręcenia, nawijania i kłamstewek
11. poker face – twarda gęba, niewzruszona, nieruchoma, jak u Stevena Segala, pomaga w oszukiwaniu i utrudnia stosowanie działań mających wyciągnąć informacje od bohatera
12. jaja ze stali – nie boisz się, potrafisz zapanować nad swoim strachem
13. za mną, dupki – zdolności przywódcze, do inspirowania działań innych
14. daj pan fajkę – zdolność żebrania, sprawiania łagodnego i niegroźnego wyglądu
15. drugi policzek – odporność na ból, zranienia, ciosy, zmęczenie, twardziel
16. łamacz kodów – taki haker, który zna się na programowaniu, łamaniu zabezpieczeń elektronicznych, komputerach i systemach informatycznych
17. kamera mnie nie widzi – znajomość zabezpieczeń, systemów monitorowania, obchodzenia ich i takie tam
18. więzienny rock – wie, co się dzieje na Gehennie, wie, jaka melodia jest grana, z kim trzymać sztamę, kto rządzi danym gangiem, danym sektorem,
19. wesoły chemik – znajomość substancji psychoaktywnych, środków medycznych, umiejętność przyrządzania odpowiednich używek
20. baletmistrz – akrobacje, zwinność ciała, szybkość ruchów, wysportowanie bohatera
21. as w rękawie – umiejętność kantowania w grach hazardowych, ale także zręczne paluszki umożliwiające wykonywanie na przykład sztuczek z monetą wyciąganą z ucha i takie tam,
22. króliczek w krzakach – czujność, wyczucie zagrożenia, oczy wokół głowy

Jeśli masz pomysły na inne umiejętności, a klimatach takich, jak powyżej – wal śmiało

KROK TRZECI - „ZA CO SIEDZISZ?”

Napiszcie tutaj, za co Wasz bohater trafił na GEHENNĘ. Pamiętajcie, że w świecie gry skazanym można zostać za samą "skłonność" do przestępstwa, o czym wspomniałem już wcześniej. Interesujący jest fakt, że w świecie panterrańskiej utopii dwudziestego siódmego wieku ludzie zostają skazani nie tylko za popełnione przestępstwa, ale też za same patologiczne skłonności, co badane jest przy użyciu tzw. Skali Ludovica. Mierzy ona poziom trzech głównych cech odpowiedzialnych rzekomo za aspołeczne zachowania (szczególnie przemoc): rozpaczy, poczucia winy i szaleństwa. Również wielu żołnierzy wcześniej walczących w szeregach armii wspierającej nowy reżim, trafiło najpierw do obozów reedukacyjnych, a potem na Gehennę, jako zagrożenie dla idealnego społeczeństwa. Zatem słynne słowa „jestem niewinny” nabierają tutaj nowego znaczenia. Na statek trafili również co bardziej „twardzi” policjanci, ale także rzeźnicy, masarze i ... lekarze, o co „szerszym” kręgosłupie moralnym.

Za to, za co Was posadzili, przydzielę specjalną premię do Atrybutów lub umiejętności. Ale to dopiero, jeśli dostaniecie się do sesji.

KROK CZWARTY – MOTYWACJA

Przedostatnią rzeczą, jaką musimy wykonać tworząc naszą postać, to zdecydowanie o jej Celu. Do wyboru macie:

Odkupienie – chcesz pokazać, że potrafisz być lepszym człowiekiem, że mimo otaczającego cię gówna potrafisz odpokutować za zło, jakiego dokonałeś. Bohater ze ścieżką Odkupienia lepiej radzi sobie w sytuacjach, które wymagają poświęcenia dla innej osoby, wyrzeczeń i tym podobnych akcji.

Władzę – liczy się tylko władza, i to, by inni ją respektowali, żyjesz by rządzić gangiem, ludźmi, nie ważne w jaki sposób – przemocą, szantażem, groźbą, czy swoja osobowością i dobrocią – ale liczy się tylko władza. Bohater z tym celem lepiej sobie radzi w sytuacjach, kiedy walczy o władzę lub jej utrzymanie.

Przetrwanie – zrobisz wszystko, by przetrwać. Wszystko. Złamiesz każde słowo, uciekniesz lub zabijesz. Życie jest najważniejsze. I nie zaryzykujesz, by je utracić. Bohater z tym celem lepiej radzi sobie w działaniach wspierających jego ocalenie.

Ucieczkę – chcesz się wyrwać z tego piekła, w jakie zmieniło się więzienie, marzysz o szukaniu drogi ucieczki, snujesz fantastyczne plany, a w ostateczności również śmierć jest ucieczką, ale nie zawsze. Bohater lepiej radzi sobie w sytuacji ucieczek przed zagrożeniem i ogólnie w planach eskapistycznych.

Potępienie – zasłużyłeś na karę, na to, co się z tobą stało. To, że cierpisz to jedynie twoja i niczyja wina. I powinieneś cierpieć, powinieneś czuć się winny, gorszy, zasługujesz na wszystko, co się z tobą stało i stanie. Bohater otrzymuje premię w sytuacjach związanych z udręczaniem się, z otrzymywaniem bólu, z przeżywaniem cierpień.

Jeśli chcesz i masz pomysł na własną motywację - zaryzykuj i napisz ją w swojej KP, lub przedyskutuj ze mną.

Motywacja ma przełożenie na mechanikę. Po prostu, kiedy bohater robi coś związanego z jego motywacją, ma premię +1 do działania.
Poza tym popatrzcie na zarys przygody ze wstępniaka i pomyślcie, jakich ludzi poszukają gangi z zarażonego sektora, by wykonali dla nich to zadanie?


KROK PIĄTY – EKWIPUNEK


Każdy więzień posiada kilka podstawowych przedmiotów: kombinezon więzienny, zestaw higieniczny (ze specjalnym tabletkami niwelującymi zapach potu), buty oraz magnetyczną obręcz mogącą uratować życie w wypadku dekompresji.

Resztę przedmiotów musicie sobie wykupić i zapisać na KP.

Główną walutą używaną wśród więźniów są papierosy uzyskiwane z hodowanego w agrodomach tytoniu. Oczywiście teraz w odciętym sektorze stanowią one wielki rarytas. Drugim najbardziej popularnym środkiem płatniczym są racje żywnościowe, składające się z takich przysmaków jak nutri-sludge, canned protein oraz dehydrated meal pills. Trzecią walutę stanowią narkotyki i lekarstwa.

Każdy z graczy zaczyna posiadając 100 fajek. Niewiele, ale ucieczka w popłochu i odcięcie sektora więziennego Z0918 nie sprzyjało gromadzeniu zapasów. Jako premię dostajecie jednak nóż! Każdy go ma.

Poniżej macie przykładową listę przedmiotów i koszt w fajkach.

Broń laserowa przeciętnej jakości + zasobnik energii – 10 strzałów – 100 fajek
Broń palna dobrej jakości + 10 sztuk amunicji – 80 fajek
Broń palna samoróbka + 10 sztuk amunicji do niej – 60 fajek
Broń zasięgowa improwizowana (kusza) +10 sztuk amunicji – 40 fajek
Medpak – urządzenie pomagające w szybkim leczeniu ran – 50 fajek
Dobry, więzienny nóż – 25 fajek (jeden już macie, pamiętajcie)
Broń do walki w zwarciu (maczuga, topór, miecz) – 30 fajek
Broń energetyczna do walki wręcz (pałka elektryczna) – 50 fajek
Pistolet elektryczny z baterią – 70 fajek
Narkotyki (porcja) – 5 fajek
Amunicja (10 sztuk) – 50 fajek
Bateria do broni energetycznej lub laserowej (10 ładunków) – 50 fajek
Porcja żarcia więziennego – 5 fajek
Porcja dobrego jedzenia, nie zsyntezowanego – 20 fajek
WKP (mały naręczny komputer personalny) – 70 fajek
Elektroniczna gra VR – 30 fajek
Strój ochronny – lekki pancerz więzienny samorobny – 75 fajek
Strój klawisza – średni pancerz – 100 fajek
Gwizdek obronny – ciekawa broń, której dźwięk zadaje ból systemowi nerwowemu, ale w rękah człowieka stanowi lekki paralizator – 50 fajek
Lekarstwa (witaminy wzmacniające) – porcja – 10 fajek

Listę można – rzecz jasna – po ustaleniu ze mną ceny, poszerzać o własne pomysły.


KROK SZÓSTY – GANG


Więzienie rządzi się swoimi prawami. Człowiek bez gangu zdechnie szybciej niż kurczak w kwaterach Desperados – meksykańców. Gracz może przynależeć do któregoś z gangów. Może, nie musi. Ale przynależność do więziennego gangu to prestiż, to szacunek, to możliwość poparcia w razie problemów. Ale też obowiązki. Przynajmniej poza odciętym sektorem. Tutaj to niewiele znaczy.

Wśród gangów znajdują się zarówno te bardziej tradycyjne (np. skinheadzi czy Mafia (Yakuza, Triady i La Piovra - "Makaroniarze") – czerpiący interesy z handlu zasobami, z prostytucji, produkcji i rozprowadzania prochów, Czarne Pantery (czarni i metysi) – typowy gang, zajmujący się wymuszona ochroną, prochami i produkcją broni, Desperados – latynosi i meksykanie, robiący to co inne gangi, jak i te charakterystyczne wyłącznie dla Gehenny, na przykład:

Daughters Of Slaughter, hedonistyczne, zdeprawowane gotki, lubiące zadawać ból i kontrolujace znaczną część kasyn i domów uciech,
Embracers - psychopaci szukający porozumienia z zamieszkującymi statek demonami. Przypominają bardziej sektę religijną, niż więzienny gang.
Furies - gang rekrutujący i chroniący kobiety. Złożony z twardych dziewczyn, potrafią dowalić niejednemu facetowi.
Lion’s Army, "new-born Christians" zainteresowani zarówno odkupieniem, jak i władzą, skupieni wokół religii, zorganizowani jak dawna Inkwizycja
Rimshank Rippers, gang który początkowo działał jako coś w rodzaju ”podziemnego cyrku" dostarczającego rozrywki pozostałym więźniom, aby stać się zgrupowaniem najniebezpieczniejszych nożowników Gehenny.
Hieny – odrażający, okaleczający swoje ciała szaleńcy, którzy przemoc fizyczną traktują jako jedyną drogę sprawowania władzy. Pogardzani prawie przez wszystkich.
Gildia Zero – gang przypominający bardziej zbiorowisko ludzi z wiedzą – techników, inżynierów, producentów broni, która kontroluje to, czego nie kontroluje STRAŻNIK. Zajmują się naprawami i konstrukcją sprzętu.
The Punishers – gang najemników, byłych żołnierzy, byłych policjantów (tak, tak – również tacy ludzie trafili na „Gehennę”, wszak ich praca predysponowała do „bycia przestępcą”. Próbują utrzymywać porządek nad kontrolowanymi sektorami.

Masz prawo wybrać sobie gang. Nie musisz tego robić, ale za wybór gangu otrzymasz premię w punktach. Sam ją dodam. Jeśli chcesz, możesz sobie wymyślić własny. ‘Gehenna” jest naprawdę wielka. Obecnie „zamieszkuje” ją ponad milion ludzi. 10% liczby, która wyruszyła w drogę tym więziennym kolosem, nim przeleciał przez Anomalię. Oczywiście w waszym sektorze ludzi mieszka mniej niż 100. Więc w waszym sektorze Gangi straciły na znaczeniu. Szczególnie, kiedy próba przedostania się gdzieś dalej jest równoznaczna z samobójstwem.

KROK SIÓDMY – INFORMACJE

Tutaj podajesz mi swoje imię i nazwisko, ksywkę, znaki szczególne oraz krótką (maksymalnie pół strony A4) notkę biograficzną zawierającą informację, o tym jak bohater trafił na „GEHENNĘ”. Na koniec AVATAR do sesji. Nie chcę MANGI! Nie chcę ANIME! Postacie mają być klimatyczne. I to już wszystko.

Gotową postać słać mi JEDYNIE na PW.

W razie pytań proszę pisać w tym wątku. PW również mile widziana.


TECHNIKALIA


Wezmę do gry maksymalnie 4-5 osób. Większa ilość do tej sesji po prostu nie będzie pasowała.

Sesja ma inne założenia, niż prowadzony przeze mnie wcześniej AAH: Krwawy Pakt czy AAH: Adam i Eva. Będzie odbywala się na ograniczonej przestrzeni wśród niewielkiej liczby więźniów.

Koniec rekrutacji 12.07.2015 o godzinie 23.00.

Wyniki - dzień później.

Start sesji – odrobinę później, wszystko zależy od zainteresowania.

Pytania - w komentarzach lub na PW.


Moje inspiracje na AAH.

Z filmów na pierwszym miejscu widnieje Obcy (a zaraz potem Obcy 3 i Event Horizon), Pandorum, kilka horrorów. Z gier rpg mamy wymienione m. in. Zew Cthulhu, Kult RPG (a więc dwie moje ulubione pozycje) oraz Paranoję (kontrolujący wszystko superkomputer), zaś z komputerowych Half Life, Blood, Dead Space i Quake.

Z sesji na LI – poza moimi dwoma AAH jeszcze Cela mataichiego.

Dla mnie także Metro i jego uniwersum (zamknięte przestrzenie, anomalie, mutanci, walczące ze sobą grupy ludzi, ograniczone zasoby i brak nadziei na ocalenie).

A jak będzie u mnie w sesji? Jak to u mnie.

Gracze wcielą się w więźniów z odciętego, skazanego na zagładę, sektora. Więźniów, którzy zapędzani w szczurzy róg, walczą o kolejne dni, jak szczury. Od kilku dni ktoś morduje ludzi. To nic dziwnego na GEHENNIE, ale w sytuacji, kiedy otaczają ich demony, zabijanie może ściągnąć ich uwagę i sektor zostanie wybity, co do nogi, jak te, z których tutaj uciekli.

W tej sesji będzie mrocznie. Będzie ciężko. Będzie terror psychologiczny i zastraszanie fizyczne. Dużo psychologii, takiej ciężkiej, paskudnej, przekraczającej ludzką percepcję, opierającej się na kodeksie molarnym, trudnych wyborach. Będzie bardzo krwawo i brutalnie. To na pewno. Dlatego też sesja jest przeznaczona JEDYNIE dla ludzi dojrzałych (czytaj pełnoletnich).

W sesji na bank pojawią się pewne elementy PvP. Będzie to survival horror. Dlatego też przemyśl dobrze KP nim ją wyślesz. Zastanów się, czy będę oczekiwał Riddicków, czy będę oczekiwał Haniballi Lecterów? Czy będę oczekiwał bohaterów będących skrzyżowaniem Rambo z Terminatorem? Czy też będę oczekiwał ludzi z krwi i kości? Ludzi, których łatwo zranić, skrzywdzić, zmotywować do walki o przetrwanie?

A jak potrafisz sobie odpowiedzieć na te pytania, pisz KP.

Wasi bohaterowie powinni mieć przynajmniej 25 lat życia. Postacie młodsze nie miały szans trafić na Gehennę.

No i na GEHENNIE nie ma dzieci. Wszyscy są bezpłodni. Przymusowy zabieg sterylizacji przeprowadzony przez służby więzienne nim więzień został zaokrętowany na GEHENNIE.

Czas trwania sesji – sesja będzie bardzo krótka, jak na moje standardy – zamkniemy ją w 10-12 kolejek - raczej nie dłużej. Czyli tak we wrześniu/październiku – koniec sesji. Więcej tego co planuję ciągnąć nie będzie sensu.

I na koniec:

Chętnych proszę o wpisywanie się w tym wątku.

W przypadku, kiedy szybko dostanę znaczną liczbę dobrych KP zastrzegam sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia tej rekrutacji.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 06-07-2015 o 22:32.
Armiel jest offline  
Stary 06-07-2015, 22:01   #2
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Ja tak tylko wstępnie, bo mnie zainteresowało.
Póki co nie mogę się skupić dokładnie, wstępny pomysł już mam, ale to tylko zarys.
Dlatego jeszcze nie mam co przedstawiać (:
Takie wstępne me zainteresowanie.
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 06-07-2015, 22:27   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Armiel Zobacz post
Koniec rekrutacji 12.07.2013 o godzinie 23.00
Dajcie to do archiwum.


Zgłoszę się później (no bo krótka sesja), choć najwyraźniej spóźniony o prawie dwa lata. No nic, może jednak sesja ruszy po tak długim czasie od rekrutacji...


Tak, musiałem
 
Anonim jest offline  
Stary 06-07-2015, 22:33   #4
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Dzięki Anonim za czujność. Tak to jest jak się na szablonach pracuje
 
Armiel jest offline  
Stary 06-07-2015, 22:35   #5
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 1 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Horror. Armiel. Hmm...no to wehikuł czasu i się zgłaszam...
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline  
Stary 06-07-2015, 23:19   #6
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Oooo! Armielówka... Kosmiczna... I to taka fajoska jak widzem... Hmm... Ale u mnie z czasem w realu tak słabiej ostatnio... A termin rekruty dość ktrótki jak widzę... No ale na wszelki wypadek to mam parę pytań


1 - Czyli właściwie nie trzeba mieć psychopatycznej postaci? Skoro wysyłani taki nawet co mogli coś zrobić a jeszcze nie mieli okazji to ktoś w stylu złodzieja samochodów czy piromana też mógłby być? Chodzi mi, że niekoniecznie taki klasyczny, zatwardziały kryminalista, supertffardy glina czy inne takie?

2 - Te anomalie... Znaczy dobrze czytam, że celowo w jedna z nich wysłano statek? Więźniowie o tym wiedzieli od początku gdzie lecą? Było coś wiadomo wcześniej co/jak jest po drugiej stronie?

3 - Ten statek to póki nie kopsnął sie przez ten portal to działał normalnie? Czyli więźniwie byli w swoich celach czy pi x oko jak w normalnym wiezieniu? Byli przez ten czas przytomni? W sensie, że nie w jakich hibernatorach czy coś takiego? Po drugiej stronie portalu mieli gdzieś dolecieć w jakieś konkretne miejsce na jakąś planetę czy coś takiego?

4 - Te wszystkie gangi i sektory opanowane przez więźniów... W sumie... To jest jakas komunikacja jakimis głośnikami, radiem czy jakoś tak między nimi? Bo w sumie... Jeśli czegoś krzywo nie czytam a my jesteśmy od nich oddzieleni... To chyba i tak nie ma za dużo szans na spotkanie/dotarcie ich do nas czy nas do nich? Czy jednak da się jakoś?

5 - Te anomalie/demony. Ktoś przeżył jakoś spotkanie z nimi albo nagrał czy co tak, że wiadomo choć z grubsza co to i jak wyglądają?
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 06-07-2015, 23:43   #7
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Pipboy

ad.1) Postać musiała mieć do czynienia coś z przemocą. Za same "skłonności" też zamykano - i owszem. To mógł być policjant 9brutalniejszy, niż trzeba), oddany żołnierz, który nie wahał się zabijając, a nawet piroman i złodziej.

ad2) Nie. w anomalię okręt wleciał zupełnie p[rzez przypadek. początkowo nawet planowano programy resocjalizacyjne. Przylatywały statki po więźniów skazanych za mniejsze zbrodnie.

ad 3) Nie do końca. To były normalne cele. W niektórych zamki "puściły" (to były pola siłowe i bariery energetyczne zazwyczaj). W innych więźniowie wykorzystali moment. owszem, więźniowie byli przytomni. I raz jeszcze powtórzę - nikt nie planował wlatywać w żadne Anomalie. A co do celu podroży - kto to może wiedzieć poza samym Strażnikiem. Na pewno nie więźniowie.

ad 4) Kiedyś komunikacja była. Teraz nie bardzo. A sektor jest odcięty. Dać się da, ale ryzyko zgonu po drodze jest prawie 100%. Żaden człowiek, nawet najlepiej wyposażony i uzbrojony nie ma szans z tym, co pałęta się po "mrocznych" sektorach.

ad 5) To nie wygląda jednolicie. tego jest całe multum. Różne stworzenia. Nagrać to za bardzo nie miał czym. Niektóre jednak znacie. Robaki, które wchodzą do głów i żywią się emocjami, aż człowiek zdechnie. Stworzenia, które rozrywają człowieka na strzępy i zjadają to co z niego wyprują. Niewidzialne istoty, które zamrażają na śmierć lub spopielają. Do wyboru, do koloru. jedne bardziej śmiercionośne od drugich. Wiele wywołuje omamy. Wiele jest zwyczajnie szybszych, silniejszych niż ludzie. Wiele wygląda jak spojone ze sobą ciała ludzi (zerknij na pierwszą grafikę w rekrutacji - pochodzi z oryginalnego systemu).

Kilka linków do grafik:
http://www.rpgobjects.com/images/Death_Slither.jpg
http://www.drivethrurpg.com/images/33/86302.jpg
http://www.drivethrurpg.com/images/3...4-thumb140.jpg
http://www.drivethrurpg.com/images/33/84907.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/...4,203,200_.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-t...50-c/photo.jpg
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 06-07-2015 o 23:49.
Armiel jest offline  
Stary 07-07-2015, 15:05   #8
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Hmm... tak... a może by... jednak... w takim przypadku...

Zgłaszam wstępne zainteresowanie

Pomysł jest, trzeba dopasować do wymagań rekrutki i już. Efekt wkrótce.

Pozdrawiam!

EDYTA

Kilka pytań:
1) Mamy epokę samowystarczalnych statków kosmicznych i broni laserowej - co z usprawnianiem ułomnych ciał ludzkich? Sztuczne kończyny, serca, a może inne wszczepy? Medycyna (przynajmniej ta, do której BG mają dostęp) na "naszym" poziomie, czy nanotechnologia/insza inszość?

2) Robotyczni strażnicy - ile o nich wiadomo? Kontakty z więźniami ograniczają się do eksterminacji penitencjariuszy (w jaki sposób), czy próby odstawienia ich do cel? Jakieś znane "rodzaje" strażników? Czy wiadomo coś o "relacjach" anomalii i strażników (np. wzajemnie się ignorują/zwalczają)?

3) Wyposażenie - co z przedmiotami "codziennego użytku" (wiem, że to dziwnie brzmi w odniesieniu do więźnia, ale co tam )? Więźniowie już jakiś czas temu (właściwie to jak dawno?) wyrwali się poza cele i pewnie dali radę coś sobie znaleźć/zmajstrować, np. zapalniczkę do fajek (elektryczną?), śrubokręt, plecak ze starych dżinsów (), czy kawałek instalacji hydraulicznej zwany potocznie gazrurką do tłumaczenia swoich racji. Czy takie przedmioty można dopisać do KP (z umiarem, oczywiście), czy trzeba wszystko wycenić w ramach tych 100 przyznanych fajek?

EDYTA 2

4) Rozumiem, że 100% ocalałych pasażerów Gehenny to więźniowe. Jaki jest odsetek populacji zrzeszonej w gangach? Są jakieś "wolne" jednostki tworzące coś na kształt społeczeństwa (sugeruję się tutaj uniwersum Metro 2033, o którym wspominałeś)? Skoro powstał system monetarny (czy raczej "fajkarny" ), to wydaje mi się, że jednak są ex-więźniowie, którzy próbują żyć w miarę normalnie, zajmując się produkcją żywności, energii elektrycznej, wytwarzaniem i naprawą urządzeń, broni, amunicji, prostytucją, felczerstwem i tysiącem rzeczy, których nie wymieniłem. W końcu w gangu nikt nie kłopotałby się wycenianiem czegokolwiek, tylko silniejszy wziąłby co chciał + = ). Czy w takim razie poszczególne sektory Gehenny mają jakąś formę przywództwa (decyzyjność w sprawach społeczności, ale również obowiązek ochrony)?

5) Jakie są relacje między gangami? Bij-zabij, kruchy rozejm, czy przypadki współpracy (pewnie w celu pokonania innego gangu )? Chodzi mi o sytuację w grze, gdy BG spotykają kilku świrów z inkwizycji i zamiast brać nogi za pas (bo wszyscy wiedzą, że tamci polują na innych) podchodzą do nich i pytają, czy nie poczęstują ich fajkami... Nie chodzi mi o rozpisanie relacji każdej grupy z innymi, tylko o parę słów nt. ogólnej sytuacji.
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...

Ostatnio edytowane przez Gob1in : 08-07-2015 o 16:09.
Gob1in jest offline  
Stary 08-07-2015, 22:47   #9
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
ad.1. nawet jeśli takie coś miałeś, przed wejściem an pokład GEHENNY zostałeś "bio-odnowiony" sprowadzony do poziomu zwykłego człowieka. Bez zmian genetycznych.. bez wszczepów.

ad.2. Strażnicy dzielili się na kilka klas - roboty naprawcze i najczęściej spotykane maszyny zwane STRAŻNIKAMI właśnie, kroczące roboty (jak kraby lub pającki) z karabinami pulsacyjnymi (kiedyś ogłuszały). Nie wiadomo nic na temat wzajemnych relacji maszyn i anomalii.

ad. 3. Wszystko trzeba wykupić - niestety - to właśnie "urok" GEHENNY. - zapalniczka - 5 fajek, śrubokręt - 5 fajek, plecak - 10 fajek, gazrurka - 5 fajek (słaba broń) itp.

ad. 4. Są tacy - owszem., Ale nie w tym sektorze. Normalnie gangi miały hierarchię, opiekowały się swoimi, w zamian za służbę i walkę z jego wrogami. Tak było kiedyś. teraz, przy tym jak 80% ludzi z waszego sektora zostało wybitych przez anomalie, nie ma to sensu. Każdy trzyma się blisko. Chociaż czasami może wybuchnąć jakiś konflikt na tle przynależności. Niemniej jednak w tym sektorze podział nie ma większego znaczenia, rola w gangu też.

ad 5) Jak wyżej. Nie ma to znaczenia. Były scysje. Były sojuesz. Były nawet wojny. Ale w odciętym sektorze, z demonami na "karku" to wszystko straciło sens.
 
Armiel jest offline  
Stary 09-07-2015, 00:38   #10
 
Lomir's Avatar
 
Reputacja: 1 Lomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputację
Wstępnie się zgłoszę. Pomyślę nad moim patologicznym przyjacielem z GEHENNYi jeśli wymyślę postać godną uwagi to wyślę Ci KP

EDIT

Wysłałem KP na PW
 
__________________
Może jeszcze kiedyś tu wrócę :)
Lomir jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172