Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-07-2015, 15:48   #1
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Potomkowie gwiazd- pomożecie?

KOMENTARZ

Zamierzam niedługo umieścić rekrutację osadzoną w świecie sci-fi, jest jednak pewien problem. Nigdy nie byłem MG, ani nawet przy takim jegomościu nie siedziałem. Dlatego umieszczam tę sondę.

Chciałbym wybadać, czy:
1. Znajdzie się bardziej doświadczony MG, który pomógłby mi tej sesji nie popsuć. (taki osobisty anioł stróż i mentor)
2. Znajdą się chętni gracze.

UWAGA: w zakładzce "pokaż/ukryj"możliwe niewielkie spoilery- tylko dla potencjalnego drugiego MG. Większe spoilery na pw.

- W sesji może, choć nie musi dojść do starć na broń dystansową, z wykorzystaniem przez graczy egzoszkieletów itp.
- W sesji może dojść do starcia między dwoma lub więcej statkami kosmicznymi (małoprawdopodobne, ale możliwe)

Nie wiem jak za to się zabrać. Tzn. chciałbym, żeby gracz miał jakiś wpływ na walkę, a nie tylko runda 1 trafiasz wróg pudłuje. Zaczynamy rundę drugą…
Jakie karty postaci byłyby potrzebne?/ statystyki statku. Jak to zbalansować?

- Oczywiście drugi MG także będzie miał wpływ na fabułę. Jestem otwarty na różne propozycje (choć fabułę mam właściwie opracowaną, ale jeszcze rekrutki nie wstawiłem, sesji nie rozpocząłem).

- Możliwe, że przy dobrej woli drugiego MG będzie okazja do pokierowania postacią taką czy owaką.



SZKIC SESJI.

Nadany komunikat ze statku Mingxīng przejmuje wywiad CESSA. Planowana jest wyprawa na planetę Dawid 5, by zbadać anomalie, o których mówi komunikat. Celem jest ubiec Chińczyków w rozwiązaniu zagadki (słuch o nich zaginął). Trzeba to zrobić tak, by inne organizacje kosmiczne się nie dowiedziały. Gracze wcielają się w pracowników CESSA i biorą w tej wyprawie udział.

WSTĘPNIAK


***
Potomkowie gwiazd

Długoletnie błądzenie w ciemnościach w poszukiwaniu prawdy odczuwanej, lecz nieuchwytnej, głębokie pragnienie oraz przeplatające się okresy wiary i zwątpienia, które poprzedzają jasne i pełne zrozumienie, znane są wyłącznie tym, którzy sami ich doświadczyli.

Albert Einstein



Dawid 5. Planeta z gatunków tych, które nazywamy drugą Ziemią. Drugą, mimo, że planet takich jak ta znamy setki. Wprawdzie znacznie większa, i cieplejsza, pustynna w 98%, ale trudniejsze do przeobrażenia ciała niebieskie ludzkość poddała już procesowi terraformacji. Proces ten dodatkowo ułatwiłaby szczątkowa obecność atmosfery. Niewystarczająco dobra dla człowieka ze względu na swój rozrzedzony stan, acz niezwykle rzadko zbliżona w składzie do atmosfery ziemskiej. Dopuszcza się możliwość wstępowania niewielkich złoż wód podziemnych, jednak to tylko przypuszczenia. Pomimo tych zalet, terraformowanie planety Dawid 5 nie byłoby opłacalne. Znajdowała się zbyt daleko od Układu Słonecznego. Były lepsze kandydatki.

Mars był oczywistym wyborem. Niegdysiejsza Czerwona Planeta stała się prekursorem w tej dziedzinie. Dziś, prócz nieco niższych temperatur, niemal nie różni się od Ziemi. Projekt rozpoczęty przez NASA w 2038 roku, skończony wspólnymi siłami z FKA i CNSA. Pierwsze kolonie pojawiły się w roku 2081. Od tego czasu życie na Marsie rozkwita pod stałym dozorem człowieka i jego maszyn.
Rychło każda z agencji kosmicznych zapragnęła posiadać swoją własną planetę z izolowaną placówką naukową. Oczywistym stało się, że dalsza współpraca agencji nie jest możliwa, choć z wiadomych względów nikt nie mówił tego otwarcie.

Dość nieoczekiwanie, niedługo po terraformacji Marsa do gry włączył się czwarty gracz- CESSA. Organizacja ta, będąca aliansem państw środkowej Europy, mającą za cel rozwijanie nauki i ekspansje kosmiczną, dzięki nowatorskiej technologii podróży kosmicznych, ubiegło pozostałe agencje i szybkim, zdecydowanym krokiem zawładnęło dla siebie drugi najlepszy kąsek Układu Słonecznego- księżyc Jowisza, o jakże trafnej nazwie Europa. Kiedy rozpoczęto terraformację Europy, nieomal doszło do pierwszej w historii wojny światów.

W wyniku nacisków na Ziemi, CESSA zgodziło się ujawnić nową technologię pozostałym graczom- zalążek napędu nadprzestrzennego. Oczywiście nie za darmo. Do dzisiejszego dnia to był ostatni raz, kiedy wszystkie agencje współpracowały. Owoc ich pracy był niewyobrażalny. Możliwość podróżowania na przeogromne dystanse w czasie liczonym w tygodniach.

Jakże cenne to było odkrycie! W tych latach, Ziemia była coraz bardziej wyzuta z surowców nieodnawialnych. Z pomocą nowej technologii rozpoczęto więc poszukiwania kosmicznych źródeł energii. Poszukiwano głównie pierwiastków rozszczepialnych takich jak uran, pluton czy tor, ale także nowych minerałów i surowców. Pierwsze loty obarczone były ogromnym ryzykiem. Bezpieczeństwo skoku nadprzestrzennego nie przekraczało 50%. Wielu astronautów zginęło w służbie ludzkości. Wiele transporterów przepadło. Choć znaleziono kilka mniejszych złóż, poszukiwania wciąż trwają.
Niezaspokojona ciekawość człowieka pchnęła go także do poszukiwań nieznanych mu dotąd zjawisk oraz pierwszych w historii oznak życia pozaziemskiego. I tu… tu planeta Dawid 5 była na swój sposób wyjątkowa...

***
Rok 2112
system 859865Y





Andelu Cheng, technik statku kosmicznego Mingxīng raz jeszcze prześledził nagrane zapisy. Pierwszy raz spotkał się z takimi odczytami. Pole magnetyczne planety Dawid 5 zmieniało się, falowało. Odczyty w zakresie 10-20 mili Tesli, następowały po sobie w nieustalonym porządku, lecz w równych przedziałach czasowych. Nie zmiany pola, lecz szybkość i równomierność tychże zmian rodziła pytania.

W kajucie kapitana Wen Jintao zamigała dioda, informująca chęć rozmowy technika z jego osobą. Jintao zwolnił przesył głosu.

- Kapitanie…- Andelu Cheng przez niewielkie urządzenie zwrócił się w swoim języku do rodaka- Niech pan spojrzy na to. –wypowiadając te słowa, Chińczyk przesłał zapisy do kajuty kapitana.

Wen Jintao przesunął dłonią po ekranie, w swojej kapsule i w miejsce raportów wbudowanego centrum dowodzenia statku, pojawił się raport Cheng’a. Trwał tak w zamyśleniu przez chwilę, po czym, nachylił się do przodu by było go lepiej słychać i włączył do rozmowy resztę załogi.

- Przyrządy w pełni sprawne? – Głos kapitana rozległ się we wszystkich pomieszczeniach na statku Mingxīng

- Tak Panie kapitanie – dobiegł po chwili głos innego Chińczyka

- Pytam o magnetometry

- Tak Panie kapitanie –powtórzył ten sam głos co wcześniej- Wszystko działa jak należy… ta planeta… Dawid 5 ma takie pole magnetyczne. To nie błąd pomiarów Panie kapitanie.

- Przyjąłem Yao. – kapitan raz jeszcze spojrzał na odczyty.

- Kapitanie... – zmieszany głos Yao Hongbo rozbrzmiał po chwili w kajucie kapitana. –Zawirowania magnetyczne muszą być wywołane przez gwiazdę Goliat 7. Nie widzę innej możliwości.

Kapitan raz jeszcze przejrzał zebrane dane i skontrolował odczyty. Goliat 7 był sporym olbrzymem, a przy tym, jak do tej pory wyjątkowo stabilnym.

- Cheng, 20 mili Tesli to maksimum? Jak oceniasz szkodliwość takiego pola?

- Pole planety macierzystej jest trzy rzędy niższe, jednak pole tej wielkości bywa stosowane w medycynie. Nie jest szkodliwe. Można by rzec, że wręcz odwrotnie- leczy się nim. Zalecałbym jednak ostrożność w dłuższym przebywaniu poza warstwami ochronnymi Mingxīng’a. Dodatkowo nie wiem jaki wpływ może mieć taka zmienność.

- Jest coś jeszcze kapitanie!- znów odezwał się Hongbo. – planetarny Grawitometr… nie może się ustabilizować.

Kapitan przesunął dłonią obraz ekranu.
- Rzeczywiście… - kapitan sięgnął po niewielkie urządzenie nad siedzeniem i unosząc je do ust nadał komunikat.
Kod PHP:
-Tu MingxīngMówi kapitan JintaoWiadomość do Matki.  Lądujemy na Dawid 5 w systemie 859865YStwierdzono nietypowecykliczne zmiany pola magnetycznego i grawitacyjnego planety Dawid 5. Powtarzamstwierdzono nietypowecykliczne zmiany pola magnetycznego oraz grawitacyjnego planety Dawid 5. Dopuszczamy wszystkiepowtarzamWSZYSTKIE ewentualnościLądujemyZ racji na spodziewane zakłócenia magnetycznedalsza łączność może okazać się niemożliwaBez odbioru
***


To jak? Pomożecie?


_______________________________________________
1. FKA- Russian Federal Space Agency (Roscosmos)
2. CNSA- China National Space Administration
3. CESSA- Central European Science and Aeronautics Alliance (wymyślone na potrzeby sesji- jeśli ktoś zna lepiej angielski, z chęcią dowiem się jak to poprawnie powinno być rozwinięte
 
Rewik jest offline  
Stary 08-07-2015, 21:22   #2
 
Deithwenn's Avatar
 
Reputacja: 1 Deithwenn nie jest za bardzo znanyDeithwenn nie jest za bardzo znanyDeithwenn nie jest za bardzo znany
Co prawda mało jeszcze powiedziałeś o roli graczy w jakie mogą się wcielić, ale z racji tego, że mam ochotę na jakąś sesję pomiędzy gwiazdami chętnie przyłączę się do rozgrywki
 
__________________
"Za miecz chwytają wyłącznie ludzie zdesperowani, którym nie pozostało nic poza własnym ego"
sierżant Sójeczka
9 drużyna Podpalaczy Mostów
Deithwenn jest offline  
Stary 09-07-2015, 21:54   #3
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Ponieważ dostałem od Deithwenn'a garść pytań, tutaj dodaję trochę informacji.

GARŚĆ INFORMACJI DLA GRACZY

KTO?
Gracze wcielają się w postacie klasyczne dla tego gatunku. Cała załoga wyprawy składać się będzie właśnie z graczy. Dlatego wszelkie profesje typu astronauta, naukowcy-fizycy, nowocześni żołnierze, informatycy czy inżynierowie są mile widziane. Wszystko co ma jakiś uzasadniony motyw by w wyprawie badawczej brać udział, będzie w porządku.

NARODOWOŚC POSTACI
CESSA skupia państwa takie jak: Polska, Węgry, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Chorwacja i przez przypadek Szwecja. I tych narodowości prosiłbym się trzymać. Istnieje możliwość kierowania także postacią pochodzącą z Europy – księżyca Jowisza, choć będzie miała opóźniony start o jeden post z przyczyn fabularnych.

ŚWIAT
Jest rok 2112. Do 2015 wszystko tak jak znamy. W roku 2081, wraz z powstaniem pierwszej ludzkiej kolonii na Marsie, nastąpił nagły rozwój astronautyki. Z początku transportowce, statki handlowe, z czasem pojawili się pierwsi piraci kosmiczni, a w następstwie kosmiczne jednostki wojskowe. Wraz z odkryciem napędu nadprzestrzennego, wszystko urosło na wielką skale. Organizacje typu NASA FKA CNSA i wymyślona na potrzeby sesji CESSA praktycznie rządzą na Ziemi i innych planetach. Samo pojęcie państw ma niewielkie znaczenie, bo czym jest państwo, kiedy jest kilka planet zamieszkałych przez ludzi (kilka, nie kilkanaście)? Aktualnie wśród NASA, FKA, CNSA i CESSA nie ma konfliktu zbrojnego, ale stosunki są napięte i czuć atmosferę zimnej wojny. Istnieje zasada kto pierwszy ten lepszy, jednak czasem dochodzi do spięć, gdy nie do końca jest jasne kto pierwszy odkrył dane złoże uranu itp.

ZADANIE
Dlatego postacie graczy będą miały za zadanie zbadanie anomalii planety Dawid 5 w taki sposób, by nie wyszło na jaw, że „sprzątnęli” to odkrycie Chińczykom. Gracze muszą się liczyć z tym, że nie tylko CESSA może dysponować skradzionymi informacjami, muszą brać pod uwagę obecność załogi CNSA już na planecie i wreszcie być gotowym na to, co zastaną na samej planecie. Podejrzewa się, że zawirowania magnetyczne na planecie Dawid 5, uniemożliwiają przesył informacji, dlatego załoga Mingxīng nie przesłała jeszcze kolejnych komunikatów.

NAUKA I ISTOTY POZAZIEMSKIE
Nie stwierdzono istnienia życia pozaziemskiego w kosmosie, nawet mimo, że odkryto planety dające życiu szansę na rozwój (prócz sztucznie skolonizowanych przez człowieka planet, oczywiście).
Nie jestem profesorem astronomii, fizyki ani nic z tych rzeczy, więc wszelkie teorie strun i inne ciekawe, acz trudne zagadnienia pozostawiam bez komentarza. Jeśli gracz będzie miał na to ochotę pozostawiam wolną furtkę poza jednym aspektem: grawitacją. O niej nie wiadomo nic więcej jak w roku 2015. W sesji prawdopodobnie zdarzy się kilka sprzeczności z dzisiejszymi teoriami, nie jest to celowe, ale też nie zamierzam się zadręczać z tego powodu.

EKWIPUNEK
Nie będę tworzyć spisu rzeczy. Wszelkie drony, minidrony, laserowe działka i inne drednoty pozostawiam do opisania graczom, jeśli sobie takie wymarzą. Należy pamiętać, że postęp technologiczny wszystkich organizacji jest na podobnym poziomie, więc wy macie śmiercionośną broń? Inni tez ja mają i pewnie coś do ochrony. Więcej na ten temat rozpiszę w rekrutacji jeśli taką rozpocznę.

LiCZBA GRACZY
Nie planuję zaczynać jeśli nie zbiorę minimum 3 graczy.

MECHANIKA
Jeśli mi pomocny MG nic nie doradzi (nadal szukam ), to będzie to zwykła mechanika oparta na procentowych szansach. Tu podobnie jak w ekwipunku. Umiejętności wymyślą gracze, wydając określoną liczbę punktów. Ale o tym jeszcze za wcześnie żeby mówić. Wciąż pracuję nad mechaniką.
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 09-07-2015 o 21:58.
Rewik jest offline  
Stary 09-07-2015, 22:44   #4
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Jeśli mi pomocny MG nic nie doradzi
Polecam Travellera MgT (Moongose). Mechanika jest prosta i szybka a przy tym bardzo kompleksowa, jest do niej ogrom ekwipunku i sprzętu (i to z możliwością "skalowania" poziomu technologicznego) oraz mnóstwo dodatkowych podręczników.

Oraz SRD online i sporo fanowskiego stuffu

No i najważniejsze - jest to mecha/system skonstruowany właśnie pod realistyczną space operę i dający duże możliwości kreacji wszelkiej maści "niebojowych" postaci.

Jak chcesz szczegóły, to zapraszam na gg
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 09-07-2015, 22:46   #5
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Traveller to potęga, potwierdzam.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: psionik, Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Lord Melkor
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 09-07-2015, 22:57   #6
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
To biorę się za lekturę. Chwilę mi na tym zejdzie. Jak czegoś nie zrozumiem skorzystam z ofiarowanej pomocy Autumm : )

Jakby ktoś jeszcze chciał coś doradzić, to śmiało ; )
 
Rewik jest offline  
Stary 09-07-2015, 23:11   #7
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Tylko pamiętaj - Travellerów jest kilka wersji. Niektóre dość nieprzyjemne w odbiorze Dlatego polecam wersję Moongoose - IMHO ma same zalety starych wydań, a jest dużo bardziej przejrzysta. No i na SRD nie ma wszystkich reguł, więc radzę zajrzeć do podra. Nie jest długi

Pomoc z chęcią zaoferuję
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 10-07-2015, 00:38   #8
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
W sumie to zbyt dużego ruchu na forum nie mam nie licząc mojej dokowej "Krwi na..." i "Monster Hunters" gdzie gram, ale sesja zaczyna mi trupem podśmierdywać, więc może i pomogę, choć Travellera jeszcze nie prowadziłem to podręcznik jest i mechanika jakby nie patrzeć dzięki Autumm znam. Co do fabuły to zawsze mogę coś tam szepnąć bo pomysły zawsze się znajdą. Jeśli do czasu założenia przez ciebie tematu, nie sondy, rekrutacji nie będę brał udziału w czymś więcej, ponad moje siły (mistrzowanie + 2 gry) i/lub/jeśli nie wkrzeszę do tego jednego ze starych pomysłów (ME, TES) to możesz na mnie liczyć w kwestii pomocniczego MG.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 10-07-2015, 09:56   #9
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Ja bardzo chętnie bym zagrał jakieś science fiction, a tym bardziej w systemie choćby podobnym do Travellera a klimatach może bardziej Freelancera.
Natomiast nie bardzo mi podchodzi wcielanie się w grupy etniczne z rejonu Słowian i pochodnych bo przykro mówić ale nie są to zbytnio przyjazne i mało konfliktowe nacje.
Sorry takie moje zdanie w temacie.
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 10-07-2015, 11:24   #10
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Dziękuję wam wszystkim, widzę, że nie zginę, a na zbieranie graczy jeszcze będzie czas.

Biorę się do pracy. Ciężko mi powiedzieć, kiedy ruszę z rekrutacją. Tydzień minimum, aczkolwiek 24 wyjeżdżam na jakiś czas, więc się mocno zastanowię czy zaczynać przed wyjazdem i czy internet będę miał.

Co do uwagi Draugdin to w zasadzie nie jest to istotny element fabuły, jakie narody tworzą CESSA. Choć nie uważam, żeby Słowianie czy inne narodowości tu wymienione różniły się czymś znacząco od innych narodowości, to wezmę pod uwagę, że nie każdy chce grać narzuconą narodowością. Zobaczę, może rozszerzę grono, albo całkowicie zrzucę ograniczenia (bo jak pisałem, w zasadzie państwa nie istnieją, a rządzą organizacje).

W czasie jak będę ogarniał mechanikę, oczywiście wszelkie dalsze komentarze, wskazówki mile widziane

EDYCJA: Jest jeszcze jedna sprawa. Do MG
Zew Cthulhu, o ile się nie mylę, posiada mechanikę "pomieszania zmysłów". Ktoś mógłby przybliżyć w skrócie jak to działa?
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 11-07-2015 o 00:51.
Rewik jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172