lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Roll20/Gdoc]Gemlight: Of Swords and Daggers (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15521-roll20-gdoc-gemlight-of-swords-and-daggers.html)

Fiath 30-09-2015 17:31

[Roll20/Gdoc]Gemlight: Of Swords and Daggers
 
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=7-7Xd7DlMyQ[/MEDIA]
Cywilizacja.

Cywilizacja nigdy by nie powstała. Miasta nie wyrosłyby bez powodu, nikt nie odkryłby nowych lądów, nikt nie opatentował nowych technologii...gdyby nie jeden czynnik. Czynnik który pcha masy do przodu, który tworzy prawo pośród nich, kierując je w stronę konkretnych osiągnięć.
Liderzy.
Nietypowe osobowości, ludzie, którzy często znajdują swoje powołanie dopiero w krytycznej sytuacji, którzy wiedzą czego chcą i jak to osiągnąć. To właśnie ich starania decydują o rozowju cywilizacji.
Tak było zawsze i tak zawsze będzie. Nawet mrówki potrzebują królowej.
A gdy liderów pojawia się zbyt wielu, ich cele w końcu zaczynają się wykluczać.
Wtedy nastaje wojna.

Gdy bestie zniszczyły swoją rodzimą wyspę na północnym wschodzie i uciekły w stronę południowego kontynentu wszyscy oczekiwali wojny. Krótko po ich przybyciu zaczęły pojawiać się pierwsze skrajne przypadki bezprawia, gdy dumne z siebie bestie zaczęły traktować miejscową ludność jako nic nie warte pożywienie, znieważając zrządzenia ich lidera.
Gdy na dalekiej północy magowie lodowych królestw odkryli pradawnego smoka i błędnie uznali go za martwego przesądzonym zostało, że prędzej czy później wybudzą go z hibernacji, a nastało to na długo wcześniej niż ten by sobie tego życzył. Nie jedno królestwo chciałoby kreaturę związać, ujarzmić, w czego celu staną na drodze nie tylko jemu ale i sobie nawzajem.
W tym samym czasie królestwo wysp środka kontynuuje produkcje masywnych flot zagrażając morskiej wolności pozostałych narodów...A to tylko drobne przykłady...

Wojna się zbliża.


This
Is
A
Gemlit
Story

Of Swords and Daggers


Co ty tworzysz?
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w strategicznej, turowej sesji rpg w której będziecie odgrywać rolę strategicznych liderów. Liderów czego? Wasza decyzja. Najwyższa opcja, to królowie, najniższa, to banda bandytów albo złodziei.

Gra będzie odgrywała się w dwóch systemach, google doc, gdzie będą miały miejsce wasze interakcje między sobą jak i npc, wszystkie strategiczne dyskusje i plany, oraz w roll20, gdzie za pomocą mojego autorskiego systemu będziecie zajmowali się zarówno polityką światową jak i bitwami oddziałów.
Myślcie Heroes of Might and Magic spotyka Warlords Battlecry.

Cel waszej rozgrywki zależy od motywacji postaci i może się zmienić z biegiem gry. W żadnym wypadku nie musi to być podbój świata.

Jakie klimaty?
Gra będzie miała w moim autorskim uniwersum gemlight, jest to świat magii-nauki, gdzie technologia opiera się na klejnotach zawierających w sobie energię magiczną.
Zarazem rasa jest określana przez gatunki many wewnątrz istoty i ich równowagę.
Ogółem rzecz biorąc świat przedstawiony wpada w kategorię fantasy.

Dla kogo ta gra?
Ludzi którzy lubią strategie i role play, oraz ludzi którym nie przeszkadza gdy ich bohater nie jest w stanie wymordować całego wrogiego oddziału samodzielnie. Role bohaterów będą poniekąd pasywne.
Gra będzie przebiegała w dość nieregularnym tempie. Raz możemy dawać odpisy codziennie, innym razem przez miesiąc będzie cisza. Jest to spowodowane głównie tym, że aby działać potrzebujemy dwóch lub więcej osób jednocześnie dostępnych.
Sesja ta będzie trwała bardzo długo, może nawet ciągnąć się przez dwa czy trzy lata. Dlatego proszę aby zainteresowani poważnie się zastanowili czy będą mieli czas i ochotę brać w niej udział. Jak w sumie to nie wiecie czy wam się chce, to może zostawcie miejsce dla kogoś, kto jest mocno napalony. Do gry poszukuję wyłącznie trzech graczy.

Jakie są zasady rekrutacji?
Na sam początek musicie się zapoznać z zasadami mechaniki, abyście mieli pewność, że sesja wam odpowiada. Sporządziłem 9 dokumentów, które razem mają około 20 stron, w większości zapełnionych tabelami. Tabele te mogą wydawać się krótkie albo niekompletne. Głównie dlatego, że cały czas je powiększam oraz potrzebuje waszych kart aby wiedzieć, co będzie w sesji potrzebne.
Mechanika została rozwinięta podczas mojej poprzedniej sesji dzięki czemu jest dość solidna, ale brakuje w niej materiału użytkowego. Wszelkie pomysły można zawsze do mnie kierować.

W tym linku znajduje się opis mapy politycznej: https://docs.google.com/document/d/1...MS4oHCpmw/edit
Na samej górze tej karty znajdują się linki do innych dokumentów informacyjnych, gdy się z nimi zapoznacie będzie gotowi do tworzenia karty postaci.

Rekrutacja potrwa gdzieś z tydzień, może nieco krócej, może nieco dłużej. Mam zwyczaj czekać na graczy o których wiem, że potrafią, ale jednocześnie mogę zamknąć biznes bez pytania jak stwierdzę, że karty które dostałem do tej pory mi odpowiadają. Ostatecznie jeżeli mam dostać kilka kart na poziomie to i tak najuczciwiej jest brać te, które otrzymałem jako pierwsze.

Karty gracza należy sporządzić w dokumencie google, a ich link wysłać do mnie jako prywatną wiadomość.


Cytat:

Typ organizacji: Królestwo? Gildia? Na czele czego chcesz stanąć?
Nazwa:
Godło
Dominująca rasa:
Cel: Poza dosłownym celem organizacji możecie tutaj zawrzeć wizję tego, do czego chcecie ją doprowadzić.
Opis:
Historia organizacji, w punktach:

Lider
Imię:
Rasa:
Opis:
Cel:
Karta klasy postaci: schemat należy wziąć z odpowiadającego jej dokumentu, startowy exp dostaniecie po rozpoczęciu rozgrywki. Jeżeli macie pomysł na oryginalną klasę postaci, można go tutaj zaprezentować. Teoretycznie akceptował będę wszystkie pomysły, acz mogą się one zmienić w celu zbalansowania rozgrywki.
Historia postaci, w punktach:

Postaci powiązane:
Możecie tutaj wypisać dodatkowe karty postaci które opisują osoby najistotniejsze dla waszego bohatera. Możliwe, że również dostaną status lidera, ale będzie to zależało od mojej decyzji.
Maksymalny limit postaci powiązanych na tą sesję to 6. Maksymalnie 4 z nich można mieć pod własną kontrolą (tak samo jak swoją główną postać).
Wszelkie pytania proszę zadawać w temacie.

Ajas 01-10-2015 00:09

Ja się na to piszę ;)

W becie było bardzo przyjemnie i gra daje czasem więcej radości niż komputerowe strategie. Polecam i zachęcam wszystkich do składania podań.

Eleishar 01-10-2015 09:54

Wstępnie chętny, jak mówiłem wcześniej. Ale najpierw muszę materiały przetrawić, żeby dać ostateczną odpowiedź.

Tropby 01-10-2015 12:51

Również polecam sesję Fiatha. Graczy będzie w sumie 4 bo ja już sobie zaklepałem miejsce. Liczę na solidne wyzwanie ze strony pozostałych graczy ;)

carn 05-10-2015 14:32

Brzmi kusząco skomplikowanie ;-)

Jak należy rozumieć "dominującą rasę"? Liczebnie czy politycznie? Czyli dominują trzy jelenie czy setka pingwinów?

I drugie pytanko: nacje aspirujące do posiadania wstępnie osady same określają stosunek ludziów do nie i podgatunki tych nie?

:-)

Fiath 05-10-2015 17:13

Liczebnie. Za każde 20% stosunku bestii do ludzi można wprowadzić do wioski jedną rasę więcej. Jednakże wioska ta musi posiadać dostęp do habitatu typowego dla rasy, więc pingwinów na pustynię nie sprowadzisz, chyba, że w oddziale na wyprawie krzyżowej.

Jeżeli będziesz pewny, że chcesz brać udział, to prześlij mi prywatnie swój nickanme na skype. Skontaktuje się z tobą w weekend, wyjaśnię wątpliwości i pomogę z kartą postaci.

carn 06-10-2015 22:46

Zgłoszę się na pewno :)

hesmeron 08-10-2015 18:02

Zagram z chęcią mój nick w roll 20 to hesmeron tak jak tu

carn 11-10-2015 11:07

I jak tam rekrutacja? Wszyscy zadeklarowani wysłali już karty? Mobilizować się i stawać do walki! ;-)

Fiath 11-10-2015 14:43

Łącznie z twoją mamy trzy niekompletne karty na stanie. Acz dwóch z graczy dość szybko powinno dokończyć swoje, więc pewnie zaczniemy w tym miesiącu. Nie będę specjalnie na nikogo czekał, i tak się dłuży a sama gra nie będzie należała do najszybszych.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172