lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [rekrutacja dodatkowa] WFRP2: Księstwa Graniczne - Ziemie Skradzione (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15529-rekrutacja-dodatkowa-wfrp2-ksiestwa-graniczne-ziemie-skradzione.html)

Lord Cluttermonkey 02-10-2015 13:52

[rekrutacja dodatkowa] WFRP2: Księstwa Graniczne - Ziemie Skradzione
 
Przyjmę jednego dodatkowego gracza.

Postać na 1500 PD (+ darmowe rozwinięcie). Dowolna rasa i profesja z oficjalnych materiałów WFRP2.

Cechy Główne tak, jakby na 2k10 wypadły same jedenastki i od tego poziomu możliwy min-max.

Żywotność - maksimum dla danej rasy.

Punkty Przeznaczenia - maksimum dla danej rasy.

Ekwipunek - podstawowy + z profesji + 20 zk na zakupy wg cen podręcznikowych + koń wierzchowy lub kuc, jeśli BG nie ma wierzchowca wg profesji.

Zdolności losowe mogą zostać wybrane przez gracza.

Zainteresowanych odsyłam do poprzednich tematów rekrutacji, tematu sesji i tematu komentarzy.

W największym skrócie sesja to klasyczny awanturniczy Młotek, bardzo graczocentryczny. Teatrem działań w wąskim ujęciu są Księstwa Graniczne, w szerszym - cały Stary Świat, bez "niewidzialnych ścian", bez sztywnych ram jakiegoś scenariusza, w końcu bez "plot armor" - jeśli gracze chcą zniszczyć Imperium, ja jestem od tego, by im to umożliwić. ;)

Gramy w zasadzie tylko przez forum, każda kolejka to okazja do zdobycia PD, podjęcia decyzji niosącej istotne konsekwencje albo ryzyko śmierci i rzeczy gorszych niż śmierć. :grimdark:

Tempo gry ludzkie, ok. jedna kolejka na tydzień.

Odpis o dowolnej długości.

Tło fabularne - forma dowolna, może być Dziesięć Pytań. Motywacja postaci powinna zgadzać się albo chociaż nie kolidować z motywacjami drużyny.

PvP zabronione.

Gramy od ponad roku. Znajomość przebiegu sesji nie jest wymagana.

Pytania i zgłoszenia proszę tutaj (tak, karty postaci też). PW mam wyłączone.

Sznurki:.

Szablon KP dla człowieka.

Przykład wypełnionej karty postaci.

Gerappa92 02-10-2015 14:13

Ok. To się zgłaszam :).
Kto pierwszy ten lepszy ?

Lord Cluttermonkey 02-10-2015 14:16

Najlepsze zgłoszenie wchodzi. :nordic:

Fyrskar 02-10-2015 14:36

Polecam i pozdrawiam.

Gerappa92 02-10-2015 14:40

A termin?
Bo nie wiem czy mam pisać teraz na kolanie, czy wieczorkiem będę mógł sobie usiąść :)

Lord Cluttermonkey 02-10-2015 14:42

Nie myślałem o ścisłym terminie, bo gra toczy się cały czas. Jak się znajdzie satysfakcjonujące mnie zgłoszenie, to dany gracz wchodzi do gry i kończymy rekrutację.

Powiedzmy, że przez minimum dwa tygodnie zbieram zgłoszenia.

Przykład wypełnionej karty postaci.

piotrek.ghost 02-10-2015 17:23

Nie rozumiem tego losowania cech tylko;) każda ma być x+11 gdzie x to bazowa danej rasy?

Lord Cluttermonkey 02-10-2015 17:35

Cytat:

Napisał piotrek.ghost (Post 580767)
Nie rozumiem tego losowania cech tylko;) każda ma być x+11 gdzie x to bazowa danej rasy?

Właśnie tak.

Baird 02-10-2015 17:38

Zgodnie z podręcznikową średnią. Dla ludzi wszędzie wynosi ona 31 u elfów i krasnoludów jest to 21 lub 41 w zależności od tego, o którą cechę chodzi.

Lord Cluttermonkey 02-10-2015 18:14

A, właśnie - jeśli ktoś tworzy czaromiota, to poproszę o coś odmiennego od czarodzieja (mamy dwóch "pierwszoedycyjnych"*). Na przykład przez tyle lat grania nigdy nie miałem BG kapłana.

Przy czaromiotach są dwie zmiany względem zasad podręcznikowych: 1) nie stosuję zasady "Natychmiastowej porażki" (Podręcznik Główny, str. 149), więc rzucanie zaklęć jedną kostką jest bezproblemowe. 2) Każde kolejne przekleństwo Tzeentcha tego samego dnia jest o tabelkę poważniejsze. Ten "Cinczometr" resetuje się każdego świtu wraz z Punktami Szczęścia.

---

Uwielbiam Zabójców Trolli** i w ogóle jak ktoś chce już przysłać nieludzia, to najlepiej krasnoluda. Mogę też dopuścić krasnoludzkich kapłanów*.

---

Jak będzie potrzebny, mogę sporządzić wykaz stosowanych zasad opcjonalnych i zasad domowych, ale bez obaw, jest tego mało i głównie pierdoły (jak wykupywanie rozwinięć poza schematem, obciążenie, podróżowanie po heksmapie, itd.).

---

Jak mogę coś polecić, to zdolność szósty zmysł może okazać się bardzo przydatna dla każdej postaci.

---

W sesji każda umiejętność postaci się przydaje, więc i krasnoludzki Zabójca, i uczony może okazać się tak samo przydatny. A przede wszystkim testuję spryt grających.

---

* Wszystkie wymienione na zasadach MadAlfreda.

** Jak i inne profesje charakterystyczne wyłącznie dla świata WFRP.

---

PS. Kiedyś popełniłem taki długaśny odpis o graniu w piaskownicę - pisany po północy i w stylu "kazania", ale może komuś się przyda. Proszę traktować to bardziej jako osobistą wypowiedź niż jakąkolwiek próbę obiektywizacji czy definicji zjawiska - dla mnie staroszkolne granie to tylko jedna z wielu inspiracji.

PS2. Dla zainteresowanych dodałem garść sznurków do tematu. Matko Święta, koncepcja tej sesji zmieniała się chyba z każdym dniem, w którym miałem wolny czas na RPG. Czas powrócić do korzeni, puścić "Hole In The Sky" Black Sabbathu w słuchawkach i następnym razem napisać tak "inspirującą" rekrutkę, jak za pierwszym razem. :lol2:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172