lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Mafia] DC&Marvel: "Ramię w Ramię" (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15646-mafia-dc-and-marvel-ramie-w-ramie.html)

Nami 11-11-2015 19:08

[Mafia] DC&Marvel: "Ramię w Ramię"
 
Mafia: DC & MARVEL
"Ramię w Ramię!"

Witam was wszystkich, w trzeciej już odsłonie mafii, prowadzonych przeze mnie. Ostatnie dwie mafie pozwoliły nam na to, by dostrzec pewne rzeczy, które można by poprawić. Niestety, mafia forumowa bez zaangażowania graczy, nigdy nie będzie doskonała, a nawet jeśli owe zaangażowanie będzie widoczne, to i tak może być coś nie do końca zbilansowane.

Założenia mafii są dosyć proste.

Ja, jako MG, losuję wam "tajną", czyli ukrytą, rolę, która ma dołączoną unikatową umiejętność. Wy nie możecie zdradzać swojej roli publicznie, a to oznacza, że tylko pytani przez Strażnika Więziennego, możecie zdradzić mu, kim jesteście.
Ostrzegam, że nikomu nie wybieram roli, wszystko jest losowe, więc jeśli zgłaszacie się tylko dlatego, że chcecie zagrać konkretną postacią, a inna przeze mnie wylosowana nie będzie wam się podobać, przez co olejecie grę; nie zgłaszajcie się w ogóle.

* Zadaniem miasta jest wyeliminowanie złych postaci; w tym przypadku będą to Lobo oraz cała trójca mafii.
* Zadaniem mafii jest wyeliminowanie miasta oraz Lobo, który to ma nocny immunitet.
* Zadaniem Lobo jest wybicie wszystkich (prócz Green Arrowa, on nikomu nie wadzi oraz Deadpoola, który również nie jest groźny).
* Zadaniem Green Arrow'a jest dotrwanie do samego końca.
* Zadaniem Deadpoola jest doprowadzić do linczu na samym sobie.
Niektóre postacie mają ukryty cel, dzięki któremu wygrywają nawet, jeśli ich frakcja polegnie.

Ostrzegam, że niekoniecznie wszystkie przedstawione postacie wystąpią w tej rozgrywce, bowiem wszystko będzie uzależnione od ilości graczy.

W tej edycji to ja będę wybierać, kogo przyjmę. Nie będzie już akcji "kto pierwszy ten lepszy". Sama sobie wybiorę, kogo chcę widzieć w sesji, kogo nie mam ochoty w niej widzieć oraz komu dam szansę, na pokazanie się. Tym razem poważnie, będę karać za bezczelne olewanie gry. Czemu? Temu, że zasady są jasne i klarowne od samego początku, więc proszę mnie potem na PW nie dopytywać ani nie rzucać pretensjami, że komuś grozi tzw. modkill. Nikt nikogo do gry nie zmusza, ja jestem wyrozumiała i da się ze mną dogadać, sęk w tym, że trzeba chcieć. A nie sobie milczeć, o niczym nie informować i myśleć, że jest fajnie. Nie, nie jest fajnie.

Zasady ogólne rozgrywki:
1. Ponieważ nie toleruję lurkowania, wymagam 1 posta na 24h. Nie uważam, by było to zbyt wiele, gdyż rozgrywka jest dynamiczna, a napisanie 3-5 zdań, zajmuje kilkanaście minut.
2. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 12h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy. Jeśli jednak zagrożony zdąży, następnym razem umiera natychmiast po 24h. Nie ma już dodatkowych 12h. Naturalnie można uniknąć groźby modkilla, jest to banalne - wystarczy do mnie napisać, że się nie zdąży. Ciężko, nie?
3. Nie wolno ujawniać swojej roli czy dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc.
4. O wszelkich nieobecnościach (wyłączając nagłe wypadki) informujemy tylko i wyłącznie w Komentarzach, tak by każdy gracz o tym wiedział.
5. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi.
6. Mafia ma absolutny zakaz pisania na czacie mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
7. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
8. Swoje Nocne Akcje wysyłacie do mnie na PW, oczywiście. Nie można wykonywać danej akcji, jeśli wylosowana postać nie posiada tejże umiejętności (czyli na przykład: Constantine nie będzie obserwować, czy ktoś kogoś odwiedza).
9. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla trupków. Mimo to, zezwalam pisanie w komentarzach. Nie widzę problemu, by pisać sobie "ot tak". Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio, a jedynie jeśli nawiąże z wami kontakt Constantine.

Nowości:
Tak sobie myślałam, czym by tutaj urozmaicić rozgrywkę i oto to, na co wpadłam:

1. Last Will (Ostatnia Wola): Dopuszczam możliwość napisania takiej pośmiertnej karteczki, jednakże będzie ona bardzo ograniczona. Wraz z PW z nocną akcją, wysyłacie mi wiadomość LW, która może zawierać tylko jedno słowo.
Sprawdzam kto odwiedza Bolka
Last Will: Hasałbym.


Jeśli w PW nie otrzymam LW, wtedy stwierdzam, że go nie ma i w przypadku waszej śmierci, karteczka się nie pojawi.

2. Death Note (Notatka Mordercy): Wraz z podaniem mi nocnej akcji, jeśli polega ona na zabiciu kogoś, dopuszczam dodanie takiej krótkiej notki. Tutaj niby nie narzucę wielkiego ograniczenia, po prostu sama uznam, co jest widoczne, a co zachlapane krwią i nie do odczytu. Im dłuższa wiadomość, tym mniej informacji będzie czytelnych.

Zabijam Bolka
DN: Cisza Twej krtani, jest dla mnie poezją.



Jeśli morderstwo się nie powiedzie, DN również nie będzie ukazany.

Karta Postaci:
Wrzucacie ją tutaj, zgłaszając się do sesji.
Można również najpierw się zgłosić (1 post), a w innym dać swoją kartę. Jestem stosunkowo cierpliwą osobą, a czasu mamy dużo.
Czym jest postać, którą tworzycie? Otóż, jest waszym kamuflażem, przykrywką. Pod płaszczem Abrahama Lincolna, Gandalfa czy Al'a Bundy'ego, ukrywa się jeden z bohaterów komiksów. Macie jednak odgrywać postać, którą stworzyliście, a nie tą, którą dostaniecie ode mnie w drodze losowania, ponieważ wasza tożsamość jest ukryta. Czemu? Ano temu, że jakby złoczyńcy wiedzieli, kim jesteście, zabiliby najpierw postacie, które im zagrażają najbardziej. Zaś jeśli miasto, znałoby tożsamość czarnych charakterów... To wtedy po co ta gra?

Imię, Nazwisko / Pseudonim.
Awatar, szerokość 200pix, wysokość w miarę rozsądku. Jest kwestią obowiązkową.
Krótki Opis.

Koniec.

Rekrutacja będzie otwarta przez miesiąc lub jeśli uznam, że uzbierałam wymaganą ilość graczy. Przyjmę maksymalnie tylu graczy, ile ról widać poniżej. Minimalna liczba potrzebnych uczestników wynosi 10.

To co? Czas na spis postaci ;)


Czarne Charaktery



Magneto - Mistrz magnetyzmu, przyjaciel, a później największy rywal Profesora X. Założyciel Bractwa Złych Mutantów stanowiącą przeciwwagę dla szkoły Charlesa Xaviera, użytkownik mocy władania nad metalem. Wykorzystuje swój hełm żeby bronić się przed jego telepatią, dlatego nie jest do wykrycia przez Xaviera.

Joker - Ktoś kiedyś powiedział, że Batman nie może istnieć bez Jokera, a Joker bez Batmana. Książę zbrodni Gotham znany jest ze swojego okrucieństwa, które zawsze stara się obracać w zabawę przez co jego działania są tak trudne do przewidzenia. Joker mimo braku super mocy jest jednym z najbardziej niebezpiecznych złoczyńców.
Ponieważ Joker jest zagorzałym przeciwnikiem Batmana, nie będzie chciał zabić go nocą. Jeśli wybrany przez Jokera cel okaże się Batmanem, Joker dostanie o tym informacje, do ataku nie dojdzie i nikt nie będzie wiedział, że złoczyńca odwiedził Batmana.
Joker może wygrać samodzielnie, jeśli uda mu się doprowadzić do linczu na Batmanie.

Loki - Przybrany syn Odyna, brat Thora, bóg kłamstw i oszustw. Znany ze swoich intryg, którymi dążył do zdobycia tronu Asgardu. Z nim nic nie jest proste. Najlepiej, więc nie wierzyć w nic co powie. Swoją moc skupia w lasce i za jej pomocą potrafi tworzyć iluzję oraz zmieniać swój wygląd. W nocy odwiedza wybraną przez siebie osobę i „kradnie” jej rolę, a odwiedzanemu oddaje swoją, przez co widziany jest jako dobra osoba, a jego ofiara widnieje jako on sam. Ze względu na fakt, że jest to jednorazowa iluzja, osoby zamienione nie mogą korzystać z umiejętności zamienionych ról. Ma to jedynie na celu zmylenie Xaviera i Batmana.

Pozytywni Bohaterowie



Batman - Bruce Wayne będąc dzieckiem stracił swoich rodziców podczas napadu z bronią w ręku. To wydarzenie sprawiło, że poprzysiągł walczyć ze złem używając do tego wszelkich możliwych środków. Po odbyciu niezliczonych morderczych treningów, przybrał maskę Batmana i stał się postrachem przestępców w mieście Gotham. Oprócz niesamowitych umiejętności fizycznych, Batman znany jest także ze swojego intelektu, posiada także przydomek najlepszego detektywa na świecie. Ma nie tylko dostęp do kartotek, ale i dobrego nosa, dlatego może sprawdzać rolę wybranych przez siebie osób. Niestety, Batman nigdy nie będzie miał 100% pewności, co do danej osoby.

Daredevil - W młodości Matt Murdock uległ wypadkowi, który pozbawił go wzroku. Ślepota okazała się jednak darem gdyż nieludzko wyostrzyła jego inne zmysły. Dzisiaj jako prawnik za dnia walczy z przestępcami w sądzie, w nocy natomiast zamyka ich w więzieniu i poddaje przesłuchaniu, zadając więźniowi dwa pytania. Ma prawdo do egzekucji na więźniu, jednak jeśli zastrzeli miastowego, odkłada broń i już do końca gry nie może nikogo zabić. Jeśli spróbuje uwięzić Lobo i nie dokona na nim egzekucji, zostaje przez niego zabity.

Ironman - Geniusz, playboy i bohater. Tony Stark ma wiele twarzy. Swoje wielobilionowe imperium i pierwszą zbroję Iron Mana zbudował prawie wyłącznie sam. To dzięki niemu Avengers mają odpowiednie środki do walki ze złem. Zbroja Iron Mana sprawia natomiast, że sam w sobie Stark jest godnym przeciwnikiem chociażby dla Hulka. Ze względu na to, że Tony potrafi latać, może przysiąść na dachu wybranej przez siebie osoby i obserwować, kto ją odwiedza danej nocy.

Profesor X - Zwany w pewnym kręgach "łysolem" to duchowy mentor X-Menów i założyciel ich szkoły. W wyniku tragicznego wypadku porusza się na wózku, ale dalej aktywnie walczy ze złem kierując poczynaniami swoich studentów. Najpotężniejszy telepata na planecie Ziemia. Xavier, przy pomocy swoich umiejętności, potrafi odkryć czyjąś złą lub dobrą naturę.

Zielona Latarnia - Hal Jordan był wojskowym pilotem z dobrze zapowiadającą się karierą dopóki umierający kosmita nie wybrał go na swojego następcę. Od tej chwili Hal stał się pierwszym ziemskim członkiem korpusu zielonej latarni i stoi na straży porządku w całym wszechświecie często wracając na planetę Ziemia. Mocą Zielonej Latarni jest ukryta w pierścieniu, który pozwala mu latać, oddychać w próżni, zapewnia ochronę a także daje moc tworzenia tymczasowo istniejących przedmiotów, dzięki sile wyobraźni użytkownika pierścienia. Dlatego też mężczyzna ma trzy umiejętności. Raz na całą grę może: sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby (dostaje takie same informacje, jak w przypadku gdy rolę sprawdza Batman), strzelić do kogoś, użyć osłony (na siebie lub kogoś innego).

Superman - Ostatni przedstawiciel swojej rasy (nie licząc Supergirl). Superman czyli Kal-El został wysłany na ziemię przez swoich biologicznych rodziców w wyniku zbliżającej się zagłady Kryptona, swojej ojczystej planety. Znalazła i adoptowała go rodzina Kentów a on sam przybrał imię i tożsamość reportera, Clarka Kenta. Dzięki ziemskiemu słońcu, Superman zyskuje m.in. nadludzką siłę, prędkość, moc latania oraz praktycznie wszystkie wyostrzone zmysły stając się głównym obrońcą Ziemi. Wybiera jedną osobę, którą będzie pilnował, jeśli dojdzie do ataku, Superman nie dopuści do zabicia osłanianej przez siebie osoby, a cel ataku nie zginie tej nocy.

Spiderman - Jako nastolatek został ukąszony przez zmutowanego pająka, dzięki czemu zyskał niesamowitą moc. Wychowywany przez ciotkę i wuja, pragnął pomóc im finansowo, zgłaszając się do nielegalnych walk w podziemiach. Obwinia się o śmierć wuja, ponieważ przyczynił się do ucieczki złodzieja, który to później zabił jego opiekuna. Z pomocą swej pajęczej zdolności pragnie walczyć ze złem. W fazie nocy wybiera swój cel i spętuje go swoją pajęczyną, uniemożliwiając mu nocne akcje. Jeśli spróbuje zablokować Lobo, ten go zabije, zamiast wybranego przez siebie celu.

John Constantinedemonolog, egzorcysta, mistrz czarnej magii jak dumnie głosi podpis na wizytówce Constantine'a. Nie jest typowym bohaterem ze swoim ciętym poczuciem humoru i kwestionowanym kompasem moralnym, ale w konflikcie dobra ze złem niezaprzeczalnie stoi po stronie światła, a jak wiadomo; niedaleka jest droga od światła do zaświatów, dlatego też Constantine potrafi porozumiewać się ze światem zmarłych i raz na całą grę może nawiązać kontakt z wybraną, nieżyjącą już, osobą. Dodatkowo, kiedy umrze, będzie miał możliwość rozmowy z kimś żyjącym i przekazania mu zdobytych w Krainie Umarłych informacji.
Błazen


Deadpool - Najbardziej wygadany najemnik na świecie. Wyspecjalizowany w używaniu zarówno broni palnej jak i białej, jest równie zabójczy, co irytujący. W wyniku przeprowadzania na nim eksperymentów posiada także regenerację ciała jeszcze silniejszą niż Wolverine. Z innych ciekawostek, Deadpool wie, że właśnie o nim piszemy, bo jako jedna z nielicznych postaci, jest świadoma swojej fikcyjności - tj. burzy koncepcję czwartej ściany. Doskonale zdaje sobie sprawę, że właśnie bierze udział w forumowej mafii na LastInn i nie może się doczekać, kiedy nadejdzie czas zabawy. Celem Deadpoola jest doprowadzenie do publicznego linczu na samym sobie, jednak gdy tego dokonacie – bójcie się, bowiem mężczyzny tego nie da się ot tak pozbyć. W nocy powstanie z grobu i pozbawi życia jedną z osób, które na niego głosowały.

Seryjny Zabójca



Lobo - Znany też jako Ważniak lub Ostatni Czarnianin, to bez dwóch zdań jedna z najbardziej niebezpiecznych istot w galaktyce. Mimo, że jest łowcą nagród, pieniądze są dla niego wyłącznie bonusem. Zabija bo lubi, zabija bo może i z pewnością będzie dalej zabijał dopóki ktoś go w końcu nie powstrzyma, a Lobo nie lubi, gdy ktoś wchodzi mu w drogę. Dlatego też zabije każdego, kto będzie próbował zablokować go w nocy i uniemożliwić dorwanie swojej ofiary. Dodatkowo, Lobo nie można zabić nocą, jedynie Daredevil posiada taką możliwość.

Dodatkowi bohaterowie



Green Arrow - Oliver Queen stał się bohaterem po tym jak spędził kilka lat na tajemniczej wyspie. Uznany za zmarłego, walczył o przetrwanie by w końcu powrócić do swojego rodzinnego miasta. Nie mający sobie równych łucznik oraz survivalowiec, nie zawsze przestrzega reguł prawa. Jego zadaniem jest przetrwać do końca gry. Może trzy razy użyć kamizelki, która ochroni go przed śmiercią, to on decyduje, w której Fazie Nocy jej użyje. Wygrywa z każdą frakcją, jeśli dożyje do końca rozgrywki.

Black Widow - Niegdyś płatny zabójca KGB, dzisiaj członkini Avengers i ważny członek zespołu jeśli chodzi o dyskretne zadania. Niech nie zwiedzie was jej uroda i drobna sylwetka! Natasha lubuje się w walce wręcz, akrobatyce i broni palnej. W ciągu całej gry, może trzy razy być czujną. To ona wybiera, której nocy włącza „alert”. Kiedy Natasha jest na czuwaniu, zabije każdą osobę, która ją odwiedzi. Każdą, nawet miastowego. Wygrywa razem z miastem.

Małe podpowiedzi co do niektórych ról:

Magneto:
1. Przez Xaviera widziany jest jako miastowy (dobry).

Joker:
1. Jeśli jego celem ataku stanie się Batman, Joker go nie zabija.
2. Dostaje ode mnie informacje zwrotną, że celem był Batmanem.
3. W przypadku wystąpienia punktu 1 i 2, Joker nie jest widziany jako odwiedzający.
4. Możesz przekazać informacje mafijnym kolegom i zlecić, by ktoś inny go zabił, jednak lepiej dla Ciebie, gdybyś spróbował zlinczować Batmana. Wtedy wygrywasz nawet jeśli Twoja frakcja przegra.

Loki
1. Rzuca iluzją na wybraną przez siebie osobę.
2. Owa osoba tej nocy widziana jest jako ona sam (Loki)
3. Loki zaś przybiera rolę odwiedzanej osoby (może to być nawet Lobo, więc ostrożnie)

Batman
1. Sprawdza rolę wybranej przez siebie osoby.
2. Nigdy nie otrzymuje konkretnej odpowiedzi, raczej to będzie coś w stylu: Osoba, którą sprawdzasz, ma problemy psychiczne. Może to być Deadpool lub Joker.

Daredevil
1. Pod koniec Fazy Dnia wysyła mi PW z informacją, kogo więzi.
2. Osoba będąca w więzieniu, nie może zostać zabita w nocy (ma nocny immunitet)
3. Daredevil zadaje więźniowi dwa pytania, jednak to od więzionego zależy czy i w jaki sposób na nie odpowie. Może napisać więcej, może kłamać, może wszystko.
4. Nikt nie ma możliwości ochrony więźnia przed egzekucją - wyjątkiem jest sytuacja, w której Daredevil zostanie zablokowany przez Spidermana.
5. Więzień nie może tej nocy wykonać nocnej akcji, jest zablokowany.
6. Jeśli Daredevil dokona egzekucji na miastowym, odkłada broń i już do końca gry nie może wykonywać egzekucji.

Ironman
1. W nocy obserwuje wybraną osobę i widzi, kto ją odwiedzał.
2. Nie zna celu wizyty.

Profesor X
1. Sprawdza, czy dana osoba jest podejrzana (zła) czy niepodejrzana (dobra lub neutralna)
2. Dostaje informacje w zależności od sprawdzanej osoby: Niepodejrzany, Członek mafii, Seryjny Zabójca.
3. Jeśli sprawdzi osobę, wrabianą przez Lokiego, widzi ją jako członka mafii.

Zielona Latarnia
Ma trzy umiejętności, każda dostępna raz na całą grę:
1. Może do kogoś strzelić, zabijając go (nie może zabić Lobo). Jeśli trafi w miastowego, to cóż... Peszek.
2. Może sprawdzić czyjąś rolę (informacje o roli dostaje takie same, jak Batman)
3. Może siebie lub kogoś osłonić (działa to tak samo, jakby obrona Supermana)

Superman
1. Wybiera osobę, którą ochrania danej nocy
2. Jeśli dojdzie do ataku, Superman i osoba atakowana, będą o tym wiedzieli.
3. Osoba osłaniana przez niego, nie ginie. Superman też nie ginie.
4. Nie może ochraniać sam siebie.

Spiderman
1. W Fazie Nocy wybiera osobę, której umiejętność będzie blokował.
2. Jeśli spróbuje zablokować Lobo; ginie
3. Jeśli zablokuje Zieloną Latarnię w chwili, gdy ten będzie chciał wykonać akcję, jego umiejętność nie przepada (w końcu nie została wykonana).

John Constantine
1. Raz na całą grę może skontaktować się ze światem zmarłych by porozumieć się z zamordowaną osobą.
2. Raz na całą grę, jeśli umrze, może nawiązać kontakt z żywą osobą i przekazać jej informacje. Osoba, z którą skontaktował się Constantine, może przekazać innym toćka w toćkę to, co przekazało mu medium i przyznać się, że ten się z nim skontaktowała.

Deadpool
1. Musi namieszać tak, by wrobić miasto i doprowadzić do linczu na samym sobie.
2. Jeśli zostanie zlinczowany, wygrywa, a gra toczy się dalej.
3. W przypadku spełnienia punktu 3, w nocy Deadpool wybiera jedną osobę z głosujących na niego i ją zabija.

Lobo
1. Może zabić każdego.
2. Jeśli zostanie zablokowany przez Daredevila lub Spidermana, zamiast wybranego celu, zabija blokerów.
3. Nie można go zabić w nocy. Jedynie Daredevil i Black Widow mają taką możliwość.

Green Arrow
1. Ma do dyspozycji 3 kamizelki na całą grę
2. Jeśli założy kamizelkę i tej samej nocy zostanie zaatakowany, nie ginie.
3. Jeśli przeżyje do zakończenia rozgrywki, wygrywa wraz z inną frakcją

Black Widow
1. Ma trzy „alerty” na całą grę
2. Jeśli danej nocy czuwa, zabija każdego odwiedzającego.


Słowo od Mistrza Gry:
Wiem, że nienawidzicie postaci Medium, ale potrzebowałam zwiększyć liczebność miasta, bez dodawania osoby z "lepszą" umiejętnością. Chciałabym, byście i bez umiejętności potrafili odnaleźć się w tej grze, słuchać tego, co inni mają wam do przekazania. Może tym razem medium wam się przyda. Poza tym, Constantine to naprawdę fajny gość ;) Aż miło nim grać w ukryciu i w końcu nie być dziewiczą Indianką.

Myślę, że zagramy w Gotham City. Czemu? Bo to znam najlepiej (chyba). Ogólnie przyznam wam się, że w uniwersum komiksowym jestem gorsza, niż w Disney'owskim. Będę się bardzo starała, żeby fabularki były na poziomie, ale proszę, nie piętnujcie i nie krzyczcie, jeśli będzie to średnie lub słabe.

W przypadku linczu na kimś, pozwalam osobie zlinczowanej na Last Word :) Co oznacza, że post z linczem pisze osoba jemu poddana i wtedy, po raz pierwszy i ostatni, może odegrać swoją ukrytą postać! To smaczek-niespodzianka :) Tylko wtedy nie można już nikogo oskarżać, ani zwracać na coś uwagi, np "Pamiętajcie, że mówiłem, iż on jest zły! Jestem Batmanem!" --- Nie, tak nie robimy. Po prostu piszemy ładną fabularkę, ale już nie macie prawa analizy ani wskazywania winnych. OK? ;)

Ja będę prowadziła tę postać:


Lois Lane
Lois to typowa niezależna dziennikarka śledcza, którą Superman ciągle ratuje z opresji i przy okazji jego miłość. Pracuje dla gazety Daily Planet w Metropolis. Jej szefem jest Perry White a kamerzystą/fotografem Jimmy Olsen. Ponieważ w Gotham City nawiązała się niebezpieczna współpraca między złoczyńcami, Lois musiała znaleźć się na miejscu zdarzenia i relacjonować wszystko z pierwszej ręki!

W tej sesji, sami dokonujecie linczu, Lois jest zbyt delikatna ;>


Dziękuję travellerowi, który zrobił fabularną otoczkę postaci. Jego pomoc tutaj jest nieoceniona, dzięki niemu możemy poczuć klimat świata DC i Marvela. Plusy dla travellera :)

Warlock 11-11-2015 19:09

Pierwszy! :D

No, tak... zgłaszam się, znaczy się ;)

E. A teraz sobie przeczytam rekrutację :p

Fyrskar 11-11-2015 19:37

Zgłaszam się oczywiście. Jakie by mankamenty grania w Mafię przez forum nie były, u tak sympatycznej mistrzyni i z tak fajnymi graczami wstyd byłoby nie zagrać. Ode mnie taki bezimienny świr. ;)

Imię i nazwisko / Pseudonim: Zabójca Trolli

Avatar: http://i.imgur.com/SWaJg5w.png

Opis: Khazadzi są nade wszystko bardzo dumnymi istotami i nie radzą sobie z porażkami czy osobistą stratą. W obliczu osobistej tragedii Krasnolud jest bezradny. Strata kogoś z rodziny, utrata bogactwa, tudzież nie dotrzymanie danej obietnicy może poważnie zachwiać równowagą umysłową Krasnoluda. Młode, zakochane Krasnoludy nie potrafią się również pozbierać po odtrąceniu ich miłości. Bez względu na przyczynę odczuwania uszczerbku na honorze, porzucają łono rodziny i przyjaciół, skazując się na wygnanie. Pozostawiają za plecami swą rodzinną twierdzę i ruszają możliwie daleko w dzicz, rozpamiętując żałość istnienia. Zrywają z twierdzą wszelkie więzy i rozpaczliwie szukają śmierci w polowaniach na wielkie potwory. Krasnoludy takie noszą miano Pogromców. Są surowymi i małomównymi indywiduami, nie chwalą się swymi czynami i jedynie ich okrutnie poznaczone bliznami ciała są świadectwem potyczek z Trollami, Gigantami, Smokami i innymi potworami. Pogromcy farbują włosy na jasny pomarańcz i usztywniają je świńskim sadłem, by stercząc budziły strach. Sposób ich życia sprawia, że większość osiąga wyznaczony sobie cel i odnajduje śmierć z rąk którejś z kolejnych bestii napotkanej na swej drodze. Są jednak i tacy, mniej szczęśliwi, którym udaje się przetrwać – to ci najwytrwalsi, najszybsi i najbardziej zdeterminowani. Ów sposób naturalnej selekcji, ‘odsiewa’ tych, którzy nie mają dostatecznie wyjątkowych umiejętności. Można być zatem pewnym, że napotkany Pogromca, będzie kimś skrajnie odpornym, gwałtownym i psychopatycznie wręcz niebezpiecznym. Pogromcy Trolli są niebywale ciekawą subkulturą Krasnoludzkiej społeczności, a wielu z nich dokonało czynów sławnych i niezwykle heroicznych. Młodsi Pogromcy często tworzą grupy, czasem wokół starszego mistrza, co pozwala im na rozwijanie sztuki zabijania potworów, inni podążają za zbrojnymi drużynami Khazadów, by w walce ‘odpokutować’ swe przewiny. I choć szukają śmierci, nie są zdolni by przegrać walkę z rozmysłem. Ruszając do boju, szukają zawsze zwycięstwa.

Hazard 11-11-2015 19:38

Jak zapowiadałem, również się zgłaszam. ;-)
Ogólnie to miałem grać Panem Adolfem, ale dzisiaj znalazłem serial animowany, który zwalił mnie z nóg i moje plany się zmieniły. Będzie jeszcze dziwniej... xd


Imię, Nazwisko: BoJack Horseman
Awatar (potem zmienię rozmiar):

Krótki Opis: Była gwiazda popularnego w latach 90. sitcomu Horsin' Around, opowiadający historię ojca (w rolę wcielił się BoJack Horseman), który adoptował trójkę dzieci. Teraz, wiele lat po zakończeniu produkcji serialu, BoJack stara się zreperować swoje życia i ponownie wrócić do łask. Pomaga mu w tym wielu (znaczy się trójka) przyjaciół, duże ilości alkoholu i mocne leki.



E.A przez te liściki miastowi nie będą mieli za łatwo? :P Może by dać do mafii jakąś postać, która mogłaby podmieniać liścik z ostatnią wolą miastowego, byśmy (bo zakładam, że znów będę w mieście) mieli większą zagwozdkę. ^^

Warlock 11-11-2015 19:41

Ech, Fyrskar... wszystko mi kradniesz, kradzieju Ty. :(
Najpierw styl pisania postów, a teraz pomysł na postać - też chciałem własną postać stworzyć zamiast odgrywać jakąś wymysloną, ale i tak dopnę swego i podeślę jakiegoś awanturnika z Zapomnianych Krain, co się zgubił podczas planarnej podróży i trafił do uniwersum Marvela. ;)

Fyrskar 11-11-2015 19:44

O właśnie, ja zagram gościem ze Starego Świata, ty z Zapomnianych Krain i wszystko będzie w normie. ;)
Nie martw się, posty będą czarne literkami i wyjustowane. Przy krótkich postach wcięcie kiepsko wygląda.

Nami 11-11-2015 19:44

Cytat:

E.A przez te liściki miastowi nie będą mieli za łatwo? :P Może by dać do mafii jakąś postać, która mogłaby podmieniać liścik z ostatnią wolą miastowego, byśmy (bo zakładam, że znów będę w mieście) mieli większą zagwozdkę. ^^
To tylko jedno słowo :) Ale owszem, mogę dać Jokerowi możliwość podmiany Last Willa. Dwa razy na całą grę.

Warlock 11-11-2015 20:17

Cytat:

Napisał Fyrskar (Post 588459)
O właśnie, ja zagram gościem ze Starego Świata, ty z Zapomnianych Krain i wszystko będzie w normie. ;)
Nie martw się, posty będą czarne literkami i wyjustowane. Przy krótkich postach wcięcie kiepsko wygląda.

Przecie nie mówiłem tego na poważnie (tzn. z tym awanturnikiem to prawda). :D Uważam, że tak ładniej wygląda post i cieszę się, że są tacy, którzy uważają podobnie. ;)

Aveane 11-11-2015 20:30

No to i ja się zgłoszę ;)
Do sesji w klimacie Marvel/DC koniecznie musi zgłosić się <fanfary>

Sheldon Cooper


Brilchan 11-11-2015 20:33

Sheliego zlinczują pierwszej nocy bo jest za bardzo wnerwiający :P :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:49.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172