|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-12-2015, 19:05 | #1 | |
Reputacja: 1 | [Fiasco] Dragon Slayers Zajawka Cytat:
Fiasco, playset Dragon Slayers
Jak? 100% bawełny w bawełnie, czyli pełna mechanika, zasady podstawowe.
Gdzie? Na forum.
Kiedy? Sam dokładnie nie wiem.
Z kim? Razem będzie nas czworo, bo takich dwóch, jak nas trzech, to nie ma ani jednego. Czyli z trzema innymi wariatami, którzy...
Jak długo? Licho wie.
Zgłoszenia Tutaj.
Co jeszcze chciałbyś wiedzieć? | |
06-12-2015, 19:22 | #2 |
Northman Reputacja: 1 | Bardzo zaintersowany. Jaka będzie forma postów? Jeżeli akapitowce to wchodzę. Jeżeli jednolnijkowce, to nie będę blokował tym, co lubią tak smsować.
__________________ "Lust for Life" Iggy Pop 'S'all good, man Jimmy McGill |
06-12-2015, 19:41 | #3 |
Reputacja: 1 | Wstępny zapis
__________________ Gargamel. I wszystko jasne |
06-12-2015, 19:54 | #4 |
Reputacja: 1 | Brzmi to ciekawie, lecz jak w rzeczywistości wygląda? Mógłbyś przybliżyć rozgrywkę jakimś krótkim konspektem z przykładowej sesji? |
06-12-2015, 20:41 | #5 | |
Reputacja: 1 | Strasznie ciekawie to wygląda dzem. Czarne kino bez morału, czyli to co wyliniałe i masochistyczne tygryski lubią najbardziej. Cytat:
Podpinam się do pytania Campo o długość postów. | |
06-12-2015, 22:09 | #6 |
Reputacja: 1 | Campo Viejo, długość postów zasadniczo nie jest czymś, co mi robi. Dla mnie odpis musi coś wnosić do gry a długość jest sprawą wtórną. Prawdopodobnie w naturalny sposób wyjdzie tak, że będą to raczej akapity, chociażby dlatego, że ciężko ustawić scenę jednym zdaniem. Niemniej zagwarantować tego nie mogę - każdy orze, jak może. Gargamelu, przypuszczam, że wątpię, czy odnalazłbyś się w tej sesji. Oczywiście mogę się mylić, ale uprzednie doświadczenia wspólnej gry zdawały się wskazywać, że jesteś graczem, który bardzo sobie ceni nietykalność własnej postaci, co samo w sobie niczym złym nie jest, jednak koliduje z mechaniką Fiasco. W tym systemie gracz, na którego przyszła kolej, wybiera czy rozstawia scenę, czy też decyduje jak ona się skończy dla jego postaci (w uproszczeniu: źle czy dobrze). Ardelu, to jest niezły pomysł, na pewno byłoby przydatne i ułatwiło decyzję osobom nieznającym systemu a potencjalnie zainteresowanym. Problem w tym, że od ręki czegoś takiego nie mam - spróbuję napisać, jeśli znajdę chwilę. Fyrskarze, w komentarzach. Fiasco jest o tyle specyficzną grą, że grają wszyscy nawet wtedy, kiedy nie grają. W sensie że ich postać nie występuje w danej scenie. Chodzi o to, żeby zakręconą historię tworzyć wspólnie - wzajemnie nakręcać się zajawkami, skojarzeniami, głupawkami, itd. i w końcu wyciągać z nich coś, co popchnie fabułę w najciekawszym dla wszystkich kierunku. |
06-12-2015, 22:17 | #7 |
Reputacja: 1 | Brzmi to ciekawie mocno. Muszę tylko zobaczyć z czym to się je, więc jeżeli dzemeuksisie uda Ci się stworzyć ten tekścik... No, to ten. Będzie miło. |
06-12-2015, 22:42 | #8 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
07-12-2015, 04:24 | #9 |
Northman Reputacja: 1 | Okay, dam radę raz na dzień, choc pewnie będą to wpisy późną godziną na forum. Co do jednolinijkowców, to zobaczymy jak wyjdzie. Jeśli treść dorówna takiej formie, to nikt mnie nie będzie chyba w tej sesji za fraki trzymał
__________________ "Lust for Life" Iggy Pop 'S'all good, man Jimmy McGill |
07-12-2015, 08:10 | #10 |
Reputacja: 1 | Dzemik w takim razie uznaj moje zgłoszenie za niebyłe.
__________________ Gargamel. I wszystko jasne |