lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   "Ku Zatraceniu"- Warhammer 2 ed. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15828-ku-zatraceniu-warhammer-2-ed.html)

Asmodian 20-01-2016 18:49

Cytat:

Znajdź mi elfich mutasów... oni po prostu jak mają zmutować to umierają (pewnie nie mogą znieść swojej brzydoty, cholerne lalusie).
Druchii.

Z tym ,że chaos nie wypacza ciał a wypacza umysł. Choć z drugiej strony elfie wiedźmy jak nie wykąpią się w kwaterce juchy co rano, to mogą być już deko szpetne

Stalowy 20-01-2016 18:54

Ktoś kiedyś przywalił arta wiedźmy mrocznoelfiej która się nie kąpała w czarnej polewce... powiem tak... Baba Jaga - tylko że wysoka.

PanDwarf 20-01-2016 18:57

Druchii z mutacją nie mają nic wspólnego. Zamiłowanie do brutalności do mutacji jest dość daleko.

Są sadystami ale nie mutantami.Na elfie skazy chaosu nie znajdziesz. A chaos wypacza ciało i umysł.


I na boga nie porównujcie mi Hashuta do Tzeentha bo to jakby porównywać procę do armaty.


Stalowy że ci sie chciało, jak widać oczywiste rzeczy oczywistymi dla niektórych nie są i piszą własną historię... mi ręcę opadły że nie chciało mi się nawet wdawać dalej w sprzeczki.

Ktoś kto twierdzi że może być krasnolud wyznawcą Tzeentha nie wie za wiele o tej rasie. Nawet jak obczytał się dużo to widocznie bez zrozumienia.

Stare rasy to nie ludzie i kropka.

Asmodian 20-01-2016 19:01

Ingwar, ale Morathi jest czcicielką Slaneesha więc teoretycznie, elfy kultystami mrocznego boga mogą zostać. Co prawda miałbym zastrzeżenia podobne do waszych - Elfy jako istoty nieśmiertelne (albo co najmniej bardzo długowieczne) nie potrzebują zmian. Potrzebują zabić nudę co najszybciej zapewniałby im Slaneesh.
Fluffowo, Khaine to jedno z możliwych wcieleń Khorna, co jest co prawda dyskusyjne, ale tak samo dyskusyjna jest cała religia w WFB

Nami 20-01-2016 19:06

Proszę już o zaprzestanie tej dyskusji.
Rekrutacja służyć ma userom chętnym do gry, jeśli ktoś z was nie jest, a tylko przyszedł by przerobić ten temat na offtop, to proszę już w tym momencie z tym skończyć.
Sam właściciel tematu już upraszał o to.

Tym bardziej, że się zaczyna "pięknymi" słowami rzucać.
Ostrzegam, że będę usuwać następne takie posty.


EDIT: I proszę następnym razem nie usuwać uwag moderatora w swoim poście, nawet jeśli wytknięty błąd się poprawiło.

Pozdrawiam.


EDIT 2: Inny rodzaj offtopowania również usuwam.

Eliasz 20-01-2016 19:29

Cytat:

Napisał Komtur (Post 602711)
Przewidywalne konsekwencje? Będąc sługą najbardziej nieprzewidywalnego bóstwa? Dziwne.

Bóstwo może i jest nieprzewidywalne, gracze już niestety aż tak nieprzewidywalni nie są. Jeśli gra grupa graczy tworząca bandę kultystów to mogę się spodziewać tego co wymieniałem wcześniej i czego poniekąd się obawiam. A temat poruszyłem, bo być może ktoś - MG choćby w jakiś sposób wyprowadzi mnie z owego błędnego założenia - o ile jest błędne.

Z drugiej strony wiem, że może się skończyć na zwykłym knuciu, zmaganiach ze strażą , z innymi kultystami itd. Bez sakralnych ofiar z dzieci itd... - no ale tego typu wątków zwyczajnie nie chciałbym o nich nawet czytać, a co dopiero brać choćby pośrednio udział , a z drugiej strony rozumiem, że konwencja sesji takich scenek pewnie nie wyklucza. Bo niby czemu MG miałby zabraniać czegokolwiek gaczom którzy odgrywają chaotyczne postacie.

Jak już mówiłem, jeśli ktoś mnie wyprowadzi z błędu to zapewne dołączę swoje zgłoszenie wraz z postacią, a jeśli nie to nie :)

Ulli 20-01-2016 20:25

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 602694)
Zgłaszam się również. Poproszę o rzuty na PW.

Z jakich dodatków można korzystać tworząc postać?

Ze wszystkich. Z absolutnie wszystkich dodatków. Zanim ci wyślę wylosowane cechy podaj cyfrę od 1 do 100 żebym mógł ustalić jaką masz mutację.

malahaj 20-01-2016 20:28

Powiem, że ta rekruta to nie me gusta (choć polecam osobę MG wszystkim zainteresowanym), ale jak widzę te emocje, to chętnie zagrałbym pół-elfem, pół-krasnoludem, zmutowanym czarnoksiężnikiem, wyznawcą Khora :P

Wie ktoś jak w warhammerowym krasnoludzkim jest "Allah akbar!"? :P

Ulli 21-01-2016 00:33

Cytat:

Napisał Eliasz (Post 602689)
Bo przy wyborze między profesją zwykłą a preferowaną, w zasadzie nie ma wyboru> Ja jak juz na pewno wybrałbym którąś z preferowanych. A ten co okrada groby tez by był w preferowanych? Bo nawet takową jedną postac mam ...

Przepraszam, że nie odpowiedziałem od razu, ale po prostu w tym spamie pytanie mi zginęło.

Ważna uwaga. Nie ma profesji preferowanych! Te wymienione przeze mnie, które można wybrać i dostać je kompletne nie są zbyt potężne a pasują fabularnie. Zapewne większość wyznawców rekrutowało się z którejś z profesji typu- chłop, sługa, ciura obozowa lub śmieciarz. Dodałbym tu jeszcze rzemieślnika i mieszczanina, ale uznałem, że są za dobre żeby je dostawać kompletne. Chciałem po prostu, żeby ci, którzy zdecydują się na odgrywanie kogoś, kto zaczynał jako chłop czy żebrak/śmieciarz miał jakiś mechaniczny bonus za to. Według mnie nie jest to bonus na tyle potężny żeby śmieciarze zdominowali nam sesję.

Złodziej grobów? Masz namyśli profesję, która została przetłumaczona jako hiena cmentarna? Niestety jest dostępna na takich zasadach co inne początkowe. Expa mam zamiar przyznawać ile wlezie i taki złodziej grobów po zrobieniu łowcy wampirów mógłby z powodzeniem zostać fałszywym łowcą czarownic. Taki numer zostałby z pewnością dostrzeżony przez Tzeentcha i bohater uzyskałby wysoka pozycję wśród wyznawców. Niech zbiera od początku rozwinięcia.

Co do charakteru postaci i zachowania.


Zgodnie z podręcznikami postępujące spaczenie ciała pociąga za sobą też spaczenie umysłu. Na szczęście gramy wyznawcami Tzeentcha. Nawet totalnie zmutowany wywyższony wybraniec Tzeentcha potrafi zachowywać się zaskakująco racjonalnie. Na przykład układa się z wrogimi wyznawcami Nurgla i potrafi wykorzystywać ich do swoich celów. Troszczy się o swoich żołnierzy. Dba by mieli co jeść i gdzie się schronić. Jeśli zaś jest wyznawcą zakamuflowanym to może być ostentacyjnie świętoszkowaty i szczodry wobec biednych.

Co do tego nieszczęsnego czarowania.


Co prawda Tzeentch jest bogiem magii i wiedzy magicznej między innymi, ale służą mu też wojownicy. Jest dostępna ścieżka rozwoju
wojownik chaosu->rycerz chaosu itd. Nie posiada się w ogóle punktów magii. Aby zostać wojownikiem chaosu trzeba się wyposażyć w zbroję płytową i skompletować profesję grabieżcy chaosu. Grabieżcą chaosu może zostać Norsmen z przynajmniej jedną mutacją. Może ją wybrać jako profesję początkową i z nią wystartować.

Norsmen jak najbardziej może zawędrować do Talabheim. Może być najemnikiem, strażnikiem lub ochroniarzem.

W przypadku innego pochodzenia niestety trzeba mieć profesję wtajemniczonego kultu. W przypadku Tzeentcha trzeba mieć dwa punkty magii.

Nic nie stoi jednak na przeszkodzie żeby rozwijać postać w kierunku fechmistrza na przykład jeśli chce się walczyć nie czarować. Nie ma obowiązku mieć profesji z "Księgi Spaczenia"!

Mimo takiej ścieżki rozwoju można zostać znaczącą osobą w kulcie.

Co do tego szablonu do KP to odblokowałem możliwość edycji dla każdego, bo chyba nie można było go kopiować. Ja ze zrobienie copy->paste nie mam problemu. Mam nadzieję, że nikt złośliwy nie pozmienia szablonu. W razie czego mam kopię zapasową. Będą problemy to po prostu dopuszczę wolną amerykankę i sobie potem po przepisuję wszystko.

Narib 22-01-2016 16:13

Poproszę o rzuty.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172