[Horror] Nawiedzony dom Jeśli czytasz ten list oznacza to, że już nie ma mnie na tym świecie. Nie zostawiłem po sobie potomstwa, dlatego wybrałem ciebie i kilku innych ludzi do odziedziczenia mojego majątku. To co moje, jest wasze. Jedynym warunkiem do spełnienia jest spędzenie nocy w mojej posiadłości. Jeśli masz w sobie wystarczająco dużo odwagi pojaw się 30.01.2016 o 18:00 pod adres wskazany na kopercie i doczekaj świtu wewnątrz posiadłości. Z wyrazami szacunku. KK Witam was w rekrutacji do przygody w klimatach horroru klasy B. Zamysłem sesji jest sprowadzenie od 3 do 6 graczy do nawiedzonego domu. Struktura domu może być bardzo nie typowa bo chciałbym ją tworzyć z losowo dobieranych pokoi i korytarzy. W pomieszczeniach dochodziłoby do losowanych wydarzeń, znajdowania przedmiotów i interakcji. Przy pewnych wydarzeniach będę mógł prosić o rzut kośćmi lub dokonanie jednego z dwóch dostępnych wyborów. Pewne akcje będą skutkować zwiększeniem lub zmniejszeniem statystyk postaci. Podczas eksploracji pomieszczeń w pewnym momencie nastąpi losowe „nawiedzenie” gdzie jeden lub kilku graczy mogą stać się tymi złymi ścigającymi resztę. Tak więc jedna i druga grupa dostanie wtedy wytyczne do wygrania/przegrania przygody. Dzięki sporej losowości może być ciekawie i strasznie z przymrużeniem oka. Wstępny termin wysyłki kart postaci to do końca piątku 29.01. W razie co wybór postaci pod względem historii i roli postaci. Zasady ogólne: 1. Odpis raz na tydzień. 2. Przygoda jak i jej elementy są losowo generowane więc można się spodziewać kilku absurdów lub poprawiania pewnych elementów w fabule. 3. Wasze postacie mogą zginąć z waszej inicjatywy, w wyniku potyczek między postaciami lub po prostu z losowego wyniku. 4. W trakcie gry wystąpi nawiedzenie, może ono podmienić wasze postacie na inne, nadać nowe cele do zrealizowania, zmienić cały świat. 5. Przygoda kończy się po śmierci wszystkich postaci lub zrealizowaniu celów. 6. Tworzone postacie powinny być dobrego charakteru 7. Karty postaci słać na priv 8. Szybkość postaci oznacza ile pokoi i korytarzy (już wam znanych/odkrytych) będzie potrafiła przejść wasza postać w jednym odpisie. Reszta statystyk przydatna będzie do testów sytuacyjnych. 9. Postać umiera, gdy wartość którejś statystyki spadnie do zera. 10. Statystyki zmniejszają się podczas przegranej walki lub pechowych wydarzeń. Karta postaci Imię: Wiek: Płeć: Rola: (Ksiądz, Profesor, Dziecko, Medium, Sportowiec, itp.) – wpływa na maksymalny rozwój pewnych statystyk. Hobby: (od 2 do 3 zainteresowań) – wpływa na wiedzę i testy z danego zagadnienia. Wygląd: Historia postaci: Statystyki - do dowolnego rozdania dodatkowe 3 punkty do już podanych niżej bazowych wartości. Szybkość: 3 Siła: 3 Zdrowie psychiczne: 3 Wiedza: 3 |
O ile wyrobię się z KP przed egzaminami w zbliżającej się sesji (również horrorze :-) ), to zaklepuję sobie miejsce :-) Chyba nawet zagram studentem :D |
Horror to nie mój klimat, więc się nie zgłoszę, ale nie mogę przemilczeć tego co zauważyłem. 30.02? Nawet w roku przestępnym luty ma 29 dni tylko :P |
Dzięki, poprawiłem już. Miał być styczeń, coś się źle wklepało przy wpisywaniu :/ |
Było zostawić 30 luty, to by było jak w tym opowiadaniu o reglementowaniu czasu kartkami co Marcel Ayme napisał. Może i zgłoszę się. Szkoda, że odpisy nie częściej - mogły by być przy takim stylu jak tu opisałeś, bo rozumiem, że bez gdoca? |
Na początek tydzień, jak potworzę sobie już potrzebne tematy i statystyki może uda się szybciej. Dużo zależy od tego czy postacie od początku będą chodzić razem jako drużyna, czy każdy się rozdzieli i poleci gdzie indziej plądrować pokoje ;) |
Cześć :) Karta poszła |
KP mogłyby być jawne... |
Najwyżej MG je udostępni po rozpoczęciu. Zresztą, założeniem sesji jest chyba, że nikt się nie zna, czy się mylę? Acha, i w jakim kraju mniej więcej historia ma miejsce? |
Skoro w rekrutce jest info ze karta postaci ma być wysłana na priv to chyba nie ma sensu by były jawne. I tak jak pisze MTM jak MG będzie chciał to je ujawni :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:23. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0