Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-02-2016, 23:18   #1
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 119 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany
[Naruto, solo/duo] Płaczące Chmury


Mało która wioska ninja na świecie miała równie nieszczęśliwą historię co Ame. Będąc często polem bitwy o światową dominacje, niejednokrotnie została zrównana z ziemią. Nawet niebo płakało nad jej losem, zapewniając nieustający płacz ponad jej ziemiami. Jednak ninja z Ame nazbyt cenili swoją wolność. Raz za razem wioska odbudowywana i zasiedlona, jednak zawsze kończyło się to tak samo – kałuże barwiły się szkarłatem krwi. Wojny odciskały krwawe piętno na tutejszych ninja, ci jednak nie byli skłonni oddać swego marzenia. Chociaż nie mogli konkurować przy pomocy siły mogli to robić używając swego intelektu. Ame, chociaż technicznie wciąż będąc tylko „wioską” shinobi, stało się najnowocześniejszym miastem całego kontynentu. Metalowe wieżowce, owinięte rozmaitymi rurami, pięły się w niebo. Kolejne wynalazki ułatwiały życie i wprowadzały kolejne, skuteczniejsze metody mordu. Ninja, chociaż nieliczni, dzięki nowoczesnej technologii i elitarnym treningom stali się znaczącą siłą. W Ame wreszcie nastał pokój. Korzystając z spokoju, wioska pogrążyła się w politycznej izolacji i budowaniu własnej siły. Jednak mało kto chciał przyznać, że była to kwestia sprzyjających warunków politycznych, nie potęgi wioski. Jednak tym razem to nie światowa polityka miała zabarwić kałuże czerwonym kolorem.
Pojedyncze jednostki, przekonane o sile, zaczęły sprzeciwiać aktualnej polityce wioski. Starali się oni lobbować za wykorzystaniem okresu względnej potęgi do najechania równie niewielkich sąsiadów i podporządkowania ich sobie. Brakło im jednak wpływów politycznych jak i poparcia do tak drastycznej zmiany nastawienia. Do czasu.

***

Dwójka ninja przeskakiwała pomiędzy wieżowcami, rozchlapując dookoła wodę. Płaszcze przeciwdeszczowe z trudem odpierały nawałnicę deszczu.
- Wygląda to jakby niebo płakało bardziej niż zwykle - stwierdził jeden z shinobi.
- To przez tą abominacje jaka powstała. Gdy nastanie dzień nasza kraina znów będzie szczęśliwa – odparł drugi z niemalże czcią. Szeroko pojęty patriotyzm był wręcz pospolity w Ame, lecz jego zrozumienie potrafiło być skrajnie różne. W dobie narastających konfliktów wewnętrznych szerokość tego pojęcia stała się aż nadto wyraźna.
Para wysłana na specjalną misję zatrzymała się na jednym z wieżowców w dzielnicy naukowej. Jak sama nazwa wskazuje, to tam skupiła się większość inteligencji AmeGakure, odpowiedzialna za jej rozwój technologiczny. Wysoce zelektryzowana dzielnica była ewenementem na skalę światową. Metalowe konstrukcje jakie tam powstały sięgały wyżej niż jakiekolwiek inne dzieło stworzone przez człowieka. Gąszcz rur i kabli wysokiego napięcia przeplatał się tworząc futurystyczny obraz. Ulewa nasiliła się jeszcze bardziej. Jeden z mężczyzn wyjął krótkofalówkę.
- Tutaj Orzeł Jeden, jesteśmy na miejscu. Powtarzam, jesteśmy na miejscu.
- Orzeł Zero, zrozumiałem. Teren czysty lecz zachować ostrożność. Oczekiwać w gotowości.
- Orzeł Jeden, przyjąłem.
Ninja przykucnęli i zaczęli obserwować okolicę. Jeden z nich wyjął lornetkę aby za jej pomocą sprawdzić okoliczne dachy. Wydawało się, że dowództwo miało racje. Nie byli w stanie dostrzec żadnej straży. Wiedzieli jednak, że kiedy się zacznie, sytuacja może się błyskawicznie zmienić. Trzeba było działać błyskawicznie.
Kilka minut później odezwała się krótkofalówka.
- Tutaj Orzeł Dwa, paczka doręczona, oddalamy się na bezpieczną odległość. Gotowość za piętnaście sekund.
- Orzeł Zero zrozumiał. Orzeł Jeden, Orzeł Trzy, pełna gotowość.
- Orzeł Jeden potwierdza pełną gotowość.
- Orzeł Trzy potwierdza pełną gotowość.
Dwójka ninja ponownie stała, wpatrując się w budynek będący celem. Upewnili się, że broń jest w stanie gładko opuścić kabury. Zrzucili z siebie płaszczę, odsłaniając czarne uniformy i kominiarki. Złożyli pieczęcie i oczekiwali. Sekunda. Druga. Trzecia. Ich serca uderzały niczym młoty.
- Ku chwale Ame, panowie. Ku chwale Ame! - Dźwięk dochodzący z krótkofalówki dał sygnał do rozpoczęcia akcji. Jednym z wieżowców wstrząsnęła seria eksplozji.


Ledwo eksplozje przestały być niebezpieczne gdy dwójka ninja z gigantyczną prędkością pojawiła się w środku. W zadymionym pomieszczeniu przeciętny człowiek nie byłby w stanie wiele dostrzec, lecz shinobi nie ograniczali się do wzroku. Wakizashi opuściły kabury a mężczyźni zaczęli przeczesywać wieżowiec. Ich cel był prosty – znaleźć i wyeliminować naukowca. Jego wiedza była zbyt niebezpieczna by pozwolić mu dalej żyć.
W błyskawicznym tempie zaczęli sprawdzać kolejne pomieszczenia. Dziesiątki papierów walały się po podłogach, fiołki z różnymi substancjami zostały rozbite przez falę uderzeniową a ich zawartość rozlewała się po okolicy.
- Orzeł Jeden, Orzeł Trzy, na piątym piętrze zaczyna się palić. Przyśpieszyć działanie.
Kolejne drzwi wylatywały z zawiasów po uderzeniach buta. Nie znaleziono jednak żadnej żywej duszy.
- Tutaj Orzeł Dwa, druga paczka dostarczona. Oddalamy się na bezpieczną odległość.
- Przyjąłem Orzeł Dwa. Orzeł Jeden, Orzeł Trzy, pozostały czas operacyjny to minuta.
Chociaż dla człowieka to zaledwie sześćdziesiąt sekund, to dla ninja było to sporo czasu. Zdołali sprawdzić cały wieżowiec, jednak ich celu tam nie było.
- Orły, odlatywać. - Krótkofalówka odezwała się ponownie. Shinobi dotarli do najbliższego okna, skąd zniknęli w kłębie dymu.
Rozpoczął się kolejny krwawy okres w historii AmeGakure.

Wstęp
Skoro fabularny wstęp mamy za sobą to czas na krótki wstęp ode mnie.
Jak łatwo zauważyć, sesja jest w świecie Naruto, jednak nie wymagam wielkiej znajomości świata. Mechanika będzie szczątkowa, walka oparta głównie o umiejętności taktyczne, szczególnie wykorzystywanie swoich umiejętności i słabych punktów przeciwnika. Sama fabuła krążyć będzie dookoła AmeGakure, a misja w jakiej udział weźmie gracz lub gracze (bo tych poszukuje do dwóch) będzie bardziej nastawiona na infiltracje, zdobywanie informacji i lawirowanie pomiędzy stronnictwami w celu osiągnięcia swoich celów. Jakich dokładnie? Cóż, to dopiero po rozpoczęciu sesji
Sesja oparta będzie w sporej mierze na Google Docu, gdzie będzie działa się znacząca część akcji.

O świecie i jego znajomości słów kilka
Nie wymagam sporej znajomości świata Naruto. Kilka odcinków wystarczy żeby załapać podstawowy klimat. Ba, ośmielę się stwierdzić, że ktoś nieskalany wizją ninja w pomarańczowym kubraczku ma większe szanse wczuć się w klimat niż największy fan serii. Fabuła z całej mangi w świecie sesji jest „czymś co kiedyś było, ale to raczej bardziej legenda niż prawda”, coś w deseń naszego Króla Artura.
W przeciwieństwie do mangi, ninja tutaj mają być rzeczywiście ninja. Zakamuflowani, działający z zaskoczenia i precyzyjnie, nie krzyczący nazw swoich technik żeby przeciwnik miał łatwiej ani nie ubierający się w pomarańczowe dresy. W sesji ninja można określić jako coś w deseń współczesnych jednostek specjalnych (skuteczność bojowa, misje incognito daleko na terenie wroga bez żadnego wsparcia). Chociaż ilość ninja jest mniejsza niż w kanonie, to mają oni znacznie większy wpływ na światową politykę i ze względu na swój potencjał militarny to oni kontrolują krainy w których zamieszkują i są rzeczywistym (chociaż działającym zza kurtyny) ośrodkiem władzy.
Walki także będą wyglądać inaczej niż w późniejszych rozdziałach mangi. Techniki o wielkości i sile destrukcyjnej małej komety jest w stanie wykonać mało kto – a nawet jeśli, to po jej użyciu przeważnie nie nadają się do dalszej walki. Ninja są jednostkami specjalizującymi się w walce jednostkowej, jednak zwykli ludzie nie są w stanie dać sobie z nimi rady, nawet atak z zaskoczenia i z przewagą liczebną przeciwko silnemu ninja skończy się krwawą rzezią agresorów.
Wracając do znajomości świata, podstawowe rzeczy jakie powinno się znać, choćby pobieżnie (ale w razie czego służę pomocą w trakcie sesji ):
http://naruto.wikia.com/wiki/Geography
Jutsu - Narutopedia - Wikia
Chakra Flow - Narutopedia - Wikia
Clans - Narutopedia - Wikia
Nature Transformation - Narutopedia - Wikia – bez jing jangów, podstawowe 5 żywiołów i ich mieszanki
Shinobi - Narutopedia - Wikia – z tym, że w świecie sesji ninja są traktowani na poważnie więc zamiast wyprowadzać psy jako genini to ostro ćwiczą. Bardzo ostro
Village Head - Narutopedia - Wikia




O postaciach słów kilka
Postacie graczy są doświadczonymi jouninami, znajdujący się wręcz w top 30 wioski (na max 1000 ninja). Nie raz nie dwa wykonywały skrajnie niebezpieczne misje, ocierały się o śmierć i zadawały jej spore ilości. Śmiertelne potyczki pomiędzy ninja są jednak rzadkością i walki takie przeważnie kończą się wycofaniem.
Ze względu na charakter infiltracyjny misji, preferowane są postacie które potrafią walczyć na różne sposoby. Odpadają także charaktery mogące zagrozić powodzenie takich misji w deseń „zabije każdego kto na mnie krzywo spojrzy”.
Inteligencja i charyzma postaci wedle uznania, aczkolwiek jak wiadomo, ciężko odgrywać kogoś mądrzejszego i niemalże nie da się odgrywać kogoś bardziej charyzmatycznego.
Preferowane są postacie klanowe ze względu na ich wyższy potencjał, ale nie zabronię grać bezklanowcami.
W zasadzie do rekrutacji chce jedynie część KP od avatara do płci włącznie + od wyglądu do końca KP + krótki opis w czym postać ma być dobra. Mechanikę zrobimy jak wybiorę już gracz(a/y) i w tym chętnie pomogę.

Wzór Karty Postaci
Avatar:
Miano:
Wioska:
Klan:
Żywioły:
Płeć:

Ekwipunek:
Statystyki:
Siła
Kondycja
Wytrzymałość
Chakra
Kontrola chakry
Szybkość
Zwinność
Psychika
Zmysły
Umiejętności:

Atuty:

Wygląd:
Charakter:
Dopowiedzenia:
Historia:

Objaśnienie KP
Avatar: nie jest konieczny ale mile widziany. Najlepiej w stylu mangi, anime też może być.
Miano: Imię, nazwisko, ew. przydomek.
Wioska: wioska ninja z której pochodzi postać gracza. Dowolne z grona pięciu wielkich wiosek. Ach, postać musi być wierna wiosce, nie chce żadnych postaci które zmieniły wioskę (pod jakimkolwiek motywem), pochodzą z innej ale byli wychowani w nowej ani tym bardziej uciekinierów. Bez dyskusji.
Klan: jeżeli postać jest członkiem klanu to tutaj jest to napisane, w innym wypadku podpunkt usunąć. Klany które wyginęły w mandze są dostępne, w razie pytań na PW. Klanowicz musi być z wioski do której należy klan.
Żywioły: opanowane przez postać żywioły, darmowo mamy jeden
Płeć: dosyć oczywiste

Ekwipunek: lista przedmiotów jakie postać posiada przy sobie. Inspiracji można szukać tutaj Category:Tools - Narutopedia - Wikia ale sprzęt ma być japoński. No i bez legendarnych broni. No, dopuszczę jedną na gracza (albo na drużynę :P) jeśli będzie się zgadzał z wioską i spodoba mi się koncept postaci. Aczkolwiek nie wszystkie przedmioty przejdą, wiele z nich jest po prostu zbyt potężnych. Poza tym w granicach rozsądku. Warto też pamiętać o bzdetach w postaci manierek, racji żywnościowych, plecaków, lornetkach etc.

Ok, to zanim przejdę dalej, wszelkie statystyki są ocenianie tak: E > D > C > B > A > S.
E – poziom początkowy większości ninja na początku szkolenia
D – poziom genina, nie licząc nielicznych wypadków, maksymalny poziom (w kwestiach fizycznych, nie rzeczach związanych z chakrą) do jakich może dojść zwykły poziom.
C – poziom chuunina (dla waszych postaci rzeczy które „warto znać ale nie specjalizuje się w nich”)
B – poziom słabego jounina. (drugorzędne specjalizacje)
A – poziom silnego jounina (czyli specjalizacje postaci)
S – poziom kage, niedostępny dla postaci graczy.

Ilość poszczególnych literek będzie ograniczona, ale ich ilość muszę najpierw przemyśleć, więc info wkrótce

Statystyki:
Siła – po prostu siła fizyczna czyli ile jest w stanie się unieść, pociągnąć etc.
Kondycja – kondycja postaci używana głównie do machania żelastwem, biegania etc.
Wytrzymałość - „życie” ale także odporność na niesprzyjające warunki, choroby, zakażenia etc. Wysoka ranga tej statystyki nie uchroni jednak przed ciosem kataną pod żebra, oj nie.
Chakra – zasoby chakry. Więcej znaczy większą ilość technik jakie możemy osiągnąć.
Kontrola chakry – jak dobrze jesteśmy w stanie używać naszej chakry. Użyteczne głównie przy ninjutsu i genjutsu.
Szybkość – szybkość poruszania się jak i czas reakcji.
Zwinność – ogólna zwinność, uniki, wygibasy, kontrola ciała.
Psychika – siła psychiki naszej postaci. Nie polecam oszczędzać na tej statystyce wręcz B to minimum.
Zmysły – jak wiele nasza postać jest w stanie dojrzeć, wyczuć, usłyszeć. Pewna dawka „6 zmysłu” gratis.

Umiejętności:
[Typ umiejętności] - [Specjalizacja umiejętności] - [ranga]

Typy umiejętności dzielą się na ninjutsu („magia”), genjutsu (iluzje), taijutsu (walka wręcz), fuuinjutsu (pieczętowanie), bukijutsu (walka bronią), kekkei genkai (klanowe techniki które trzeba odziedziczyć).
Wyższa ranga umiejętności zawiera w sobie niższe. Każdy typ umiejętności oparty jest na umiejętności(ach), co oznacza, że żeby w pełni używać potencjału technik B, umiejętność (bądź ich średnia arytmetyczna) musi być co najmniej taka jak ranga typu techniki. Dla przykładu, używanie ninjutsu rangi A przy kontroli chakry o randze B jest nieefektywne, kiedy przy randze A jest już optymalne. Natomiast używanie rangi umiejętności wyższej typ umiejętności daje małe bonusy, tym bardziej jeśli obie postacie wykorzystają tą samą technikę ninjutsu rangi C, ale jedna będzie miała kontrole chakry B a druga A, to technika tej drugiej będzie nieco silniejsza.
Natomiast co do specjalizacji to tutaj jest już zależnie od typu.
Do liczenia średniej arytmetycznej należy uznać, że E = 1, A = 5. Średnią zaokrąglamy w dół.

W wypadku ninjutsu mamy połączenie żywiołu (podstawowe 5 żywiołów + bez żywiołowe (shiranai, oparte na czystej chakrze) + medyczny (eisei)) oraz jego przeznaczenie (ofensywny/defensywny/wsparcia). O ile żywiołów nie trzeba wyjaśniać, to o przeznaczeniu dopowiem kilka słów. Ofensywne to wszystko co ma bezpośrednio zranić przeciwnika – kule ognia, pioruny na ręce (chidori), kontrola i wzmacnianie włosów (techniki Jirayi), wystrzelenia shurikena z gigantyczną prędkością przy użyciu fuutonu czy trujące obłoki (w tym wypadku eisei). Defensywne to jest to co ma chronić nas przed atakiem – tarcze z ziemi, wodne zapory czy utwardzenie skóry. Wsparcie to natomiast wszystko co nie pasuje do w/w – leczenie, klony, pułapki (zamknięcie przeciwnika w bąblu wody? Czemu nie?!) etc. Warto tu wspomnieć o technikach wsparcia bezżywiołowych – pozwalają chodzić po wodzie, błyskawicznie się poruszać (shunshin no jutsu) czy podmieniać swoją pozycje z przedmiotami. Ranga D to minimum dla tych umiejętności (sprawne ich opanowanie), C natomiast to maksimum (idealne ich opanowanie). Wyżej nie ma sensu dążyć.
Żeby używać żywiołów trzeba je najpierw opanować. Więcej info w atutach.
Im wyższa ranga tym większy koszt technik w chakrze, ale także większa siła bojowa. Ninjutsu oparte jest na kontroli chakry.
Przykłady:
Ninjutsu – Katon, ofensywny – A
Ninjutsu – Eisei, wsparcia – C
Ninjutsu – Doton, defensywny – C
Ninjutsu – Doton, ofensywny - B

Typy genjutsu określają na jakie zmysły działa iluzja (wzrok, słuch, węch, smak, dotyk, zmysł kontroli chakry). O ile kreowanie iluzji jest dowolne, to o tyle stworzenie jabłka przy iluzji wzorku A i węchu A oraz smaku E daje nam idealne pod każdym względem jabłko – dopóki się go nie ugryzie, to wtedy czuć, że coś jest nie tak. Dodatkowo występuje jeszcze jeden typ jakim jest obrona przed genjutsu. Wyższa ranga daje łatwiejsze zauważenie, że coś nie gra i większą szansę na przełamanie genjutsu (na sobie lub na innej osobie). Za genjutsu odpowiada psychika i kontrola chakry.
Genjutsu – Wzrok – A
Genjutsu – Dotyk – B
Genjutsu – Ochrona - A

Typy w taijutsu to sztuki walki. Można użyć zarówno tych z anime, rzucić słowem-kluczem opisującym styl jak i wzorować się na rzeczywistych. Dodatkowym typem taijutsu jest „obrona w walce wręcz” (ważnych dla postaci nie walczących żadnym stylem taijutsu) oraz bramy (gdzie ranga C pozwala otworzyć pierwszą, B do trzeciej włącznie, A do piątej włącznie).
Taijutsu – Szybki – A
Taijutsu – Karate – B

Fuuinjutsu dzieli się na pieczętowanie i przywoływanie. To pierwsze pozwala na pieczętowanie w zwojach wszelakiego ekwipunku (ranga oznacza ilość oraz wielkość jaką można użyć) oraz skuteczne jego odpieczętowywanie w walce, ale także tworzenie pułapek. Ranga C oznacza sprawne pieczętowanie na zwojach oraz odpieczętowywanie w trakcie walki. B to już triki w postaci tatuaży, A to wręcz rysowanie chakrą po ziemi. Co do przywoływania to jest to kwestia tylko i wyłącznie po prywatnej konsultacji.
Fuuinjutsu – Pieczętowanie – A

Co do bukijutsu to jest to typ ataku (pchnięcia, cięcia, obuch, miotanie, strzelanie) + wielkość (mała, średnia, duża) + styl. Sztuczka w tym, że obowiązkowe jest tylko pierwsze, pozostałe dwa oznaczają specjalizacje. Jednakże w wypadku walki bronią sieczną o średniej wielkości to umiejętność bukijutsu – sieczna - A można porównać do bukijutsu – średnia, cięcia – B i bukijutsu – średnia, cięcia, szybki – C. Nie dokładnie, ale moc specjalizacji jest „prawie” jak jedno oczko w randze. I tak, do skutecznego pchnięcia i cięcia kataną potrzebne są dwa typy . Poza tym, jak w wypadku taijutsu, mamy obronę przed bronią białą, którą dodatkowo możemy wzmocnić o specjalizacje, ale tylko do poziomu typu ataku.
Bukijutsu – Cięcia – A
Bukijutsu – Cięcia, duża – B
Bukijutsu – Obrona – C
Bukijutsu – Obrona, sieczna – B

Kekkei genkai to też kwestia prywatnej konsultacji.



Co do atutów, są w sumie dowolne.
Wyglądają na zasadzie:
[Nazwa atutu] – [Ranga] – ew. krótkie wyjaśnienie
Kilka cennych sugestii:

Wiedza o XXX – daje wiedzę o XXX. Anatomia czy polityka jest dosyć oczywista, ale warto wspomnieć o wioskach czy klanach. Wiedza o wioskach zawiera pewną dozę tej o klanach. Atuty te nie wymagają posiadania takiej wiedzy jako gracz – jako MG będę rzucał info w wypadku jego posiadania.
Twarda skóra/głębokie płuca/zasoby chakry/twarda psychika/imponująca prezencja – lekki boost do statystyk. Nie jakoś gigantyczny, ale może dać taktyczną przewagę.
Multiżywiołowość – ranga C daje dodatkowy żywioł, każde oczko w górę oznacza kolejny. Eisei liczy się jako żywioł.
Poza tym zalecam do kombinowania :P



Wygląd: zarówno wygląd fizyczny jak i typowy ubiór na misje
Charakter: osobowość, przyzwyczajenia. Polecam robienie postaci które nie mają idealnego charakteru – lecz mimo wszystko muszą nadawać się do tej misji i nie być, ekhm, cipkami.
Historia: nie musi być rozpisana, może być w punktach. Jednak najbardziej znaczące dla postaci momenty z życia mile widziane w postaci opisanej.
Dopowiedzenia: rodzina, przyjaciele, wpływy, rywale (być może jakiś spoza wioski?) oraz wszystko co nie pasuje wyżej.


Na zgłoszenia poparte tym co jest napisane w fragmencie odnośnie KP czekam wstępnie do końca lutego. Jeżeli dostanę dwa interesujące koncepty wcześniej to rekrutacja zamknie się szybciej.
Po zakończeniu rekrutacji zacznę z graczami pracować nad KP i je sprawdzać oraz szykować pierwszy post.
 
Elas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169