Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-03-2016, 22:12   #1
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
[anime]Tower of God 5F: Wyścig szczurów

Tower of God
5F: Wyścig szczurów

Powiedz: czego pragniesz?
Pieniędzy? Potęgi? Sławy? A może zemsty?
A może coś jeszcze innego?
Cokolwiek pragniesz, znajdziesz to na szczycie.
Każde, nawet najdziwniejsze marzenie, spełni się.
Tam żadne marzenie nie ma granic.


=***=

Cytat:
Napisał Kerstin
Drogi Svenie,
Wybacz, że nie odzywałam się do Ciebie tak długo. Brakowało mi czasu i weny, by przysiąść nad jakąkolwiek wiadomością. Poza pracą w spa musiałam dużo ćwiczyć do testów. Potem jak dostałam się na piąte Piętro musiałam znaleźć lokum i wypocząć po teście na czwartym Piętrze.
Ostatnio moje wysiłki okazały się niewystarczające. Test przeszedł moje oczekiwania względem poziomu trudności testu i siły rywali. Na szczęście zdałam test i dostałam się wyżej.
Piętro, na którym jestem, przypomina mi nasz świat, z którego przybyliśmy, tyle że tutaj jest znacznie cieplej, a noce nie są tak długie i mroźne. Gdy przybyłam na Piętro, zastałam wysokie góry, dużo lasów, jeziora, no i trochę śniegu.
Nie przygotowałam się na taką pogodę - natknęłam się na deszcz i śnieg. Gdy udało mi się znaleźć nocleg, byłam cała przemoczona do suchej nitki. Teraz chcę trochę odetchnąć, a potem zabiorę się za ćwiczenia potrzebne do dalszej wspinaczki.|

Chuda dziewczyna o szarych, kędzierzawych włosach związanych czarną wstążką w kucyk, odziana w czarno-granatową sukienkę, siedziała w kawiarni, pijąc kawę i stukając od czasu do czasu palcami po klawiaturze szaro-niebieskiego netbooka. Jej wzrok skupiał się na zawijasach. Zastanawiała się nad sformułowaniem listu. Już dawno chciała napisać do niego list, lecz wcześniej nie miała czasu na to. Teraz miała czas - lecz brakowało jej weny, lekkości, z jaką jej słowa przeistoczyłyby się w mały swoisty poemat. W przerwach od degustacji kawy i pisania wiadomości do Svena Kerstin gimnastykowała palce.
Lokal, w którym przebywała, nie był zatłoczony. Przy stoliku nieopodal rozłożyła się mała grupka złożona z chodzącej, mięsożernej rośliny, enta oraz niewielkiego, lewitującego robocika, która o czymś dyskutowała.

W jej świecie każdy gapiłby się na tych dziwaków jak na ufoludów, zwłaszcza, że w jej świecie nikt nigdy na oczy nie widział takich cudaków - lecz w Wieży każdy mógłby ujść za kogoś z obcej planety i cudaka. W tym miejscu przewijała się tak spora różnorodność rasowa i światowa, że gdy wystarczająco długo przebywało się w Wieży, na takie anormalności przestało się zwracać jakąś specjalną uwagę.

Później jedyne, czego się pilnowało, to tego, by na drodze do spełnienia swych marzeń nie wpadło się w świnię, kłodę bądź świniokłodę, podłożoną przez kapryśny złośliwy los czy innych rywali, którzy chcieli dotrzeć na szczyt Wieży - regularnych. Bowiem nie dla każdego było przeznaczone spotkać się z Bogiem - władcą i stwórcą tego fantasmagorycznego miejsca, który mógł spełnić dowolne życzenie, pragnienie, nawet to, które uważano za niemożliwe do spełnienia. Potęga kusiła o wiele bardziej niż przeciętne życie. Lecz by nie było zbyt łatwo i przyjemnie w drodze do spełnienia swych pragnień, regularni musieli podjąć się wielu prób, testów i zadań, które zostawiali im ci, którzy spotkali się twarzą w twarz z wszechpotężnym bóstwem i którzy spełnili swe marzenia, po drodze zyskując potęgę.
Rankerzy.

Lecz dość tych dywagacji… Kerstin chciała napisać ten list. Podzielić się wrażeniami z pobytu na piątym piętrze. Kiedy jednak już trzy dni na czwartym Piętrze mogły obfitowały w przygody, to piąte Piętro przywitało ją chłodną pogodą i świętym spokojem. W tym świecie zamiast wysokich, szklano-metalowych bloków powitały ją lasy iglaste i góry otaczające dolinę, w której znalazła tymczasowe schronienie. Do czasu, gdy rzuci rękawicę losowi, zaryzykuje po raz kolejny życiem, by dostać się wyżej w celu spełnienia woli jej ludu, a przy okazji po to, by spełnić też i jej marzenie. Życie w tym rejonie było o niebo spokojniejsze niż życie w kolosalnej metropolii. Miało to swoje plusy dodatnie i plusy ujemne.
Jeśli ktoś był awanturnikiem, to miejsce w jego oczach szybko tonęło w wadach. Ci jednak, którzy cenili sobie spokój, nie mogli narzekać.

Cytat:
Napisał Kerstin
Chciałabym się z Tobą spotkać. |
Wystukała te słowa, by po chwili je cofnąć. Westchnęła. Nie miała pomysłu, co napisać.
Jak miała napisać cokolwiek ciekawego? O czym miała pisać? Nie chciała wracać wspomnieniami do testu, w którym uczestniczyła parę dni temu. Przynajmniej nie teraz.

Cytat:
Napisał Kerstin
Gdybyś chciał mnie odwiedzić, sprawdź które piąte Piętro ma takie widoki:

|
Może sam Sven zdoła prędzej przyjść z wyższego Piętra. Musiała mu dopomóc w nawigacji. Sama słyszała, że na jednym poziomie może znajdować się więcej niż jedno Piętro.

Cytat:
Napisał Kerstin
Jeśli przybędziesz, daj mi znać.|
Kerstin wkrótce wysłała wiadomość. Po tym wyłączyła laptop i dopiła kawę. Przywołała Kieszeń - kulę wielkości dorodnej pomarańczy, która z oddali wyglądała jak niebieska bombka ściągnięta z bożonarodzeniowej choinki. Ta dziwna, unosząca się koło jej dłoni bryła była podstawowym przedmiotem w tym miejscu. Taką Kieszeń dostawał każdy, kto wszedł do Wieży. Dzięki niej mógł porozumieć się z innymi mieszkańcami Wieży czy przenosić ze sobą skromny dobytek, jak w plecaku.
Do takiej Kieszeni Kerstin spakowała swój mały komputerek i opuściła kawiarnię.
Pójdzie na lodowisko pojeździć na łyżwach.
Chyba zdążyła odzwyczaić się od braku życia na wysokich obrotach.

=***=

Wróciła po kilku godzinach do schroniska. Rozległego dwupiętrowego budynku zbudowanego tuż nad rzeką.


Widziała, jak do tego domu kierowało się kilka istot. Niektóre z nich wyposażone były w plecaki. Część z nich pewnie wracała z wycieczki, może niektórzy z nich się zamierzali wprowadzić na jakiś czas. Mogli to być też regularni, którzy zdali test na poprzednim Piętrze i dopiero co przenieśli się tutaj. Portal międzypiętrowy stał parę kilometrów na północ, w oddaleniu od gór, które przy pogorszeniu aury mogły z niepozornych stać się zdradzieckie lub zgubne. Może nie tyle same góry co to, co się z nich zwalało, na przykład lawiny błotno-śnieżne. Podobno rzadko chodziło do poważniejszych incydentów z nimi związanych. Rankerzy nie decydowali się wznosić portalu na niestabilnym terenie. Lepsza do tego celu okazała się łączka na łagodnym wzniesieniu, gdzie kamienna droga prowadziła do tego schroniska. Po drodze nie spotykało się wiele zabudowań, tutaj w przeciwieństwie do Piętra będącego gigantyczną metropolią, gdzie miejscami budynki wyrastały na budynkach, tutaj można było sobie pozwolić na znaczne rozbudowanie - kiedy miało się wystarczająco dużo Kredytów. Kiedy ktoś szedł tą drogą, mógł spotkać góra kilka domostw, w których spokojnie mogło zamieszkać parę rodzin lub kilka istot o sporych gabarytach. Również jednak dominowała tutaj natura - przeważały tutaj lasy iglaste, rzeki i głazy. Po drodze do tego budynku przechodziło się przez dwa mosty oddalone od siebie o kilkaset metrów, a potem szło się prosto do celu.
Trudno było się zgubić, gdy się szło utartym szlakiem.

Sprawa miała się troszkę inaczej, kiedy się z niej zboczyło.
Z każdym Piętrem testy miały stawać się coraz trudniejsze. Wszak nie każdy mógł dostać się na szczyt - tylko ci, którzy mogli podołać wszelkim próbom, mieli drogę bardziej otwartą ku spełnianiu marzeń o spotkaniu potęgi. Tutaj zaś, żeby podejść do testu, gdzie tym razem wyjątkowo nikt nie prowadził za rączkę, trzeba było z tej wygodnej i przyjemnej drogi zejść i iść prosto w dzicz, gdzie nie wiadomo na co można się napatoczyć. Jedyne co miało być wiadome, to to, że miał tam rezydować jeden Egzaminator. Kiedy regularny pytał się o test, to dowiedział się, który to ranker. Że jest to satyr. Że lubi takie żądlące, wredne owady. Że tych gadów nikt tu nie lubi, panie, ale dobry miód dają. Mało kto go widzi, rzadko kiedy wychodzi z lasu, ale ci najstarsi na piętrze wiedzą i potwierdzają, że to ranker i że to on zajmuje się testami.
Różne odpowiedzi pytanych potwierdzały, że to satyr i że jest pszczelarzem. Zwał się Panem.
Tak, miał na imię Pan.
Kiedy delikwent pytał się o drogę do tego Pana, w odpowiedzi dostał pobłażliwy uśmieszek i wskazówkę w stylu “Musisz wejść do lasu i poszukać go sam. Jeśli zdołasz to uczynić, to będzie to znak, że jesteś gotów przystąpić do jego testu”...
Pomyślałby kto: jakim cudem takiego satyra nie da się znaleźć tak łatwo w takim lesie? Las jak las, nawet nie szczycił się rozmiarami żadnej Amazonki, ani kraju, może w najgorszym przypadku ta spora zielenina obejmowała może paręset hektarów.

Kerstin była już niemal gotowa na wyprawę do tego satyra. Jednak przed tym chciała jeszcze zobaczyć się ze Svenem.

=***=

Witam w mojej pierwszej oficjalnej rekrutacji na LI.
Rekrutacja będzie będzie do Wielkanocy, a dokładniej do Poniedziałku Wielkanocnego. Można w tym czasie pisać, poprawiać, przysyłać KP. Po upłynięciu terminu nie ma pisania, poprawiania i przysyłania KP - wtedy sprawdzam KP i wystawię listę graczy, którzy zagrają w sesji.
Przyjmuję do 6 graczy, acz w przypadku, kiedy znajdzie się więcej ciekawych KP, mogę zwiększyć pulę miejsc.
Z czasem bywa różnie, więc nie ma tu ścisłego terminu, do którego macie napisać posta.
Cała sesja toczy się w docu na google drive.
Punkty ogólne i klasowe oraz kredyty dostaniecie po zgłoszeniu się do mnie na PW.
Jako że pewnie zapomniałam o tysiącu i jednej (lub więcej) rzeczy, w razie czego można pytać.


Krótko o świecie w sesji:


Świat bazuje na świecie występującym w manhwie Tower of God.
Tower of God Wiki - Wikia
Wieża to zamknięta struktura wielu światów, która w budowie przypomina wieżę. Złożona jest ona z kilkuset pięter - wedle wiedzy postaci ich liczba waha się między 666 a 777.
W sesji występują cztery klasy:
LATARNICY - posługują się specjalnymi urządzeniami zwanymi latarniami. Najbardziej podstawowe modele przypominają lewitujące sześciany dowolnej wielkości, dowolnej barwy czy też deseniu. Mogą posiadać inne kształty i funkcjonalności. Latarnie służą latarnikom m.in. do komunikacji między członkami swojej drużyny, do eksploracji terenu, badania urządzeń czy również do ofensywy i defensywy.
ŁOWCY - specjalizują się głównie w walce w zwarciu, zarówno na ataku jak i obronie. Posiadają bogaty wachlarz zdolności wzmacniających ich ciało i broń.
SHINSOIŚCI - ich główną rolą jest wspomaganie swych towarzyszy i kontrolowanie przebiegu walki poprzez rzucanie odpowiednich zaklęć
ZWIADOWCY - są specjalistami w dziedzinie zdobywania informacji, szpiegowania i działania z ukrycia. Więcej czasu spędzają na terytorium wroga, niż swojej drużyny, gdzie zbierają informacje lub próbują wyeliminować ważne cele.

Osoby zamieszkujące Wieży dzielą się na następujące kategorie:
- mieszkańców: nie biorą oni udziału we wspinaczce na szczyt. Żyją z reguły na piętrze, na którym się urodzili.
- regularnych: wszystkie osoby, które biorą udział we wspinaczce, lecz jeszcze nie dotarły na szczyt. Postaci graczy do nich należą.
- rankerów: są to ci, którzy dotarli na szczyt i spotkali boga. Regularni nie mają z nimi szans.
- nieregularnych: w przeciwieństwie do oryginału, nieregularnymi nie są osoby, które same otworzyły wrota do Wieży, lecz regularni wyróżniający się na tle innych regularnych z danego piętra. Niedostępni dla graczy.


Karta postaci:

Avatar: Proszę dodać avatar o szerokości max. 200 px.
  1. Imię/Imiona
  2. Nazwisko/Nazwisko
  3. Pseudonim/Nick/Zawołanie: (Pole opcjonalne. Jeśli postać takowego nie stosuje bądź nie ma, można pominąć)
  4. Rasa: Dowolna. Co wam przyjdzie do głowy. Czy to ludzie, elfy lub inne klasyczne rasy, czy też bardziej wyrafinowane typu np. transformersy, zwierzołaki, chimery itd. Przy tych mniej standardowych rasach lub nietypowych odmianach którejś rasy proszę o opis lub odnośnik do strony, na której znajduje się opis takiej rasy.
  5. Wiek: Dowolny, byleby był adekwatny do rasy.
  6. Świat: Z Wieży nie da się wyjść, wobec czego informacje o świecie są dla wiedzy MG. Niemniej bez tego punktu nie wpuszczę postaci do gry.
  7. Historia: To też ważny punkt. Historia buduje postać, to kim się stała, jaka się stała i dlaczego się taka stała. I co ją popchnęło do Wieży. W przypadku amnezji, gdy postać nie pamięta niczego sprzed Wieży proszę opisać 3 kluczowe wydarzenia, w których uczestniczyła W WIEŻY. Uwaga: Tutaj historię sprzed Wieży dla postaci ja wymyślam i nie podaję jej ot tak jak na tacy. :P Postaci z nienapisaną historią, nawet gdy postać ma totalną amnezję, nie przyjmuję w ogóle - takiej karty nawet dalej nie przeglądam, tylko z marszu odrzucam.
  8. Cel: Jest to jeden z najważniejszych punktów KP. To on zadecydował o tym, że wasza postać dostała się do Wieży. Może być to dowolne marzenie, cel, zadanie, misja itd. A może jeszcze coś innego pchnęło ją do Wieży?
  9. Klasa: [ŁOWCA][LATARNIK][SHINSOISTA][ZWIADOWCA] - wybieracie TYLKO JEDNĄ KLASĘ i nie możecie jej zmienić podczas gry, także radzę tu przemyśleć wybór. Możecie posiadać umiejętności innych klas. Warunki są takie: Postać o klasie innej niż latarnik NIE MOŻE nabyć umiejętności klasowych latarników - i vice versa: latarnik nie może nabywać umiejętności innych klas niż latarnik. Postaci nie będące latarnikami nie mogą korzystać z latarni, nie umieją z nich korzystać, ale mogą je posiadać (w sensie po prostu ją mieć - wtedy ona nie będzie się ani unosić w powietrzu ani działać; po prostu przedmiot, który zabiera wam miejsce w ATSie czy innej Kieszeni lub plecaku/torbie/etc ). Koszt nabycia pozaklasowej umiejętności naliczany jest podwójnie (płacicie za niego dwa razy więcej punktów klasowych niż za skille z własnej klasy).
  10. Wygląd i charakter.
  11. Ekwipunek: Dowolny, byleby dało się go przenieść tak jak w torbie czy w walizce. Tu proszę o zachowanie umiaru - chodzi o to, by wasza postać mogła to udźwignąć i sprawnie się z tym ekwipunkiem poruszała. Do sesji nikt mi nie wejdzie z ciężarówką, tankowcem, zbrojownią ruskiej armii czy Gwiazdą Śmierci i tym podobnym stuffem. Przedmiot typu BMX, deskorolka lub tego typu pojazd to maksimum, które jeszcze przejdzie - większe pojazdy już nie.
  12. Inne: Dodatkowe informacje o postaci dla wiedzy MG.
Postać może posiadać chowańca, zwierzaka, ducha lub inteligentny przedmiot. Tzw. broń zapłonowa (tutaj wydajemy min. 1 PUNKT OGÓLNY na sztuczkę “Ignition Weapon”) przejdzie tylko przy NAPRAWDĘ DOBRYM uzasadnieniu, skąd postać wytrzasnęła taką broń. Tu proszę o zachowanie umiaru, bo item o zbyt dużych rozmiarach nie przejdzie (patrz: Ekwipunek).
Jeśli postać chce posiadać nietypową Kieszeń inną niż ATS - np. przeznaczoną do sprzętu [Hardware Pocket], może ją kupić za PUNKTY OGÓLNE. Czym więcej wydanych punktów, tym pojemniejsza i sprawniej działająca Kieszeń. Tyczy się to również Weapon Pocket’a.

ATS to wasz podręczny tłumacz, kieszeń o pojemności turystycznej lodówki, portfel i zegarek w jednym. To wasze podstawowe wyposażenie, każda postać je ma. ATS ma kształt sfery i domyślnie jest wielkości pomarańczy [czym nie trzeba się przejmować, kiedy coś się do niej pakuje lub wyciąga]. Na życzenie użytkownika może się pojawiać, może być niewidzialna lub zdeaktywowana - wówczas nikt nie rozumie waszego języka… no i na odwrót, inni was nie rozumieją (chyba że są z tego samego środowiska co wasza postać). ATS jest niezniszczalny. Nie ma szans, że was ktoś obrabuje, chyba że jesteście nieprzytomni i macie otwartą kieszeń. ATS może mieć dowolny wygląd - w rubryce INNE możecie opisać jego wygląd, kolor etc.

Po zgłoszeniu się do mnie na PW rozlosuję: PUNKTY OGÓLNE i PUNKTY KLASOWE.
Czemu tak? Wasze postacie pochodzą z różnych światów - toteż nie mają identycznych umiejętności i potencjału.
Ponadto rozlosuję Wam ILOŚĆ KRDYTÓW - czyli hajs, za który w Wieży kupujemy towary i usługi.
Bazowo dostajecie po 1 punkcie do STR, DEX i INT oraz 0 punktów ogólnych na Specjale/Sztuczki/Moce. Gdy otrzymacie PUNKTY, te rozlokowujecie do odpowiednich rubryk wedle własnego uznania. KLASOWE do umiejętności klasowych, a OGÓLNE NA STATY I MOCE/SZTUCZKI/ETC.
PUNKTY OGÓLNE są przeznaczone do statów oraz Specjali.
PUNKTY KLASOWE są przeznaczone do umiejętności klasowych.

Cechy:
STR - decyduje m.in. o wytrzymałości postaci, jak i jego ogólnej kondycji
DEX - decyduje m.in o zwinności i celności postaci
INT- decyduje m.in. o szybkości nauki postaci i siły woli.

Moce/Specjale/Sztuczki:
Tutaj takie sztuczki kupujecie za PUNKTY OGÓLNE. Mogą być to dowolne, charakterystyczne dla waszej postaci umiejętności, niezależne od klasy - od władania mieczem przez rzucanie kłonicą czy tworzenie amelinum.
Tutaj jest taka ciekawa wiki, która może wam podsunąć pomysły na specjale. Superpower Wiki - Wikia
Nie ma przywoływania żadnych kreatur czy czegokolwiek SPOZA WIEŻY i SPOZA PIĘTRA.
Maksymalny poziom takich sztuczek wynosi 6.

Umiejętności klasowe:
A tu kupujecie skille za PUNKTY KLASOWE.
Maksymalny poziom umiejętności klasowej wynosi 6.
W docach klasowych są wystawione podstawowe umiejętności, ale możecie również wymyślać propozycje własnych umiejętności klasowych.

Kredyty:
To wirtualna waluta, którą operuje się w Wieży. To nią płacicie wszędzie w Wieży, czy to za jedzenie, ubrania, środki czystości po inne produkty lub usługi. Bez niej ani rusz. Tutaj wpisujecie wylosowaną wartość kredytów.

Uwagi:
  • Postać przebywa w Wieży minimum 6 miesięcy. Na samym pierwszym Piętrze pobyt trwał minimum 3 miesiące, jeśli postać zdała końcowy Test za pierwszym razem i dostała przepustkę na drugie piętro. W historii napiszcie, ile postać przebywa w Wieży, a ile na samym piątym Piętrze. Możecie grać postaciami, które dopiero co na nie wchodzą.
  • Wysokość postaci nie może być niższa niż 20 cm (można grać np. wróżką) i wyższa niż 4 m. W przypadku wzrostu nie mieszczącego się w tych granicach - postać i tak zostanie “przeskalowana” do wymiarów mieszczących się w tej normie - uwaga, przeskalowanie takiej postaci będzie losowe.
  • Postać może pochodzić z Wieży, ale nie może pochodzić z Piętra wyższego niż to, na którym rozgrywa się akcja sesji. Przy tym trzeba opisać piętro, z którego taka postać pochodzi. Taka postać nie może mieć konotacji rodzinnych z żyjącymi rankerami. Jest to wariant opcjonalny, do którego trzeba się bardziej przyłożyć niż przy standardowym “Świecie”, ponieważ w tym przypadku sterujecie postaciami bardziej ogarniętymi w kwestiach Wieży niż typowy regularny spoza Wieży.
  • Każdy gracz może zawiązać spółkę z innym graczem. Możecie się umówić z danym graczem, ze wasze postacie trzymają się razem od jakiegoś czasu. W takim przypadku dajcie mi o tym znać.
  • Znajomość poprzednich części Tower of God nie jest obowiązkowa.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.

Ostatnio edytowane przez Ryo : 05-03-2016 o 22:31.
Ryo jest offline  
Stary 05-03-2016, 22:14   #2
 
Karmazyn's Avatar
 
Reputacja: 1 Karmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputacjęKarmazyn ma wspaniałą reputację
Serdecznie polecam Ryo, jako mistrzynię

Zgłaszajcie się!
Będzie więcej mięsa armatniego
 
__________________
Dłuższy kontakt może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu.
Toczę batalię z życiem. Nieobecny na długi czas.
Karmazyn jest offline  
Stary 05-03-2016, 22:54   #3
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Wstępnie się zgłoszę
Jak to jest z rasami? Definiują cokolwiek oprócz wyglądu i charakteru?
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 05-03-2016, 23:00   #4
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Jak to jest z rasami? Definiują cokolwiek oprócz wyglądu i charakteru?
Rasa definiuje wygląd, umiejętności, predyspozycje do pewnych czynności, upodobania, tryb życia etc.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
Stary 06-03-2016, 00:09   #5
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 1 Hazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się.
Ostatnim razem nie wyszło, ale tym razem może przyjdzie mi do głowy pomysł na jakąś ciekawą postać.
 
Hazard jest offline  
Stary 06-03-2016, 02:51   #6
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Ryo ale jak rozumiem nie daje nic bonusowego na starcie, a o to mi w pytaniu chodziło :P
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 06-03-2016, 11:00   #7
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Ryo ale jak rozumiem nie daje nic bonusowego na starcie, a o to mi w pytaniu chodziło :P
A, o to Ci chodziło. ^^
Rasa może dawać bonusy na start typu pasyw, premia do statu lub umiejejkę.
Dajmy na to np. bierzesz sobie coś skrzydlatego, to na ten przykład dostaniesz latanie za darmo (^^), lub gdy bierzesz wampira, możesz dostać bonus np. przemianę w nietoperza.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
Stary 06-03-2016, 13:40   #8
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
A, jeszcze jedno.
Albo parę.
  • KP przysyłamy do mnie na PW. [linki do doców czy też treść KP na PW]
  • Kieszenie [na Broń, na Hardware i inne] są dostępne dla wszystkich klas. (również Weapon Pocket)
  • Każda Kieszeń jest ogólnie warta 3 punkty na poziom + 2000 kredytów/Kieszeń (jednorazowa opłata) poza ATSem, który dostaje się z automatu.
  • Weapon Pocket dla łowców jest wart 2 punkty na poziom. Hardware pocket dla latarników jest za 2 punkty.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
Stary 07-03-2016, 12:48   #9
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Jaką przewidujesz długość postów i częstość pisania?
 
Ardel jest offline  
Stary 07-03-2016, 13:22   #10
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ardel Zobacz post
Jaką przewidujesz długość postów
Jako że preferuję jakość nad długością posta, ale nie jestem fanem jednolinijkówek, to paręnaście zdań, z których coś wynika, a nie jest czystym laniem wody, zupełnie mnie zadowala. Mniejsza ilość też może być; ważna jest jakość posta.
Druga sprawa to taka, że sesja odbywa się w docu, toteż wstawianie posta często sprowadza się do podziału treści między graczy. :>

Cytat:
Napisał Ardel Zobacz post
i częstość pisania?
Można założyć, że jest to ok. dwa tygodnie na turę (ewentualnie plus kilka dni), niemniej nie trzymam się tak ściśle tego terminu - stąd nie przewiduję dokładnego, konkretnego czasu na odpis.
Częstość postowania zależy bardziej od aktywności graczy bądź tego, czy MG ma wenę i czas, by napisać posta.
Jak jest możliwość, że mogę w danym terminie spóźnić się z postem lub jak coś mi wypada - daję znać.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172