Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-04-2016, 22:17   #1
 
smok burzy's Avatar
 
Reputacja: 0 smok burzy ma wyłączoną reputację
Drużyna poszukiwaczy

Przed wielu laty ludy Noksii stworzyły sześć potężnych odłamków, aby za ich pomocą dokonać wielkiego kroku w historii tej krainy.
Ziemia przypadła ludom Ostępów, wyznającym własne zasady oraz nie uznających szybkości zmian na świecie.
Wiatr przypadł Perum, narodowi podróżników i odkrywców, jak i wolnoduchów.
Woda przypadła elfom oraz innym stworzeniom lasów. Dzięki jej mocy tworzyli gaje, miasta, ogrody.
Ogień został przydzielony Imperium, narodowi ludzi, którzy użyli go do zasilania swoich maszyn i fabryk.
Odłamek światła powędrował na północ, gdzie osiedlił się wśród mnichów królestwa Keirii.
Narodem, który otrzymał ciemność, był Nildergard. Naród ambitny oraz przede wszystkim wielbiącym władzę.
Wszystko trwało w równowadze, dopóki na tron nie wstąpił Neksar, jeden z twórców odłamków. Na skutek intryg zdobył on resztę odłamków i wypowiedział wojnę pozostałym nacją. Krainy Noksii ulegały mocy sześciu odłamków. Niektórzy stawiali opór…
Po wielkiej bitwie stoczonej pod czarnymi murami niebezpieczeństwo zostało zażegnane. Na tron krainy cieni wszedł Krinward i w zaledwie pięć lat zaprowadził porządek. Jednakże po wielu latach Neksar wrócił w rodzinne strony w przebraniu. Znów za pomocą sieci intryg z niewielkim rodem strącił Krinwarda z tronu, po czym zamordował go. Rozpętał wojnę po raz kolejny, jednak tym razem miał poparcie całego narodu oraz z nieznanych nikomu przyczyn moc dziesięciu odłamków swojego pierwiastka. Trwała ona zaledwie dwa tygodnie, jednakże wystarczyła, aby zdziesiątkować wiele ważnych bastionów pozostałych frakcji oraz szuka innych odłamków. Jeśli mu się uda, Noksię czeka zakłada. Jednak zawsze jest nadzieja, nawet w najciemniejszej nocy. Legenda głosi o małym dziecku zdolnym opanować wszystkie odłamki oraz wszystkie pierwiastki. Owym wyjątkowym dzieckiem jest Smocze Dziecię. Grupa śmiałków postanawia znaleźć je i pomóc mu w jego przeznaczeniu.

KP
Imię.
Rasa. (wszystkie dostępne - ewentualnie do uzgodnienia z MG)
klasa też dowolna
Wygląd.
( Pierwiastek.(te stworzone przez ludy noksi chowacie go gdzieś w odmętach krainy i jesteście jednym z twórców zabawy (nieobowiązkowe wtedy role królika przejmuje MG wyrzeczenie wysłać na kp)
Naród ~ Imperium/Baśniobory (wszelkie fantastyczne stworzenia rozumne)/Peranta (inaczej Perum)/Keirii/Nildergard.

Statystyki: do rozdania 100 pt
Siła ~ Tam gdzie trzeba użyć mięśni; obrona.
Walka ~ Walka w zwarciu; agresywna obrona.
Strzelectwo ~ Walka na dystans.
Magia ~ Moc zaklęć; umiejętność poznawania nowych.
Inteligencja ~ Rozum; określa dostępną manę (jeden poziom =dziesięć punktów many, w przypadku zerowego poziomy mamy 5 punktów).
Szybkość ~ Uniki bieganie szybkie sięganie po jakiś przedmiot
zwinność~`odskoki parkur chowanie się za przeszkodami bez płacenia akcji
Zręczność ~Naprawa; rzemiosło.
Charyzma ~Wpływanie na ludzi; targowanie się.
Podstęp ~ Skradnie się; blef; umiejętności, które uchodzą za mało chwalebne.
Cecha ~ Indywidualna dla waszej postaci, może to być pasyw lub ciekawa umiejętność aktywna.
Dwa talenty: ~ Mogą być aktywne lub pasywne.
Zalety i wady ~ Muszą się równoważyć


10 punktów życia

O statystykach są one brane pod uwagę w testach i niektórych sytłacjach
oto jak wypełnić statystyki
macie 100 punktów możecie je przekazywać dowolnie ale wartość
statystki zawsze musi być liczbą podzielną przez 10 ,10 .20 30i tak do 100
czyli Macie
10
20
30
40
50
60
70
80
90
100
tak rozwijacie swoje umiejętności
jak podnieść staty
awanse za ukończenie rozdziału ,wielki ,czyn nauczyciele
jest wiele sposobów
maksymalna wartość na kościach to 50 dalej są tylko wzmocnienia
Czy testy można powtarzać w niektórych przypadkach tak
ale traći się na tym czas itp

sposób walki turowy omówimy później
Mechanika:

Generalnie podróżujemy i każda mapa rządzi się własnymi prawami, za to testy zawsze wykonujemy tak samo.
Jest dziesięć kości i to nimi wykonujemy testy.
Przykład:
Edward, mający walkę na poziomie trzydziestym, walczy z wilkiem.
Testuje walkę i wypada trzydzieści pięć, NIE wychodzi.
I tu kolejna mechanika, Edward powtarza rzut trzema kośćmi, wychodzi dwadzieścia osiem.
Następnie wilk, mający taki sam poziom walki jak Edward, wykonuje test.
wypada 25
W wyniku walki OBIE postacie otrzymają obrażenia zależne od ataku broni
przykład krotki miecz żelazny atak 1-3 ilość ataku zależy od tego jak wypadł test ps pancerz też jest zmniejsza otrzymywane obrażenia

Krytki kiedy wypadnie na maksymalna dla naszej wartości liczba oczek uderzamy krytycznie zadaje to obrażenia równe 200% ataku naszej postaci

wyzerowanie hp zostajesz powalony w boju musisz liczyć na kompanów
jak wszyscy padną to porażka a następnie konsekwencje (Zależy z kim walczyliśmy)

przykład 2 załóżmy że wilkowi wypadło 20 wtedy TY tylko Edward odnosi obrażenia ale może być i na odwrót http://lastinn.info/images/smilies/icon_wink.gif

ilość potrzebnych graczy 6

zaczynamy w pewnej mieścinie na południu resztę przeniosę jutro
 

Ostatnio edytowane przez smok burzy : 29-04-2016 o 17:48. Powód: Uzupełnienie.
smok burzy jest offline  
Stary 27-04-2016, 14:03   #2
Adi
 
Adi's Avatar
 
Reputacja: 10658 Adi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się


Ravanox out
 
__________________
I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many.
GG 53887240
Adi jest offline  
Stary 27-04-2016, 19:25   #3
 
smok burzy's Avatar
 
Reputacja: 0 smok burzy ma wyłączoną reputację
O magi ciąg dalszy każdy z adeptów magi zaczyna z 2-4 zaklęciami (zależy od stopnia opanowania magi i talentów) można poznać na początku tylko 1-2 szkoły magii



wędrowanie bardzo ważne są niezbędne do wędrówki przedmioty i ekwipunek
jedzenie coś na nocleg np namiot czy wierzchowiec zaczynamy z ty co mamy
czyli oprócz przedmiotów klasowych 3 atrybutami na początek


to ja też dam swoją postać


zainteresowania 2 zainteresowania postaci mg zdecyduje co one dadzą

minusowe staty na skutek wad powodują kary przy przymusowych testach danej
i niektórych sytuacjach umiejętności

części ciała a walka podczas potyczki możecie celować w rożne części ciała
tułów głowę nogi ręce itp ma ma to rożne efekty i odpowiedni dobór stylów walki
talentów celowania może decydować o zwycięstwie lub porażce
 

Ostatnio edytowane przez smok burzy : 29-04-2016 o 17:25.
smok burzy jest offline  
Stary 28-04-2016, 18:05   #4
Adi
 
Adi's Avatar
 
Reputacja: 10658 Adi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputację
KP poszła na PW mistrzu.


Ravanox out
 
__________________
I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many.
GG 53887240
Adi jest offline  
Stary 28-04-2016, 23:55   #5
 
smok burzy's Avatar
 
Reputacja: 0 smok burzy ma wyłączoną reputację
rasa :człowiek
imię: Krzysztof
wygląd :jest to młodzieniec pełen życia jego jasne stargane brązowe włosy świadczą
o licznych pobytach w lasach jak i bibliotekach oczy miał podobnej barwy intensywny brąz przypominający kasztany twarz miał przeciętnego kształtu
okrągłą wyróżniała ją ogromna liczba piegów sylwetkę posiadał niezwykle szczupłą wręcz chudą
(woli jednak jak mówi się na niego szczupły niż chudy)

cecha polowanie oznacza cel znacznikami łowcy 1 na turę każdy znacznik zwiększa obrzeżenia
kosztuje 1 akcje posiada 3 znaczniki
klasa myśliwy
talenty pewny strzał zadaje o 50%więcej obrażeń niż normalny strzał czas regeneracji 3 tury
podstawy alchemii
pierwiastek światło /Natura(ziemia)

zalety dobry łucznik przyjacielski mądry(zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy natury humanistki itp) honorowy

wody nieśmiały bywa strachliwy słabszy fizycznie niezdecydowany słaby matematyk
statstyki
siła~-10
Walka ~20
Strzelectwo ~ 30
Magia ~0
Inteligencja ~ 20
Szybkość ~ 30
Zręczność ~0
Charyzma ~ 0
Podstęp ~0
zwinność ~0
zainteresowania krziąrzki/wiedza oraz łucznictwo
przedmioty długi nuż myśliwski ,kociołek , buty terenowe

historia Krzysztof urodził się i wychował w południowym perm
żył na wsi w pobliżu lasów i pul od małego interesowało go czytanie i wszelkie inne
sposoby zdobywania wiedzy jego Pokój pełen był książek zwojów oraz gazet
jednak nie ograniczał się tylko do intelektu fascynowała go natura lasy
góry oraz myślistwo namiastka kunsztu drapieżnika szybko więc
zaczął się szkolić równie rz w tej dziedzinie okazało się że
dzięki treningom i talentowi (sam twierdzi że macza w tym palce zamiłowanie to czytelnictwa)nie tylko jest bardzo dobrym łucznikiem ale potrafi dogłębnie
skupić się na celu mówi się że kiedyś powalił jednym strzałem niedźwiedzia
który akurat zaatakował go na polowaniu z powodu tego że
umiał bronić się przed potworami postanowił zakupić kilka tomów poświęconych
alchemii dzięki czemu nauczył się wyrabiać proste mikstury aby
pojąć więcej szkolił się podczas wakacji u lokalnego (sprzedają i pomagając w wyrobie rożnych mikstur leczniczych np na upicie ) alchemika po czym pojął podstawy
sztuki alchemicznej
Jedak sielanka nie trwała wiecznie wybuchła wojna
siły nekarskie najechały Perm
było już pewne że spokojne czasy minęły
W raz z wojną przychodziły trudności
pola nie obsiane myśliwi wracali z coraz marniejszymi
łupami w końcu zdecydował że powinien znaleźć ludzi
do pomocy jak i przeczesać góry tejris krainę wiatru
zgodnie z cyklem dziecko smoków powiano znajdować się tam
ruszył bez wierzchowca wraz z najwierniejszym przyjacielem człeka

psem.
 

Ostatnio edytowane przez smok burzy : 30-04-2016 o 14:53.
smok burzy jest offline  
Stary 29-04-2016, 12:40   #6
Adi
 
Adi's Avatar
 
Reputacja: 10658 Adi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputacjęAdi ma wspaniałą reputację
Imię: Pesara
Rasa: elf
Wygląd: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...955bdcd81c.jpg
Pierwiastek: woda/ciemność
Naród: Keirii
Siła:
Walka:
Strzelectwo: 10
Magia: 20
Inteligencja: 10
Szybkość: 10
Zręczność: 10
Charyzma: 20
Podstęp: 10
Zwinność: 10
Cecha: 50% więcej HP
Dwa talenty: magia nekromancji i iluzji, strzał mierzony
Zalety: dobra, zna się na magii, łucznik, gadatliwa
wady: nieśmiała, słaba fizycznie
PŻ: 15
Zainteresowania: magia i broń dystansowa
Posiadane zaklęcia: nieumarły stronnik (wskrzeszenia poległego wroga na 3 tury), wywołanie widma (pojawia się zjawa nękająca ludzi przez 3 tury), rozmycie ("kładzie" na sojuszniku bańkę kropel i powoduje, że wrogowie widzą niewyraźnie)
Wierzchowiec: Brunatny koń
Przedmioty: laska czarodziejki, księga zaklęć, naszyjnik many
Historia: Pesara urodziła się Różanym Grodzie. Jest piękną krótkowłosą elfką. Ma czarne lśniące włosy z niebieskim kosmkiem. Nosi krótki top również niebieski. Na szyi ma naszyjnik z krzyżem. Ma jasnoniebieskie oczka. Uwodzi wdziękiem nie jednego mężczyznę. Pesara usłyszała o wojnie na terenach całych odłamków, i że jakiś Nekstar to zapoczątkował. Pesara ma zamiar nie dopuścić do kolejnej wojny i powstrzymać Nekstara.


Ravanox out
 
__________________
I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many.
GG 53887240

Ostatnio edytowane przez Adi : 30-04-2016 o 14:58.
Adi jest offline  
Stary 30-04-2016, 12:26   #7
 
Sakal's Avatar
 
Reputacja: 152 Sakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znany
Imię:
Prawdziwe imię i nazwisko nieznane, przedstawia się jako Repente Ventus.

Rasa:
Nieznana.

Wygląd:



Pierwiastek:
Powietrze i ogień mi zostały. :v

Naród:
Droga.

Statystyki:
Siła ~ 0
Walka ~ 30
Strzelectwo ~ 0
Magia ~ 20
Inteligencja ~ 20
Szybkość ~ 20
Zręczność ~ 10
Charyzma ~ 0
Podstęp ~ 0

Cecha:
Ponad śmiercią:
Wskazany cel przez trzy tury nie może zginąć. Czas odnawiania zostawiam w rękach MG.

Talenty:
Nieopisany ból:
Ogromny ból, jaki odczuwa wskazany przeciwnik powoduje, że traci on następną turę.
Tnący życie:
Kiedy Repente trafia krytycznie, zamiast zadawać dodatkowe obrażenia, leczy wskazany cel. Wartość leczenia jest równa obrażeniom, które zadałby atak krytyczny minus obrażeniom, które zadał.

Zalety:
Zawsze zachowuje umiar w piciu; honorowy; opanowany; lojalny; skupiony na tym co robi.

Wady:
Luźno podchodzi do etykiety, na przykład do każdego zwraca się tak, jakby znali się od lat; jest bardzo rozpoznawalny; arogancki; czasem działa z myślą o sobie.

Zainteresowania:
Podróże oraz alkohol.

Historia:
Przeszłość Ventusa jest owiana licznymi tajemnicami. Jeśli wierzyć plotkom, jedynie on sam wie skąd wzięły się jego zdolności do oszukiwania śmierci i przedłużania życia tych, którzy są w jego oczach tego godnych. Każdego, kto się go o to zapyta zbywa, bądź obdarza jakąś historyjką.
Według niektórych spotkał kiedyś samą śmierć i jako jedyny traktował ją jako inną istotę, a nie ucieleśnienie grozy. Rozczuliło to pragnącą towarzystwa kobietę do tego stopnia, że po długiej rozmowie i masie wypitych sake zgodziła się darować mu życie oraz obdarzyła go ową zdolnością.
Inni powiadają, że zaprzedał duszę demonom i to dzięki temu posiadł swoje zdolności. One są też odpowiedzialne za mrok okrywający przeszłe uczynki podróżnika. Jednak wypędził on te bestie ze swojego ciała a teraz szuka sposobu na odzyskanie swojej duszy i uzyskanie odkupienia.
Krąży też pogłoska o tym, że sam nic nie potrafi, ale tkwi w nim dusza potężnego wampira. Podstępnie opętał chłopaka w wieku siedmiu lat i podszeptami zmuszał go do poszukiwania jego ciała. Wobec niemożności podołania temu zadaniu przez chłopca, zaspokajał za jego pomocą swą żądzę krwi.
Są też tacy, którzy poddają w wątpliwość jego człowieczeństwo.
Poza tymi teoriami istnieją jeszcze dziesiątki prawdopodobnych plotek, jednak żadnej z nich nie da się udowodnić bądź obalić. Jasnym jest za to fakt, że ma powiązania z kapłaństwem, chociaż jeszcze nikt nie przyłapał go na modlitwie. Z jakiegoś powodu zgłębiał w przeszłości tajniki mroku, a według niektórych ciągle to robi. Wszyscy wiedzą też, że nosi przy sobie stary, lecz zadbany modlitewnik.
Reszta zgromadzonych o nim informacji to zaledwie plotki, przez które stał się właściwie legendą wśród chłopstwa.
A to ukarał szlachcica traktującego ludność jak niewolników, a to oszukał smoka, innym razem przegonił trolla czy udaremnił niecne plany jakiegoś czarnoksiężnika. Podobno też skosztował każdego trunku na świecie, choć to akurat bardziej przypomina naigrywanie się z jego miłości do alkoholi niż faktyczną próbę zgłębienia tajemnic tego człowieka.
Zaczął zmierzać do Różanego Grodu chcąc dołączyć do drużyny sprzeciwiającej się Neksarowi, jednakże nie wiadomo czemu to robi.

Wierzchowiec:
Kary koń.

Przedmioty:
Modlitewnik, butelka saki oraz noże do rzucania.
 

Ostatnio edytowane przez Sakal : 30-04-2016 o 21:02.
Sakal jest offline  
Stary 01-05-2016, 01:27   #8
M0n
 
M0n's Avatar
 
Reputacja: 995 M0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwuM0n jest godny podziwu
Mungo Puddifoot-Ansbach
– Hobbit –

Cytat:
Narodził się w społeczności podobnych mu niziołków, we wsi odległej, odciętej od reszty świata i jego ważkich spraw. Od dziecka grywając na sprezentowanych mu skrzypkach, beztrosko przemierzał okolicę obfitującą w sady jabłkowe, których uprawą trudniła się niemal cała osada. Wiódł doprawdy swawolne życie, w którym próżno było szukać miejsca na trwogę, i niepewność jutra. I byłoby tak zapewne bez końca, a sam Mungo niegdyś pewnikiem stałby się szczęśliwym posiadaczem stada owiec, kilkudziesięciu drzewek jabłkowych, starej kobyły i starej żonki — jednak niestety nie taki los pisany był naszemu hobbitowi. Gdy pewnego wyjątkowo przykrego razu rodzice wracając z pobliskiego miasta zginęli z rąk leśnej bandy łupieżców, gospodarstwo odziedziczyło nienawistne wujostwo Munga. Nie dane było niziołkowi długo opłakiwać umiłowanych rodzicieli, bowiem obmierźli krewniacy wysłali młodzieńca po kilku tygodniach na terminy do znajomego mędrca z dalekiego Permu. Jako pojętny uczeń z wrodzonym talentem Mungo szybko przyswajał przekazywaną mu wiedzę, i byłby z owego trafu z pewnością rad niezmiernie, gdyby nie fakt, że od kamiennych podług ciągnął niezmiennie przenikający do kości chłód, zimą zaś zęby niemal trzeszczały w posadach. Sam mędrzec zaś okazał się bogatym jedynie w niespełnione ambicje capem, uważającym bezsprzecznie, że wiedzę wpajaną doprawiać należy odpowiednią liczbą razów. Gdy po kilku latach nauki staruch padł na zawał, rada miasta szybko położyła łapy na cennej bibliotece. Niziołek zaś nie myśląc nawet o powrocie do domu wujostwa wylądował na ulicy, mając za cały dobytek parę monet, swe stare skrzypce oraz sztylet, wykuty z mocnej stali, z głownią w kształcie szczurzego czerepu, w którego oczodołach jarzyły się czerwieniejąc niewielkie diamenty — pamiątkę po zawistnym starcu, a jednocześnie pierwszą rzecz którą zwędził. Wiódł ubogie życie, grywając za miskę wodnistej zupy po zatęchłych tawernach, co dzień pokonując granice własnej moralności, poznając miejski świat od jego cienistej strony. Wreszcie napotykając na swej drodze mu podobnych, choć bardziej doświadczonych, zaczął powoli piąć się po szczeblach rynsztoka w który trafił. Tak szybkość jak i zwinność właściwe jego rasie niebawem uczyniły go słynnym w pewnych kręgach złodziejaszkiem. Jak nikt potrafił przekuć to czego nauczyło go dotychczasowe życie, w narzędzia którymi operować począł z mistrzowską niemal wprawą, choć to co wyróżniało go spoza szarej masy było sprytem, bystrością wykraczającą ponad bezmyślne lica umorusanych po uszy kieszonkowców. Dniami nadal grywał po oberżach, nocą zaś zarzucając na wątłe ramiona charakterystyczny dlań płaszcz, przecinał spływające bogactwem dzielnice, by wsiąkając w wszechobecne cienie rozległego miasta czynić swe życie lepszym. Nie był nawet w stanie stwierdzić, kiedy to wartości w których wyrósł od lat najwcześniejszych uleciały... ustępując miejsca egoizmowi, możności uczynienia wszystkiego by przetrwać. W owej jednak branży, prędzej czy później każdy wieńczy swój niecny los na szubienicy. Od naszego niecnoty fortuna również miała się wreszcie odwrócić, po raz pierwszy jednak, los postanowił oszczędzić go, prawdopodobnie mając w tym swój własny plan. Możliwe że hobbit stracił czujność, sława nazbyt jęła go wyprzedzać, wiedziony rutyną tak często zabijającą wpadł w pułapkę niczym bezwolne pisklę. Nie wiedział kiedy nawet, legł skrępowany u stup dostatnio odzianego szlachcica, który po namyśle zdecydował się złożyć Mungo propozycję współpracy, nie do odrzucenia. Przez pewien czas korzystając ze swych znajomości niziołek wpływał na półświatek, czasami zdradzając niegdysiejszych współbraci łotrów, szykując nieprzyjemne wypadki rywalom szlachcica, szpiegując, dostarczając w różne miejsca owiane aurą konspiracji cenne pisma. Domyślał się, że jest jedynie użytecznym narzędziem w rękach przerastającej go sprawy, czasem niewiedza jest błogosławieństwem. Nadeszła wreszcie noc, w której mroku pracodawca powierzył hobbitowi ostatnie zlecenie, za które zapłatą miało być wyzwolenie spod jarzma możnowładcy. Miał wyruszyć jeszcze tej samej nocy ku mieścinie leżącej na południu, by przyłączając się do napotkanej tam drużyny. Rankiem siodłając powierzonego mu kuca wyruszył w drogę, by tak jak mu przykazano odszukać podróżnych. By wspomóc... lub zaszkodzić ich sprawie.
Klasa: Łotrzyk
Pierwiastek: Wiatr
Naród: Perum
STATYSTYKI:
  • Siła - 0
  • Walka - 10
  • Strzelectwo - 0
  • Magia - 0
  • Inteligencja - 0 (5)
  • Szybkość - 30
  • zwinność - 30
  • Zręczność - 10
  • Charyzma - 0
  • Podstęp - 20 (50)
Cecha:
+ 30 Do podstępu
Talenty:
♦ Kamuflaż – Postać potrafi wtopić się w tło, o ile nie jest to wielka różowa ściana. Tego typu umiejętność testowana może być, gdy postać próbuje ukryć się w tłumie, czy tez za pobliskim drzewem. W zależności od typu terenu współczynnik trudności dokonywanego talentu może być modyfikowany.
♦ Zręczne palce – Ta umiejętność służy do przeprowadzania kradzieży kieszonkowej.
♦ Skradanie – Mungo porusza się w terenie w sposób naturalny, odgłosy hałasu, które czyni nie różnią się od odgłosów zaistniałych dla danego terenu. W zależności od typu terenu współczynnik trudności dokonywanego talentu może być modyfikowany.
♦ Językoznawstwo – Bohater posługuje się wybranymi językami nowożytnymi, na tyle by móc w jakiś sposób się nimi porozumiewać z osobą władającymi danym językiem.

Zalety: Bystry, otwarty, żartobliwy, kulturalny, elokwentny, tolerancyjny, przenikliwy.
Wady: Gadatliwy, nieufny, egoistyczny, złośliwy, dwulicowy, zachłanny, chytry.

– EKWIPUNEK –
♦ Płaszcz Łotrzyka (premia do testów podstępu)
♦ Sztylet (zadaje od 1-2 jeśli atakujesz z zaskoczenia x2)
♦ Buty wędrowca (testy zwinności i szybkości są lepiej oceniane)
♦ Wysłużone skrzypki
 
M0n jest offline  
Stary 01-05-2016, 10:17   #9
 
smok burzy's Avatar
 
Reputacja: 0 smok burzy ma wyłączoną reputację
dobrze kp zatwierdzone

ps najlepiej wykonana karta postaci jaką widziałem


Owszem, najlepiej wykonana i mógłbyś smoku brać przykład właśnie z takiego pisania. Jestem zmuszona zamknąć rekrutację ze względu na jakość sesji. Jeśli ta ulegnie zmianie nim sesja zostanie zamknięta, wtedy rekrutacja zostanie wznowiona.

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Nami : 01-05-2016 o 13:24.
smok burzy jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169