lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] Mystia: Na ratunek królowi (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16299-autorski-mystia-na-ratunek-krolowi.html)

Ranghar 01-07-2016 21:34

[Autorski] Mystia: Na ratunek królowi
 
Wracasz w ciemnościach z wyprawy, zacięty deszcz pada prosto w oczy. Na szlaku majaczy słabe światło. Zmagając się z wiatrem i deszczem podchodzisz coraz bliżej. Szyld wywieszony nad drzwiami dziko trzepocze. Lampy osadzone przy oknach oświetlają szyld karczmy Pod Swędzącym Wieprzem. Popychasz ciężkie drewniane drzwi i wchodzisz do środka. Zapach pieczonych dzików uderza nozdrza, elfka stojąca przy nich nuci miłą dla ucha nutę w takt melodii przygrywanej przez krasnoluda grającego na skrzypcach. Goście karczmy spoglądają spod oka na kolejnego gościa, po czym wracają do snucia opowieści przy piwie. Siadasz ciężko na drewnianej ławce przy kominku zamawiając strawę. Po kilku minutach zatapiasz żeby w przypieczonym dziku i piwie.

W pewnym momencie przysiada się mężczyzna z kuflem piwa.
- Gdzie byłeś przyjacielu, gdy upadła Mystia? Gdzie byłeś, gdy Ryszard - brat króla zawarł pakt z demonami i orkami? Może tak jak ja sławiąc jego imię i króla ruszyłeś z gildiami w kopalnie i lochy pod górą Madea. Ryszard obiecał nam skarby i sławę, a otrzymaliśmy jedynie demony, lawinę kamieni i śmierć. W tym czasie orki najechały miasto, a przy pomocy demonów Ryza sforsował zamek i pochwycił króla Jerzego zaklinając go w krysztale, który nosi na szyi.
Mężczyzna wziął głęboki łyk z kufla i otarł pianę z brody. – Wyglądasz na kogoś, kto umie sobie poradzić w ciężkiej sytuacji przyjacielu, a takich nam nie zabraknie przy ratowaniu króla. Czerwone Lisy przeżyły zasadzkę i pragną odwetu. Przyłącz się do naszej gildii, a nie zabraknie złota w sakiewce i chwalebnych opowieści. Nie zabraknie walki z goblinami, orkami i horrorami z piekieł. Jeśli my nie damy rady powstrzymać Ryszarda, to piekło pochłonie nas wszystkich za życia.
Mężczyzna wyjął skrawek pergaminu z kieszeni i pióro. - Widzę ten błysk w tym oku przyjacielu, zaciągnij się do Czerwonych Lisów, a złoto i chwała będą nasze!



Przygoda

Witam, chciałbym zaproponować wam przygodę fantasy doprawioną elementami horroru.Zadaniem graczy będzie odbicie stolicy królestwa z łap orków, sforsowanie zamku zajętego przez demony i uwolnienie króla. Akcja rozgrywa się miesiąc po przejęciu stolicy. Jedna z królewskich gildii przeżyła zasadzkę w kopalniach i próbuje przejąć miasto korzystając z pomocy najemników. W przygodzie przewiduje lekkie rozwijanie umiejętności postaci i większe dozbrajanie się w co raz lepsze ekwipunki.

Karta postaci

Imię i nazwisko:
Płeć:
Wiek:
Rasa:
Klasa:
Wygląd:
Dane o postaci: (historia i dalszy kierunek rozwoju postaci).

Rasy:

- Człowiek +1 punkt życia,

- Elf +1 punkt magii,

- Krasnolud + 1 punkt zbroi

Klasy:


Wojownik : 4 punkty życia, 1 punkt magii, 2 punkty zbroi, miecz+3, proca+2 i lekki pancerz

Mag: 3 punkty życia, 4 punktów magii, 0 punktów zbroi, sztylet+2 i szata, zaklęcie: Zap! (razi prądem za 2 punkty, 30% szans na dodatkowe porażenie celu obok)

Kleryk: 4 punkty życia, 2 punkty magii, 1 punkt zbroi, sztylet+2, pancerz skórzany, Wyssanie życia (zabiera 2 punkty życia i przekazuje sobie lub sojusznikowi)

O statystykach

Punkty życia to wasza żywotność, jeśli spadną do zera jesteście nieprzytomni.

Punkty magii pozwalają wam korzystać z zaklęć, koszt podstawowych zaklęć to 1 punkt. Odnawiają się po 8 godzinnym odpoczynku lub wypiciu potionu z maną.

Punkty zbroi redukują otrzymane obrażenia fizyczne.

Wojownik też może posługiwać się magią i rozwijać w tym zakresie.

O sesji


Przyjmę od 3 do 5 graczy.

Będzie to storytelling, wszelkie rzuty na statystyki wykonuje ja w tajemnicy, z rezultatami trzeba się pogodzić.

Odpisy raz na tydzień, plus minus dzień lub dwa (zależy od moich dyżurów w pracy).

Rekrutacja trwa do końca 8 lipca, karty proszę przysyłać na priva.

Prawdopodobnie będę rysował mapki do przygody.

MTM 01-07-2016 23:39

Brzmi ciekawie i konkretnie. Podoba mi się :D
Wstępnie się zgłaszam. Karta powinna wykreować się na dniach.
Z chęcią znowu zagram u Ciebie choćby przez wzgląd na te Twoje śliczne mapki ;-)

Zachęcam też innych do wzięcia udziału. Osobiście podpisuję się pod poleceniem Ranghara jako MG :-)

Avitto 02-07-2016 16:08

Zgłaszam się, najprawdopodobniej krasnolud-kleryk. Kartę wyślę do środy via PW.

Adi 02-07-2016 17:14

Witaj Ranghar :) Zgłaszam się KP na dniach. Spodziewaj się elfa <3


Ravanox out

JJ 02-07-2016 23:18

Również się zgłaszam.

Ranghar 04-07-2016 08:16

Witam i zapraszam :) To z tego co wiem mam wstępnie 5 osób chętnych.

Spaiker 04-07-2016 14:29

W razie jak by moja karta przeszła, to od 8-10.07 jestem na konwencie i raczej nic nie napiszę ani nie przeczytam. Najszybciej w poniedziałek, jak kac pozwoli ;)

Mag 04-07-2016 15:41

Zgłaszam swoje zainteresowanie rekrutacją i będę łapać mg na gg ;)

Ranghar 04-07-2016 18:31

To kilka odpowiedzi dla wszystkich na pojawiające się pytania.

Magia
Każda postać może posługiwać się zaklęciami. Na starcie mag i kapłan znają po zaklęciu, ale jak wojownik znajdzie lub zakupi zaklęcie to będzie mógł go użyć. Oczywiście klasy typowo magiczne mają więcej punktów magii do rzucania większej ilości zaklęć dziennie. Zaklęcia są spisywane w książkach, jedna książka na jedno zaklęcie.

Zbroje:
Technicznie rzecz patrząc noszona zbroja i tarcza nie wpływa na umiejętności rzucania zaklęć.
Wojownik na starcie może nosić: szaty, skórzane pancerze i lekkie pancerze
Mag nosi szaty
Kleryk nosi szaty i skórzane pancerze

Ekwipunek:

Wstępnie na misję będzie można zabrać z 3 elementy ekwipunku do walki i pancerz. Przeważnie wygląda to tak że postać weźmie np. miecz, procę i zaklęcie. ale jak chce to może być to miecz, miecz, miecz czy zaklęcie, zaklęcie, proca, itp.

Dalszy kierunek rozwoju postaci
Wojownik, kleryk i mag są to początkowe profesje, w trakcie rozgrywki będzie można zdobyć dodatkowe profesje, statystyki i umiejętności. Chciałbym abyście w karcie opisali dalszy rozwój postaci. Np. wojownik stwierdzi że chciałby zostać też łucznikiem, barbarzyńcą, rycerzem, paladynem czy bardem. Mag może stwierdzić że chciałby zostać dodatkowo magiem bojowym, magiem żywiołów, czarnoksiężnikiem czy nekromantą. Kleryk z kolei może stać się dodatkowo druidem, paladynem, bardem, mnichem. Mogą to być też bardziej skrajne profesje, po to macie ten punkt aby zaproponować swój dalszy rozwój.

Z tego co widzę, to szykuje mi się z dwóch wojowników i dwóch kleryków. Więc magowie mile widziani.

Avitto 04-07-2016 20:30

To tak tylko uzupełnię moją KP, bo zapomniałem. Skoro gra będzie dotknięta horrorem to chciałbym mojego kleryka zwichrować w kierunku demonologa - w księdze, którą wymieniłem w KP byłby wtedy podstawowy czar kleryka (Wyssanie życia). Co najmniej charakterem będę szedł w kierunku poddania młodego kapłana próbie :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:15.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172