lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Neuroshima Ołów] Najemnicy (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16315-neuroshima-olow-najemnicy.html)

noboto 09-07-2016 10:50

[Neuroshima Ołów] Najemnicy
 
Najemnicy

USA, miejscowość pod Houston, Hallettsville, Best Western Executive Inn, Pokój 13, 4:00 2020-07-09

Do małego dwu osobowego pokoju wtargnęło pięć osób, w pokoju oprócz nich nikogo nie było, ale na środku łóżko leżał czarny laptop.
Jedna z osób otwarła i włączyła laptop, od razu na ekranie pojawiła się jakaś postać siedząca za biurkiem i ubrana w drogi garnitur, ale nie było widać jej twarzy którą skrywał cień.

Postać przemówiła
-Jest to tylko nagranie więc przechodzę od razu do rzeczy.
Na północ od was znajduje się pewien kompleks z rozbudowaną siecią podziemnych pomieszczeń, waszym zadaniem jest dostać się do środka i zniszczyć znajdujące się tam serwery, musicie się spieszyć bo mogą wezwać wsparcie i przekierować dane w inne miejsce, spodziewajcie się silnego oporu, dodatkowo w okolicy zanotowano duża ilość porwań, głównie ludzi w wieku 16-26 możliwe że mogą mieć coś z tym wspólnego należy zlikwidować wszystkich świadków, wiadomość ulegnie samo zniszczeniu za 3... 2... 1...


Zgromadzone osoby odruchowo skuliły się i zasłoniły twarz, ale zamiast spodziewanego wybuchu po laptopie przeszło kilka wyładowań i zaczął unosić się z niego dym który włączył czujnik przeciw pożarowy.

Koniec wstępu

Witam wszystkich zainteresowanych, mam zamiar poprowadzić dość prostą kampanie dla miłośników taktycznych zmagań, na wstępie mówię że choć to Neuroshima to nie będzie żadnych klimatów postapo, gra będzie bardzo się skupiać na mechanice i taktycznym graniu.

Będzie to o grupie Najemników pracujących dla pewnego tajemniczego gościa, zwykle będzie odprawa, chwila na zastanowienie i przerzucenie na miejsce misji, wykonanie jej i odwrót.

Gra będzie naciskać na akcję i taktykę, najpierw będą w miarę normalne misje ale potem mogą się w nich pojawiać zjawiska paranormalne oraz sprzęt SF

Jest prawdopodobne że wielu graczy umrze na pierwszej misji więc od razu zróbcie dwie karty postaci

Jeśli chodzi o odgrywanie postaci hmmm... nie będzie tego dużo ale na odprawach i w czasie poza misją dajcie ile macie a nawet podczas misji gdy pojawi się konflikt moralny to róbcie to, pamiętajcie że wasze postacie są najemnikami którzy robią wszystko dal kasy to też są ludźmi

Kwestia kasy po każdej misji będziecie otrzymywać Gamble za które możecie kupić sprzęt na następną lub je wymienić na PD, 25 PD kosztuje 10 G

Fabułę już mam teraz kwestia zasad bo je oczywiście trochę zmodyfikuje

po pierwsze to:

http://www.neuroshima.elx.pl/downloa...oshima/OW2.pdf

po drugie to:

-Można chodzić/truchtać/biec/spowinować i strzelać oczywiście z karą

-Szczęście dodatkowo jeśli gracz ma otrzymać śmiertelny strzał to raz na misję MG je używa by gracza ocalić oczywiście on o tym nie wie a później co mocniejsi NPC będą też to mieć

-Utrata punktów krwi, w ołowi pisze że się je odlicza co 20 tur dal mnie wygodniej jest po prostu pomnożyć punkty krwi gracza razy 20 i odliczać co turę

-Obrażenia od broni do walki wręcz to tak bierzesz wartość po środku i patrzysz tu poniżej (L/C/K wartość po środku to ta pogrubiona)
--Pięści zadają tak jak podano w podręczniku głównym
--Pałki i inne obuchy D=Cs L=Ks C=2Ks
--Broń ostra nakłada krwawienia i uszkadza wnętrzności D=+0 L=+1 C=+2 K=+4

-Niema ataków z dwa, trzy sukcesy

-Jedynka przy trafieniu to podniesienie obrażeń w górę można ją uzyskać sztucznie po przez obniżanie wyniku na kości umiejętnością np z C przechodzi na K

-Draśnięcie lub 20 na kości obniża zadawane obrażania o jeden w dół

-co do walki wręcz zamiast ją rozgrywać w systemie z inicjatywą w walce, po prostu by był szybciej gracz mówi ile ataków wykonuje a przeciwnik się broni i koniec, w swojej turze przeciwnik robi co uzna za słuszne

-gdy ktoś koło ciebie przechodzi w zasięgu twojego ataku wręcz a jeszcze masz jakieś segmenty możesz na każdą taką osobę zużyć jeden

-Jeśli chodzi o opóźnianie akcji, czyli odkładasz jeden segment lub więcej by przerwać czyjąś akcje, to tak, można przerywać akcje jedno segmentowe, jeśli przeciwstawny test zręczności, z tym że dal ciebie jest trudny a dal przeciwnika jest przeciętny, jeśli go zdasz przerywasz czyjąś akcje, jeśli nie to działacie w tym samym momencie

Po trzecie tworzenie postaci:

-Pochodzenie można korzystać z Bohater"3 i tamtych pochodzeń jeśli ktoś chce być z USA lub innego kraju to bierze cechę z podstawki która w miarę pasuje do współczesnych realiów i wymyśla odpowiednią nazwę dal pochodzenia, można też wymyślać własne cechy ale ja muszę przybić pieczątkę

-Profesja tak samo przy czym profesje typu Najemnik, Ochroniarz, Żołnierz, Zabójca są spoko

-Dodatkowo wybieracie jedną z dodatkowych moich cech(można je sprzedać):

--Uczyłem się; Bohater zaczyna z Matematyką, Językiem oraz Geografią na jeden i otrzymuje 10 punktów na resztę umiejętności z pakietu wiedza ogólna

--Wagarowałem; Bohater nie może wybrać specjalizacji Technik oraz kupować związanych z nią umiejętność z wyjątkiem pakietu Prowadzanie pojazdów ale otrzymuje 10 punktów umiejętności ekstra na start

-Specjalizacja, umiejętności i sztuczki bierzecie normalnie

-Niema chorób

-Niema Reputacji

-Formularz... Napiszcie jakąś zgrabną historyjkę jak się w to wplątaliście

-Sprzęt dostajecie 300 gambli i oprócz tego to jesteście goli więc jak nie kupicie se ciuchów to będzie wam zimno ;) a i nie wolno kupować granatów obronnych i maks dwa oraz broni wsparcia (CKM), miotaczy ognia, wyrzutni rakiet oraz wszystkiego innego co jest przegięciem ale na pocieszenie dodam że gdzieś będzie ta upragniona bazooka

I na koniec coś co zaproponujesz i będzie miało sens

Mogę przyjąć do ośmiu osób

Wszystko co trzeba wysyłać na PW

Arvelus 09-07-2016 12:34

Cytat:

-co do walki wręcz zamiast ją rozgrywać w systemie z inicjatywą w walce, po prostu by był szybciej gracz mówi ile ataków wykonuje a przeciwnik się broni i koniec, w swojej turze przeciwnik robi co uzna za słuszne
Dobra... że que? O_o
Co znaczy "deklaruje ile ataków wykonuje"?
Mówisz, że mam trzy segmenty i muszę powiedzieć "wykonuję atak w 1 segmencie, a dwa inne zostawiam na obronę"? Czy jak? Bo nie łapię tego D=

Jak generujemy statystyki?
Mogę sobie wylosować chorobę za dodatkowego xp'a? :-P
Jakiegoś niedużego i mało opłacalnego by nagle nie wyszło, że wszyscy gracze chcą być chorzy D=

noboto 09-07-2016 13:18

masz trzy segmenty jesteś przy wrogu deklarujesz dwa ataki, a w trzecim mówisz że chcesz strzelić do kolesia obok, ale dzieje się to gościu umiera przy pierwszym postać wykonuje strzał więc masz jeszcze jeden segment

ty planujesz akcje a ja potem ją symuluje i podaje rezultat żeby było szybciej

A co do statystyk macie 61 punktów do rozdania i możecie wymaksować nawet na 22 :D i więcej

psionik 09-07-2016 15:36

Czy wymagana jest dobra znajomość mechaniki?

noboto 09-07-2016 15:48

Raczej nie jeśli będę rzucał za was jeśli ogarniasz segment i przeczytasz dział taktyczny w ołowiu to będzie ok

The_Doctor 09-07-2016 17:59

Jak pomożesz, to się piszę.

noboto 09-07-2016 18:49

okej dwóch ma już karty postaci więc może zaczniemy nawet w przyszłym tygodniu :D

Tomekki 09-07-2016 21:17

czemu nie
 
jestem chętny

noboto 09-07-2016 21:57

to zrób kartę postaci i mi ją przyślij najlepiej w notatniku jeśli jest jakiś problem to mogę pomóc

psionik 09-07-2016 22:36

Czy te 61 punktów wlicza współczynnik szczęście? Jakoś tak bardzo mało tych punktów :)
Czy doliczamy do tego 1pkt za pochodzenie?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:17.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172