lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [FR] Zaginiona kopalnia (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/16330-fr-zaginiona-kopalnia.html)

Zormar 16-07-2016 13:02

Cytat:

Napisał Sayane (Post 648622)
Cedryk, przepraszam ale nie wezmę Cię do sesji, bo mi szkoda zdrowia na wykłócanie się o mechanikę, alternatywy i realia co drugi post, a kto ze mną grał to wie, że traktuje je bardzo dowolnie.

BTW kapłanowi, który zostanie przyjęty radzę porządnie opanować odpędzanie nieumarłych, bo nienawidzę tego liczyć :[

W takim razie być może nadejdzie czas, gdy wreszcie się z tym zapoznam xD

Googolplex 16-07-2016 13:33

Ale przecież to proste, tylko dwa rzuty, kilka równań i zaledwie po kilku godzinach zmarnowanych na ustalanie czy test odpędzania modyfikuje poziom kleryka podczas testu obrażeń z odpędzania, sprawa jest mniej więcej jasna. Wtedy zostaje już tylko policzyć, że odpędzanie wystraszyło dwa szczury zombie które następnie schowały się w dziurze a po minucie wylezą i zaatakują znowu. Naprawdę nic skomplikowanego.



Bonus z charyzmy + d20 + rozmaite modyfikatory (munchkler* na pewno wie jakie) = rzut odpędzania

rzut odpędzania + poziom kleryka = maksymalne KW nieumarłego na którego może zadziałać efekt

2d6 + bonus charyzmy + poziom kleryka (to budzi kontrowersje bo rzut odpędzania modyfikuje poziom kleryka, tu tradycyjnie powinna nastąpić kłótnia MG z graczem xD) + rozmaite modyfikatory = ilość KW nieumarłych na które zadziała efekt

Teraz można liczyć KW i odległość nieumarłych od kleryka. W efekcie okazuje się, że ten Licz co kradnie dusze naszym kumplom jest jednak niewrażliwy na odpędzanie ale za to pozbyliśmy się kilku pcheł zombie (to nie żart, sam takie robiłem, są świetne!) i daliśmy pokaz wszechmocy swego boga.


*- Munchkler jest terminem wymyślonym przeze mnie, wszelkie prawa zastrzeżone.


Demogorgon 17-07-2016 04:22

Mam dwa pytania. Po pierwsze, jak duże nastawienie będzie na walkę w tej kampanii?
A po drugie, czy pozwolisz mi w miejscu dwóch wad wybrać granie ślepą postacią?

Sayane 17-07-2016 11:30

Z tego co przeglądałam scenariusz to jest pół na pół walka i gadanina.

Lol, chcesz ślepą - Twoja sprawa jak sobie będzie radziła :)

Googolplex 17-07-2016 12:34

Ponieważ istnieje niewielka szansa, że z wami zagram, to chciałbym Cię Demogorgonie poprosić byś raz jeszcze rozważył tworzenie niewidomej postaci. Nawet jeśli chcesz sobie czymś zrekompensować brak wzroku to jedyną zdolnością która anuluje większość kar jest ślepowidzenie (a jedynym sposobem który mi przychodzi do głowy by je uzyskać na pierwszym poziomie to grać antropomorficznym nietoperzem).
W przeciwnym wypadku postać z poważnymi karami za brak wzroku nie jest praktycznie w stanie walczyć, 50% szansy na nietrafienie zanim jeszcze wykonasz rzut ataku, poważne minusy do klasy pancerza i o czym się często zapomina brak możliwości rzucania czarów (które wymagają linii efektu i linii wzroku).
No i fabularnie: "Pociągnij zieloną dźwignię to otworzysz drzwi, nie ciągnij czerwonych bo to pułapki" głosił napis na ścianie.

Demogorgon 17-07-2016 12:57

Cytat:

Napisał Googolplex (Post 648892)
Ponieważ istnieje niewielka szansa, że z wami zagram, to chciałbym Cię Demogorgonie poprosić byś raz jeszcze rozważył tworzenie niewidomej postaci. Nawet jeśli chcesz sobie czymś zrekompensować brak wzroku to jedyną zdolnością która anuluje większość kar jest ślepowidzenie (a jedynym sposobem który mi przychodzi do głowy by je uzyskać na pierwszym poziomie to grać antropomorficznym nietoperzem).
W przeciwnym wypadku postać z poważnymi karami za brak wzroku nie jest praktycznie w stanie walczyć, 50% szansy na nietrafienie zanim jeszcze wykonasz rzut ataku, poważne minusy do klasy pancerza i o czym się często zapomina brak możliwości rzucania czarów (które wymagają linii efektu i linii wzroku).
No i fabularnie: "Pociągnij zieloną dźwignię to otworzysz drzwi, nie ciągnij czerwonych bo to pułapki" głosił napis na ścianie.

Z drugiej strony ilekroć ktoś rzuci iluzję to mogę zrobić mu "bitch please. Ale dobrze, jeśli to ma być combat heavy gra chyba sobię ten motyw odpuszczę.

Googolplex 17-07-2016 13:10

Cytat:

Napisał Demogorgon (Post 648895)
Z drugiej strony ilekroć ktoś rzuci iluzję to mogę zrobić mu "bitch please. Ale dobrze, jeśli to ma być combat heavy gra chyba sobię ten motyw odpuszczę.

Tylko jeśli iluzja będzie oparta jedynie na wzroku a to niewielki procent. Przykład: Ghost Sound

Sayane 17-07-2016 14:36

Chce grać ślepym to niech gra, czasem roleplay ważniejszy od mechaniki. Szkoda, że niektórzy o tym zapominają.

Demogorgon 17-07-2016 23:36

Cytat:

Napisał Sayane (Post 648912)
Chce grać ślepym to niech gra, czasem roleplay ważniejszy od mechaniki. Szkoda, że niektórzy o tym zapominają.

Dzięki, ale uznałem, że gdyby miało z tego powodu dochodzić do konfliktów w drużynie wśród graczy, to nie warto. Nie chciałbym psuć innym gry. Zrobię postać, któa widzi a granie ślepą pozostawię sobię na coś bardziej opartego na intrydze.

TomaszJ 18-07-2016 06:21

Cytat:

Napisał Demogorgon (Post 649051)
Dzięki, ale uznałem, że gdyby miało z tego powodu dochodzić do konfliktów w drużynie wśród graczy, to nie warto. Nie chciałbym psuć innym gry. Zrobię postać, któa widzi a granie ślepą pozostawię sobię na coś bardziej opartego na intrydze.

Motyw ślepego wojownika przewija się czasem w popkulturze, choćby stary film Blind Fury czy postać Zachariasza z Tormenta, nie widzę powodu, aby w sesji typu łupankowej zrezygnować z tego pomysłu. Tym bardziej, że mając Blind fight możesz łatwo zyskać przewagę zmuszając wroga do walki na twoich warunkach, choćby przy pomocy głupiej dymnej pałeczki. A ślepy mag lub bard to też doskonały pomysł do rozwinięcia.
Oczywiście fabularnie postać będzie niełatwa do udźwignięcia.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172